Най-приятна и най-просташка ТВ РЕКЛАМА - тема 22

  • 56 324
  • 678
  •   1
Отговори
# 660
  • Враца
  • Мнения: 2 310
М, да, още помня рекламата на Пурлан - с песничката: пуловера на татко аз обичам и тайно честичко си го обличам... Grinning
ОО, да! Любима!

# 661
  • Португалия
  • Мнения: 4 174
Тия  дни , за кой ли път се сещам, че съм антична Joy
" куку-руку  вафла чудна
Пъъълна с течен шоколад!"

# 662
  • София
  • Мнения: 8 137
М, да, още помня рекламата на Пурлан - с песничката: пуловера на татко аз обичам и тайно честичко си го обличам... Grinning
Голям сладур е бебето Heart Eyes

# 663
  • Бургас
  • Мнения: 1 270
Тази реклама на Пурлан така ми се е набила в главата, с години....
И още една -за препарат за прозорци, много стара-една мацка се върти в кръг и уж ще чисти стъкла, къщата-приказна, цялата във френски прозорци. "С Форте Каза, по стъклата....... С Форте Каза моя дом е чист и щастлив"

# 664
  • Мнения: 71
Ако не се търсят, няма никакви сексуални намеци. Да, сладоледът се ближе, да, хубав е преди да свърши. Какво сексуално има тук, освен вашите интерпретации?
Айде вижте и билбордовете на въпросния сладолед и после ми говорете за интерпретации.. И там ли няма никакви сексуални намеци? Жената на снимката е с изскочили гърди, щото символизира дойната крава, от която е взето млякото за сладоледа предполагам...

# 665
  • Мнения: 5 558
Не съм ги виждала. Не се вживявам толкова в реклами. И какво общо имат билбордовете с някакви гърди с това, което тук се коментира? Да, гърдите на показ са със цел привличане на погледа, но близане на сладолед си е точно лична интерпретация.

# 666
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 297
Не бе, нищо сексуално няма 😂
От няколко дни тази снимка я виждам по всички СМ. Явно рекламата работи, обаче колко е уместно да се рекламира сладолед по този вулгарен и просташки начин и защо изобщо въпросната реклама се е добрала до  националния ефир?

# 667
  • Мнения: 41 323
Че този борд показва липса на естетика не бих спорила. Но чалгаджийската моделка не навява непременно мисли за секс. Особено пък на децата, дето само сладоледа ближат. А на теб защо ти е сексуално има само едно обяснение Wink Иначе ти да не би "онова нещо, за което си мислиш" да го обичаш най-много преди да свърши??? То да свърши, не ти Simple Smile

# 668
  • Мнения: 5 558
Ми на мен не ми е сексуална, вулгарна пък съвсем не ми е. Аз този сладолед също го обичам точно преди да свърши, най-вкусната част ми е и го ближа, чакайки с нетърпение да наближи края. Въпрос на интерпретация, нали? Аз говоря съвсем буквално, както искате ме разбирайте. Онази на мастиката с дините или с отварачката на Мара ми бяха по-хард, тая мадама дори няма кой знае какво за показване.

# 669
  • Мнения: 2 056
Аз този сладолед също го обичам точно преди да свърши, най-вкусната част ми е и го ближа, чакайки с нетърпение да наближи края. Въпрос на интерпретация, нали? Аз говоря съвсем буквално, както искате ме разбирайте.

Ти ма уби!  Simple Smile
Сладоледа ми е най-вкусен като го почвам, а когато свършва ми е тъжно като на финала на хубав сериал.

# 670
  • Пловдив
  • Мнения: 14 087
Стара, но забавна реклама на Голф, иронизираща популярната фраза "само една баба го е карала".

# 671
  • Мнения: 2 056
Знаех я! Много е добра!

# 672
  • Мнения: 533
Оле НЕ! Пуснали са пак онази на JUMBO JUBMO JUBMO JUBMO ..... защо по дяволите!!!!!

# 673
  • София
  • Мнения: 19 319
Как се правят реклами според Митко Блажев:
Скрит текст:
– Пичове, много време я мъчим тази реклама. Дайте да разпишем нещо с жена по бански и да си ходим. Сексът продава. Плюс това забравяте нещо много важно.
– Какво?
– Гаджето ми има рожден ден и сме буукнали супер якото Airbnb в Стария град в Пловдив. Всички мене чакат.
– Добре бе, бате. Това със секса не е ли тъпо в случая?
– Защо да е тъпо?
– Защото клиентът ни произвежда мултивитамини за деца.
– Оф, стига сте робували на предразсъдъци.
– Не робуваме на предразсъдъци, а на Наказателния кодекс.
– Подай ми един маркер... Значи, представете си детска площадка. Две момченца се преструват, че се понасят, защото родителите им са семейни приятели. В този момент покрай тях минава брутална мацка с голямо декол-те, гоним Моника Белучи в „Малена“. Общ план на сополанковците, крупен на майката, която им се усмихва, американски на едно от момчетата как зяпа с отворена уста и изпуска топка сладолед на земята – това никъде не е правено – и накрая, бам, варио към циците! После едно от децата, русото, защото русите хора са по-привлекателни и по-амбициозни, вади дражето с мултивитамини, пичката ахва и двамата отпрашват към Банско. Чиста работа.
– Ти съвсем изплиска, ще стане страшен скандал?! И клиентът, и ние ще отнесем здрав хейт.
– Копеле, ти все едно падаш от Марс. Няма лоша реклама! Нали се сещаш, че всички – деца, родители, учители, сайтове, телевизии – ще говорят за този продукт. Ще тръгнат дискусии в сутрешните блокове, гневни майки ще горят камари от мултивитамини пред Парламента, Мис Тигрова ще пусне стори, майката от клипа ще влезе в риалити или поне ще запише песен с известен рапър. Ако ни пратят 10-20 съдебни иска, още по-добре. Важното е да се вдига шум.
– Хубаво, а как виждаш радиоспота?
– Ти все едно от вчера си копирайтър. 95 процента от рекламите по българските радиа са едни и същи – еротичен женски глас описва нещо, което в началото звучи като вибратор, по средата си казваш „няма какво друго да е освен вибратор“, но накрая никога не е вибратор. Спомняш си, че миналата година нашата агенция спечели 16 статуетки „Златен кейл“ с копито на Емо: „Мощ и нежност, събрани в едно. Той е тук, за да задоволи всяка ваша нужда. Просто натиснете копчето, затворете очи и го оставете да си свърши работата... Купете вашия инверторен климатик от „Техно Микс“ сега“.
– Не знам. Все си мисля, че ни трябва нещо по-оригинално.
– Мани го това. Всичко готино на този свят вече е измислено, въпросът е как ще го откраднеш. Ти наистина ли вярваш, че ще направиш по-добро видео примерно от Бийонсе? Жената е наела топпрофесионалисти, които бачкат цяла година, а не почиват три месеца на „Градина“, и им е броила една торба с пари. Кой си ти, че да пренебрегваш труда им? Влизаш в YouTube, снимаш го същото, само че за два лева, и така им отдаваш уважение. Пък то пак има креативност. Трябва да смениш дивите животни с плюшени, да измислиш как да разсееш публиката от факта, че певицата грам не може да пее, и да решиш къде да вкараш гайдите. Защото, пич, истината е, че много хора не се кефят на гайди, но се страхуват да го кажат на глас, за да не излезе, че мразят родината си.
– Други гениални идеи?
– Леле, как ме дразниш. Ще карам като луд до Пловдив заради теб. Имам още една хрумка: песничка.
– Песничка?
– Да бе, брат, песничка. Ще платим на аниматор да ни направи някакво гадно животно, например жълт бобър с мокасини, тупе на главата и слънчеви очила, и сме готови.
– Звучи ми като животно, от което децата ще сънуват кошмари.
– Не се казва „животно, от което децата ще сънуват кошмари“, а „запомнящо се животно“ или „животно, което улавя пулса на времето и сим-волизира правото на всеки човек да бъде различен“. Ама ти наистина си забравил как се правят реклами.
– А за текста помислил ли си?
– К’во да му мисля, той е ясен:
Името на витамините х16
На-на-на-на!
Името на витамините х16
Ля-ля-ля-ля!
– Не знам, звучи ми доста дразнещо.
– Е, нали това е целта! Да ти се набие мелодията в главата и да не можеш да я изкараш оттам. Нужно ли е да давам пример...
– Копеле, спри! Ако имаш поне малко човечност, спри!
– Всяка...
– Умолявам те, не го прави!
– ...нощ...
– Неее!
– ...в съня му ще идваш, Джалмааааа! Спомен-рана ти ще му бъдеш, Джалмааааа!
– Отвратителен си. Сега всички ще си я тананикаме цяла седмица, а аз утре съм на погребение. Да беше изпял нещо старо на Графа.
– Окей, банда, имаме ли го? Мога ли да тръгвам?
– Чакай още малко. Не ви ли се иска да направим нещо иновативно? Реклама, която като видиш по телевизията, да си кажеш „уау“?
– Добре, но това е наистина последното ми предложение. Предупреж-давам, че може да ви се стори леко откачено. По-добре пийнете вода... Така. Взимаме безумно красива и тънка като струна манекенка, с която никоя средностатистическа българска майка няма да се асоциира. Слагаме я на пода в детска стая и пускаме в краката ѝ кротко да си играе двегодишно момченце. Преди това, разбира се, трябва да го упоим. В копито ще вкараме нестан-дартни изрази като „динамично ежедневие“, „най-добрата грижа за моето дете“ и „сблъсквам се с различни предизвикателства“. Накрая в кадъра влиза и лабрадор.
– Страшен си бе, момче! Знаех си, че ако те провокирам, от тази глава ще потече медец! Браво! Трябва отсега да освободим място за новите статуетки „Златен кейл“.
– Буенас ночес, амигос. Батко отива да пийне. А, още нещо, преди да тръгна...
– Не!
– Циганин как обича, зная, но още знам, циганин как страда, щом остане сам!

# 674
  • Бургас
  • Мнения: 16 332
Джъмбо,явно с тази реклама набират интерес сред хората!
Иначе кой ще я забележи!?🤔

Общи условия

Активация на акаунт