Има ли пазарували в Данет?

  • 2 119
  • 35
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 105
Интересува ме как се осъществява обратната връзка, уведомяват ли предварително за доставката и в какъв срок  се случва всичко това?

# 1
  • Мнения: 5 370
Ами аз съм пазарувала, да.
На мене ми се обади служителката по телефона и се уточнихме за датата и по кое време ще дойде доставката.
Срок-да не излъжа, май два дни.
Но при мене се касаеше само за една играчка на Чико, за която не ми се драпаше чак до магазина им.

# 2
  • Мнения: 248
Веднага след като направих поръчката ми се обадиха да уточним подробности. И при мен срока на доставка беше два дни.

# 3
  • Мнения: 949
Веднага след като направих поръчката ми се обадиха да уточним подробности. И при мен срока на доставка беше два дни.
И при мен!

# 4
  • София
  • Мнения: 290
Аз два пъти поръчвам от тях и двата пъти си получих поръчката след повече от 20 дни   smile3511. Най-рано след седмица се обаждат за потвърждение и за да се уточнят подробности. От това което поръчах ми доставиха едва половината неща - другите ги нямали в момента. Повече няма да се прилъгвам Naughty
За сравнение -  от Пакостник ми ги носят до три-четири часа.

# 5
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
при мен бяха много коректно. Направих си online заявката в неделя към 23 часа. в понеделник в 10.15 ми се обадиха да уточним десена и на следващия ден си получих нещата (защото съм от Бургас)! Много са коректни, доволна съм! Peace

# 6
  • Мнения: 467
Имам 10на поръчки при тях. Никога не са се дънили. Даже имаше проблем с един сутиен, че нямаше черен цвят дълго време и те ми се обадиха поне 3 пъти  да ми предложат друг и да ме уведомят кога ще има внос. Сега поръчах в събота през нощта, като знаех, че за едната играчка ще има забавяне вероятно, защото много бързо свършва. Днес сутринта ме изненадаха приятно с обаждане, че са пи подготвили поръчката!

# 7
  • София
  • Мнения: 293
На мен ми се обадиха до няколко часа, а доставката я получих след 1 ден.
Добро впечатление ми направи, че ми доставиха стока, която ми трябвашe, а я няма в каталога.  Laughing
За което съм много доволна  Crazy

# 8
  • София
  • Мнения: 290
Само аз ли съм имала проблем с тях? newsm78
Поръчвах веднъж в края на февруари и после през май. Може би аз съм случила на  по-проблемни стоки, защото и в двата случая се обаждаха по няколко пъти да казват че сега го нямат, но ще го доставят, ако съм можела да почакам, много били натоварени  и т.н. Явно са корекни, когато нямат проблем с доставките.

# 9
  • Мнения: 35 967
не съм имала проблеми, а при забавяне или липси съм полу4авала съответното извинение

# 10
  • София
  • Мнения: 6 798
И аз не съм доволна, веднага след поръчката ми се обадиха, но си получих заявеното нещо сед 8 дни, а срокът е 7. Ще кажете, 1 ден пресрочване, не е пробем. Е, не е , ама при положение, че не те питат кога си вкъщи, за да си получиш поръчата , а си длъжен да чакаш куриера...1 седмица "затвор" вкъщи на мен ми се видя като  Crazy...Абе повече от онлайн магазин няма да пазаувам и това си е.

# 11
  • Мнения: 4 428
И аз не съм доволна, веднага след поръчката ми се обадиха, но си получих заявеното нещо сед 8 дни, а срокът е 7. Ще кажете, 1 ден пресрочване, не е пробем. Е, не е , ама при положение, че не те питат кога си вкъщи, за да си получиш поръчата , а си длъжен да чакаш куриера...1 седмица "затвор" вкъщи на мен ми се видя като  Crazy...Абе повече от онлайн магазин няма да пазаувам и това си е.

Това и мен много ме дразни в он-лайн магазините у нас. Никой не те пита кога искаш и имаш възможност да си получиш поръчката. В другите поне, дори и с неохота, се уговарят за точен ден и час. Но от Данет имат нахалството да искат такса за уговорен час Crossing Arms /това е една от причините, за да не пазарувам от тях Naughty/ Това, според мен, трябва да си е редовната практика, а не да се брои, като екстра, за която да плаща клиента Crossing Arms Пък и в Данет цените са малко по-високи от другите он-лайн магазини.

# 12
  • Мнения: 467
Пък и в Данет цените са малко по-високи от другите он-лайн магазини.

Ми не е точно така... във family.bg гледала ли си? Иначе спрамо Пакостник - си права!

Сори, оправих го.

Последна редакция: ср, 23 авг 2006, 11:21 от Winny

# 13
  • Мнения: 4 428
8 дни, а срокът е 7. Ще кажете, 1 ден пресрочване, не е пробем. Е, не е , ама при положение, Пък и в Данет цените са малко по-високи от другите он-лайн магазини.

Ми не е точно така... във family.bg гледала ли си? Иначе спрамо Пакостник - си права!

Нещо си сляла моето мнение и това да другото момиче в едно Thinking За кое по-точно имаш предвид Grinning

# 14
  • София
  • Мнения: 44 115
аз пък хич не останах доволна. Чаках 2 седмици...може и малко повече, накрая получих 2-те си неща, но в различен цвят от поръчаното....въобще на ме бяха предопредили, а при оточняване на оръчката потвърдиха заявените от мен....ама 2 дни след това ми беше термина та се радвах, че въобще ги получих преди да родя. Иначе за доставката ми се обадиха на миналия ден и си оговорихме и час даж в който да мина - нещо от типа между 2 и 5 беше....

# 15
  • Мнения: 6 323
Но от Данет имат нахалството да искат такса за уговорен час

"Нахалството" всъщност е такса на куриерската фирма, а не на ДаНет!

ВСИЧКИ куриерски фирми налагат подобна такса при изискване за доставка в определен час.
Както може да се види - подобна такса има и в другите онлайн магазини, като в някои от тях тази такса дори е по-висока.

Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Подчертавам "онлайн", тъй като както за доставки, така и за цени, асортимент и наличности не може да се прави сравнение между голям реален магазин, който предлага и онлайн продажби и 100% онлайн магазините, които са зависими от наличности в складовете на производителите и вносителите и от доставката на тези стоки от тях до офиса на онлайн магазина.

Факт е, че в България онлайн търговията е все още в началото на развитието си и тепърва ще се разсраства и (силно се надявам) ще става все по-удобна, бърза и гъвкава, така че да е от полза за все повече потребители. Разчитам и на това, че и куриерските услуги също тепърва ще се развиват в тази посока, така че да могат да покрият нуждите на този пазар, спрямо специфичните му нужди, така че да са доволни клиентите (както от цени, така и от срокове), а и търговците, които са избрали този вариант за предлагане на стоки, да не понасят негативи заради това.

# 16
  • Мнения: 1 547
Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Хич не ми е работа, а и не искам да предизвиквам полемики, но това ми се струва абсурдно. Имаме онлайн магазин от 4 години и смятам, че функционира добре. Пазарувам много често онлайн, защото този начин на пазаруване ще се налага все повече и повече. никога досега не ми се е случвало да ми искат пари за доставка, след като на практика не е извършена такава - нали си отишъл на крака да си вземеш поръчката.  newsm78

Струва ми се обаче, че трябва да помислите за разяснителна кампания. Защото интернет ще ползват все повече и повече хора, които досега не са имали досег с мрежата и на които трябва да им бъдат разяснени предимствата и недостатъците на този вид пазаруване.
И още нещо - дали ползвате услугите на оптималната куриерска фирма? И дали да не помислите с изпращане на нещата до поискване? До съотвения офис на куриерите в съответното населено място? Или да изпращате поръчките и по пощата? Допускам, че така ще намалее броят на недоволните "вързани" у дома чакащи клиенти.

Наслука!  Peace

# 17
  • Мнения: 6 323
Освен това, при получаване на стоката от офиса на ДаНет, клиентът не заплаща нищо допълнително, освен цената на стоката, докато в други онлайн магазини изискват при получаване на стоката на място, да се заплаща от 50 до 75% от таксата за доставка в гр. София.

Хич не ми е работа, а и не искам да предизвиквам полемики, но това ми се струва абсурдно.

И на мен ми се струва абсурдно, но съм го срещала нееднократно и е факт, че го има като практика (мога веднага да посоча къде, но не искам да навлизам в директни противопоставяния и сравнения).

И още нещо - дали ползвате услугите на оптималната куриерска фирма?

Да. Различните куриерски фирми включват различни градове в съответните ценови зони.
Например при една куриерска фирма даден град може да е в първа зона, а при друга куриерска фирма същият град да е във втора, че дори и трета зона (т.е. таксата за доставка е различна).
В зависимост от населеното място, ние избираме тази, която предлага най-изгодната за клиента такса, изпращаме и до врата, и до поискване, а и всеки клиент може да получи стоката на място в офиса без да заплаща такса, разбира се.
Освен това всеки клиент има право да поиска позвъняване преди доставка, така че да не е "вързан" да чака.

# 18
  • Мнения: 4 428
Освен това всеки клиент има право да поиска позвъняване преди доставка, така че да не е "вързан" да чака.

А това защо не съм го видяла в сайта, като възможност Rolling Eyes Къде го пише

# 19
  • Мнения: 6 323
Благодаря, че обърнахте внимание на този пропуск при описанието.
Явно при някое от последвалите допълнения на описанията за доставка е премахнато по погрешка.
Вече е коригирано.

Още веднъж - благодаря за забележката!

# 20
  • София
  • Мнения: 293
На мен ми се обадиха преди доставката ...

# 21
  • Мнения: 1 101
Да поръчвала съм няколко пъти. На следващия ден ми се обади тяхна служителка, за да потвърдя заявката и това е.  Не съм имала проблеми с тях. Доставиха ми поръчката след 2 работни дни  Simple Smile

# 22
  • София-там нейде в западната част
  • Мнения: 2 050
обратна връзка се осъществява по телефона като те се обаждата да се уточните ... при мен доставката беше след повече от десет дена /тава малко не ме допадна/ ... поръчвах тази година в началото

# 23
  • Мнения: 125
поръчвала съм, и не съм доволна. Първо, нямаха половината неща, които поръчах, второ, ми доставиха тези неща, които имаха след 1 седмица.

# 24
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 295
Аз съм много доволна от тях , защото ги краднах !

Това не го разбрах  Rolling Eyes
Не съм пазарувала от Данет, точно заради условията за получаване  Peace

# 25
  • Мнения: 166
Пазарувала съм,но не съм много доволна,получих си нещата чак след 10 дена

# 26
  • Бургас
  • Мнения: 3 077
аз съм доволна! Направих си поръчката късно вечерта и на сутринта към 10 часа ми се обадиха за потвърждение! На следващия ден нещата бяха при мен в 11 сутринта! Много съм доволна.(точка.)!

# 27
  • Мнения: 2 085
Сега съм поръчала едно гърне, но се бави вече 5 дни newsm78

# 28
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
  Купувала съм количка. Не живея в София, доставиха ми я след два дни  Peace цената беше значително по - ниска от тази в магазин Штъркел например.

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 145
И аз съм пазарувала. Обадиха ми се минути след поръчката да се до уточним. Сутринта на другия ден поръчката беше при мен. Много съм доволна

# 30
  • Мнения: 289
Аз съм поръчвала няколко пъти, има огромен избор, и като подредба ми допада най-много от онлайн магазините, които съм разглеждала, обаждат се бързо за доуточняване, пращат бързо поръчаното, дотук с тях всичко е наред, обаче... тези куриери направо ми скъсват нервите!!! Първо се обаждат в ранни зори, и то за да ми каже човека, че, цитирам "По некое време че минем, може да е до обед, ама може да е и след това", минава "по некое време", звъни пет минути като на пожар, все едно че трябва да се телепортирам до вратата за секунда, отгоре на всичко някаква куриерска такса от 55 стотинки си я закръглява по свое усмотрение на 1 лев.. не че ме ощети особено с тези 45 стотинки, но все пак предпочитам аз да реша дали да дам бакшиш - за добре свършена работа например, каквато в случая нямаше - а не куриерът да си изпросва така някакви смешни стотинки! Лошото е, че без ДАНЕТ да имат някаква вина за това, губят клиенти по този начин. 

# 31
  • Мнения: 1 517
Обадиха ми се почти веднага за потвърждение, казаха че до утре ще ми доставят поръчката, а ги чаках 2 седмици! Страшно се разочаровах, очаквах да са на ниво, сайтът им е чудесен, предлагат голямо разнообразие, но уви ..  Sad
За сравнение мога да кажа, че два пъти пазарувах от Пакостник онлайн и си получих нещата в рамките на 24 часа от едни много мили и приветливи доставчици!

# 32
  • Мнения: 2 085
След като чаках 13 дни едно гърне, им написах мейл да не си правят труда да ми го пращат .Обадиха ми се почти веднага, но отказах поръчката #Cussing out

# 33
  • София
  • Мнения: 6 798
Честно казано се надявам Мамма и Татти да четат и следят темата и да помислят за смяна на куриерската служба...като гледам всички недоволни, сме недоволни точно от това.

# 34
  • Мнения: 2 085
Честно казано се надявам Мамма и Татти да четат и следят темата и да помислят за смяна на куриерската служба...като гледам всички недоволни, сме недоволни точно от това.
Данет техен магазин ли е?!? Shocked Shocked Shocked

# 35
  • Мнения: 35 967
Честно казано се надявам Мамма и Татти да четат и следят темата и да помислят за смяна на куриерската служба...като гледам всички недоволни, сме недоволни точно от това.
Данет техен магазин ли е?!? Shocked Shocked Shocked

да

Общи условия

Активация на акаунт