Нощна тарифа?!

  • 2 927
  • 27
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 1 516
Току що си проверих сметката за ток по телефона. Ужасяващо голяма е  #Crazy #Crazy #Crazy.След това погледнах старата сметка - за месец януари и в нея няма нощна тарифа. Отчетена е само дневна?!?! Да не би тихомълком да са махнали нощната? ?!?!?!

# 1
  • Мнения: 606
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.

# 2
  • Мнения: 9 814
Не знам дали са махнали нощната тарифа, но и при мен е същото. newsm78

# 3
  • Мнения: 25 634
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green

# 4
  • Мнения: 417
При нас последните 2 месеца сметките са двойни Sick

# 5
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не, при нас си има нощна.
Да не би да ти е от електромера - може да е развален.
Или да е според дружеството, нали сме разделени на райони.

# 6
  • Мнения: 1 840
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green

И на мен ми се случи съвсем същото миналия месец.  Shocked Смениха ни електромера и случайно ми направи впечатление, че няма нито 1 киловат нощна тарифа в продължение на 2 седмици. Ходих два пъти до Енергото да им кажа, но нищо не се случи. Накрая звъннахме на един познат, който работи там като техник, и той дойде да оправи електромера и чак тогава се появи нощната тарифа.

# 7
  • Мнения: 1 072
В новите електронни електромери има таймер, който управлява промяната на тарифите. От Енергото слагат нови, но обикновенни електромеханични електромери. При тях управлението на тарифите се извършва от допълнително устройство с часовников механизъм. Обикновенно за едно табло с няколко електромера се слага 1 часовников превключвател. Ако и вие и съседите ви нямате нощно потребление, проблемът е ясен - прекъсната връзка с часовника или повреда в него. Ако сте само вие, търсете вината в елекомера.

# 8
  • Мнения: 1 516
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78

# 9
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 696
Добре дошла в клуб "Преебани от Енергото".  Сега поеми дълбоко въздух и си сипи чаша студена вода. Това беше.
Joy Joy Joy

# 10
  • Мнения: 1 072
Електромерът е нов, а таблото старо. В този случай как стоят нещата  newsm78

Само врачка може да ти каже.

Има една програма за ограничаване на достъпа до измервателните уреди и изместването им на имотната граница. Приеха преди време решение електромерите да са собственост на електроразпределителните дружества и да са извън собствеността на абоната, за да могат да се отчитат безпрепятствено. Започна поетапно изнасяне на табла.

Ако вашето табло е отвън, извън имотната граница, и е направено от Енергото с тяхни материали, заключено е и ключат от него е в тях, то е тяхна собственост и съответно отговорността да се отстранят повредите също. Виждам, че си от Пловдив. При EVN тази програма е доста напреднала и е възможно да си точно в тази категория. Имаш пълно право да ходиш да им крещиш.

Ако таблото ви е старо и в имота, то още не сте преминали през тази процедура на изнасяне, електромерът си е ваш и трябва да си извикаш електротехник да открие повредата.

# 11
  • Мнения: 281
Обирджии #2gunfire

# 12
  • Мнения: 824
Трябва да подадеш молба за проверка на електромера и часовника.Ще ти обещаят ,че ще проверят до седмица.Ти ще изчакаш 2 месеца.След като се установи повреда в едното или другото,подаваш молба за приравняване на сметките.Но ще преизчислят само за 3 месеца назад.Вземи си отпуск,защото опашките в офисите им са километрични..

# 13
  • Мнения: 4 406
имате нужда от проверка, вероятно часовникът не е програмиран изобщо за нощна тарифа.
в моя вход дълго време нощната започваше в 2.00 сутринта, вместо в 22.00. много са мудни тези в енергото...

# 14
  • Мнения: 606
  Спокойно, няма да върнат нищо. Да не са луди? Законът им го позволява. Те продават ток и си правят каквото си искат. Ако не желаеш услугите им, може и да се откажеш. Никой не те кара насила да харчиш ток. В промишлените предприятия крадат по нов начин. Техен служител превърта електромера напред. Ти се оплакваш, те идват, замерват го в лаборатория и казват: отчита точно - плащайте или спираме. Избор имаш... В Горна Баня така ни шамаросаха със 7000 киловата за 1 месец, мощност която физически е невъзможно да изхарчим. Явно ЧЕЗ компенсират някакви стари дефицити, или си събират пари за автопарк и екскурзии. Мразя тази държава. Изпи ни кръвчицата.

# 15
  • Мнения: 1 516
Според мен трябва да се е развалил, защото след смяната на електормера сме си имали нощна. Нощната липсва само за декември-януари и най-вероятно януари-февруари(тази сметка още не сме я платили и не съм я видяла)- естествено в най-студения период  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 23 686
На нас ни смениха електромера наскоро. Новият изобщо не отчита нощна енергия - седи си на 0. Видях инкасаторката, когато засичаше и й обърнах внимание. Тя каза, че щяла служебно да начисли 1/3 от консумацията като нощна, както и щяла да се обади на техниците да го сменят. Е, досега никой не е дошъл да го смени. Очаквам с нетърпение да видя какво ще има да се плаща този месец.  Mr. Green
Е, да, ама нашата нощна е точно половината киловати. Просто нощем пускам миялна, пералня, сушилня и бойлер - най-големите консуматори. Ако ми се случи такова нещо ще вдигна скандал до небесата. Както направи моя мъж за да ни ремонтират климатика. Ама номера на електромера не бил този, който той казвал, те ги били сменяли, ама защо на мен този номер не ми го пише в сметката, а пише стария? Кой ме е уведомил, писмо пратили ли са? Чия сметка в такъв случай плащам аз? И защо тока не е номинален 220 волта (или там квото, мъжа ги разбира тези работи)? До директора стигна, упорит и нахален. За една седмица ремонтираха климатика, на крака дойдоха да проверят номера на електромера дали съвпада и се извиниха Shocked Туй с извинението едва го повярвах Joy Гледах като гръмната 15 минути, докто техника ми се извиняваше Laughing

# 17
  • Мнения: 1 516
Сега ходих да видя електормера на послдена бележка пище 573 а сега е 1000 и нещо, значи все пак върти нощна но не е отчетена

# 18
  • Мнения: 2 700
И на нас ни смениха електромера и във фактурата от новия не беше отчетена нощна тарифа. Подадох молба към ЧЕЗ (между другото опашките хич не са толкова големи) и в рамките на една седмица са длъжни да изпратят техник. Сега вече си имаме нощна Mr. Green

Ако и вие и съседите ви нямате нощно потребление, проблемът е ясен - прекъсната връзка с часовника или повреда в него. Ако сте само вие, търсете вината в елекомера.

Не може да нямаш нощно потребление. Най-малкото хладлник, фризер - те си харчат непрекъснато.

# 19
  • Мнения: 2 700
Сега ходих да видя електормера на послдена бележка пище 573 а сега е 1000 и нещо, значи все пак върти нощна но не е отчетена

И при нас беше така. Където мине номера... Казаха, че уж не е имало човек, който да отключи таблото и затова са подали показания на око Mr. Green

# 20
  • Мнения: 4 406
[

И при нас беше така. Където мине номера... Казаха, че уж не е имало човек, който да отключи таблото и затова са подали показания на око Mr. Green
в такъв случай се пише служебно, но това е отразено и на бележката- пише си . виждала съм и бележка с подпис и печат на врата на вход, където се съобщава, че поради неосигуряване на достъп до общия електромер на входа, отчитането няма да е реалното, с подпис и печат на длъжностно лице. вероятно такъв е реда, впечатлих се.

# 21
  • Мнения: 1 516
Таблото не е заключено... Чудно ми е какво обяснение ще дадат

# 22
  • Мнения: 4 406
ще кажат, че някой съсед злоупотребява.

# 23
  • Мнения: 1 516
Според мен е станало друго. Миналия месец не са отчели нощната - примерно отчитащия е забравил #Cussing out. И този месец са ни праснали нощната за 2 месеца. Още не сме пплатили и не знам дали подозренията ми са верни...

# 24
  • Мнения: 4 406
а при съседите как е?

# 25
  • София
  • Мнения: 11 117
Таблото не е заключено... Чудно ми е какво обяснение ще дадат

Те обяснения не дават ...

# 26
  • София
  • Мнения: 4 294
Ами аз си имам нощна тарифа на показанията по сметката, е друг е въпроса, че нямам сметка от това да използвам нощната тарифа от както направиха цена на разпределение и цена на доставка  Wink

Последна редакция: чт, 13 мар 2008, 14:58 от Дудинка

# 27
  • Мнения: 1 516
Отговорили са на мейла ми - както и предположих, пропуснали да засекат нощната за януари и са ми я праснали във февруарската сметка, за това и тя е толкова голяма. Извиняват ми се и ми предлагат разсрочено плащане!

Общи условия

Активация на акаунт