Мтел за пореден път ме разочароват!

  • 3 494
  • 24
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 224
Искам да се оплача от НАЙ големия ни мобилен оператор Мтел. Вчера по обед отидох в местния бизнес център и подадох молба за прехвърляне от Прима на Абонамент. Въпреки "уверението"на служителя че картата ще бъде активирана до максимум 2 часа, това не се случи. Снощи звъннах на *88 от друг телефон(с което изчерпах безплатните обаждания на този номер към *88) и операторката която беше съвсем некомпетентна ми заяви че технологичния срок бил....24 часа. Добре казах си - 24 не ме бъркат толкова. Минават си обаче тези 24 часа и моята карта си е все още неактивирана. Обаждам се отново от друг телефон(вече всичките ми познати са набутани) и още по-некомпетентна служителка след дълго и изчерпателно търсене ми заявява...."ами...прощавайте-отчетено е че сте се обаждали...но е събота и неделя.......иии такова....колегите явно не им остава време.....те събота и неделя са по-малко...т.е почиват"!!!!!!!!
Е какво е това кажете ми....." Може би към втроник ще ви се активира картата" #2gunfire #2gunfire #2gunfire
 Ако знаят колко неудобства ми причиняват. Утре сутрин трябва да пътувам за София на командировка за 2 седмици при което не ми е уредена нощувката, и очаквам обаждане от шефовете...а аз нямам номер....дори не могат да ми прозвънят...направо ми се плаче....минаха всякакви граници тия от Мтел. Моля ви кажете такова" безобразие" случвало ли ви се е и как да изляза от тази нелепа ситуация...на кого да се обадя или да се оплача....ПОМОГНЕТЕ!!!!!!

# 1
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
Затова смених мобилния оператор ! Laughing Не че сега съм супер доволна-всички са  от един дол дренки !

# 2
  • Габрово
  • Мнения: 336
Не че ще те успокоя, нооо...съвсем нормални неща за България. Няма кой да се втурне да върши нещо, още повече в неделя.  Close Подписа ли договор? В него има ли срок? Обади се и кажи, че ще ги съдиш, ако има срок и те не го спазят. Ей тук има тел. на централен офис, ама незнам дали ще ти свърши работа днес http://www.mtel.net/mobiltel/about/contact.php?sid=db0bf6cc7e38a … b50e5f5052cd&

Последна редакция: нд, 18 юни 2006, 15:53 от Nusha

# 3
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Като те разочароват за пореден път, смени се мобилния оператор.
Толкова е лесно.

# 4
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Нещо в заблуда си изпаднала... Когато се прави прехвърляне от план ПРИМА... На АБОНАМЕНТ... Картата не се ДЕАКТИВИРА, че после да се АКТИВИРА отново... Дишай спокойно и ще се оправят нещата... А ако си толкова заслепено яростна... Сменяй оператора... Имаш огромен избор... Ако не ти вършат работа останалите български... Сключи договор с чуждестранен... И си плащай за роуминг, ако си нямаш друга работа...

# 5
  • Мнения: 992
Нещо в заблуда си изпаднала... Когато се прави прехвърляне от план ПРИМА... На АБОНАМЕНТ... Картата не се ДЕАКТИВИРА, че после да се АКТИВИРА отново... Дишай спокойно и ще се оправят нещата... А ако си толкова заслепено яростна... Сменяй оператора... Имаш огромен избор... Ако не ти вършат работа останалите български... Сключи договор с чуждестранен... И си плащай за роуминг, ако си нямаш друга работа...
ама страшен коментар си дал де  Whistling
а по темата- аз също минах от прима на абонамент но стана адски бързо за 15 мин си ме бяха включили  Wink
аз от м-тел съм си доволна

# 6
  • Мнения: 5 468
Мен ме разочароваха нееднократно. Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха... Направо бях пощръкляла накрая. Изключиха ми я, хвърлих картата и минах на Глобул. С договор за 1 година. От тях съм била винаги доволна. Но ми изтече договора, размислих се дълбоко, излезе ВиваТел и си викам - Я да видя при тях как е?... И сега съм при тях.
При М-Тел не искам вече. Защо ли имат толкова абонати?!?!? Може би, защото не смеят да си сменят номера...

# 7
  • Мнения: 698
защото не смеят да си сменят номера...

Лично за мен това е причината. Ако не беше нежеланието ми да си сменя номера, който е един и същ от 1999 насам, досега да съм сменила оператора. Най-вече заради високите цени на Мтел.  Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 4 406
Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха...
аз така бях се вбесила, когато се обадих да ми спрат роуминга. и любезната операторка почна да рецитира нещо, за промоции дъра бъра... и си губи времето. аз я питам ще ми плати ли сметката, щото офиса ми е на 100 м от брега на Дунав и Румънския оператор има по- силен сигнал и за миналия месец имам 20 мин  международни разговори без да напускам страната...

# 9
  • Мнения: 6 417
Я и аз да се оплача. Три дни ме размотаваха докато ми активират услугата MMS. В един от офисите им след 2-мин. ровичкане в тел. служителят любезно ми обясни, че щели да дойдат и други...клиенти/аз сигурно съм му приличала на нещо друго/ и трябвало и на тях да им обърне внимание, щото щели да се сърдят, че го задържам. Нямаше никакви клиенти, но ме разкара да отида на другия ден когато щял да бъде по-свободен. Отидох на другия ден и ми обясни, че всъщност това било мноооого сложно и ми връчи някакви писмени упътвания как сама да си активирам MMS. Накрая издивях и отидох в друг офис, където за има-няма 5 мин.ми оправиха всичко. Rolling Eyes

# 10
  • Мнения: 3 154
Миналата седмица прехвърляхме картата на моя мъж от прима на абонамент... в събота. Казаха ми, че от 2 до 24 часа картата ще бъде активирана. Минаха 24 часа, но не беше. Звъннах в М-тел и им казах. Отговориха ми след час да проверя. Пак не беше активирана. Звънна моя мъж и пак им каза. Активираха я. Нямаше оправдания "Ама днес е неделя" (защото прехвърлянето стана в събота по обед). Звъни и искай да ти я активират! Нали ти трябва телефона? Ще звъниш докато я пуснат!

Има още нещо - през известно време трябва да си "рестартираш" телефона т.е. изключваш го и пак го включваш.

Успех!

# 11
  • Мнения: 521
Не може всичко да е перфектно. Навсякъде стават фалове. И в най-големите фирми. Нали хора работят там. Аз пък си смених тарифния план и сега сметките са ми ТРОЙНО по-ниски. На "релакс 100" съм и си говоря като за световно. Доволна съм!

# 12
  • Мнения: 3 153
Защо мислиш, че си се "набутала", като звъниш на *88? Този телефон е безплатен за потребителите в мтел мрежата.

# 13
  • Мнения: 3 423
Не бойте се, деца!
На мен ми се е случвало да врънкам немския Телеком за разни неща, ама накрая нищо, сто пъти съм тормозила О2 да ми засилят обхвата, че ми изчезва хоумзоната - пак нищо. Споки, не само в България гледат футбол или си ровят в носа. Човек трябва да е упорит, да нахалства. Или да е динамичен - да сменя. Или както биха казали бабите, нявга, като все с монети въртяхме, па пак хора станахме. Айде, не се оставяйте да зависите от един телефон.

# 14
  • Мнения: 6 206
Защо мислиш, че си се "набутала", като звъниш на *88? Този телефон е безплатен за потребителите в мтел мрежата.
Не и за Примите. Те имат определен брой /примерно два пъти/ безплатни обаждания на *88.
Иначе че освен ми смъкват сума ти пари, не мога да се оплача от Мтел, особено пък от *88.
Преди седмица ги държах близо половин час на телефона, обясняваха ми, прехвърляха ме, но докато не оправиха проблема, не ме оставиха!
Също и вчера, имах проблем, обадих им се, казаха 2 часа и за два часа беше ок всичко!
Не мога да си изкривя душата, винаги са си любезни, компетенти и ми оправят проблема!
А съм сигурна, че това им коства нерви, кой знае с какви малоумници се разправят ежедневно.

# 15
  • Мнения: 5 622
Затова смених мобилния оператор ! Laughing Не че сега съм супер доволна-всички са  от един дол дренки !

 И ние направихме така преди време, изкарахме 2 години в Глобул и после, щото и онез се осраха, пак минахме към  Мтел.... така че  Crazy

# 16
  • Мнения: 992
искам аз пък да ви кажа на мен какво ми се случи
значи- на 7-ми всеки месец ми почва новата сметка и аз по навик проверявам каква ми е сметката и понеже съм на релакс 300 колко минути имам, и какво ми казва операторката от мтел
- сметката до момента ви е 2.24
при което аз шах защото съм се обаждала единствено на двата номера, които ми включват минутите. От там едно бързо разследване и се оказва че не са ми въвели втория номер)на майка ми) и като съм звъняла на нея ми е отчитало като към за всички останали номера. След като им казах да си проверят хубаво се оказа тяхна грешка и ми се обаждаха след това 3 пъти да ми кажат че от фактурата за следващия месец ще ми бъдат намелини 3 лева
Е това е много бях изненадана от няколкото им обаждания, но се чудя ако не бях проверила сметката си кой знае как щях да си им пларя като поп накрая на месеца

# 17
  • Мнения: 2 180
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

# 18
  • Варна
  • Мнения: 4 818
На мен ми се случи абсолютно същата случка преди 1 месец.
Чаках 48 часа за активация.
Писах запитване на сайта им, за туй безобразие, като на другия ден ми се обади крайно нахакана операторка да ми държи тон (пък не можехме да проведем човешки разговор, защото обхватът на вилата е на проблясъци) и да ми обяснява, че тел ми прекъсвал щото бил повреден. Sick. Не можело да бъде! Обаче нямах възможност да й кажа какво точно й мисля на госпожата, прекъсна ми се връзката... Бях крайно, безкрайно потресена, че може така да ми се кара някаква виновна и съжалявах, че не можех да побъбрим още малко. #Cussing out
След 3 дни получих обяснение на имейла, че Мтел били най-върховната компания с всичките му там самохвалби и технологичния срок за пускане на картата бил 48 часа. Операторката каза, че не било толкова лесно и изисквало време и технология да ти пуснат вълшебния телефон...
Пък после ходих до офиса, в който писах договор за прехвърляне от Прима на абонамент. Горката госпожа беше удивена, че толкова бавно е станала процедурата и каза, другия път да отивам там първо. Да, но аз като отидох, офисът беше затворен в работно време без бележка!? ooooh! После разбрах, че токът спрял, юпиеса нам си какво направил, избягали и няма кой да обясни на бедния клиент...
Най-общо казано, не съм въодушевена никак от Мтел. Имах други очаквания, не ги оправдаха.  Sick

# 19
  • Plovdiv
  • Мнения: 612
Така ме мотаха с изключване на гласова поща - 1 седмица ми я изключваха...
аз така бях се вбесила, когато се обадих да ми спрат роуминга. и любезната операторка почна да рецитира нещо, за промоции дъра бъра... и си губи времето. аз я питам ще ми плати ли сметката, щото офиса ми е на 100 м от брега на Дунав и Румънския оператор има по- силен сигнал и за миналия месец имам 20 мин  международни разговори без да напускам страната...

Не, че искам да се заяждам, но за това си има опция в телефона. Мини на ръчен режим на изпор на оператор, е няма да хващаш чужди оператора.

# 20
  • Мнения: 5 622
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

Защо не? Въпроса е принципен! АКо не го беше забелязала при сметка 2-3 лева, щеше да набъбне до 20-30, не е ли така?

# 21
  • Мнения: 3 153
Докато някой не предложи драстично по-ниски цени и добри оферти, както и връзка, аз лично си оставам на Мтел. Винаги съм била техен абонат и честно казано съм доволна, а и не се кефя да си сменям постоянно номера и да се налага да уведомявам всички, а и цялото упражнение да е за да спестя 5 лв. на месец, при положение, че няма да получа по-добро обслужване и преференции!

# 22
  • Мнения: 5 468
Сериозно ли за 2-3 лева си правила проблем?  Shocked
То верно,че въпроса е принципен, ама ме учудва.  newsm78

Разбира се, че ще прави проблем. Защото се е обадила да й вкарат 2 номера в безплатна тарифа, а единия не са й го вкарали. Има право на това. С това привличат клиенти.
Както МТел ще правят  проблем за 2-3 лв. Или те ще кажат - "Е, голямо чудо, 2 лева ни дължи еди кой си..." Или май ще те гонят до дупка да си им ги дадеш.

# 23
  • Мнения: 811
...отдела за борба с клиенти работи Mr. Green

# 24
  • София - Варна - Бургас
  • Мнения: 4 107
Не се учудвам за М-тел, аз преди 3 години избягах от тях в Глобул и.... сметката ми падна наполовина Grinning ?!
 - Когато М-тел, благодарение на ман'аала Костов бяха Абсолютен Монополист - Сим картата им струваше 350 US$ !?... Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт