За рекламите на гадните продукти.

  • 4 665
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 860
 Изваждам си прането и  #Cussing out Е, гати "Ариел"-а. Все се заричам, че няма да го купувам, но като пуснат едни съблазнителни прИмоции, как да устои човек. Confused
 Мислех си, че в България просто не е качествен, сега съм тук и пак така. Слагам двойна доза капсули ( ето такива на малко пране и пак резултат нула.

 Защо смотаните продукти имат невероятни реклами, набиват ни се право в очите, а други не толкова популярни можеш да видиш само по рафтовете на магазините, но пък супер качествени. И толкова се хвалят, че чак човек се пита: "В мен ли е проблема?"

 Ами това е. Сигурно мога за още много продукти да се сетя, но сега съм на тази вълна, че ми е прясно от преди 5 минути. #2gunfire
 

# 1
  • Мнения: 9 903
ами, нищо му няма на Ариел-а.
А иначе реклама не е в състояние да ме накара да купя продукт. Не че не ми се е случвало в далечната ми младост - сега вече не Simple Smile

Невероятни са рекламите на Кока-Кола и много други качествени или поне не-лоши продукти. Другото май е въпрос на личен вкус.

# 2
  • Мнения: 7 837
Хехе, основен принцип на рекламна рентабилност - минимум 50% трябва да продава рекламата  Grinning  Колкото повече, толкова повече...

# 3
  • Мнения: 3 777
Пращай мъжът ти да пазарува, така няма да налиташ на прИмоции и рекламни стоки.

# 4
  • Мнения: 46 526
Рядко купувам заради рекламата, ако вярвам на тях и "Ехо савекс" пере всички петна без накисване  Mr. Green  Joy
Специално за прах за пране, за известно време изредих всички видове като тръгнах от най-евтините. Спрях на "Тайд" и "Ариел"  Grinning

# 5
  • Мнения: 9 990
Честно казано- аз рядко се  вербувам от реклами.Особено пък за прах за пране-самите реклами са ми досадни-така че точно за това-абсурд.Факт е, че винаги купувам различен прах за пране и съм еднакво доволна от резултатите.Изводът за мен е, че всички прахове са еднакви/ с еднакви съставки явно все пак/Още повече, че се ориентирам от цената в случая, а не от марката-т.е.-търся евтиното Rolling EyesПетна не очаквам да излезнат-ползвам си за тях друг вид препарат преди прането.

# 6
  • Мнения: 731
Хич не обичам рекламите. Любимото ми копче от дистанционното на телевизора е това дето моментално отнема звука и, въпреки че рядко гледам телевизия, започнат ли рекламите веднага се възползвам от него. Купувам си нещо - ако ми хареса - пак го купувам, ако не опитвам нещо друго. Не ми се е налагало например да си купя от всички видове прах за пране преди да реша какво ми харесва и какво ми върши работа.

# 7
  • Мнения: 2 804
До сега за петна тук съм изкупила всичко което са рекламирали !
Съпруга ми работи като готвач и дрехите ми са безобразно мръсни на втория ден ги сменя .
За да отпера бялата-пардон почернялата му риза слагам двойна доза белина и 220 гр. прах Диксан и пера на 65 градуса ефекта е невероятен .
А за цветните дрехи пера с белина за цветно пране като дозирам както е описано на белината .
Да не е проблема в градусите , на които переш ?!?

# 8
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
А ами този Бонукс е такъв боклук! А и лелката от рекламата е противна.

# 9
  • Мнения: 1 858
Пращай мъжът ти да пазарува, така няма да налиташ на прИмоции и рекламни стоки.


Mnого добър съвет!

# 10
  • Мнения: 467
Еми, "това е положението, Минке"... Аз затова си пробвам и като ми хареса резултата си купувам пак същото. И си пера с Деро сърф 2 в 1!Не е от най-евтините, но не е и скъп:-)Върши чудесна работа и мирише страхотно!
За другарката Мария от Бонукса - ми то това направо си е анти реклама.
В тая връзка ( или не съвсем) да си измрънкам в още един постинг за разочарованието от т. нар награди на Кока Кола:-((( Спечелих пареото от Бамбуча промоцията. И на всички реклами гледаш - една красота - направо си се представя човек на плажа препасан, с коктейлче в ръка... А като ми го донесоха - ОТВРАТ:-((Найлонова гадост, с грозни цветове и разтечени бои:-(( ......реклами, да го е...ш, както би казал един от образите на Краси Радков Laughing

# 11
  • Мнения: 3 376
Рекламите се правят  специално с помоща на психилози и основната им цел е да повлияят съзнателно или подсъзназтелно на бъдещите потребители.Затова и рекламната индустрия е една от най-влиятелните в целия свят. Money Money Money

# 12
  • Мнения: 3 491
Не гледаме телевизионни реклами, а рекламираното по пощата отива директно в коша.  Ако все пак ни трябва да купим нещо и сме решили, че държим на по-неподкупно и обективно мнение, проверяваме какво пише в Consumer Reports, това е издание на организацията за защита на потребителите, има го в книжен и електронен вид ( www.consumerreports.org ) , и много хора го ползват. Не помня да сме били разочаровани, макар че не сме и от активно ползващите това издание. Не знам обаче в кои други страни има подобна организация.

# 13
  • Мнения: 2 495
Рекламите са били и винаги ще бъдат чисто заблуждение...Аз най-много се дразня на такива фирми като банки, магазини за мобилни телефони и разни други, които казват "Промоция!Само сега вземи безплатно...."А бе хора, не разбрахте ли че няма нищо безплатно на тоя свят CloseЛъжа и измама!

# 14
  • Мнения: 2 336
Имаше една реклама на парфюми Евтерпа мисля-" с три променящи се ухания" По принцип целта на един парфюм е да мирише еднакво през цялото време. А те рекламират тази глупост-сега да мирише на едно,после на друго, по-нататък на трето-голяма простотия. Ама хората си викат брей-чудо. Рекламират колко са некачествени и пак ги купуваха.

# 15
  • Мнения: 4 621
Именно това е целта на рекламата - да продава продукта. А колко им вярвам това е друг въпрос Whistling

# 16
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Aз не съм попадала на некачествен Ариел.
Що се отнася до рекламите, понякога опитвам нещо рекламирано и ако не ми хареса - повече на купувам, но се случва да попадна и на качествен продукт, както си е в рекламата. Например до сега не ме е подвела реклама на Ариел, кока-кола и останалите им напитки, Низорал-шампоан, превръзки Оуейс, техника Сони, телефони Нокия, продуктите на Райд, млякото на Данон и много други. Има и фалшиви реклами.

# 17
  • Мнения: 1 393
Обикновенно рекламите са,за да те накарат да купиш някой гаден продукт.Аз затова не купувам неща,за които не съм пробвала или чувала,че са добри  Peace

# 18
  • София
  • Мнения: 18 679
.Аз затова не купувам неща,за които не съм пробвала Peace

Добре де, ако не го купиш, как ще го пробваш newsm78

Аз лично купувам неща, които ми се ще да изпробвам.Ако не ми харесват, никоя реклама не е в състояние да ме накара да се задържа на този продукт NaughtyА и по принцип рекламите не могат да ме накрат да купя нещо.Ето, примерно, повечето реклами на бира ми харесват.Изпотена бутилка...пенлива напитка...красиви са, създават усещането за разхлаждане, утоляване на жаждата и т.н.Но бира не пия и няма да си купя, само защото примерно рекламите на Бекс ми харесват Laughing

# 19
  • Мнения: 8 505
Няма връзка между качеството на продукта и рекламата.Рекламират се и качествени,и сносни неща,и боклуци.
За Ариела-ми не знам какво толкова му харесват хората (включително майка ми).Никога не съм му била фен.

# 20
  • Мнения: 396
Няма връзка между качеството на продукта и рекламата.Рекламират се и качествени,и сносни неща,и боклуци.
За Ариела-ми не знам какво толкова му харесват хората.Никога не съм му била фен.
И аз така мисля!!

# 21
  • Мнения: 156
Не вярвам на реклами

# 22
  • Мнения: 9 721
Обикновено първите партиди на новите продукти си заслужават парите. След това като се наложат на пазара качеството им се променя, но не към по-добро.

# 23
  • София
  • Мнения: 7 043
Има продукти, които съм си купувала именно привлечена от рекламата, но според мен са абсолютно некачествени. Например препаратът за петна ВЕНИШ, знам, че много мами от форума са му фенки и сигурно на тях им върши работа, но аз чистосърдечно мога да заявя, че ВЕНИШ до сега не ми е свършил работа за нито едно по-упорито петно и никаква реклама  вече не може да ме накара да го купя.

# 24
  • Мнения: 417
А какво ще кажете за шампоана на  CLAIROL който докарва да оргазъм... newsm03нещо при мен не се получава... Crazy Grinning

# 25
  • Мнения: 742


Обикновено първите партиди на новите продукти си заслужават парите. След това като се наложат на пазара качеството им се променя, но не към по-добро.

Абе друго си е да ползваш рекламиран продукт! Ползваш веднъж - и това е - повторение няма! smile3521
Колкото до праховете - за мен по-добър прах за бяло пране от Ариел - няма!

# 26
  • Мнения: 8 917
Аз съм доволна от Ариел и пера само с него Peace Колкото до рекламите - никоя не е в състояние да ме накара да купя нещо, което не ми е харесало първият път Peace

# 27
  • Мнения: 14 654
най-много ме дразнят рекламите, насочни към децата. примерно зърнената закуска на нестле, която съдържа много калций и желязо. 2 деца се мерят на височина, едното не е доволно от резултата и заключението е, че не яло достатъчно нескуик. това ме дразни, че продуктът е пълен боклук, а ни убеждават, че е безкрайно необходим на децата ни, да не говорим, че детето почва да си иска и иска..., понеже му харесва рисуваният заек на опаковката

# 28
  • Мнения: 3 323
Дразни ме това промиване на мозъци, независимо дали са качественни или не продуктите които се рекламират. Аз съм на принципа на опита и преценката, но когато се отнася до хранителни продукти особено за деца, как да обясня на моите че макар и рекламирано това не е здравословно и със сигурност е некачествено? Например правя много видове сок през лятото - доставя ми удоволствие и знам какво има вътре...да ама не в последно време им дай само купени и то не какви да е а ВВВ е това не е ли жертва на рекламата. Не искам децата ми да растат потребители , а се оказва че борбата е предварително обречена и за сметка на това безсмислена!!!
Много съм  newsm61 на тая тема.

# 29
  • Мнения: 479
Дразни ме това промиване на мозъци, независимо дали са качественни или не продуктите които се рекламират. Аз съм на принципа на опита и преценката, но когато се отнася до хранителни продукти особено за деца, как да обясня на моите че макар и рекламирано това не е здравословно и със сигурност е некачествено? Например правя много видове сок през лятото - доставя ми удоволствие и знам какво има вътре...да ама не в последно време им дай само купени и то не какви да е а ВВВ е това не е ли жертва на рекламата. Не искам децата ми да растат потребители , а се оказва че борбата е предварително обречена и за сметка на това безсмислена!!!
Много съм  newsm61 на тая тема.

Вярно е Sad А иначе за твоя случай - една приятелка така има проблеми с детенцето, което иска да яде само определено нещо от даден вид (не помня какво точно беше Embarassed) И тя си е намерила разрешение на проблема - прави му го и го слага в опаковката на съответното Wink Можеш да пробваш   chef  Hug

# 30
  • Мнения: 1 202
Именно това е целта на рекламата - да продава продукта. А колко им вярвам това е друг въпрос Whistling
Понякога даден продукт да е супер качествен и хубав няма ли реклама никой не го купува.

# 31
  • Мнения: 3 323
Да ели4ко ама моите са големи и не се хващат на тая въдица. Изграждат си вкусовете според рекламата!
Кумата - да права си но думата е много вярна ПОНЯКОГА! Т.е. ако купиш 100 рекламирани продукта то един или два ще са качествени...

# 32
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
И аз не се влияя от рекламите.Е, ползвала съм всички прахове за пране от рекламите/то с тия постояни петна как да не се изкушиш?/, но така и не повторих. Просто открих Есекс, който никъде не се рекламира и наистина пере добре и на ниска температура.

# 33
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 728
Kой хвали този "Данон"? Не знаете ли, че се прави от сухо мляко? Е, ако не знаете прочетете на опаковката! Освен това му слагат и нишесте ,за да е гъсто! Е това ако е свястно мляко -здраве му кажи! Да не говорим, че няма нито една млечно-кисела бактерия в него! В смисъл, че с него не може да се кваси прясно мляко....Т newsm78акава гадост е!!!!

# 34
  • Резерват "Северозапад"
  • Мнения: 2 366
Обикновено първите партиди на новите продукти си заслужават парите. След това като се наложат на пазара качеството им се променя, но не към по-добро.
И аз така мисля Wink....затова и купувам в самото начало като започнат да рекламират някакъв продукт....

# 35
  • Мнения: 2 013
До сега за петна тук съм изкупила всичко което са рекламирали !
Съпруга ми работи като готвач и дрехите ми са безобразно мръсни на втория ден ги сменя .
За да отпера бялата-пардон почернялата му риза слагам двойна доза белина и 220 гр. прах Диксан и пера на 65 градуса ефекта е невероятен .
А за цветните дрехи пера с белина за цветно пране като дозирам както е описано на белината .
Да не е проблема в градусите , на които переш ?!?

Каква е тази белина за цветно пране? newsm78 newsm78
Виждам, че си в Италия, но ако някой в България е виждал такова нещо, плиийс, споделете.

# 36
  • София
  • Мнения: 337
Рекламите са, за да ни накарат да чуем за продукта и да го пробваме, ако не е качествен и не отговаря на очакванията ни е ясно, че няма да повторим. Много е просто.

Аз лично пера само с Ариел, защото съм доволна. Рекламите за прах за пране са еднакви  и скучни и не могат да ми повлияят. Изборът ми е базиран на опита ми с продукта.

# 37
  • Балчик
  • Мнения: 9 220
От предлаганите прахове в БГ харесвам само Ариел и Персил. Обаче те много бледнеят пред едно Омо, което баща ми беше донесъл от Белгия или Холандия, не си спомням точно. Беше светлосин самия прах, много фин и невероятен ефект даваше. Никакво накисване- никакви петна. Изпираше прекрасно и чудесно избелваше дрехите ( за бяло пране беше ). Невероятен прах и няма нищо общо с нашето Омо.
Мразя рекламите, не ми влияят никак. Всичко , което ползвам е по метода "проба-грешка".

# 38
  • София
  • Мнения: 2 623
На мен пък ми писна да ме третират като 3-та категория човек. Рекламите на вносните продукти и тук и в чужбина са едни и същи, но това, което ни предлагат на нас като продукт е абсолютен боклук. Купувам прах Ариел директно от Германия и на няколко пъти от този на нашия пазар - разликата е от земята до небето. Същото е и с козметиката, с омекотителите, с памперсите, с абсолютно всичко. Научих се да разчитам баркодовете на продуктите и не е ли с немски, френски, австрийски баркод изобщо не купувам. Всичко от реномирана марка произведено в Македония, Румъния, Бившите Съветски републики и т.н. е абсолютен боклук и не купувам.
По въпроса за Данон и аз съм му фен  Hug Знам какво съдържа, но ми е вкусен и си го ям с кеф.

# 39
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 728
Ами общо взето" човек е това, което яде". Така , че приятен апетит!!!!  chef

# 40
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 192
Много рядко гледам телевизия, съответно - не гледам и рекламите. Сума ти и време се чудих, какво е това "Кажи баба...".  Joy
Пера само с Ариел -  с двата вида за цветно и бяло пране и съм много доволна.

# 41
  • София
  • Мнения: 2 623
Ами общо взето" човек е това, което яде". Така , че приятен апетит!!!!  chef

Много грубо бих казала. Не вярвам вие да пасете само трева или бъркам ? Такива изказвания някъде другаде ако обичаш ! И още нещо - кой какво яде на теб не ти влиза в работата за да даваш оценки !

извинете ме за спама, но не се сдържах  Crossing Arms

# 42
  • Мнения: 14 654
Ами общо взето" човек е това, което яде". Така , че приятен апетит!!!!  chef

хе-хе
това не се връзва много много с темата.
всъщност е мотото на една антиреклама на хамбургери, виждала съм плакат с този надпис

# 43
  • Мнения: 2 673
Изводът за мен е, че всички прахове са еднакви/ с еднакви съставки явно все пак/Още повече, че се ориентирам от цената в случая, а не от марката

този извод едно време ми го каза човек от "бранша" - с праховате. Grinning каза ,че разликата е само в цената Wink

# 44
  • Мнения: 13 512
По принцип целта на един парфюм е да мирише еднакво през цялото време.
Целта на един парфюм е да мирише,но не може той да мирише еднакво през цялото време.Преминава през различни фази,през които се освобождават различни  аромати.

# 45
  • Мнения: 13 512
Каква е тази белина за цветно пране? newsm78 newsm78
Виждам, че си в Италия, но ако някой в България е виждал такова нещо, плиийс, споделете.
Има я  навсякъде...Аче например. с цветен етикет.

# 46
  • Мнения: 2 784
Научих се да разчитам баркодовете на продуктите и не е ли с немски, френски, австрийски баркод изобщо не купувам. Всичко от реномирана марка произведено в Македония, Румъния, Бившите Съветски републики и т.н. е абсолютен боклук и не купувам.

Е, дайте ги тия баркодове, де... За толкова години само аз не се научих да ги разчитам! Mr. Green

# 47
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Научих се да разчитам баркодовете на продуктите и не е ли с немски, френски, австрийски баркод изобщо не купувам. Всичко от реномирана марка произведено в Македония, Румъния, Бившите Съветски републики и т.н. е абсолютен боклук и не купувам.

Е, дайте ги тия баркодове, де... За толкова години само аз не се научих да ги разчитам! Mr. Green

Първата цифра на всеки баркод е държавата, в която е произведен продукта. За България знам, че е 8, 1 мисля беше Англия или САЩ(не съм сигурна). само това ми е останало като спомен.
Ето тук има малко инфо за баркодовете: http://www.chambersz.com/index.php/content/view/22/121/
http://www.pcworld.bg/?call=USE~home;&page=paper&n=451


"Три от линиите (наречени “контролни линии”) обозначават началото, средата и края на ивичния код. Дясната и лявата част на кода са логически разделени на групи по пет числа - информацията отляво съдържа данни за идентификация на производителя, информацията отдясно описва конкретната стока."

# 48
  • Мнения: 1 462
Научих се да разчитам баркодовете на продуктите и не е ли с немски, френски, австрийски баркод изобщо не купувам. Всичко от реномирана марка произведено в Македония, Румъния, Бившите Съветски републики и т.н. е абсолютен боклук и не купувам.

Е, дайте ги тия баркодове, де... За толкова години само аз не се научих да ги разчитам! Mr. Green

Първата цифра на всеки баркод е държавата, в която е произведен продукта. За България знам, че е 8, 1 мисля беше Англия или САЩ(не съм сигурна). само това ми е останало като спомен.
Ето тук има малко инфо за баркодовете: http://www.chambersz.com/index.php/content/view/22/121/
http://www.pcworld.bg/?call=USE~home;&page=paper&n=451


"Три от линиите (наречени “контролни линии”) обозначават началото, средата и края на ивичния код. Дясната и лявата част на кода са логически разделени на групи по пет числа - информацията отляво съдържа данни за идентификация на производителя, информацията отдясно описва конкретната стока."

Благодаря много за линковете.  Оттам научих, че първите три цифри на баркода указват държавата, където фирмата-производител е регистрирала баркодовете си.  Например 380 е България, 869 - Турция, 000-139 - САЩ и Канада, 520 - Гърция, 400-440 - Германия, 900-919 - Австрия, 760-769 - Швейцария, 870-879 - Нидерландия, 500-509 - Великобритания, 590 - Полша, 594 - Румъния.

За пример: на етикета горе кодът за държава е 001 - т.е. САЩ и Канада.

Пояснение: На Нескафето пише 761 - Швейцария, а по-надолу на кутийката пише "Made in Brasil".  Т.е. Nestle са регистрирали баркодовете си в Швейцария, а къде правят кафе е съвсем отделен въпрос.

На една играчка-боклук пише 380 - България, а отдолу - "Made in China".  Значи китайския производител изобщо не е слагал баркодове, а това е направил българският вносител.

# 49
  • Мнения: 2 784
Тенкю!!!  bouquet

# 50
  • Варна
  • Мнения: 4 969
Рядко купувам заради рекламата, ако вярвам на тях и "Ехо савекс" пере всички петна без накисване  Mr. Green  Joy
Специално за прах за пране, за известно време изредих всички видове като тръгнах от най-евтините. Спрях на "Тайд" и "Ариел"  Grinning
Също, и все пак си предпочитам Тайд Peace

# 51
  • Мнения: 2 070
 hahaha   Най-голямата просотия напоследък е "Тайд - за супер майки"    ooooh!

 Joy  Joy  Joy  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked   Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

# 52
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 728
Много благодаря за информацията. Тъкмо съм си купила един  хладилник Либхер и се чудех тука ли е правен или в Германия? Е, ориентирах се по баркода! Още веднъж : Благодаря!!! newsm78.  А баркод с 880  откъде е?

# 53
  • Мнения: 6 167
аз рядко се водя по реклами.
да сте забелязали реклама на мерцедес?
примерът може да не е то4ен, но ка4ествените неЩа няма нужда да се рекламират толкова.
или реклама на Персил? ами.. това е. по4ти няма , или поне не с тази от4айваЩа 4естота на повтаряемост.

Купувам неЩа не толкова от реклами, колкото изпитани и препоръ4ани от хора, които са доволни от продукта.

# 54
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
hahaha   Най-голямата просотия напоследък е "Тайд - за супер майки"    ooooh!

 Joy  Joy  Joy  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked   Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

Ааа, не така. Тая си е екстра на фона на всички останали реклами на прахове за пране, дето са "по-добри от другите". Тука поне има някаква идея.

# 55
  • Мнения: 408
Аз да отчекна пък за лъжите в рекламите. Например превръзките "Аlways" дето се опитват да ме убедят, че ще издържи 4 часа newsm61 те и един не издържат. Два пъти досега съм била в кофти ситуация и то точно с тази марка. Sick

# 56
  • Мнения: 1 462
Много благодаря за информацията. Тъкмо съм си купила един  хладилник Либхер и се чудех тука ли е правен или в Германия? Е, ориентирах се по баркода!
Грешиш.  Баркодът означава, че Liebherr са се регистрирали да правят баркодове в Германия, а не къде е произведен хладилникът.

# 57
  • Мнения: 2 673
hahaha   Най-голямата просотия напоследък е "Тайд - за супер майки"    ooooh!

 Joy  Joy  Joy  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked   Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

колко му е някой да реши да ги осъди,ако му се занимава, ,като онази реклама заради която се води дело - на Загорка май беше newsm78.
Кво значи това,че която майка не пере с Тайд не е супер майка ли? Shocked  #Cussing out

# 58
  • Мнения: 353
hahaha   Най-голямата просотия напоследък е "Тайд - за супер майки"    ooooh!

 Joy  Joy  Joy  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked   Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

 Mr. Green би трябвало всички продукти, които са предназначени за деца или имат деца като главни герои да подлежатна много строг контрол.

примерно както персил сенситиже има майка и бебе на картинката, но пише изрично че е клинично тестван.

относно тайт - ако има някой с повечко време - да го носи за проба, ако се окаже че PH-то му или нещо друго е несъвместимо с децката кожа, може да ги съдид.

но ако си говорим за реклами и кой какво не може да прави ето ви няколко примера, които подлежат на сериозни санкции:
- рекламата на почистващи препарати, които показват бацили и бактерии - няма право да се всява смут, паника или страх в зрителя/потребителя
- там където пише - безплатен телефон 088 ХХХХХХ. според закоа трябва да бъде изписано: НА ЦЕНАТА НА ЕДИН ГРАДСКИ РАЗГОВОР!, но много малко компании спазват това правило.
- изворните води бидоха санкционирани и вече няма  Mr. Green нахилени бебета на опаковките

# 59
  • Мнения: 750
Ами общо взето" човек е това, което яде". Така , че приятен апетит!!!!  chef

Общо взето човек е това, като което се държи! ... Що за тон?! Или просто не търпиш мнения, различни от своето ...


А сега и моето мнение по темата.

Рекламата има основна цел не да комуникира реалните качества и стойности на продукта, а да ни провокира да го купим. Все пак това не е принуда. Ако останеш разочарована от продукта, просто не го купуваш повече.

Да, досадно е да гледаш безкрайни рекламни блокове, изпълнени предимно със скучни, глупави и дразнещи реклами. Но понякога има и истински шедьоври, които ни забавляват и ги заглеждаме с удоволствие. Няма пълно щастие ...  Wink

Някой спомена и мерцедес - имат реклами и още как. Но не телевизионни. Въпрос на фирмена политика.

# 60
  • Мнения: 1 581
Ариелът на тия капсули и на мене не ми харесва нещо. Иначе прахът е най-доброто, с което съм прала.

# 61
  • Мнения: 502
А аз много се дразня на рекламата на м-тел "Loop" която си проповядва откровена агресия и е насочена точно към младежите.Направо съм  възмутена и се чудя за тези реклами никой ли не отговаря newsm78.

Общи условия

Активация на акаунт