Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 5 370
Може ли някой да ми отговори откога най-сетне, по дяволите, ще има отново фактури в пощенските кутии? И какви точно промени има в сектора на Столичното енерго, че не следя ни новини, ни вестници....ама вече почва да ме хваща бяс.
По-рано, като си видя бележката, си я слагам на лично място , да знам, че имам да плащам.
Сега.....платих веднъж през Интернет....ама какво точно плащам- куче гони, диря няма? ooooh! ooooh!

# 1
  • Sf
  • Мнения: 808
За септември получихме фактура в красив бял плик с логото на Чезелектро в пощенската ни кутия.

Не зная, Жози, що вие нямате  newsm78

Проверявам през сайта им колко имаме и ходех до скоро с една стара бележка, за да види абонатния ни номер касиерката. Но сега вече спокойно ще чакам прекрасния плик с огромна сметка  Mr. Green

Ама и цени... Цени по снабдяване и после отдолу цени по разпределение... Не им разбирам логиката... Какво е това разделение?!

# 2
  • Мнения: 1 775
Получавам фактури от Чез Електро всеки месец, досега не съм плащала на каса - само по интернет.

# 3
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 356
И ние получаваме бележките. От миналия месец-в запечатан плик. Не плащам на каса, а само през нета.

# 4
  • Мнения: 5 393
И ни вече получихме бележка в плик-миналия месец.

# 5
  • Мнения: 3 153
И ние имаме за последните 2 месеца.

# 6
  • Мнения: 1 418
И аз ги получавам в плик.Обаче като е разделена ми
се струва по-голяма.
Обади се на някое енерго и питай.

# 7
  • Мнения: 1 271
http://www.cezelectro.bg/clients.html


от тук проверявам
но миналия месец дойде сметка в затворен бял плик
 Mr. Green

# 8
  • Мнения: 4 841
Два месеца вече получавам фактура - след дъжд качулка, защото междувременно започнах да проверявам и плащам през Интернет и съм много по-доволна. Продпочитам да мина през банката и да си захраня картата за десет минути, а после за още пет минути да платя през нета, отколкото да чакам фактура и да губя цели часове, за да вися на малоумните им опашки пред касите.

# 9
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
И ние последния месец получихме бележка в плик, би трябвало навсякъде вече да ги пускат...

# 10
  • Мнения: 1 520
Нищо не получаваме в пощенската кутия, ни в плик, ни на хвърчащо листче от електрото.

И в нета проверявам - нищо.
И от това нищо - един път платих 77 лв, при стандартна сметка - 25-30 лв. за месеца. Едни обяснения как това е за н'ам колко месеца, дъръ-бъръ.
Проверих преди седмица - 26 лв, питам за кой месец - за септември, ама за част от септември.
Ама за коя част, за колко част - няма кой да ти каже.

А като се замисля от вече месец-два не помня да съм плащала.
Ей, друго си е като дойде бележката - да подсеща и сигнализира. А иначе....

# 11
  • Мнения: 5 370
Нищо не получаваме в пощенската кутия, ни в плик, ни на хвърчащо листче от електрото.

И в нета проверявам - нищо.
И от това нищо - един път платих 77 лв, при стандартна сметка - 25-30 лв. за месеца. Едни обяснения как това е за н'ам колко месеца, дъръ-бъръ.
Проверих преди седмица - 26 лв, питам за кой месец - за септември, ама за част от септември.
Ама за коя част, за колко част - няма кой да ти каже.

А като се замисля от вече месец-два не помня да съм плащала.
Ей, друго си е като дойде бележката - да подсеща и сигнализира. А иначе....
Ето, значи, не съм сама.
Смарт, дай, моля те, един телефон, на който да звънна и да се развикам. #Cussing out

# 12
  • София
  • Мнения: 1 105
А как точно става плащането през нета? Обяснете ми като на идиот, моля ви Blush

# 13
  • Мнения: 5 370
А как точно става плащането през нета? Обяснете ми като на идиот, моля ви Blush
Аз плащам директно през банкомат с дебитката ми. Отиваш на "други", избираш "енерго" и следващ стъпките. Иска ти идентификационни код, потвърждаваш там подред и така.

# 14
  • Мнения: 4 841
А как точно става плащането през нета? Обяснете ми като на идиот, моля ви Blush

Аз си направих регистрация в epay.bg - много съм доволна, става бързо и лесно, не търсиш банкомат (само при първоначалната регистрация), не висиш по опашки - хайде да не става като реклама, влез в сайта, там всичко е обяснено  Peace

# 15
  • Мнения: 773
Ние не сме получавали от няколко месеца  ни бележка, ни писмо. А най-странното, е че нямаме и задължения. За юни месец последно платихме и оттогава нищо. Мъжа ми ходи да се разправя в енергото. Накара ги да издадът бележка, че към дадената дата не дължим нищо.

# 16
  • София
  • Мнения: 940
И аз не съм получавала бележка по пощата от април месец, обясниха ми че нямало кой да ги разнася и било незаконно /предполагам да са хварчащи бележките и всеки да може да види колко плащаш/.   Laughing

# 17
  • Мнения: 1 520
Хм, ей сега им гледах на страницата.
Излезли са ни най-после сметките, даже за минал период са попълнили.
Само дето аз като платих 77 лв, на куп - те са ми ги разбили на три сметки, както е видно, че трябва, защото за една за месец и нещо, една за половин месец и една за цял месец.
Хубаво, ама са попълнили, че са платени на различни дати. Как става тоя номер, пак нещо ни връткат.

За телефон, Жозефина - досега не съм звъняла, ама май ще ги потърся - да видим как става тая работа и в чии интерес е.
Така се получава, че аз като ида примерно с моята бележка, с друга дата, какво излиза, че все едно малко, не съм платила. И понеже все ни клатят, ще се намери подходящ случай и ситуация и това да се изтъква сигурно.

За контакти ще потърся на тяхната страница. Не мож' да няма. Peace

# 18
  • Мнения: 2 700
И аз от два месеца получавам сметката в плик, но тази на майка ми закъсняваше. Отивам вчера да плащам и за двата апартамента и ми подават 3 бележки newsm78. Зачудих се за какво е третата и какво да видят очите ми - предният месец съм платила сметката на майка ми не в срока, посочен на фактурата й. Третата бележка вчера беше за начислени лихви за предходния месец за периода между срока на фактурата и датата на плащане (който период очевидно е недостатъчен, за да спрат тока). Та така...

# 19
  • Мнения: 5 370
Хм, ей сега им гледах на страницата.
Излезли са ни най-после сметките, даже за минал период са попълнили.
Само дето аз като платих 77 лв, на куп - те са ми ги разбили на три сметки, както е видно, че трябва, защото за една за месец и нещо, една за половин месец и една за цял месец.
Хубаво, ама са попълнили, че са платени на различни дати. Как става тоя номер, пак нещо ни връткат.

За телефон, Жозефина - досега не съм звъняла, ама май ще ги потърся - да видим как става тая работа и в чии интерес е.
Така се получава, че аз като ида примерно с моята бележка, с друга дата, какво излиза, че все едно малко, не съм платила. И понеже все ни клатят, ще се намери подходящ случай и ситуация и това да се изтъква сигурно.

За контакти ще потърся на тяхната страница. Не мож' да няма. Peace
Обадих се на горещата им линия, но, за жалост, не знам  идентификационния си номер....на практика партидата е на друго име, не на моето.
Ще се логна довечера от вкъщи и ще видя какви каши са дробили.

Общи условия

Активация на акаунт