Има ли абонати на CabelTel и доволни ли сте от обслужването?

  • 4 806
  • 53
  •   1
Отговори
  • Мнения: 455
Заинтригувана съм от пакета на фирмата,предлагащ кабелна ТВ,Интернет 2Mbps и телефон/с включени 150мин градски разговори към БТК/ на цената 39.90.Към пакета има и подарък телефон.
Няма инсталационна такса,а договорът е за 1 година.
Ако някой използва вече услугите на фирмата и най-вече промоционалния пакет,моля да сподели мнение  Hug
Благодаря Ви!

# 1
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.
Всъщност, май до тях не стигнахме... само до Евротур Сат.
После, при преименуването се направиха на ухапани и ни казаха, че не сме си били платили 2м. И понеже с мъжО сме разпилено откъм пазене на балежки, ни прецакаха. Сигурно има още доста като нас. Измамници от най-долна класа  #2gunfire
Дано има работещи там, които да прочетат написаното.

# 2
  • София
  • Мнения: 586
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.

 Peace и ние така
През юли си изключих кабелната "по надлежния ред" - подадох молба, платих си задълженията до момента и т.н. - до ноември периодично ми звъняха да питат защо от август не съм си плащала сметките  Crossing Arms

Последна редакция: сб, 05 яну 2008, 16:13 от bubchen

# 3
  • Мнения: 455
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.
Peace и ние така
Бихте ли споделили,каква беше причината да се откажете от кабелната?Надявам се да се включи и някой,който е ползвал  интернет услугите им и дали е бил удовлетворен от качеството на връзката и обслужването.

# 4
# 5
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 842
ДА, абонати сме и НЕ, не сме доволни! ползваме само услугата кабелна телевизия. образ отврат, на снежинки, кошмар! от 2 месеца вече не си плащаме таксата и чакаме послушно да ни отрежат кабела, с което ще ни оттърват от ежедневните ни мъки!

# 6
  • Мнения: 4 435
Аз съм абонат на Кайбъл Тел,но само кабелната ни е такава,поради причината,че в градът ни няма друг кабелен оператор,а цифровите нещо не ни харесват.Значи не съм доволна,че каналите са малко,друго оплакване нямам.Картината ни е перфектна,но като гледам по другите градове по колко канала имат за нашата цена много се ядосвам.Но засега ще е така.

# 7
  • Мнения: 481
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.
Всъщност, май до тях не стигнахме... само до Евротур Сат.
После, при преименуването се направиха на ухапани и ни казаха, че не сме си били платили 2м. И понеже с мъжО сме разпилено откъм пазене на балежки, ни прецакаха. Сигурно има още доста като нас. Измамници от най-долна класа  #2gunfire
Дано има работещи там, които да прочетат написаното.

Аз съм жена на работещ там, ще предам  Mr. Green
Но описаното е невъзможно да се случи, ако  в билинга един път си платил, няма как да те накара пак да платиш... а билинга е писал мажът ми  Mr. Green
Виж, касиерките, които са лицето на фирмата, пък и парите взимат не са фирмата.... и за тях не мога да кажа нищо!

А до колкото въпроса на авторката, извини ме, но няма да коментирам, не рекламирам фирмата, нито за добро, нито за лошо... просто лична позиция. Успех

Последна редакция: сб, 05 яну 2008, 19:47 от Щастливка

# 8
  • Мнения: 953
Абонат съм от 1 месец - 3 в 1 - Интернет, телефон и кабелна. 
Интернет е добре, но в интервала от 19:00-21:30 скоростта пада доста защото явно мрежата се претоварва. Чакам от 2 дена да дойдат техници да видят дали причината не е по трасето, били пренатоварени след  празниците и щели да ми се обадят...
Кабелната е с идеален образ, телефона също работи и винаги успявам да се свържа с администратора.
Интересно ми е кога ли ще дойдат техниците  newsm78.

# 9
  • Мнения: 1 181
абонати сме. Точно на този пакет - ТВ, нет и телефон. За кабелната нямам забележки (ама и не гледам кой знае колко, така че и да е имало нещо не съм разбрала), за нета също - само един път ми изчезна за около половин час. Обачееееее! Телефона е просто под всякаква критика. Постоянно се губи сигнала, не можеш да избираш или теб да те избират, качеството на разговора е все едно  от космоса се омаждам... А един път в продължение на половин месец нямахме телефон, понеже при тях излизало, че не сме си били платили сметката, а след това пък, че сме били подали молба за отказване от услугите им. След няколко грандиозни скандала да се координират с офиса си в София, най-накрая си оправиха бакиите. Но определено вече ме хващат бесовете с тях.

# 10
  • Мнения: 423
Аз ползвам пакета 2 в едно-кабелна и интернет и съм доволна. За справка- от личен опит знам , че интернет телефона не е от най-добрите решения засега.

# 11
  • софия
  • Мнения: 25 479
Аз ползвам пакета 2 в едно-кабелна и интернет и съм доволна. За справка- от личен опит знам , че интернет телефона не е от най-добрите решения засега.
И ние сме така. Оплаквания за сега нямам. Нета е добър и кабелната си е ОК. А Интернет телефон на този етап, в БГ не бих ползвала. Услугата не е достатъчно разработена и е обяснимо да не е  от най-добрите.

# 12
  • Мнения: 2 199
Родителите ми в Шумен ползват точно тази услуга 3 в 1. Всичко им е ок. Те нямат оплакване, брат ми тегли денонощно от тракерите. Верно, че около 18.00-20.00 нета се забавя драстично, но е търпим  Hug Сега скоростта на нета му е увеличена на 1024 така, че това е максималното добро което може да му се случи и то за град като Шумен   Wink С телефона имат безплатни минути към БТК, имат междуградски безплатни минути  Peace
Честно казано, сега като падна снега видяхме какво стана с интернета на БТК  Laughing , а кейбъл тел нямаха този проблем.
Успех   bouquet За цената която предлагат са си добри!
Това е моето мнение  Sunglasses

# 13
Заинтригувана съм от пакета на фирмата,предлагащ кабелна ТВ,Интернет 2Mbps и телефон/с включени 150мин градски разговори към БТК/ на цената 39.90.Към пакета има и подарък телефон.
Няма инсталационна такса,а договорът е за 1 година.
Ако някой използва вече услугите на фирмата и най-вече промоционалния пакет,моля да сподели мнение  Hug
Благодаря Ви!
Гола вода са!!!
Ама много  ГОЛА ВОДА!!!
Направи си услуга и не стъпвай в офисите им! #Cussing out

# 14
  • Мнения: 2 439
Ние сме абонати 3 в 1 от година. Доволни сме.

# 15
  • Мнения: 631
Аз ползвам пакета 2 в едно-кабелна и интернет и съм доволна.

И аз така и съм доволна, дори много доволна особено от нета

# 16
  • София
  • Мнения: 1 262
и ние сме абонати на 3 в 1, общо мнението е ОК, но със следните забележки:
- Карат ме да плащам два месеца по-рано т.е. сега януари платих таксите за март - е няма другаде такова авансово плащане  newsm78
- телефонът е определено под всякакви критика;
- кол центъра им никаква работа не върши, хората там са любезни, но безполезни;
- опитах над 5 пъти да използвам услугата Pay per view (да гледам филмче), но не стана въпреки, че точно следвах инструкциите и никой от фирмата не можа да ми помогне  #Crazy

# 17
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 366
Честно казано, сега като падна снега видяхме какво стана с интернета на БТК  Laughing , а кейбъл тел нямаха този проблем.

Моля?! Сняг и АДСЛ нямат нищо общо  Naughty Точно Кейбълтел бяха най- осрани- малко вятър да духне, оставахме без нет. С удоволствие се разкарахме от тях, когато ни изтече договора.

# 18
  • Мнения: 22 036
Първо трябва да уточниш за кой район става дума. На места мрежата е изцяло подземна и атмосферните условия не и влияят, на други обаче е все още въздушна и там наистина има проблеми при дъжд, вятър или сняг. Интернетът е значително по-бавен от повечето лан-мрежи. Телефонията ми беше перфектна в продължение на три години и после за около 6 месеца, че и повече никаква я нямаше.  В момента от около месец и половина пак си е добре. За телевизията нямам никакви оплаквания. Но пак повтарям питай конкретно за твоя район - много фирми просто купуват трасето на предишни доставчици и докато го оправят нещата не са розови. 

# 19
  • Мнения: 69
         Ох,от 5 дена сме абонати точно с пакета 3в1.
   Първи ден - два часа след включването интернета изключи.
 Втори ден - липсва кабелната.
  Трети ден - нямам думи за телефона.
 И днес продължавам да си ...... ама няма кой да ме чуе,защото 111 оператора забегнал,т.е. не отговаря никой.В сайта им на тъпия форум не мога да се оплача защото не работи.Абе да не са ги пуснали в отпуск всички.....

# 20
  • Ориндж каунти
  • Мнения: 95
Гола вода и кал в ушите.
За нищо не стават.
Нет-а, въпреки че го ползвам предимно за работа и развлечение в различни форуми, не струва. Скоростта му определено е по-бавна от повечето ЛАН доставчици. А рекламата за не знам си колко хиляди К е меко казано подвеждаща.
Кабелната бива, спасяваме като спече някоя от цифровите програми, а това е доста често. Вярно , не на всички канали, но може би на най-интересните(ФОКС, Нова ТВ, Диема).
Цифровата, както вече казах, ОК, ако не спичаше толкова често. Опитаха се  да ми обяснят, че може;о да е от приемниците. Ало, аланкоолу, като знаеш , че са некачествени тези приемници, защо гипредоставяш?! Номера от селски вечеринки.
Телефона..........................а,ама и такова нещо ли имало? Shocked Ако случайно успееш да набереш, след това нищо не чуваш. Красота  Sick
Телефон 111, някой нагоре го каза много добре, любезни, но безполезни.
Търговските им агенти, толкова зле обучени, не знаят какво продават и откровено си лъжат клиентите.
Ако си погледна разпечатката на телефона(предлагат такова чудо на страницата си) , сигурно ще ми се съберат няколко часа разправии , за да ми изяснят най-накрая какво аджебе включва промоцията "Трипъл плей".
Ако ги изтрая до края на договора ще си е цяло чудо. Но така като гледам, по-скоро няма да ги огрее.
И най-големия недостатък, спре ли една от услугите , спират всичките. И естествено, никой не говори за компенсации.

П.С. Към жената, чийто мъж бил писал не знам си какво. Може да е кадърен човека, но нека проведе тогава обучение на тези, които ползват написаното от него, че онзи ден се оказа, че на единия компютър излизам като неплатен абонат, а на другия се оказа, че всичко си е наред. И след продължителен спор ми беше обяснено, че трябва да подам писмено оплакване и да чакам от "умрял писмо".

# 21
  • Бургас
  • Мнения: 10 822
Леле,аз пък си мислех че само в Бургас са толкова зле.Що нерви съм изхабила по тях не е истина просто.А от всичките ми опити да се свържа с някой по телефон съм успявала едва 20%.От тази година минахме на БТК и може да се каже че се родихме направо/говоря само за интернета/.

# 22
  • София
  • Мнения: 1 531
Свекитата са абонати на тази услуга 3 в 1. Еми все едно нямат телефон - непрекъснато прекъсва, пука, щрака и не могат един нормален разговор да проведат. А често въобще не работи телефона.

Иначе и моите основни оплаквания са от тел. им за връзка. Случи ли се нещо трябва да се ходи до касата на място иначе никой не вдига тел. там.

# 23
  • Разград
  • Мнения: 3 110
От средата на декември сме абонати-2 в 1.През месец януари-събота и неделя изобщо нямахме интернет.Като им се обадя или не ми отговарят,или е изключен телефона.Кабелната,картината със снежинки и се принудихме да си включим цифрова кабелна.Днес ходих да си плащам,имаше малка неуредица по вина на касиерката,толкова нагло се държа.Лапнала една цигара,пред клиентите,в тясно помещение,няма да ви казвам какво беше,че и бях с детето.

# 24
Благодаря на всички,които са писали във този форум! Търся си доставчик на нет и телевизия и вече съм сигурна,че няма да е кейбъл-а !

# 25
  • Мнения: 838
с удоволствие вече не сме абонати на Кейбъл Тел.
Всъщност, май до тях не стигнахме... само до Евротур Сат.
После, при преименуването се направиха на ухапани и ни казаха, че не сме си били платили 2м. И понеже с мъжО сме разпилено откъм пазене на балежки, ни прецакаха. Сигурно има още доста като нас. Измамници от най-долна класа  #2gunfire
Дано има работещи там, които да прочетат написаното.

Аз съм жена на работещ там, ще предам  Mr. Green
Но описаното е невъзможно да се случи, ако  в билинга един път си платил, няма как да те накара пак да платиш... а билинга е писал мажът ми  Mr. Green
Виж, касиерките, които са лицето на фирмата, пък и парите взимат не са фирмата.... и за тях не мога да кажа нищо!

А до колкото въпроса на авторката, извини ме, но няма да коментирам, не рекламирам фирмата, нито за добро, нито за лошо... просто лична позиция. Успех

Да,да-невъзможно!Ние сменихме адреса,и съответно се отписахме от телевизия(Кейбъл тел) по район,върнахме и джаджата за цифрова телевизия срещу протокол,не че не ни търсиха да питат и за нея къде е(не си ли говорят звената в тази фирма помежду си?),като пак се записахме ,но на новия адрес-три месеца ни търсеха за сметки и от двете места,а за ейчбио сто пъти звъняха ,че сме били ползвали,а не сме платили-и как става като тази услуга е предплатена?Грозна и тъжна история.Относно телевизията-прилично,интернета-скоростта,която предлагат за услугата трипъл плей май я има само на брошурата,но не и като седнеш пред компютъра,все нещо спича и като им се обадиш освен рестартирайте модема друго не знаят,и накрая НАЙ-рекламираната услуга великият телефон-той е на принципа тука има тука нема,ама е повече нема-смятайте колко го има щом за миналия месец имаме сметка 1,50лв.,а когато го има е чудо,ако поне една от страните чува другата,връзката е кошмарна.Извода за мен е-качеството на услугата падна на критично ниво и май скоро ще се откажем от тях,друг е въпроса ,че и при другите фирми положението е същото-Кофти!

# 26
  • Мнения: 2 037
Абсолютно сте прави.
- Много лошо качество но ТВ;
- Цифровата-бива;
- Интернета е все по-слаб ("За вашия квартал сме купили усилвател" Ама кога ще го включите?);
- 070011011 ли беше, абсолютно е машина за навъртане на сметки на този, който звъни. Изключено да се свържеш с някой. Само на меню 1 вдигат, което е за да те запознаят с техните услуги! ;
- Другите менюта не зная защо го има. За повреда - никой не вдига, препълен телефонен секретар. Даже и оплакване не можеш да оставиш, защото и там е препълнена пощата! И всичко това го съобщават на английски!
- Миналата седмица имах проблеми с нета, избеснях, пътека направих до офиса им (с грандиозна обедна почивка), навъртях сума телефон. Накрая вдигнах луд скандал на една на безплатния телефон, меню 1 и след 2 минути най-накрая ми се обадиха. Знаели шефовете, че има проблеми с кол центъра, ама....
- Най-ме потресе обаче, че въпреки че сме им абонати от Седем години, започнаха да се обаждат в първия работен ден на месеца да ходя да си платя таксата за същия този едва започнал месец, че иначе идвали да ме изключат.
Аз ще ги изключа, това е сигурно. 46 лв на месец са си това. А услуга нулева.

# 27
  • Мнения: 92
Ползваме само кабелна и качеството е отвратително, но нямаме алтернатива за съжаление.

# 28
  • Мнения: 120
Ползвам услугата Трипъл плей - доволна съм

# 29
  • Мнения: 838
Ползвам услугата Трипъл плей - доволна съм
Ай стига бе-в кой район сте-да сменя квартирата,ако трябва,че белким едно от тези три заработи. Hug

# 30
  • Мнения: 1 520
ДА, абонати сме и НЕ, не сме доволни! ползваме само услугата кабелна телевизия. образ отврат, на снежинки, кошмар! от 2 месеца вече не си плащаме таксата и чакаме послушно да ни отрежат кабела, с което ще ни оттърват от ежедневните ни мъки!
Много добре те разбирам, но по-добре не чакайте да ви отрежат, а подайте както му е реда молба за отказване от кабелна телевизия, тъй като независимо от лошото качество на сигнала, сте ползвали услугата и ще ви принудят да платите и последните си сметки, въпреки всичко.
Ние също смятаме да се откажем в най-скоро време, не заради лош сигнал, а защото вече 4 години с кабелна и всичко ти се вижда скучно, еднотипно, безинтересно... БНТ, Нова и БТВ са напълно достатъчни, ако питате мен. 21 лв. на месец за тоя дето духа, е няма да стане.

Последна редакция: ср, 09 апр 2008, 23:19 от krem-karamel

# 31
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 842
ДА, абонати сме и НЕ, не сме доволни! ползваме само услугата кабелна телевизия. образ отврат, на снежинки, кошмар! от 2 месеца вече не си плащаме таксата и чакаме послушно да ни отрежат кабела, с което ще ни оттърват от ежедневните ни мъки!
Много добре те разбирам, но по-добре не чакайте да ви отрежат, а подайте както му е реда молба за отказване от кабелна телевизия, тъй като независимо от лошото качество на сигнала, сте ползвали услугата и ще ви принудят да платите и последните си сметки, въпреки всичко.
Ние също смятаме да се откажем в най-скоро време, не заради лош сигнал, а защото вече 4 години с кабелна и всичко ти се вижда скучно, еднотипно, безинтересно... БНТ, Нова и БТВ са напълно достатъчни, ако питате мен. 21 лв. на месец за тоя дето духа, е няма да стане.

отрязването на кабела е вече факт! преди месец. не са ни карали нищо да плащаме. изкарахме на аванта 5 месеца Sunglasses

# 32
Ползвам цифровата от месец и съм доволен....доволен докато не се включих към трипъл плей  ИНТЕРНЕТА Е БЕЗОБРААААЗНО СЛАБ телефона май повече го няма отколкото го има....абе само да изтече месеца и се махам с пълна сила #Crazy
 
Абе май в белите държави такива като КЕЙБЪЛ.ТЕЛ ГИ СЪДЯТ

# 33
  • Мнения: 3 841
За протокола - не, НЕ СЪМ ДОВОЛНА, АМА ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ДОВОЛНА!!! Местният ЛАН е класи над тези! Сигурно, поне 5 пъти съм им казала на Кейбълтел, че не са си преценили силите, да рекламират нещо, което не могат да направят! Всички оплаквания от Интернет и Тел - важат и за мен в пълна сила.  Та исках да попитам тук, в темата, как да си прекъсна договора за Triple play, който е до Дек. 2008 или поне да се спася от интернета им т.е. някой може ли да ми каже, какви са правата ми по договора, че моят договор съм го изхварлила вече.

# 34
  • Мнения: 196
Кабелната-става но пък прекъсва,а интернета ако го има въобще е бавен.Не съм доволна и ползвам само кабелната в провинцията защото няма други!

# 35
  • Мнения: 953
За протокола - не, НЕ СЪМ ДОВОЛНА, АМА ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ДОВОЛНА!!! Местният ЛАН е класи над тези! Сигурно, поне 5 пъти съм им казала на Кейбълтел, че не са си преценили силите, да рекламират нещо, което не могат да направят! Всички оплаквания от Интернет и Тел - важат и за мен в пълна сила.  Та исках да попитам тук, в темата, как да си прекъсна договора за Triple play, който е до Дек. 2008 или поне да се спася от интернета им т.е. някой може ли да ми каже, какви са правата ми по договора, че моят договор съм го изхварлила вече.

Можеш да прекъснеш договора по всяко време, но за срока за който си ползвал услугите за трипъл плей по договора за 1г. към момента на прекъсването му ще трябва да платиш разликата между реалната цена и промоцията  /размера на отстъпката за пакета/ т.е колкото по-рано прекъснеш договора, толкова по-малко ще плащаш като неустойка.
Аз преподписах нов договор смених го от трипъл плей на дабъл плей /телефон и ТВ/  и не са ми искали да доплащам нещо, но ползвах трипъл плей само 1м.

# 36
  • Мнения: 136
За кабелната ТV нямам възражения.
Но за интернета- катастрофа. Преди месец нямах интернет цели седем дни. Стотици пъти ги търсих на 0700..... никой не пожела да вдигне телефина за повреди.
Ходих два пъти до касата, в коята плащам за услугите им. Резултата беше нулев. След седемдневно чакане се включих към друг доставчик.
Върнах им модема и декодера за цифрова TV.
Не съм имала време да се занимавам по въпроса с кабелната телевизия. Макар, че с нея мямам проблемо до сега, не мисля че трябва да остана техен абонат след нулевата им реакция.

# 37
  • Мнения: 136
За кабелната ТV нямам възражения.
Но за интернета- катастрофа. Преди месец нямах интернет цели седем дни. Стотици пъти ги търсих на 0700..... никой не пожела да вдигне телефина за повреди.
Ходих два пъти до касата, в коята плащам за услугите им. Резултата беше нулев. След седемдневно чакане се включих към друг доставчик.
Върнах им модема и декодера за цифрова TV.
Не съм имала време да се занимавам по въпроса с кабелната телевизия. Макар, че с нея мямам проблемо до сега, не мисля че трябва да остана техен абонат след нулевата им реакция.
Пропуснах да отбелаежа, че съм била техен абонат от 2000г. Винаги съм си плащала сметките с 10 дни по-рано. И когато ми потрябваха не се отзоваха. Пълно безобразие!!!!!!!!!!!!!!!!!

# 38
  • Стара Загора
  • Мнения: 56
От почти една година се мъчим с тях Кабелна + Интернет, едва чакам да изтече договора и да се махам от Интернета им поне, защото е ужас, като вземе да търси и направо ми се завива свят.
Кабелната е добре, нета е ужас меко казано, ако се откажеш ще си направиш сама услуга.

# 39
  • France
  • Мнения: 726
Аз съм доволна. За 32 лв месечно, ползвам цифрова и интернет.

# 40
  • София
  • Мнения: 337
Ползвам само телевизия - като качество не мога да се оплача, но постоянното покачване на цената ме вбеси.
Сега казаха, че трябва да подам писмена молба за отказване, все едно писмено съм се съгласила да ми сменят постоянно цената. 22,90лв на месец е почти двойно спрямо БулсатКом.
От другия месец ще си имам нов доставчик. Wink

# 41
  • по света
  • Мнения: 1 587
Не сме доволни категорично.Ползваме кабелна,цифрова,интернет и телефон.Интернета е скапан,телефона не е работил повече от два-три дни,връзките бяха ужасни.Ще търсим алтернатива защото ме дразни да плащам нещо което не ползвам.

# 42
  • Мнения: 136
Moмичета,
да вземем да им пуснем един линк към bg-mama, да се видят какво представляват.

# 43
  • Мнения: 21
Аз също не съм доволна от качеството на предлаганите от тях услуги. Никога не можеш да се свържеш с 0700...., когато има проблем. Звънях да се оплаквам и от фирмата ми каза една фръцла "Ами то госпожо, ние незнаем дали утре ще бъдем на работа, а вие искате качество на предлаганите от нас услуги!" После се опитах да говоря с кщонтрола по качеството - дамата ми каза "Ами като не сте доволна, откажете се от нас!". Това последното мисля да го направя от 01,07,2008. Дано собственика на Кейбъл тел, не реши да купува друг оператор.....

# 44
  • Мнения: 2 037
След перипетиите ми с тях, за което писах, ги изключих след празниците. Телевизия и без това малко се гледа лятото а Интерент имам и на друго място. Бай-бай от мен.

# 45
  • Мнения: 8 231
Ние сме абонати, но ползваме само кабелна и нет. Цената е 32лв. Каналите ни са около 50, но много не ме вълнува, защото така или иначе гледаме само няколко от тях. Всички, които ме интересуват, присъстват. От нета съм доволна. За 1г досега не е имало никакви проблеми. Ако ми се наложи да свалям нещо, приключвам доста бързо.

# 46
  • Мнения: 2 716
ОК
Отказах се.
Хубаво, че първо се разрових из форума  Laughing

# 47
  • Мнения: 142
Имахме много проблеми преди заради стар модем. След като ни смениха нета нещата се пооправиха. Не сме във възторг обаче.

# 48
  • София
  • Мнения: 423
Aз съм от малкото,които са доволни.От година сме на Трипъл плей и всичко е наред.Вярно отначало телефона прекъсваше,но мислех,че е от самия апарат(купих 2 безжични)Обадих на телефона им да се оплача(наистина след 100 опит се свързах) и от тогава връзката е идеална,плащам по 70 ст. над 150-те  минути,а говорим доста.Интернета е достатъчно бърз (но аз бях свикнала на всекидневното спиране като бях към BG LAN)и кабелната е с кристален образ.От 2 месеца включихме и HBO.От начало ми се стори тъп канал и тъкмо мислехме да го спираме открих,че всъщност никак не е лош.За цялото това нещо 48 лева,Мисля че си заслужава.

# 49
  • sofia
  • Мнения: 249
 АЗ СЪМ МНОГО ДОВОЛНА ОТ ТЯХ.вси4ко ми работи на 6 и цифровата,и кабелната,и тела,и нета.за 3г ъм имала само 1-2 опплаквания

# 50
  • Мнения: 16
И аз съм без забележки към тях като качество на услугите, само дето малко преувеличават скоростите за нета...в смисъл, че цифрите които обявяват не са реални, иначе връзката е постоянна, не прекъсва.....даже мисля, че са по-добре от БТК....

# 51
  • Мнения: 64
Ползваме трипъл плей. Интренетът горе долу става, понякога много пада скоростта. Цифровата кабелна често прекъсва, а телефон нямаме с дни. Обслужването е под всякаква критика - веднъж нямахме интернет 5 дена. След няколко скандала по телефона най-накрая казаха, че ще изпратят дежурните техници в неделя. Предупредихме ги да дойдат преди 11 или след 16 часа, защото все пак беше неделя и имахме планове да излизаме семейно. А те дойдоха в 12:30 точно когато се канехме да тръгваме. Просто нямам думи.... Като изтече договора, ще се включим към друг оператор.

# 52
абсолютно съм недоволна и възмутена. Ползвам услугата и в офиса и в къщи, плащам 120 лв на месец и съм абонат от 5г. Гаврата им става все по- непоносима. Особено след като днес- неделя, /след хиляди обаждания и празни обещания/ обещаха да ми изпратят техник м/у 10 и 11ч и МИ РАЗВАЛИХА НЕДЕЛЯТА, КАТО МЕ ВЪРЗАХА ДА ЧАКАМ Г-Н НИКОЙ.Като им се обадих към 13.30ч да поискам обяснение ми казаха, че били записали грешно адреса и затова техника не дошъл. Помолих ги да ми го продиктуват и се оказа, че не е грешен.Накрая ми казаха да не стоя в къщи и да чакам, а да ходя да си върша работата, а техника ако дойдел и ме нямало, щял да ми звънне. Чудя се- какво им попречи от елементарно уважение и възпитание да ми се обадят към 10ч и да кажат"Абе, госпожо/ балък/ ,не можем днес да Ви изпратим техник- дайте да се уговорим за друг ден и час." Така щяха да ми спестят много нерви.
Сега вече и да ми изпратят техник, ще го върна, не искам да им полззвам услугата, ще се откажа от тях. И ще си търся правата за неустойки, макар, че договорът им от тяхна страна е с повече права ,отколкото задължения!!!

# 53
  • Мнения: 30
Здравейте!

Дайте ми мнение, съвет, отзиви впечатления за различните фирми доставчици на телефон, нет, абелна. Има ли някой, който ползва Кейбълтел в района на Ман. ливади, Борово, Бъкстон? Спрях се на Вестител първоначално. Това, което ме кара да помисля още е, че те не искат да използват вече вградените в стените ми кабели, ами искат наново навсякъде да пуснат тези кабелаци. Аз го смятам за ненужно при условие, че такива вече съществуват и са невидими даже. Какви други доставчици има в този район? Искаше ми се да е 3 в 1 защото излиза по-евтино.

Та, дайте съвет, че нямам сили вече за проучвания.

Общи условия

Активация на акаунт