Комисията за защита на потребителите-въпрос

  • 1 794
  • 17
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 4
Може ли да бъде подадена жалба за некачествена услуга?
Какво трябва да се иска, обещетение ли или?

# 1
  • Мнения: 395
Пейнт ето на този линк можеш да получиш инфо за това къде да подадеш жалба
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

Жалба за услуга МОЖЕ да бъде подадена...а вида на обезщетение е според зависи. Най-добре се консултирай на телефона даден на сайта за жалби.
Ако пък си по-нахъсана можеш да пишеш писмо до кабинета на М. Кунева, която в момента е еврокомисарят отговаряш за защитата на потребители. Знам със 100% сигурност, че всички писма, които пристигат до нея се четата или лично от нея, или от сътрудниците й и те ще ти дадат отговор на въпросите или поне насока.

# 2
  • Мнения: 4 585
http://www.bnap.org/f/comments.php?DiscussionID=501&page=1#Item_1
Българска национална асоциация на потребителите /БНАП/ Регваш се,
избираш подходяща категория и питаш. Отговарят компетентно.

# 3
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Както е казала peonia, обезщетението зависи от случая. Ако е нещо дребно ще ти върнат парите или ще ти го заменят с нещо друго по избор, да речем. Но почти в 100% от случаите вземат отношение и помагат. Аз съм подавала оплакване за един смс на стойност 2,40 лв и имаше резултат  Mr. Green
Тук, във форума, някоя мама беше писала, че си купила някакво списание без приложението, което трябва да е вътре и също са се отзовали. Не помня какво бяха накарали да направи собственика на магазина, от който го беше купила, но със сигурност обърнаха внимание на жалбата й.

Сега виждам, че е некачествена услуга . Би трябвало или да ти върнат парите или да ти предоставят безплатно друга услуга.

# 4
  • Мнения: 854
Хм, от днес сайта не работи  newsm78
Дано е за малко.
Повода: на пазара Борово се продават стафиди, в кутия, която не е покрита, седят си на пароляка и си чакат купувача.
Първо, стока, която не преминава никаква обработка преди консумация не трябва да се предлага насипно ей-така на серията.
Но по-гнусното е, че врабчетата ходеха ВЪРХУ стафидите и си кълвяха.
Успях да снимам само няколко секунди, некачествено клипче (с тел) но все пак се вижда как едн врабче излита от кутията, а продавачката, която ме видя,ч е я снимам извади (отдолу, незнайно от къде, незнайно какво пликче) и покри стафидите. След половин час  - пак го нямаше пликчето. Може би се спарват или друго, като са покрити, та за това не щат да ги покрият, но е адски гнусно да ядеш стафиди, по които бодро са крачили и цвъкали врабчета  Sick
Дано пуснат сайта, да мога да си напиша жалбта, пък да видим.

клипчето

# 5
  • Мнения: 4 585
Bushkata, в момента всички линкове в темата ми се отварят.
Не си виждала на центъра на Айтос на пазара как се продава риба от каси,
продавачи клечат до тях, лениво размахват листа и гонят едри зелени мухи живородки.
Винаги се сещам за една песен за Африка на руски.

# 6
  • Мнения: 854
Да, работи вече. Писах, да видим.
А за мухите - една позната беше в Индия и разказваше нещо подобно - месото се плясвало на земята  на някоя кирлива хартия с неизвестен произход и седят продавачи и точно така - лениво гонят мухите  Sick Следобед некупеното месо имало вече синкаво-кафяв цвят - жегата е жестока.
Все ми се иска да не живея като в Индия...

# 7
  • Русе
  • Мнения: 1 155
bushkata, КЗП е добре като вариант, но пиши и на РИОКОЗ. Там е истината, въпреки, че не са толкова ефективни като КЗП. Все пак става въпрос за хранителен продукт и за спазване на хигиена. Успех! И ни дръж в течение.

# 8
  • Мнения: 130
Малеее колко хора без работа имало тука   newsm47

# 9
  • на село
  • Мнения: 1 028
Малеее колко хора без работа имало тука   newsm47

Като не ти е интересно, не чети  Flutter! Толкова е просто!

# 10
  • Мнения: 130
Интересно ми е ,

# 11
  • Мнения: 854
bushkata, КЗП е добре като вариант, но пиши и на РИОКОЗ. Там е истината, въпреки, че не са толкова ефективни като КЗП. Все пак става въпрос за хранителен продукт и за спазване на хигиена. Успех! И ни дръж в течение.

Мерси за съвета.
Не успях да се регистирирам във форума - не ми връща мейл, за потвърждаване на акаунта.
Пратих мейл.

# 12
  • Мнения: 4
Проблема е в това, че ползвахме услуга на агенция за недвижими имоти, те трябваше да ни посредничат демек, само че единственото което направиха бе, да осигурят място за подписване на предварителния договор за покупко-продажба и да си получат комисионната и от тогава ни вест ни кост. Извадиха само едно удостоверение за тежести, което беше объркано и не свърши никаква работа.

# 13
  • Мнения: 854
bushkata, КЗП е добре като вариант, но пиши и на РИОКОЗ. Там е истината, въпреки, че не са толкова ефективни като КЗП. Все пак става въпрос за хранителен продукт и за спазване на хигиена. Успех! И ни дръж в течение.
Тия дни си мислех, че никой понеже никой не отговаря - ще е поредното лаене срещу вятъра.
Обаче днес ми се обадиха, проверили сигнала, който  "съответства на истината". Освен на тази сергия, на която аз видях откритите стафиди, продавали по същия начин на повечето сергии. Тъй като РИОКОЗ не регистрира масите по отделно, а целия пазар - е издадено предписание на пазара, да се продават вече пакетирани, в съответните чисти опаковки. Което те "ще проверяват периодично".
Благодаря за съвета да пиша на РИОКОЗ.
Доволна съм.  Peace

# 14
  • Русе
  • Мнения: 1 155
Чудесно! Дано наистина контролират спазването на предписанията!

# 15
  • Мнения: 854
Дано наистина контролират спазването на предписанията!
Ще проверя  Joy

Честно казано съм учудена. Макар, че все повтарям на всеки да си търси правата, да "сигнализира" за нередности където и когато трябва, не съм голяма оптимистка. Но това определено ми хареса.
Дай боже някога да станем нормална държава, в която наистина някой защитава правата ни.

# 16
  • Мнения: 854
Хехе, сега получих отговор и от Комисията:
Цитат
ДО
Г-ЖА  С......
е-mail: ....
ОТНОСНО: Ваше сигнал, постъпил на електронния адрес на Комисия за защита на потребителите с вх.№Ц-03-1276 от 14.03.2008 г.
Уважаема госпожо  .......,
Във връзка с подадения от Вас сигнал, Ви уведомяваме следното:
Продуките, предмет на Вашия сигнал попадат в приложното поле на Закона за храните, според който: храна е всяко вещество или продукт, който е предназначен или може да бъде използван за консумация от човека, независимо дали е преработен, частично преработен или непреработен. Храни са и напитките, дъвката и всяко вещество, включително и водата след излизането й от водоснабдителните съоръжения при крайния потребител, вложена в храната при нейното производство, приготвяне или обработка, както и бутилираните натурални минерални, изворни и трапезни води. Законът  урежда  изискванията към храните, мерките и условията за осигуряване хигиена на храните и тяхната безопасност, опаковането, етикетирането, представянето, включително рекламирането им; изискванията към всички етапи на производство, преработка и дистрибуция на храни; условията и реда за производство и търговия с храни; правата и задълженията на лицата, които произвеждат или търгуват с храни; правилата за извършване на официален контрол, органите за официален контрол на производството и търговията с храни и др. Предвид това, Вие би следвало да отправите Вашето запитване към компетентния орган Министерство на здравеопазването, или към негова регионална структура – Столична регионална инспекция за опазване и контрол на общественото здраве на адрес: гр. София, ул. „Врана” №20.
С уважение,
Е. Елчинова
Главен директор на ГД “Контрол на пазара”

 Peace

# 17
  • Мнения: 902
да, те отговарят(от комисията), и правят "проверка". Преди половин година така се оплаках от една туристическа фирма и й направиха проверка, след което от фирмата ми се извиниха писмено и обещаха обещетение. НО познай!!!! Дали получих обещетение #2gunfire Ест. пак писах на комисията 2(!)пъти даже, но уви, биха ми шута(че за какво да се занимат с мен, какво като получават заплати благодарение на данъците, които плащам!!!  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт