Мтел,омръзна ми

  • 2 421
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 386
Здравейте момичета!
На 05.12.2007 година си купих телефон от офис на Мтел.Още на втория ден той даде дефект,но те си местеха офиса и казаха да го занеса след 3-4 дни.Бавиха го около два месеца и го върнаха,уж оправен,да ама не......Той пак си беше със същия проблем,върнах им го и сега чакам ама ми се изчака чакането вече ми омръзна и съм бясна.Кажете какво да направя и къде да си търся правата????? #Cussing out #Cussing out #Cussing out #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 1
  • Мнения: 223
Жалба подай. Не се отказвай.

# 2
  • Мнения: 386
Каде да я подам тази жалба????????

# 3
  • Мнения: 223
в мтел разбира се
Пишеш До мобилтел Еад с адрес......блабла бла
от ......
Жалба
относно
....
...
както си се пише

# 4
  • Мнения: 2 631
Пробвай ето тук:
http://mtel.bg/mobiltel/about/contact.php

Аз бях пуснала едно запитване за един телефон по имейл и ми отговориха.
Предполагам, че ако се оплачеш в централен офис ще имаш някакъв успех.  Peace

# 5
  • Мнения: 2 631
в мтел разбира се
Пишеш До мобилтел Еад с адрес......блабла бла
от ......
Жалба
относно
....
...
както си се пише

Тази жалба най - вероятно ще попадне в някой кош!
Трябва да има входящ номер от Мтел, за да се знае, че после може да си търси правата и по внесената жалба. Още по  - голяма хамалогия...  Tired

# 6
  • Мнения: 386
в мтел разбира се
Пишеш До мобилтел Еад с адрес......блабла бла
от ......
Жалба
относно
....
...
както си се пише

Тази жалба най - вероятно ще попадне в някой кош!
Трябва да има входящ номер от Мтел, за да се знае, че после може да си търси правата и по внесената жалба. Още по  - голяма хамалогия...  Tired




И аз си мисля,че ще попадне в коша!!!!!Много съм объркана и се чувствам безсилна.Просто нямам думи!!!


# 7
  • Мнения: 2 631
Най - добре скандал пред много клиенти или разговор с някой по - висш служител... погледни в контакт - листата на Мтел  Peace
Дано успееш да ги пребориш тия к****ни...  Praynig

# 8
  • Мнения: 2 478
Направо подай жалба в Защита на потребителя.Със сигурност ще отреагират.А след даден 3 пъти дефект-направо ще ти го сменят.Процедурата е:отиваш в Защита на потребителя,пускаш жалба и оттам всичко се задейства много бързо и ефективно.

# 9
  • Мнения: 386
Направо подай жалба в Защита на потребителя.Със сигурност ще отреагират.А след даден 3 пъти дефект-направо ще ти го сменят.Процедурата е:отиваш в Защита на потребителя,пускаш жалба и оттам всичко се задейства много бързо и ефективно.

Благодаря ти,това май е по-добрия вариант!

# 10
  • Мнения: 2 631
Направо подай жалба в Защита на потребителя.Със сигурност ще отреагират.А след даден 3 пъти дефект-направо ще ти го сменят.Процедурата е:отиваш в Защита на потребителя,пускаш жалба и оттам всичко се задейства много бързо и ефективно.

Добра идея, но само да вметна, че мой познат попадна на дефектиращ няколко пъти телефон (Глобул) и не му го смениха с нов, а го мотаха 6 месеца с ремонти и му даваха някви идиотски телефони за временно ползване.

# 11
  • Мнения: 386
Направо подай жалба в Защита на потребителя.Със сигурност ще отреагират.А след даден 3 пъти дефект-направо ще ти го сменят.Процедурата е:отиваш в Защита на потребителя,пускаш жалба и оттам всичко се задейства много бързо и ефективно.

Добра идея, но само да вметна, че мой познат попадна на дефектиращ няколко пъти телефон (Глобул) и не му го смениха с нов, а го мотаха 6 месеца с ремонти и му даваха някви идиотски телефони за временно ползване.


Да ама на мен не ми дават и телефони за временно ползване.Карам си със стария.

# 12
  • Мнения: 2 631
Мтел май нямат практика да го правят  Mr. Green
Бях си дала единия телефон да ми сменят софтуера, ама никой не се заинтересова дали, аджаба, имам и друг!  Twisted Evil

# 13
  • Мнения: 31
Здравейте!
   Аз също искам да се оплача от Мтел (въпреки, че ползвам услугите им от 2 години вече) и да ви поискам съвет. Ето и нашата история на кратко:
Февруари месец теглихме с моя приятел заем от ДСК и за да плащаме по-ниска лихва, ни посъветваха те да плащат месечната сметка на моя приятел към Мтел от дебитната му карта към ДСК. Ние естествено се съгласихме и за целта трябваше да продиктуваме на служителката номера на договора към Мтел. Но понеже не го знаехме, се обадихме на оператор и той ни го продиктува, като ни поиска клубния номер. И така всичко уж беше наред, но когато дойде време за плащане на сметката, тя не беше платена от банката. Помислихме си, че първия месец може още да не са били задвижени нещата, но следващия месец се повтори същото.
    Тук идва и нашата грешка: ние не сигнализирахме за това, просто защото не забелязвахме да липсват пари от картата и решихме, че просто не е задействана нещо услугата. А тези от Мтел всъщност са плащали нечия друга сметка, която е в рамките на 10-15 лева и ние затова може би не сме усетили, че липсват пари. И така 7-8 месеца, накрая се усетихме и се оказа, че операторът тогава ни е продиктувал съвсем грешен абонатен номер и ние сме плащали сметката на друг. (Абонатният номер започва с първата буква от фамилията, дори и тя беше различна). Просто нищо общо. От банката оправиха абонатния номер, спряха плащането на този другия и ни посъветваха да се обърнем към Мтел и да си изискаме по някакъв начин да ни обезщетят.
    Отидохме в Мтел, обяснихме подробно, те се хванаха за главите - не им се било случвало такова нещо досега. Накараха ни да дадем писмени обяснения и се свързаха с офисите в София (ние сме от Пловдив) изпратиха всички документи да се разгледат от отдела там, който се занимава с плащанията по банков път (или нещо такова). Взеха ни телефон за връзка и казаха да чакаме. Сега сметката на моя приятел се плаща този път наистина от банката и там всичко е наред, но вече почти 2 месеца чакаме отговор как ща постъпят от Мтел, за да ни обезщетят. Вече започвам да си мисля, че нищо няма да направят, а не искам да остават нещата така. Грешката е на техния оператор и те трябва да си поемат отговорността. Въпросът ми е към кого мога да се обърна, да подам жалба или нещо такова. Ние питахме скоро в Мтел какво става, те казват да чакаме, от тях нищо не зависи, тези от София трябва да решат. Не мога да разбера какво толкова се чудят близо 2 месеца!!! #2gunfire   
  Моля за вашите съвети, благодаря предвариелно!









# 14
  • Мнения: 17 546
Тази тема е от февруари!
Пиши на мейла на М-тел посочен по-горе и обясни всичко това там.

# 15
  • Мнения: 2 839
Тази тема е от февруари!
Пиши на мейла на М-тел посочен по-горе и обясни всичко това там.
И като е от февруари, какво? Всеки месец ли пускаме тема за Мтел?
Всъщност с техните услуги и ежемесечна няма да стигне.
Не ми се разказва за проблеми с Мтел, но най-после сме абонати на Глобул с Мтелски номера  Mr. Green

# 16
  • Мнения: 3 423
Аз им пиша писма, но не ми отговарят.
Никакъв фийдбек. Това явно им е политика.

# 17
  • Мнения: 17 546
Тази тема е от февруари!
Пиши на мейла на М-тел посочен по-горе и обясни всичко това там.
И като е от февруари, какво? Всеки месец ли пускаме тема за Мтел?
Хубаво де, не ме бий! Пускай и всеки ден ако искаш! Mr. Green

# 18
  • Мнения: 2 839
Аз един месец си говорех с тях през ден.
По повод на това, че един от белгийските оператори, не получава смс-и от Мтел-ски абонати.
Всеки разговор започвахме от нулата, обяснявайки проблема. Всеки път ме питаха да не би телефона на абоната да бил пълен. За глобулски празен, за мтелски пълен  Twisted Evil Всеки път звъняха и пращаха смс-и на белгийския номер. Да се уверят, явно не вдъхвам доверие. Всеки път след подробно обяснение на проблема от моя страна, чаках да се свържат с някакъв техник. Така си чаках по 2-3-4 минути, за да получа всеки път един и същи отговор - "работят по проблема, но все още не е решен".
По-назад във времето не ми се връща, това беше последният проблем, който имахме с тях. Предполагам още не е решен, защото не са се обадили да е. Все ми е тая, аз си пращам глобулски смс-и вече.

# 19
  • Мнения: 110
М-тел най-скъпия и най-кошмарния gsm оператор в България.

Общи условия

Активация на акаунт