Техномаркет

  • 21 912
  • 45
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 309
Реших да пусна тема тук и да споделя поредното си разочарование от този магазин, може за някой да изиграе роля моят опит.

Първо преди по-малко от година пусках тема за трагичния им гаранционен сервиз, сега обаче ме вбесиха с обслужването си след закупуване на продукта. Случката е следната: в неделя с мъжа ми купихме хладилник за майка му и баща му, платихме и дадохме техния адрес да го доставят както казаха те в четвъртък между 10 и 15 часа. Питахме какви са условията и тарифите да го качат до апартамента / хората нямат физическа възможност да носят на гръб, а мъжа ми заминава точно в този ден в чужбина и няма как да организира нещата/. Продавачите, а в последствие и на касата отговориха - Ще се разберете на место с шофьорите ! Ние безкрайно изненадани повдигахме няколко пъти този въпорс, питахме как е възможно да нямат установени тарифи, отговора винаги беше еднакъв. Притеснихме се да не ги поставят в ситуация на изнудване като видят, че са възрастни хора и нямат кой друг да им го качи. И така, обажда ми се днес свекър ми вбесен, да ме пита какво да прави - дошли шофьорите, стоварили хладилника в двора и тръгнали да си ходят. Той им е предлагал пари, молил ги и е и какво ли не, само и само да го качат, те са отказали. Питал ги е как си представят да се оправи сам, казали са да си бил викнел хамали, е как питам аз как да ангажираш хамали за този интервал от 5 часа, който са ти дали да ги чакаш. Накарал ги е да си натоварят хладилника обратно и да го върнат в склада. Сега го убеждавам да ходи да си иска парите, има законово основание доколкото знам, в срок от 3 дни, ако не е доставена стоката, да си вземе парите.

Е какво е сега това ми кажете? Може ли една от най-големите вериги в България да остави този въпрос неуреден, да поставя клиента дал стотици левове, в ситуация на безизходица, не всеки има яки роднини и приятели, които да организира да носят. Искаш да си платиш, но не може. Бясна съм, и предупреждавам тези които биха разчитали на тази задължителна услуга!

# 1
  • София
  • Мнения: 412
И аз имах подобен проблем с въпросния магазин.
С мъжа ми питахме за точен час на доставка и колко ще ни струва качването на хладилника до втория етаж. Отговориха ни че на място се разбираме с шофьора. Докараха хладилника точно с 3 часа закъснение от уговорения промеждутък от време, мъжът ми беше на работа и аз трябваше да се пазаря с тях за колко ще го качат.
Питах ги, казаха ми по 10лв. на етаж, съгласих се и уж тръгнаха да го качват. Обаче се оказа, че не се побира в асансьора "както те си мислили" newsm78, трябвало да го качват на ръце и ми поискаха двойно. А той хладилника освен в промишлен асансьор в друг няма как да се побере при положение, че е един от най-големите в магазина им  #Cussing out Ако бяха казали в началото тази сума, щях да им ги дам, ама не гледат да изнудват хората възможно най-много.
В крайна сметка ме оставиха с хладилника, бременна в края на деветия месец пред входната врата на блока и си тръгнаха. #2gunfire От магазина ми обясниха учтиво, че проблема си е мой - да се оправям както мога  #2gunfire

# 2
  • Мнения: 2 309
Леле, iga, твоята история ме довбеси  Twisted Evil що за простащина, не мога да си обясня как една от най-големите вериги допуска подобно отношение, незнам просто, аз ще се оплача то е ясно, ама явно няма да ме вземат под внимание, ей това е бизнес по български, колкото и да го мразя този израз, сваляш на хората по 3 кожи за някакъв продукт и после им теглиш една, а на теб цялото ти удоволствие отива по дяволите. За справка, в същия ден си купихме пак хладилник, но за нас си, от Технополис, докараха го за 2 дена, и го качиха безплатно до 5 етаж без асансьор, ей това е отношение според мен, само мога да се ядосвам, че свекърите искаха точно този хладилник от Техномаркет  Twisted Evil

# 3
  • Мнения: 1 371
Купуваме само от Технополис. Карат ти купената вещ и ти я качват БЕЗПЛАТНО! След това по собствено желание може да им дадеш някой лев.

# 4
  • Мнения: 1 420
На нас наскоро нисе наложи да си купим пералня. От Техномаркет ни обясниха, че ако искаме да я качат до вкъщи ( живеем на 4тия етаж ), трябва да си платим по 2лв на етаж. Така и стана и нямахме никакви проблеми. Дойдоха момчетата почти веднага, качиха пералнята, дадохме им 10лв и това беше. Става въпрос за Техномаркета във Велико Търново.

# 5
  • Мнения: 2 309
В крайна сметка си взехме парите обратно, оплакахме се където трябва, сега чакаме утре да им докарат новия хладилник от Технополис. Ми така става в тоя живот, конкуренцията е страшна работа, дано скоро се светнат, че губят клиенти. Все пак чест им прави, че спазиха закона и ни върнаха парите.

# 6
  • София
  • Мнения: 1 951
На свеки любимия син им подари оттам домашен електроуред.Доставиха,го и се оказа ,че има счупен детайл.НА рекламацията се отзоваха,но само с ремонт на място.НЕ бих си купила оттам нищо.

# 7
  • Мнения: 3 457
така е в БГ ,когато дадена фирма се наяде и започва да не си гледа клиентите-направо си е станало като неписано правило Laughing

# 8
  • Мнения: 1 672
така е в БГ ,когато дадена фирма се наяде и започва да не си гледа клиентите-направо си е станало като неписано правило Laughing
Peace



# 9
Технопилис доставят до вратата на апартамента. От тях пазаруваме.

# 10
  • Мнения: 4 700
Ами крайно време е теzи големи вериги да се светнат, че има конкуренция и скоро Ще останат беz киенти. ЗаЩото в наШо време се набляга не само на качество на стоката (ЗаЩото при конкуренцията то е съЩото, както и цената), а и на сервиz и обслужване. На zапад това се каzва servicemanagement и се иzучава в повечето университети като отделна дисциплина.

И аz имам вече лоШ опит с тях. Отиваме аz и майка ми да купуваме нов бойлер. Чак на касата ми каzаха (след неколкократно питане), че само zа стоки над няколкостотин лева има достовка по домовете. Щели обаче да ми иzвикат такси. Аz гипомолих да кажат какво имаме да караме. След 10 мин. дойде едно такси и си отиди, zаЩото нямаШе място. Никой не бил каzал, че zа бойлер ставало въпрос. Поzнайте дали намерих някой от магаzина, които да го интересува. ДОбре, че жиевеем в ерата на мобилните телефони.  #Cussing out #Cussing out

# 11
  • Мнения: 2 309
Ами крайно време е теzи големи вериги да се светнат, че има конкуренция и скоро Ще останат беz киенти. ЗаЩото в наШо време се набляга не само на качество на стоката (ЗаЩото при конкуренцията то е съЩото, както и цената), а и на сервиz и обслужване. На zапад това се каzва servicemanagement и се иzучава в повечето университети като отделна дисциплина.


Ами тъй като аз съм завършила точно Маркетинг и сме учили това-онова за взаимоотношенията с клиентите, за повечето големи фирми с акта на покупката далеч не прекъсва връзката ти с клиента, номера е да го приласкаеш отново  и отново. За целта го коткаш със сервизно обслужване, качваш му хладилника до апартамента, пращаш му даже картички за Коледа и се надяваш да погледне и каталога прикрепен в писмото. Абе далеч сме ние от тия работи, защо да си дават зор като магазина прелива от народ, сложили са едни що годе средни цени и ще се изтрепят да пазаруват. Аз лично повече от тях и една батерия няма да купя.

# 12
  • Мнения: 4 700
Той магаzина прелива от народ сега, ама няма да е zа дълго. Магаzини като тоzи има все повече, както и недоволни клиенти. Предпочитам да дам малко повече пари, ама zа това да получа и свястно обслужване.

# 13
  • Мнения: 55
ТЕХНОПОЛИС доставят безплатно на етажа , два пъти си купувам големи неща от тях точно заради тази им услуга и съм много доволен. е после им дадох по две кутийки бира на момчетата ама то си е по желание

# 14
  • Мнения: 183
Всяка фирма си има различна политика,едни  ще ти доставят нещо чак до вратата ,други до входа.Аз лично съм имал случай,  вярно беше преди година, магазинът от който купих печката, ми казаха ,че гаранционния сервиз на фирмата се намира в Чирпан.Значи ,ако имам някакъв проблем с печката,трябва да я занеса там(Чирпан), направо нямам думи ,при всяка повреда- скок пътя София- Чирпан,че тя печката не струва колкото пътя.Малко измених темата , но исках да имате предвид и това нещо като пазарувате.

Последна редакция: пт, 21 сеп 2007, 17:28 от gill grisam

# 15
  • София
  • Мнения: 6 011
Малко не по темата-купих си перална от Технополис, наистина закъсняха с доставката с 3-4 часа, но качването е безплатно, дори я вкараха вътре в апартамента.
Относно Техномаркет-наскоро бяхме принудени да си купим уред от тях/просто този модел, който искахме го имаха само те/ и след ужасно нелюбезното, направо отвратително обслужване се оказа, че нямат упътване на български.Направих грандиозен скандал, събрах половината магазин да гледат сеира-аз с ревящо изнервено бебе.
Накрая поисках да говоря с управителя, но продавачите упорито отказваха да ми кажат къде да го намеря. Изпитах огромно съжаление, че не знаех телефона на КЗП/поправих тази грешка-вече го имам запаметен/.
 В скандала се намесиха и други клиенти и най-накрая ми казаха кой е управителя и къде му е офиса. Отидохме при него, обясних му проблема, човека беше много любезен, обеща ми упътване на български до 2 дни и ми даде личния си номер ако пак имам проблем.
Наистина си получих упътването в уречения срок.Но като цяло съм страшно разочарована от обслужващия персонал-некомпетентни и нелюбезни.

# 16
  • Мнения: 1 800
Не мога да повярвам какво е това обслужване в България Shocked. Тук ако си купиш печка, пералня, хладилник и т.н не само че ти го доставят, качват, но ти го и свързват безплатно...Ужас, обиржийска работа  ooooh!

# 17
  • Мнения: 797
Това е скапаният Техномаркет #Cussing out  #2gunfire #Cussing out. При нас се получи почти същата ситуация , пак с хладилник,но за баба ми Close. 30минути чакахме да дойде някой малоумен продавач,после тоя малоумник вика:Ами то този изложения е последната бройка,а той имаше някви драскотини-и няма отстъпка,сори  Shocked.  За транспорта-  ще дойде хладилника някога, по някое време.....
Вбесена и след скандал ,при който дойде мениджъра на обекта им /става въпрос за магазина им в Люлин,след околовръстното/, се дигнахме с мъжа ми-и хайде  в Технополиса в Люлин- и о,каква приятна изненада- продавачи на всеки 10метра,любезни,обясняващи,показващи Crazy Peace. Транспорта уговорен за точен ден и час-дойдоха си точно хората Laughing.И като ги попитахме дали ще го качат до 2рия етаж-няма проблем- качиха го на гръб ,и вътре в апартамента го вкараха и разопаковаха да видим дали няма транспортни дефекти. Laughing. За капак-и подарък ни дадоха- обезмирисител за хладилника Laughing Laughing Laughing

# 18
  • София-Красна поляна
  • Мнения: 397
За сега нямам лоши впечатления и патила от магазините. От Техномаркет съм купила пералня, фотоапарат, телевизор и ютия. За пералнята ми взеха 10 лева да я качат до 5тия етаж. От Технополис си купих принтер, хладилник, монитор, пасатор и сокоизстисквачка. Хладилника го качиха на втория етаж и като ги помолих го вкараха вътре чак в кухнята. Очарована съм от обслужването им и в магазина и при транспорта.

# 19
  • там от където съм
  • Мнения: 1 073
И аз имах същите преживелици с Техномаркет,просто обслужването им е под всякакво ниво,а за отношението към клиентите нямам думи.За това сега си поръчахме пералня и хладилник от Технополис и нямахме никакъв проблем с момчетат които я доставиха,точно за това е хубаво да имаш избор.

# 20
  • Мнения: 183
Аз пък се прибирах по спешност с 3ма колеги за хладилник от Зора, но беше доста одавна
Но пък го бяха сложили на средата на пътя, докато стигнем  съседите го бяха вкарали в двора да не им пречи

# 21
  • Мнения: 3 457
Аз съм доволна от Техномарткет в Плевен ,там има един човечец -Мирослав,Е този човек си обича просто работата Simple SmileКолкото пъти отидем било да си купим или да разгледаме нещо само него търсим -и обяснява и любезен и дава съвети,компетентен е -страшен е  PeaceТой ни съдейства за Хладилника за,транспорта ,той ни помогна за климатика,помогна на мъжа ми да го качи,говори с управителя за отстъпка ,защото тъпанарите от ТБАй ми отказаха да си ползвам Клубната карта-вече нямало такива отстъпки-ти им правиш оборот всяка година по 2000-3000 лв. те не иксат да ти дадат отстъпка #Cussing out Ако всички в Техно маркет няха като Мирослав ,това щеше дае най-дпбрия магазин  Peace

# 22
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 353
Явно тук трябва да похваля Айко. Трябваше да ни доствят леглото на малката м/у 17 и 18ч. Тогава щеше да има кой да го качи в нас. Но хората подранили, а свекърва ми беше сама с малката в къщи. Викнала им от балкона, защото те все пак чакали долу и им обяснила, че сега нама как да го вземем. А те веднага го качили без никакви уговорки и плащаници. Браво! А и са много точни в сроковете по принцип.

# 23
Не пазарувайте от Техномаркет Люлин ще си получите нещата когато те решат

# 24
  • Варна
  • Мнения: 956
Благодаря ти daizy    bouquet  че сподели за проблемите с Техномаркет.
Тъкмо имам нужда от хладилник и си мислех да отида в Техномаркет, като се поразледи ... пренасочвам се директно към Полиса  Peace

И аз съм сама и не ми се мисли, ако ми го стоварят пред входа  #Crazy Sick
Преди месец така ми се наложи да качвам шкафа за антрето  Rolling Eyes / от мебелна палата Лазур / Добре, че беше една приятелка - двете се измъчихме  Confused

# 25
  • Мнения: 12
Ние имаме подобен опит, само че с климатик. Миналата година си закупихме от там климатик  Hitachi  и консултанта ни уведоми, че монтажа струва 200 лв. Съгласихме се и си записахме час. Когато монтажниците дойдоха първото нещо, което ми връчиха беше да подпиша една декларация за условия - от втория етаж по 2 лв. на етаж, полага ми еди колко си метър захранващ кабел, ако ми е необходим повече доплащам.... и много други. Предвид, че мъжът ми отсъстваше реших да подпиша и да си платя, но работата да се свърши, но на въпроса не е ли редно да ме уведомят в магазина за тези подробности, въпросните господа направо започнаха да ми се карат, че не е тяхно задължение. Добре. Да ама не... влизат в стаята и ми заявяват - тук не можем да монтираме защото е колона и има голямо къртене, а тук .. извикайте си някой да ви свали стъклопакета и това не е наша работа, имате 15 мин. да се ораганизирате  защото ни чакат и други адреси. Бясна звъня на мъжа ми, който се прибира демонтира стъклата и те започват работа и едно страшно мърморене, колко им били ниски заплатите за това дето го вършели. Вече едвам издържам. Накрая не искат да изтеглят въздуха с помпа, защото пак трябвало да се разкарват до колата. Монтажа възлезе на почти 300 лв. за което и не получихме касов бон тъй като щели да ни сложат печат гаранционната карта. Еми това ...приятно пазаруване.

# 26
  • Мнения: 2 309
Хъм, виждам, че темата пак е на дневен ред  Confused и още лоши отзиви за Техномаркет Confused аз въпреки че се бях зарекла да не им дам повече и един лев пощурях по една прахосмукачка и изтърчах да си я купя, силно се надявам да не ми се налага да прибягвам до гаранционния им сервиз.

Между впрочем, плазменият ни телевизор за няколко хиляди лв., за втори път е в техния сервиз в рамките на 1 година. Миналата година седя два месеца точно по празниците. Точно на 30 ден ни дадоха тв за ползване и след това се оказа, че след като сме го приели нямаме право да се жалваме в Комисията за защита на потребителя. Този път обаче точно днес се навършва 1 месец откакто е в сервиза и днес ще се жалваме в комисията, ще си искаме парите чрез тази инстанция. Пожелайте ми успех  Grinning

# 27
  • София
  • Мнения: 6 011
Дейзи, успех! Трябва да има повече хора ка то теб - да си търсят правата.

# 28
  • Мнения: 72
       И аз се опарих там но по друг начин. Преди две години направих ремонт и си купих всичката техника за кухнята от техномаркет. Имам карта за намаление 5% и давайки я  на касиерката тя заяви  , че не мога да я ползвам защото била маркирала стоката вече. Направо бях стъписана! Една касиерка , която я мързи да се размърда ще определя как и кога да си използвам картата. На какво прилича това ми кажете ?

# 29
  • София
  • Мнения: 6 011
       И аз се опарих там но по друг начин. Преди две години направих ремонт и си купих всичката техника за кухнята от техномаркет. Имам карта за намаление 5% и давайки я  на касиерката тя заяви  , че не мога да я ползвам защото била маркирала стоката вече. Направо бях стъписана! Една касиерка , която я мързи да се размърда ще определя как и кога да си използвам картата. На какво прилича това ми кажете ?
Ами казваш "Не става" и ако не направи нищо по въпроса търсиш управителя. Аз си гоня интереса до дупка, особено, както предполагам, че става въпрос за покупка поне от 5 000 лв., направо ще я изкарам извън нерви касиерката. Работила съм с касов апарат, ще сторнира докато свят и се завие.
На мен така продавачите там ми се правеха на интересни, но като отидох при управителя омекнаха веднага.

# 30
  • София
  • Мнения: 1 476
и аз всеки път когато отида в Техномаркет си скъсвам нервите. Всичките им "консултанти" нищо не знаят за стоките и не могат да те консултират, дори и да имат желание. А те желание никога нямат, никога няма наблизо човек, спотайват се и се правят на заети. Последния път само като се запътих към една от тях, тя без да ме погледне дори само ми каза "Не мога да ви помогна"....т.е дори и да исках да я питам колко е часа, тя пак "не може да ми помогне". Наистина незнам собствениците на този магазин защо наемат такива хора, защо изобщо им дават каквито и да било заплати, не заслужават и 50лв на месец.
НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОМАРКЕТ, не заслужават да сме техни клиенти!

# 31
  • София
  • Мнения: 6 011
То много магазини не ни заслужават за клиенти, но на нас ни се наложи, защото това, което търсехме го имаше само при тях. Иначе - да, толкова некомпетентен и нелюбезен персонал сигурно няма събран на едно място в друг магазин в България.

# 32
  • Мнения: 529
То много магазини не ни заслужават за клиенти, но на нас ни се наложи, защото това, което търсехме го имаше само при тях. Иначе - да, толкова некомпетентен и нелюбезен персонал сигурно няма събран на едно място в друг магазин в България.

Има, има. Аз вече не обръщам внимание на персонала. Когато купувам аз вече знам какво искам, знам отзиви, характеристики и т.н. Идвам и казвам - искам това, те ми го товарят и си тръгвам. Затова най-често съм доволна. Веднъж ми се случи да търся маша на Ровента, проверявах време от време, нямаше я. Питам консултантката - кога ще я получите? Тя вика- следващата седмица, идвам и пак я няма.  Консултантката - много се търси и бързо свършва. Аз тогава я питам - щом толкова се търсят защо не поръчвате повече? Според мен между консултантите и тези, които отговарят за поръчките няма връзка.

# 33
  • Мнения: 147
Аз пък си купих пералня от Технополис  Младост - преди 2 години беше и ми я доставиха в уречения час но до входната врата. Тогава валеше дъжд и не ме питайте как сме я дърпали поне до тротоара. Явно заради гневни клиенти сега са си подобрили обслужването....иначе като цяло съм много доволна от този хипермаркет и като се замисля всичката ми техника е от там.  Peace

# 34
  • София
  • Мнения: 6 011
Аз пък си купих пералня от Технополис  Младост - преди 2 години беше и ми я доставиха в уречения час но до входната врата. Тогава валеше дъжд и не ме питайте как сме я дърпали поне до тротоара. Явно заради гневни клиенти сега са си подобрили обслужването....иначе като цяло съм много доволна от този хипермаркет и като се замисля всичката ми техника е от там.  Peace
Технополис и Техномаркет са две различни вериги. Peace
От Технополис и аз купих перална и от доста време вече качват уреда безплатно до апартамента. Дори им простих, че закъсняха с 3 часа.

# 35
  • Мнения: 1 111
И аз съм недоволна от обслужването им.Първо чакахме седмица да докарат хладилника.Второ имаше някаква промация и даваха бонуси към покупките, и при доставката се направиха на луди.Младежът ми заяви,че бонуса го давали при плащането а не при доставката.

# 36
  • София
  • Мнения: 1 603
Само веднъж съм пазарувала от Техномаркет и май няма да повторя.
Точно преди Коледа трябваше да купя пасатор /че дойде време за захранване/, а Техномаркета в Скай Сити е най-близо до нас. Намирам щанда, след 10-15 мин. привличам вниманието на една консултантка, която обаче, на всичките ми въпроси отговаряше с "ми.. не знам, то трябва да пише някъде". Да... лошо, но няма как да тръгна към Технополис в Люлин или Младост точно сега, пък и съм си наумила на обяд да давам пюре, а за това ми трябва пасатор.  Тъй и тъй съм дошла, реших да купя и телефон /безжичен, че кабелите вече ми пречат/, след още 15-тина мин. пак успявам да привлека вниманието на консултант /не съм съвсем сигурна, че ревящата ми дъщеря няма по-голям принос/. Този път попадам на едно момче, което беше страшно усмихнато и компетентно, за 5 мин. ми разясни характеристиките на повечето модели, демонстрира ми телефона, който ме убеди да избера и ми разпечата инструкция на български, без да го моля. И стигнах до касата.. времето предколедно... клиентите много.. а касиерката една. Разбира се и дума не може да става за банкнотоброячна машина и разбира се - всички пред мен имаха покупки за по 2-3 000 лв и плащаха с банкноти от по 10 лв..... Кой да се сети, че ще е необходима и друга касиерка придружена с инвестиция в една машинка  ooooh!

# 37
защо в Мебелна палата Лазур - Варна приемат на работа некомпетентна проститутка от Шумен !?

# 38
  • Мнения: 2 199
Аз си купих вентилаторна печка, възпламени се и си е в гаранция но така и не отидох да им я оставя в гаранция. Не ми се занимава, не си заслужават. Сега си търся фотоапарат и незнам какво да правя  Confused

# 39
  • Мнения: 870
И аз съм от недоволните напоследък...
Преди 2 месеца си купихме LCD телевизор и домашно кино... Избрахме ги и тъй като ги взехме на изплащане подписахме лизинговия договор и отиваме да ги вземем... Оказа се че и двете ги нямат налични току що ги били продали... Попитахме от къде можем да ги вземем чакахме доста и консултанта каза новия Техномаркет на бул.Владимир Вазов. Не знаехме къде е и помилихме да ни обясни горе долу, каза че не знае. Попитахме кой знае и се оказа че никой не знае. Имаше един приятел с нас и той попита дали случайно управителя не знае, консултанта каза че управителя го няма и бил в почивка. Ядоса се много хвърли ни документите и каза че няма да ни обслужи. Момичето от лизинговата компания се свърза с управителя и уредихме набързо нещата, взехме си ги от Техномаркет в МОЛ-а, там бяха много учтиви  Simple Smile

# 40
  • Мнения: X
Взехме си от там пералня. Евтинка, бачка си обаче се скъса ремъка.... Отивам в сервиза и ми викат миииииииии то ний тук няаме таквиз неща. Има оторизиран сервиз еди къде си.... Отивам там в сервиза  - сервиз силно казано..... Питам за ремък - "Мъ къв ремък искъти? Мъ ми дайте да го видя" .. аз и казвам скъса се, на прачета стана... все нещо щяло да пише... накраи казвам дайте ми един еди колко си см дълъг, дадох и 20 лв и ми вика ама не сменяме да знайте!!!! Абе викам няма и да дойда вече!!!! Теглих и една майна, тя ме заплаши с шефа си и накрая си взех ремъка от нашта железария !!!! Техн(ата) мамица!!!!

# 41
  • Мнения: 583
На мен пък ми се случи с Технополис такова нещо. Купихме едновременно печка, хладилник и пералня. Стовариха ни ги пред блока и колкото и да ги молехме да ни ги качат/срещу заплащане/ казаха-не, нямаме време, имаме много доставки и хукнаха. newsm78

# 42
  • Плевен
  • Мнения: 715
В Плевен в Техномаркет "консултантите" просто изпадат в ужас , като видят клиент!Направо влизат в хладилниците!Те са на твърда заплата и просто не им дреме дали ще продадат нещо.
Аз ходя там да си зяпам , защото знам ,че никой няма да ме притеснява Grinning

# 43
  • Пловдив
  • Мнения: 1 265
Само да споделя и за друг трик на въпросния магазин. В рекламите си дват продукт с чудесни характеристики и много добра за тях цена, а като отидеш, се оказва, че или го нямат или уж го имат, но с дребен дефект и не е изложен...Обяснявам си го единствено с това, че искат да те излъжат да отидеш, пак ще харесаш нещо друго  #2gunfire
Давам конкретен пример, за да не изглежда, че говоря на изуст - съпругът ми си беше харесал монитор, с характеристики, които му допадаха, перефеткна латенция и гаранция за zero пиксели /т.е. за това, че няма да има нито един пиксел, който да изгори/. Беше на доста по-ниска цена от другите с тези характеристики по магазините за техника. Отидохме. Оказа се, че го нямат, но го имало в другия магазин, но бил с изгорял пиксел  Crazy Още тогава ми се стори супер съмнително и смешно. Седмица след това бях в София и прости реших на проверя в магазина им в ЦУМ и...познайте - същата история.
Ама поне си начесах крастата да им повикам  hahaha
А това за консултантите го подкрепям с две ръце - мързи ги да гледат  #Cussing out

# 44
  • София
  • Мнения: 7 045
Странно..., купувала съм доста неща от Технополис Люлин. Доволна съм от обслужването им, но винаги когато сме взимали по голяма техника (последно - фризер преди две седмици) са ми обяснявали, че транспортът е безплатен, а качването до съответният етаж става само по лична договорка с шофьорите. Момчетата винаги са ни качвали закупените продукти, но никога не е било безплатно, според мен така и е редно. А колкото до доставката в точен час, за която пишете, също се учудвам - доставката им е в часови диапазон от 4 часа: 10-14 часа,
14-18 часа, и 17-21 часа. По темата - от Техномаркет съм много недоволна от гледна точка компетенция на персонала.

# 45
  • Мнения: 418
В Плевен в Техномаркет "консултантите" просто изпадат в ужас , като видят клиент!Направо влизат в хладилниците!Те са на твърда заплата и просто не им дреме дали ще продадат нещо.
Аз ходя там да си зяпам , защото знам ,че никой няма да ме притеснява Grinning

В Техномаркет всичко е отвратително ..от котсултантите,до управителите и магазинерите...за няма и 20 дена сменям 3-ти лаптоп..и то с много разправий.... #2gunfire

Общи условия

Активация на акаунт