сватбата

  • 1 800
  • 29
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
Оф, хора, ще се женя и идея си нямам как да си организирам сватбата... моля някой да ми даде съветче...   bouquet

Цитат
of hora 6te se jenq i ideq si  nqmam kak da si organiziram svatbata ... molq nqkoi da mi dade savet4e.....  bouquet

Последна редакция: нд, 09 сеп 2007, 03:14 от Mamma

# 1
  • Мнения: 2 849
http://svatba.start.bg/
http://svatba-bg.com/
http://svatba.noxart.com/
http://svatba.wordpress.com/

Приятно четене  Grinning
Сватба не сме правили ,но ....никога не е късно .

# 2
  • Мнения: 6 323

Пиши на кирилица, моля!

# 3
haha razglejdah gi tiq saitove ama ne6to mnogo izmisleni ne6ta pi6at 4e tradicionnata balgarska svatbena roklq bila 4ervena

# 4
  • Мнения: 6 323
Така е. Традиционната българска сватбена рокля е била червена.

А тук е силно препоръчително да се пише на кирилица.

# 5
  • Мнения: 4 585



Хубаво нещо е сватбата, но да отидеш като гост.
Да организираш собствената си сватба е нервоемка работа.
И първата брачна нощ е мит - чувстваш се като изцеден лимон,
само до здрав секс ти е. Ако си мангизлийка, плати си на фирма,
те да я организират, те да му берат гайлето.

# 6
  • София
  • Мнения: 3 688
Може да се обърнеш към фирма която да се заеме с организацията на всичко:)
Тук вече момичетата, които са ползвали такава могат да помогнат.

# 7
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Сега ще ти кажа как се прави сватба без никакви нерви.
Отидете със свидетелите и се подписвате.

Готово.

Всичко друго са подробности.

# 8
  • Мнения: 505
Сватбена агенция, бити свършила работа  Peace
Ако се оправяш сама трябва:
- да се определи дата и да се съгласува със съвета;
-да се наеме ресторант;
-да се определи меню;
-да се избере украса, покани, евентуално подаръци;
-да се изберат халки, рокля за булката, костюм за младоженеца; свещи за църквата; чаши; шампанско и пр;
-да се поканят кумове;
.... и т.н.

# 9
  • Мнения: 5 370
Сега ще ти кажа как се прави сватба без никакви нерви.
Отидете със свидетелите и се подписвате.

Готово.

Всичко друго са подробности.

Абе даже и за този вариант си има ходене, ти недей така. Имах си кратко списъче за изпълнение, па ха сега донеси медицински и нам си кви декларации, па ха на кумовете данните....Но е в доста по-малък мащаб, де, това не отричам.
Обаче не се знае дали родителите на пишещата не ги юркат да правят голяма сватба.

# 10
  • София
  • Мнения: 12 554
Ние подписахме на 1 август. Не сме правили сватба. Организацията отне точно 2 дни. Първият да отида до Пиротска да запиша час. Вторият да си направим медицинските.
С халките /нашите са сребърни/ и шампанското ни излезе 100 лева всичко.

# 11
  • Мнения: 6 206
Като ми остане време да си направя сватбена агенция, ама истинска, такава в каквато съм работила, ще ти разкажа. Simple Smile

# 12
  • Мнения: 3 423
Да почнем отначало.
Какви са твоите виждания за сватбата ти?
Като как си я представяш? Ще ти спретнем
после един план. Но така да си приказваме,
е губене на време. Защото нито те знаем
каква си, нито с какви пари, време, желания
разполагаш. Така че първо си кажи исканията.
Постави бюджет. Определи време за подготовка.
И така нататък, така нататък. От нищо нещо не става.

# 13
  • Мнения: 952
преди много пишех в този форум http://www.svatbata.org/forum/, много е хубав и има всякакво инфо по въпроса,който те вълнува включително и агенции за организиране на сватби както и отзивите за тях. Прочети и тук и се надявам да останеш доволна Peace

# 14
  • Мнения: 5 370
Като ми остане време да си направя сватбена агенция, ама истинска, такава в каквато съм работила, ще ти разкажа. Simple Smile
БАба му стара, и пак в Пловдив!!!! Е, не е честно вече пък. Naughty Confused

# 15
  • Мнения: 423
Много е просто, само не се шашкай.
Аз моята сватба си я организирах съвсем сама и се получи перфектно.
най важното е да успееш да съчетаеш датата с двата ритуала,ресторанта и музиката. Аз лично ги направих отделно  -сключих гр.брак през седмицата само с кръстниците,а църковния ритуал, и всичко останало беше в събота. Така гостите ни дойдоха направо в църквата, и нямаше шашнати родители, бързане от младоженеца, до булката и кръстника и т.н, хора и гайди пред блоковете и там подобни.
абе общо взето - предтсои ти нещо наистина прекрасно , така че го направи така, както ти искаш, и както ти ще го запомниш Simple Smile
Късмет Party

# 16
  • Мнения: 690
Най-важното е да си изберете дата - отивате в съвета и виждате свободните часове и дати, след това ги съгласувате с цървата (ако ще имате църковен ритуал), решавате колко гости ще каните и намирате ресторант. Най-сложното е да съгласувате свободните дни и часове на ресторанта, църквата и гражданското. Трябва така да ги подредите, че да няма много чакане или лудешко тичане между риталите.
Варианта да идете в съвета през седмицата, а събота или неделя в църква и ресторант също става.

След като организираш дните и часовете вече е лесно - каниш кумове, избираш рокля, костюм, обувки. Ангажираш някой за украсата (има в интернет координати, а понякога и самия ресторант я прави), правиш и раздаваш поканите, кефиш се по магазините докато си избереш дрънкулки и гъделчета и после се наслаждаваш на деня, доколкото можеш. Забравих да те подсетя да ангажираш и ДиДжей и евентуално някой за прческата ти и грима.

Успех и дано съм те насочила  Peace

# 17
  • Мнения: 6 993
Като ми остане време да си направя сватбена агенция, ама истинска, такава в каквато съм работила, ще ти разкажа. Simple Smile
Ако си отвориш - обади ми се, това ми е мечта да го работя Mr. Green И искам да се върна вкъщи Sunglasses

# 18
искам голяма много голяма и красива сватба.за щастие финансите не са ми проблем и искам сама да си я организирам. а не с агенция защото тръпката предполагам че е много яка

# 19
кумовете са налице но всичко друго е...... а и тия медицински от къде се вадят и каква роля играя изобщо

# 20
# 21
# 22
  • Мнения: 411
Наистина е трудоемнко да организираш сам сватбата си,но така се получи с моята.Двамата с мъжа ми организирахме абсолютно всичко.Никой не ни каза как,просто идва от само себе си.Не потърсихме услугите на сватбен агент,защото решихме,че ще ни излезе по-скъпо.За роклята разчитах на себе си,като си нарисувах модел и го занесох на "Минон" да ми го ушият - що нерви изхабих там ,не е истина,но в крайна сметка се получи нещо върховно и бях като съвременна принцеса...

# 23
аз минон чесно казано не ги харесвам много.В Бургас има една страхотна фирма казва се Аз и Ти изключителни рокли има. ама да беше само роклята....

# 24
  • Мнения: 4 736
В Бургас има агенции, които ще ви улеснят. Защо сама се нагърбваш с тази задача? Половинката ти, родители, близки...Всички ще помогнат Wink

# 25
  • Мнения: 765
Ние си измислихме стила , поканите и си избрахме къде да подпишем , църквата и мястото за партито .
После наех агенция , която се занимаваше с всички носения на документи , украси , торти , подаръци за гостите , погачи , свещи  и дъра бъра щуротии . От агенцията отговаряха за настаняването на гостите и за всички подробности в самия ден , така че аз само се наслаждавах и не се занимавах с нищо освен със себе си .  
Следващият път пак бих ползвала агенция  Mr. Green .

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 1 219
Медицинските ти трябват за сключване на граждански брак. Не трябва да са по-стари от 1 месец. Тоест ако датата ти е на 30.10 не бива да са издадени преди 30.09. Трябват ти също удостоверения от психо диспансера. Ама те в дома като запишеш дата си ти дават списък с нужните документи.
Преди 2 години в "Космополитън" имаше притурка за сватбите, с много удобен график за задачи. Почваше от 2 месеца преди сватбата и така до самия ден. Ако си събирала списанията, или имаш позната която го прави може да ти е полезно.

П.с. Да не забравиш оператор и фотограф.

# 27
  • Мнения: 677
аз минон чесно казано не ги харесвам много.В Бургас има една страхотна фирма казва се Аз и Ти изключителни рокли има. ама да беше само роклята....

Добре, че няма изпит по правопис. Щеше да си останеш стара мома.

# 28
  • Мнения: 1 477
Аз оставих съпруга ми да организира всичко-само роклята сама избрах.От църквата до менюто в ресторанта всичко избра той.Аз бях постоянно на работа до самия ден на сватбата и честно казано той се справи очудващо добре.На мен остави само да отида да се подпиша  Simple Smile

# 29
  • Мнения: 436
И ние сами си организирахме сватбата. Беше отдавна, та вече почти не помня къде и за какво сме ходили и носили  Tired
Обаче стана супер, нямаше издънки, нямаше "традиционни" изпълнения (от рода на оркестър и хоро пред блока, разбиване на врати, менчета и т.н.), което за нас беше важно. Ние си бяхме направили списъци на гостите и разпределението им по масите.
Дори и с финансирането - платихме една трета от всички разходи, останалото си го разделиха родителите ни.
Това си спомням от организацията. Самата сватба стана супер, нямаше недоволни от гостите, в ресторанта бяха удивени, че всичко сами сме подготвили, без агент.

Общи условия

Активация на акаунт