GET.bg измамници/Get.bg-моето НЕ!

  • 40 073
  • 90
  •   1
Отговори
Айде да предупредя и вас  Stop




Тема   GET.bg измамници   
Автор ezb (непознат )
Публикувано 11.04.08 11:37
 


поръчах си скъп телефон чрез интернет магазина на get.bg , доставиха го със Спиди , оказа се повреден ,обадих им се и им го изпратих на следващия ден обратно след няколко дни ми го връщат със съобщение че го тествали и работел ! Да ама не ! Жалки измамници ! Отказах да взема неработещия телефон за които им платих 800лв. Пак разговори по телефона ,при които спокойно и арогантно ми обясниха да си гледам работата . От тогава 2месеца ни пари ни телефон. Бях позабравил ама те ми припомниха ,че живея в Абсурдистан .А пари се печелят ще го преживея , но някой ден такива гадове си го получават с лихвите !!!




 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: ezb] 
Автор feliko (непознат )
Публикувано 19.05.08 12:06
 


много добра схема , браво ! значи правиш саит ,слагаш хубави цени , ако някой се върже пращаш му нещо повредено ,когато го върне забравя за парите и даже не е незаконно




 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: ezb] 
Автор femina (Mис Kаприз)
Публикувано 19.05.08 12:24
 


Имаше телефон за защита на потребителя. Защо не си потърсиш правата?

Държавата България - невъзможни неща няма!


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: ezb] 
Автор MindStealer (smooth criminal)
Публикувано 19.05.08 19:38
 


А все пак не мислиш ли, че трябва да си потърсиш правата, за да не живееш в Абсурдистан?

пари се печелят ще го преживея

Много лесно позволяваш да те лъжат!




 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: ezb] 
Автор stanetzz (President Evil)
Публикувано 21.05.08 00:03
 


От тях купих НОКИА Е62 през декември.Беше на половината цена в сравнение с твоя. Преди 2 месеца телефона първо започна да прави проблеми с менюто,после не можеше да се влезе в съобщенията,а накрая угасна съвсем.Занесох го на място при тях, пратиха го уж в "собствен" сервиз.Там престоя 20 дни за смяна на софтуер. След като го взех, се оказа, че ПАК не могат да се пращат и получават съобщения. Пак в сервиза- този път бяха много бързи- само 1 седмица. Сега са ми сложили по-стара версия на софтуера, която е със странен езиков пакет.Тъй като телефона е с QWERTY клавиатура, са разменени местата на A и Q , W и Z. На мястото на повечето препинателни знаци сега има странни гласни с ударения отгоре.
И вече до толкова ми е писнало да се разправям, че го използвам като най-обикновена слушалка от 50 лв (а който е запознат с модела може да предположи, че такъв тулуп с размерите на настолен калкулатор се взима за работа,не за гъзария).

Така че и от мен съвет- не купувайте от тях мобилни телефони!И изобщо- от виртуални магазини! За няколко лева по-малко не си струва разправията.А гаранцията от 2 години, която дават е без никакво покритие!

О,неразумни...ПИШЕТЕ НА БЪЛГАРСКИ!!! 


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: stanetzz] 
Автор Julian (доктор)
Публикувано 21.05.08 14:32
 


Аз затова некупувам от он-лайн магазини. В много случай и цените им не са по ниски. Телефоните са обикновено по-евтини, но не е ясен проиходът им. То май повечето телефони продавани по магазините не са внесени от официалия вносител.

Всичко отдалечено от морето е провинция. Ъ. Хемингуей


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: Julian] 
Автор chevkata (непознат)
Публикувано 21.05.08 15:16
 


Има комитет за защита на потребителите съветвам те да се обърнеш към тях. djam.dir.bg

всичко е хубаво когато свършва добре


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: chevkata] 
Автор ezb (непознат )
Публикувано 21.05.08 19:56
 


http://www.potrebitel.bg/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=561




 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: ezb] 
Автор cлънчorлeд (узрял)
Публикувано 22.05.08 12:45
 


И?Какво се случи до сега?

Welcome to the real world


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: cлънчorлeд] 
Автор stanetzz (President Evil)
Публикувано 23.05.08 23:00
 


Какво да се случи? Кучетата си лаят по форумите, керванът си върви- с кайени и бентлита ,придобити на нашия балъшки гръб.
Не вярвам в честността на търговците, не вярвам в "Комисия за защита на потребителите", вече не вярвам в двугодишни гаранции. И точно за това мисля да се оправям сам- ще си го флашна собственоръчно.Така или иначе съм го отписал, поне да си поиграя...

О,неразумни...ПИШЕТЕ НА БЪЛГАРСКИ!!! 


 
 
Тема   Re: GET.bg измамници [re: cлънчorлeд] 
Автор ezb (непознат )
Публикувано 02.06.08 10:58
 


Няма промяна ! няма нито GSM , нито пари

 

# 1
  • Мнения: 21
Здравей,

Моят съвет е да си гониш правата до край. Знам, че е трудно и за съжаление не мога да ти помогна с нещо, освен да спра да пазарувам в този сайт и ако и други хора ни последват. Тогава може би и собствениците на сайта ще се замислят.

Ето малко и лични перипети Simple Smile
Аз имах проблем с gift.bg миналата година по това време. Значи тези симпатяги ти предлагат най-различни неща (да не споменавам какви са им цените обикновено двойни, но лошо няма предлагат хората ти ако искаш купуваш), но след като си купиш нещо от тях в моя случай 30 минутна разходка със самолет, се започва с проблемите. Казаха ми, че бих могъл да го използвам този подарък в рамките на три месеца, до тук всичко е наред, но в последствие пилотът можел само в събота и неделя, а пък аз нямах възможността за тези два дена, а те ми предложиха да ми дадат телефон на пилота и аз да се разбирам с него. Казах им най-учтиво, че това не е моя работа,  че съм си платил за нещо, което се е оказало съвсем различно, и че ако така стоят нещата най-учтиво ги моля да ми върнат парите. Съгласиха се малко неохотно да ми ги върнат и ми казаха, че ще ми ги изпратят по куриер. Получих ги, но естествено, че бяха направили грешка и ми върнаха само половината сума понеже при тях услугата била за 15 мин, а аз бях платил за 30 и разбира се, че си заплатих и сумата по доставката. Та след като се разбрахме с неучтивата девойка, че са ме ощетили ми казаха да отида до техния офис, за да ми върнат и останалата сума. Отидох още същия ден и се наложи да изчакам управителката, защото въпросната девойка нямала ключ от сейфа. Както и да е изчаках я и ми върнаха парите, което беше коректно от нейна страна и все пак у мен остана едно чувство за разочарование и реших - от тук на сетне око да види, ръка да пипне.

# 2
  • Мнения: 4 784
Купувала съм от тях и дигитална рамка. Когато след няколко месеца екрана започна да изсветлява, се обадих на посочените в гаранцията телефони, дадоха ми адрес на сервиза, изпратих я с куриер и след три седмици ми изпратиха чисто нова рамка.

Услугата летене със самолет също съм я ползвала като подарък за рождения ден на мъжа ми. Нямаше абсолютно никакъв проблем. Не виждам какво лошо има в това да се обадиш на пилота, между другото изключителен човек, много си допаднаха с мъжа ми. Та в случая, дори ние самите поискахме телефона, за да му се обадим и да си насрочим летене в удобно за нас време, а и предпочитаме директния контакт, за да избегнем получаването на "развален телефон". Преживяването си беше супер и напълно безпроблемно.

Последна редакция: ср, 04 юни 2008, 08:40 от veni9

# 3
Нещо бъркате ми се струва Simple Smile
Става въпрос за "get . bg"  НЕ  gift

# 4
  • Мнения: 4 784
Рамката е от гет.бг

# 5
  • Мнения: 6 164
Имаше вече такава тема, плюха и гет.бг и други сайтове... Не знам как може да си купувате телефони от сайтове, особено за такива суми, аз дето си взех моя от Хенди имах подобни проблеми, та какво остава дори ако не си го видял и пипнал. Confused

# 6
  • Мнения: 1 477
Тъкмо си бях харесала телефон от get . bg.Сега си обяснявам защо са толкова ниски цените им.Блогодаря на автора за споделеното.

# 7
  • Варна
  • Мнения: 306
Наистина полезна информация Hug

# 8
  • Попово
  • Мнения: 687
имам 3 получени поръчки от гет.бг и съм доволна  Peace

# 9
  • Мнения: 28
Тъкмо си бях харесала телефон от get . bg.Сега си обяснявам защо са толкова ниски цените им.Блогодаря на автора за споделеното.

Съжалявам че ви развалям идилията но точно заради подобно мислене  като масовото ми се иска да дойде един армагедон и да ни изтрие от лицето на вселената   chef bowuu hahaha Joy Mr. Green

1. ЦЕНИТЕ ИМ НЕ СА НИСКИ ЗАРАДИ ТЕЗИ ПРИЧИНИ КОИТО ТИ СИ МИСЛИШ !!!
 Искаш ли да ти кажа защо са ниски - и всъщност не са чак толкова ниски но са по ниски в сравнение с 90 процента от магазинчетата из квартала и марковите такива Simple Smile
1. те не плащат хиляди левове за наеми складова база и свързаните с това разходи
2. те не купуват тази стока за да я държат на склад в 99% от случаите те пуимат договори и ги поръчват по цени на едро от фирмите с които имат сключено споразумение / примерно аз внасям телефони и ги продавам по 350 лева на дилъри и по 390 на крайни клиенти те са дилъри и им ги давам на 350 лева а те ви ги продават на 389 ! това е
3. Спестяват и от персонал - не им трябват 5 продавача  на смени  на които да плащат заплата  -  става с един който си седи на целулитния задник в опръцкания офис стол Simple Smile или на диванчето в къщи и просто обработва поръчките с елементарните си компютърни познания Simple Smile ..

 има и друго но в общи линии просто искам да ви кажа  че не само при get.bg ГО  има това като риск да те прецакат със гаранция - просто  проблема е че главните фирми вносители ги прецакват тях с гаранцията и те като търговци са само посредници - но законът ебава / преебава главно тях/ и в много случаи те трябва да поемат гаранцията защото ако настоят законно пред доставчика си да им уважи гаранцията към клиента доставчика ще ги отебе занапред Simple Smile  за което разбира се потребителите не са виновни и застъавам твърдо зад това да си търсят правата  - аз бих нашравила точно това  - и съм го правила  може да викам и псувам като за последно но си постигам своето  за не съм виновна че има дефект те са си поели риска  и си го носят  Simple Smile

 и аз не съм доволна от гетбг  просто няколко пъти от тях съм поръчвал и не съм купувал нищо заради бавно обработване на поръчката ми

# 10
  • Мнения: 1 650
Како сашке я стига врели некипели
К и К са официален вносител и на дилърите  го дават със сто лева по-скъпо отколко го продаваха гет бг
К и К на дребно го продаваха тъпия телефон със 150 лв по-скъпо от гет.бг
да не бида к и ка са малоумни и не са се сетили да си направят интернет магазин ?
защо сервизирането на самсунг е в сервзиза на гет бг, а не в к и к, като всички останали дилъри на самуснг

# 11
  • Мнения: 28
Како сашке я стига врели некипели
К и К са официален вносител и на дилърите  го дават със сто лева по-скъпо отколко го продаваха гет бг
К и К на дребно го продаваха тъпия телефон със 150 лв по-скъпо от гет.бг
да не бида к и ка са малоумни и не са се сетили да си направят интернет магазин ?
защо сервизирането на самсунг е в сервзиза на гет бг, а не в к и к, като всички останали дилъри на самуснг

Има многфо прост отговор на всичките ти въпроси - Внесени са незаконно  без да се платят данъци такси и мита - затова са на тази цена Simple Smile
 капиш Simple Smile newsm78

# 12
  • Мнения: 1 650
ясно ми е много добре
затова ти казвам  да оставиш тези врели некипели как няма ли складова база, нямали не знам си какво и затова било по-евтино
ако идеш при един вносител, той ще ти даде минимална цена на която да провадаш в интернет, така че да не е много по-евтино от магазините, защото магазините реално му носят парите бързо - т.е. купуват му стоката и си плащат, а интернет магазина я му направили една поръчка я не и реално вносителя е затоврил парите.
Закона наистина е насочен срещу крайните търговци за да е по лесно на КЗП и да се отчита дейност по лесно, и по лесно ги рекетират
Значи вносителя и прозодителя може да не дават никаква гаранция, а търговец който има една бутка трябва да осигури тестове за безпоастно примерно, които да важат за неговата бутка.
А като няма фирма за лаптопи применро която да дава 2 години стандартно гаранция какво правим

# 13
  • Мнения: 9
Аз си поръчах парфюм от тях и се оказ вода.Купих си вода за 100лева.






у

# 14
  • Мнения: 8
Сега попаданх пак на поста. Вие явно не помните какво сте говорили.
Върнахте телефона защото не се чувало по него добре и качеството на камерата не ви удоволетворявало.
И това го правите 10 дни след като сте получили телефона.
Вътре беше пълен със снимки, които вие сте правили.
Изпробвахме телефона в продължение на седмица и си работеше без да прекъсне нито веднъж.
Изпратихме го обратно по СПИЙДИ на 22.02 със товарителница: 8035370.
Вие сте отказали да го приемете от тях и те ни го върнаха.
От тогава телефона си стои в офиса ни и чака да благоволите да кажете как искате да си го получите.
Всичко е в телефона както го бяхте изпратили, даже със снимките вътре.

Много ми е странно след като сте писали по всички постове, защо ПОНЕ веднъж не се обадихте до офиса ни?

# 15
  • София
  • Мнения: 1 020
Аз пък съм доволна от get.bg. 2003 година купих от там телефон и искам да ви кажа, че все още работи  Rolling Eyes. Каквото съм си поръчала от тях е дошло на време, както и е отговаряло на качеството  Peace.

# 16
Аз също си поръчах телефон от Гет.бг. До сега не бях пазарувал по интернет. Светкавично приеха и изпратиха поръчката, като още по-светкавично любезно ми отговориха на всеки мой и'мейл. И така, аз си получих пратката и все още радвайки се на новичкия и добре изглеждащ джиесем не знаех как след няколко минути ще разбера, че той изобщо не работи. Написах и'мейл до сайта и от там ме опътиха да изпратя покупката обратно заедно с гаранционната карта и написан на лист проблема с него. От тогава нямам отговор. Минала е една седмица. Надявам се, че няма да се забави много разрешаването на това недоразумение и че скоро неудобството от чакането ще си остане назад във времето. Ще ви информирам за стечението на обстоятелствата във връзка покупката и коректността на служителите не Гет.бг.

# 17
.. подозирам, че този саит зарежда от куфарни търговци - "гаранция" на стоките има само ако се разправяте 2 месеца по телефона и най-накрая отидете с пушка в мизерният им офис.. побеляха ми косите и изхарчих 80 лв. за телефон, за да си оправят бакиите.. Груби, незаинтересовани и некомпетентни служителки, но те са нищо пред "Шефа"...
Тези хора ми развалиха мнението за интернет-търговията.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ GET.BG!

# 18
  • София
  • Мнения: 606
Аз съм си купувала много неща от get.bg и си работят прекрасно. Купувам си телефоните от там и да ви кажа нямам да чукам да дърво нито един развален. Даже преди 2 години подарихме на брата на мъжа ми телефон и го купихме 2 дни преди Коледа. Успяха да ни го доставят. Аз лично съм доволна от тях.

# 19
Здравейте!

Интересува ме дали някой е успял да осъди тия мошеници?

В понеделник отивам в КЗП.

Ако те не помогнат, ще заведа дело.

след 40 дни престой на телефона ми в "двата им сервиза" казаха, че не е използван правилно с аксесоарите му.

Отказват да го поправят или да го заменят.

WTF?!?


Телефоните на ГЕТ.БГ нямат гаранция от производителя!!!!!!!!

Става дума за незаконен внос!!!!!!!!!!!!





Стойте на далеч от ГЕТ.БГ / GET.BG!!!

Ако имате излишни пари - по-добре ги дарете на нуждаещи се.

В ГЕТ.БГ, парите ви ще отидат по дяволите.

p.

# 20
  • Мнения: 1 881
Ттова искрено ме забавлява, хайде сега един полицай да дойде и въдвори ред:)

Много обичам такива гости с първо и второ мнение....

Аз съм твърдо за интернет магазините. Получих със страхотно обслужване телефон именно от get.bg, в размките на на 1 работен ден - без забележки и оплаквания:)
Да не Ви разказвам какви истории за телефони знам, купени от Германос, или Глобул, защо си мислите, че купувате различни телефони от реалните магазини Mr. Green

Да живее интернет пазаруването Laughing

# 21
  • Мнения: 187
Аз също съм доволна от тях. Поръ4ах си телефон преди една година, който засега работи безотказно. Няма как вси4ки да са доволни.

# 22
Хм, тъкмо бях решил да си взема от тях Nokia N 78, ама сега след тая тема... Shocked

# 23
  • София
  • Мнения: 210
Аз съм сред доволните клиенти на гет.бг. Преди няколко месеца си взех телефон оттам с близо 200 лв. по-евтин от тези в магазините. След това купихме още 2 телефона и парфюм оттам. Не сме имали проблеми нито със стоките, нито с доставката.

# 24
  • Мнения: 113
.. подозирам, че този саит зарежда от куфарни търговци - "гаранция" на стоките има само ако се разправяте 2 месеца по телефона и най-накрая отидете с пушка в мизерният им офис.. побеляха ми косите и изхарчих 80 лв. за телефон, за да си оправят бакиите.. Груби, незаинтересовани и некомпетентни служителки, но те са нищо пред "Шефа"...
Тези хора ми развалиха мнението за интернет-търговията.
ПАЗЕТЕ СЕ ОТ GET.BG!

 alert и за да не могат много да ви размотават, когато ви донесат поръчката, поканете куриера на кафе, пред него отворете и проверете стоката. Поне на мен това ми казаха, че е трябвало да направя, когато ми доставиха дефектен телефон.  Shocked  добре, че дефекта е само външен и не пречи телефона да работи добре.... за сега...  Praynig

# 25
  • Варна
  • Мнения: 1 241
Аз /засега/ съм от доволните клиенти. Преди около година си взех телефон от тях, работи безупречно. Предполагам, проблеми биха възникнали, ако се наложи да ползвам гаранцията.  Rolling Eyes
Когато куриера ми достави пакета исках предварително да прегледам телефона, но ми отговориха нервно: "Нямам време да чакам" и беж. Така че, наистина съществува риск.  Thinking

# 26
  • Мнения: 104
НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЯХ!!!!!!!!!!
Присъединявам се към всички недеволни от GET.bg. Не мога да отрека, че са любезни и бързи когато трябва да ти продадат нещо и да ти вземат парите. Но недай си боже да има дефект. Бедна ви е фантазията за какви разправии става дума. От м.юни 2008 г имаме разправии за един дефектен телефон. Две жалби до Комисия за защита на потребителите и без резултат, при все че имам поне 2 основания за връщане на парите и един куп нарушения от страна на GET.bg. Отговорът на КЗП звучи точно като отговор на Управителя на GET.bg., а не като на някакъв независим орган. Shocked  Всички казани от него неща са чиста истина, а всички от мен.... сещате се не са взети под внимание и игнорирани, а някой от тях са толкова очевидни. Sad Всеки трезво мислещ човек се досеща на какви мисли навежда това. Cry А колко е нагъл и безочлив Управителя при съчиняването на лъжи просто немога да ви опиша. В момента сме на фаза да ходим на Помирителна комисия при КЗП, но предвид на всичко досега... Sad  Забравих да спомена,че след като ми върнаха телефона беше видимо амортизиран и със сменена батерия. Връщан им е 3 пъти, престоя в сервиза им месец и половина, но...  Sad
Така нареченото гаранционно обслужване никакво го няма. Вноса им не е от официалните вносители и затова немогат да предявят претенциите си към производителя и естествено ние като потребители понасяме крайния резултат.
НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ПО ДОБРЕ ОФОРМЕНАТА ИМ СРАНИЦА!
На доволните от GET.bg. искам да кажа следното: И аз веднъж поръчах парфюм и пристигна на 2я ден. Реших,че тези GET.bg. са супер. Да ама не!!!! С втория поръчан парфюм и телефона нещата бяха коренно различни. Моя съвет е ПОМИСЛЕТЕ СИ ОТНОВО!!! Но ако имате излишни пари за харчене пазарувайте от GET.bg. Аз не съм противник на интернет пазаруването, но GET.bg.  ooooh! Naughty
И за уточнение, скоро имах случай с поръчка по телефона от ТВ рекламите. Смениха ми първо уреда, не се оказа това, което трябва и после ми върнаха и парите-бързо, точно и коректно без никакви шикалкавения и разправии.Точно както си е предвидено в Закона за защита на потребителите. На това му викам аз зачитане на купувача!!!

# 27
А какви са ви мненията за http://shopping.bg/

Дали на тях може да се има повече доверие?  Rolling Eyes

# 28
Здравейте,


относно get.bg нека и аз ви споделя, че след закупуването на телефон останах много доволен. Следващата ми поръчка беше за тестер AQUA DI GIO. Много изгодна цена всичко перфектно и като реших да го тествам, мирише на одеколон. Пълна отврат нищо подобно с оригинала. Поисках да ми го заменят с оригиналния, но мо казаха, че могат да ми върнат само парите и то с  -10% . Нямам думи. Това са абсолютни мошенници. Офисът им прилича на интернет зала, която е по-скоро задимена кръчма! Изключително нелюбезни. Занесох им парфюма, който вече бях платил, те си удържаха 10 % и... А бе аман от аматьори.

# 29
  • Мнения: 1 338
Няма що, на време видях темата, онзи ден върнах за 3 път в рамките на месец /месец откакто е купен/ gsm. За едно и също нещо!!!! Трети път се отлепя копчето, което служи за джойстик.... И 10 дни не е използван.... Сега чакам отговор какво ще направят, дано да съм от доволните!!!

# 30
  • Мнения: 1 881
Мисля, че ако телефона ти е в гарация, са длъжни да го сменят след 3 - тия път!

# 31
  • Мнения: 1 338
т.е. след като три пъти са го лепили те или? защото де факто това му е третото отлепяне  Thinking

# 32
  • Мнения: 1 881
Да, мисля, че в общите условия на гаранцията на всяко нещо имаше точка, че ако 3 пъти, в рамките на месец или два се повреди, имаш право да искаш нов продукт. Но нека се включат и по - запознати, само бегли спомени за това имам Peace

# 33
  • Мнения: 0
И аз съм от потърпевшите от "перфектната"  гаранция на мобилните телефони от ГЕТ.бг. Подлъгах се от по-ниската цена и сега бера ядове с тях. Между другото дори куриера който дойде да вземе телефона/вече втори път го пращам/ ми каза, че имало страшно много дефектни телефони от ГЕТ.бг, така че ако някой има намерение да си купува нещо от тях - първо да прочете хубаво всички постове!

# 34
  • Мнения: 104
Виждам,че проблеми като моя с ГЕТ.БГ продължава да има. За голямо съжаление.   Sad /Можете да прочетете за какво става дума в предните страници на темата/.
Моят случай приключи неблагоприятно за мен. Cry След 1 година на жалване в КЗП и разправии с отвратителния управител на този така наречен интернет магазин си останах с пръст в устата. КЗП изобщо немогат да помогнат. По-точно не искат. Повече от 100% съм сигурна,че срещу някой и друг лев, или някое телефонче, или нещо другичко ГЕТ.БГ излизат по-чисти и от планинси ручай, макар че има очевадни нарушения.  Naughty И никакви доказателства като товарителници от куриер, гаранционни карни, които ГЕТ.БГ сами са попълнили, подписали и са си сложили печата с дата,от която се вижда,че не са ремонтирали и върнали телефона в срок не го доказаха. #Cussing out #2gunfire
Ако пък сте се жалвали в КЗП и стигнете до помирителна комисия не си правете труда да ходите. Процедурата е на доброволен принцип и немогат да задължат ГЕТ.БГ да присъстват. Само да ги поканят. За санкция и дума да не става. #2gunfire Сещате се дали някой се яви когато беше нашето "пимирително" заседание. Crossing Arms Иначе можете да си изискате цялата преписка от проверката и да я използвате като доказателство в съда, ако решите да стигнете до там.  Thinking НО....... 1. Седалището им е в София и за да заведете иск трябва по подсъдност да е там. 2. Като си платите хонорар на адвокат-неясно колко... 3. Докато чакате да мине 1 дело с неясен изход и незнайно колко като време,  вещта, която сте си купили ще се обезценила съвсем / В моя случай телефон за около 270-300лв в момента на покупката/. 4. За времето и нервите да не говорим... От ГЕТ.БГ това отлично го знаят и на това разчитат. Та каква е равносметката?!
Да уточня,че моят прословут "качествен и гаранционнен" телефон се повреди още 1 път след като спрях да се разправям за него, но този път даже и не си направих труда да им го връщам. Смисъл няма-така или инече не признават гаранцията и си правят каквото искат. Тук поне ми го поправят за 1 ден и знам колко ще ми струва.
А по повод написаното от предходния в темата- и на мен куриерите ми казаха това, че много им връщат телефоните и вече като ме видеха знаеха какво ще пращам или получавам.  ooooh!
Единственото решение е НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ от тях. Знам,че много няма да ми повярват и ще кажат,че съм от конкуренцията, но... Май наистина човек докато не се опари сам не хваща вяра.  newsm78 Но ако пък някой се вслуша няма да е лошо.  Peace

# 35
Аз съм си купувала тестер от гет. бг , и сега на скоро си купих парфюм от бгтрейдер същия като тестера, само , че на по ниска цена от него. В последния момент се усъмних и намалих поръчката от два на един парфюм и добре, че стана така...
Тестерът ми от гет.бг беше прекрасен - аква на булгари, а това което си поръчах от бг. трейдер , се оказа имитация подобен мирис
с основен аромат спирт, с подобна опаковка но си личи , че просто не е същото, с малки ръбчета отук оттам. Абе кво да ви кажа, аз съм си виновна...мама хубаво ми казваше евтиното винаги излиза по - скъпо, ама ей на ... реших, че в тай криза са свалили цените, а то уви те даже са ги вдигнали , тестера от гет. бг  вече е с 10 лв. по скъп, а уж доставката била безплатна. Но като веднъж съм получила поне истински тестер, пак бих купила оттам, а сега като чета , че някой си е поръчал парфюм, а е получил вода съм оздачена.
Направо се чувствам като Алиса в страната на чудесата...

# 36
  • София
  • Мнения: 415
Гет.бг, са абсолютни измамници и са много некоректни. Пробутват ти некачествена стока, а после не можеш да я върнеш. И се държат ужасно арогантно по телефона  #Cussing out

# 37
  • Мнения: 1 230
Дотук и аз съм от потърпевшите - очаквам втори път доставка на телефона си след рекламация - да видим какво ще донесат спиди и пак ще пиша  Crossing Arms

# 38
  • Мнения: 80
И ние с приятеля ми щяхме да купуваме gsm апарат от get.bg - доста скъпа нокия. Отидохме да го получим от офиса им за по-бързо. Като го видяхме и се отказахме - никаква гаранция за произход, направо си беше китайски и със зарядно за австралийски стандарт с преходник. Те така реагирали на място, като не пасвали зарядните  #2gunfire Нищо не бих купила повече от тях.

# 39
  • София
  • Мнения: 3 800
Аз съм купувала  телефон от тях и бях много доволна.Никакви проблеми...вярно, откраднаха ми го преди да се счупи  Whistling

# 40
  • София
  • Мнения: 1 370
Аз вече хвърлих един телефон купен от тях.Бях им клиент за други неща, но от тогава вече нищо не купувам.И аз го върнах за ремонт след скандал от моя страна и ми го върнаха срещу ремонт от 80 лв. (дисплея не влизал в гаранцуията) отново неработещ.Пълни измамници.

# 41
  • София, Борово
  • Мнения: 1 773
Аз съм от феновете на Гет.бг.
Пазарувам доста често от тях - всякакви неща. Телефони също, и до сега не съм имала никакъв проблем с тях!  Peace

# 42
  • Мнения: 0
Аз си купих Nokia 5310 Xpress music.Донесоха ми го без проблем.И сега си го полвам и нямам проблеми с него.Вярно че доста често го изтървам но все още нищо му няма.Ще продължавам да си купувам работи от гет.бг.

# 43
  • Мнения: 13 512
Aз пък съм фенка на шефа им, брои ли се? Laughing

# 44
  • Ловеч
  • Мнения: 782
Не само при тях е така , а и във някой официални магазини ; )

Преди близо година купихме телефон Nokia N81, работи долу-горе 6 месеца и почна да прави проблеми. Върнахме го 3 пъти за ремонт и не го оправиха. По закон трябваше да го подменят или да върнат парите, но уви нито едно от 2те. Правиха опит да ни метнат, но не се получи. Върнахме го уж за смяна, но преди това го драснах с коректор и маркер на платката където се поставя картата... след 20 дена отидохме за новият телефон, но се оказа, че си е стария и драснатите чертички си стояха там.
Попитах момчето в магазина това ли е подменения телефон и той отговори даааа, честито. Като му показах белезите си глътна граматиката и започна да ми обеснява, че била сменена само платката, а не целият телефон.... дрън дрън дрън
Ходихме в КЗП, но тъй, като фирмата от която е закупен отказа да се яви на срещата нещата приключват така според тях.

В момента се води дело с/у въпросната фирма. След седмица ще видим какво ще стане.

# 45
  • Мнения: 1
Аз съм от доволните, поръчвах преди почти три години два телефона Нокиа,е без проблеми си работят,поръчвала съм и парфюми,мои приятелки също и са били ОК!Това са ми покупките!

# 46
  • Мнения: 0
Малко личен опит и аз да споделя че гледам отдавна не е писано- поредния опарил се от тези абсолютни мошеници-този път наглоста им мина всички граници и точно затова реших да предупредя хората да внимават адски много и по възможност никога да не пазаруват от този саит!Защото опре ли до гаранция такава ПРОСТО НЯМАТЕ. Става въпрос за мобилен телефон HTC HD2 за който Mай месец заплатих близо 1000 лева!Това е втория телефон който купувам от тях-предния беше на почти същата цена! Преди около месец телефона отказа да работи и при наличие на гаранция от година и половина още им го изпратих на 4.10.10- след близо месец на 29.10.10( това е максималния срок за ремонти по закон в БГ) ми беше върнат с протокол за НЕУТОРИЗИРАНА НАМЕСА и същото състояние. Гаранционите стикери бяха разкъсани и в момента твърдят че така са получили телефона! ПРОСТО ГЕНИАЛНИ- от Варна съм и телефона беше пратен с Спиди. Питам аз кой нормален човек при налична гаранция би отварял сам телефона и защо ако го бяха получили така не е върнат на секундата а чак след 26 дена!Протокола е със 2 чернобели размазани снимки на които не се вижда нищо а какво да говорим за стикери или Имей на телефона!Всичко е толкова смешно, но желая да го споделя за да предпазя други хора да не бъдат измамени като мен- не знам какво ще се случи но разполагам и със свободно време и със средства да си потърся правата и това е първото нещо което започвам през следващата седмица- за резултата пак казвам че не знам защото живеем в БГ но е време в тази държава нормалните хора да си търсят правата защото иначе ще ни цакат колкото си искаме. И ще ни остане само да гледаме снимките на господата от ГЕТ.БГ в Фейсбук от новогодишната нощ в Пукет-Тайланд защото балъци като нас му плащат всичко това Simple Smile

# 47
  • Мнения: 1 881
Точно обратното твърдя аз, изключително коректни с гаранционното обслужване на GSM, не съм и си и помисLяла, че е възможно такова отношение, Изключително съм доволна и искрено им благодаря, препоръчвам ги на всички, а самата аз повече нийкога няма да си купя от друго място телефон Peace

# 48
  • Тук и сега
  • Мнения: 325
Аз също съм доволна от тях. Поръчвала съм си два парфюма и се оказаха точно това, което очаквах. Но телефон от сайт, какъвто и да е, не бих си поръчала.

# 49
  • Мнения: 0
Крайно съм възмутена от доставката на Гет.бг. Нито по цвят, нито по материал отговаряха на поръчката. На всичкото отгоре ми се обади служителката да ме убеждава, че това е, което съм поръчала и, че не познавам цветовете, да не говорим за материята, която бях описала с големи букви. Пробутват това, което имат, а не това което си поръчал. Разговора протече арогантно и нагло. Не публикуват отрицателните коментари. Скъпи съграждани, не си давайте парите на тези измекяри!!!

# 50
  • Мнения: 229
Здравейте, преди по-малко от 2 години закупих телефон от get.bg и останах брутално втрещен от реакцията им като им го пратих за поправка. Обади ми се някакъв селянин, който може би е шеф там и взе да ми се кара защо съм си мислел, че ще ми го оправят. Само 2 приказки с него ми бяха достатъчни да разбера, че няма да стане: "ако помислиш трезво, ще се сетиш сам защо няма да ти го оправим". Проблемът беше, че копчето за включване спря да работи след автоматичното изгасване на телефона преди няколко дни. Нито съм изпускал телефона, нито съм насилвал копчето... нищо. Но грубият гет.бг глас отсреща започна да ме убеждава, че вината е в мен. Поисках им писмено обяснение, пратих оплакване до КЗП и си чакам. Simple Smile Пуснах оплакване на сайта им, но понеже съм сигурен, че са мизерници и няма да го публикуват, си го пейстнах в блога:

http://stnle.wordpress.com/2011/05/20/get-bg-%D0%B7%D0%B0%D1%89% … 1%82%D0%B0%D0%BC/

НИКОГА ГЕТ.БГ ПОВЕЧЕ!!!

# 51
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 694
Аз не мога да разбера защо се оплакват хора, който са се регистрирали сега.
За толкова глупави ли ни имате?
 StopНе ми отговаряйте,моля.

# 52
  • Мнения: 0
Здравейте,
не разбирам как така не ви връщат парите. По закона за защита на потребителя, всичко закупено онлайн може да се върне без причина в рамките на 7 дни, от датата на доставката. БЕЗ ПРИЧИНА. Ако не ви го връщат много е просто пускате жалба в КЗП, става онлайн. Глобяват ги, а те са длъжни да ви върнат парите. Такъв е законът а комисията наистина е стриктна.
Аз например разбрах тази информация от някои сайтове като www.roklite.com, проверих в kzp.bg
и така стоят нещата

# 53
  • София
  • Мнения: 2 006
Аз не мога да разбера защо се оплакват хора, който са се регистрирали сега.
За толкова глупави ли ни имате?
 StopНе ми отговаряйте,моля.

Аз съм се регистрирала преди повече от 3 години и не мога да пропусна тема за недоволни от някой сайт без да се оплача от гет.бг.
Получих телефон, който не отговаря на описанието от сайта, освен това има фабричен дефект (почти не се чува при разговор). Единствената причина да не се занимавам с връщане е, че беше най-евтината нокиа, а аз имах спешна нужда от някаква слушалка докато си получа телефон от чуждестранен сайт.
Ако бях дала повече пари или бях трошила нерви с тях сигурно щях да се регистрирам във всеки един възможен форум, за да предупредя останалите потенциални клиенти.

П.П. И от Германос не съм доволна. Там също е невъзможно да получиш сервизно обслужване на телефон в гаранция.

# 54
  • Мнения: 0
Аз съм от доволните клиенти на Гет.бг.... Simple Smile Simple Smile Simple Smile
Попаднах случайно на тази тема и се ядосах Close #Cussing out #Cussing out #Cussing out #Cussing out от многото критики към сайта.
 Аз съм пазарувала много неща от сайта. Wink Това са телефон, шевна машина, машинка за бръснене, цифров фотоапарат, 2 гривни от стумана, може и да има и друго н о не се сещам за момента. Нищо не е показало дефект или развалило. Единственно машинката за бръснене но за това беше виновен баща ми. Tired

Риск винаги има Naughty, аз също скиптично гледах на сайта newsm78 , когато за първи път през 2008 поръчах за 1ви път цифровия фотоапарат. Party Но мога да ви кажа че до сега работи без проблем.  Peace Simple Smile Wink  Имам и друг цифров апарат който е на известна марка рой се развали вече за 2ро път. А този от гет.бг може да е някаква нейзвестна марка (все пак беше най-евтиния) до сега да чукна на дърво прави страхотни снимки.... Каква е гаранцията,че когато купите нещо от верига магазини няма да поаже дефект или да се развали - Никаква ! Техниката е - Как ти се погоди. Не са виновни от сайта просто сте нямали късмет

# 55
  • Мнения: 0
GET.BG са абсолютни измамници. Не купувайте от тях, ще се опарите. За гаранционен срок въобще забравете.

# 56
  • Мнения: 1 310
И за това се регистрира специално?! Tired
Аз пък съм доволна. Предимно парфюми си поръчвам от там и нямам забележки. Peace

# 57
  • Мнения: 753
Искам и аз да се включа по темата. Няма такива измамници!!! Закупих си телефон от тях януари 2011 г. с две години гаранция. Телефонът е Nokia C7. След като изчетох повече материал се оказа, че този телефон дава сериозни дефекти и част от партидите му са изтеглени от производителя. Но по темата - телефонът "умря" през април месец. От гет бг признаха гаранцията и го приеха за сервиз. Върнат ми бе в последния ден от легалния срок за гаранционен сервиз. След 2-3 седмици телефонът отново почна да дава дефекти - рестариташе се, включваше се и изключваше сам и т.н. Реших да не чакам крайния момент и отново го занесох в гет.бг. От там ми го върнаха със заключението че проблем няма. И така до септември месец, когато телефонът отново изключи и отказа да се включи. От гет.бг отказаха гаранцията, защото телефонът бил надраскан...а проблемът си е същия като първия път когато го занесох на сервиз. Свързах се с Нокиа България от там ми отговориха, че този телефон не е сертифициран за България. След това по случайно стечение на обстоятелтвсата разбрах, че телефонът е внесен чрез каналите на Германос. По-голямата част от партидата е дала същия дефект и са били заменени от веригата, но гаранционната карта от Гет.бг не важи за Германос. От официалния сервиз на Германос отказаха ремонт, с основание, че дори и да отстранят проблема до 3 месеца ще се появи отново. И като финал от Гет.бг ми обесняваха как сама съм се набутала като съм си купувала бизнес телефон! Заключението доста солидна сума пари назад и един неработещ телефон. НЯМА ТАКИВА МОШЕНИЦИ!

# 58
  • Мнения: 332
Аз пък искам да питам какво толкова е набрал някой на гет.бг, че организира такава истерична кампания против тях. Тъй като чета - някой фалиращ търговец на телефони ще е Simple Smile
Аз си пазарувам често от тях - давална съм от всичко, което съм поръчвала - уреди, детски дрешки, козметика. И от доставката и комуникацията съм доволна, никога никакви проблеми не съм имала.

# 59
  • Мнения: 0
Здравейте,драги майки! Simple Smile
Започвам с неудоволствие,защото не съм конфликтен човек,но достатъчно възмутен,за да напише подобна тема!
Тя е предупреждение за всеки,който желае и отдава сума за качествена,изгодна и трайна покупка.
Ако не сте от тези хора -пазарувайте си от get.bg!
Със сестра ми направихме тази грешка и закупихме от интернет магазина им скъп телефон-NOKIA 700 за коледните празници.Още когато го отворихме ,видяхме ,че е с разлепен тъч (дисплей),т.е.-установи се фирмен дефект.Покарай коледните празници не можахме да реагираме веднага-имаше почивки в get .bg ,та рекламацията ми с посещение до офиса бе направена на 02.01.13г.-за добро започване на новата година !! Sad
Единственото ,което ми се предложи бе ремонт.Съгласих се.Взех си телефона на 28.01.Човекът,който ми се обади,че NOKIA-та ми е поправена ,каза,че такъв проблем за този телефон е невъзможен( разлепен тъч),но като се е оказало възможно- те са го залепили с двойнозалепваща лепенка!!!Можете ли да си представите нов телефон ,за близо 400лв,още в началото на живота му-поправян и залепван с лепенка от каменната ера !!!
Ползвах го месец и половина и то с неудоволствие и внимателно,като за ремонтиран телефон.
И такааа,към 14.03,тъчът на телефона пак се разлепи-голям ремонт,няма що!!И хайде пак-обаждания,нерви,транспортни разходи за билетчета от вкъщи до офиса и обратно...няколко пъти.
Направете сметка колко съм го ползвала този телефон, плюс нематериалните щети,които съм си нанесла...
А най-интересното тепърва предстои!
Отделих време и се позаинтересувах юридически от правата ми в ЗЗП като клиент.Написах молба до управителя ,подробно издържана и обоснована с членове от закона,които бяха указани и в гаранционната ми карта.Държах на на правото си при тази ситуация да си искам парите,защото това е моето желание като клиент,изтормозен от неудобството да ползвам разлепен телефон.В офиса ме попитаха нагло:И какво ,ако не се съобразим с искането ви?Обясних,че изрично съм подчертала,че публичните форуми,на които такива магазини разчитат ,за да имат продажби, ще получат съответните отзиви от моя страна.Което и правя сега.
Започна се едно доказване от страна на служителя по рекламациите колко не съм запозната с правата си,със закона,как нищо не мога да направя и явно ще трябва да търпя безмълвно тяхното решение и цяла благословия ще е ако ми приемат великодушно телефона за ремонт пак.
Беше изключително неприятно преживяване,което не ви пожелавам!
Както и да е,уредих си среща с управителя,на която на следващия ден отидох с адвоката си.
Хаха,държаха ни на вратата,а не в кабинет,който явно управителят на този успешен магазин нямаше,или не си направи труда да ни покани.Този господин крещя пред всичките си подчинени,явно беше решил,че независимо какво казват членовете на законите,които защитаваха моето право и моят адвокат професионално представи,той няма да отстъпи и ще се държи неуважително.На вратата!! Naughty
Вече ми беше отговорил повърхностно и неудовлетворително на лист.
Беше унизително,непрофесионално и явно без отношение и уважение към клиента.А и с поведение,което показваше собственото им неудобство от това,че нов, скъп телефон,който тази фирма продава, за 3 месеца два пъти е влизал за ремонт!!!!
Та,преценете си,скъпи ползуватели, дали желаете новите ви придобивки да висят в сервизите.Ако обичате некачествени покупки,изтощителни рекламации,човешки цирк и недобро обслужане-купувайте от GET.BG
 newsm11

# 60
  • София
  • Мнения: 2 132
Благодаря за споделеното разочарование. Ще имам едно на ум. Аз съм в почти същата ситуация, но с друг магазин, отново за телефон с фабричен дефект. Аз обаче изобщо не съм го използвала. Пуснала съм жалба до КЗП и в момента чакам отговор от търговеца относно решението им за втората рекламация.
Успех в разрешаването на твоя проблем!

# 61
  • Русе
  • Мнения: 7 796
Моя приятелка имаше същата случка със същия сайт. Подаде жалба в КЗП и стигнаха до някакво споразумение но не помня резултата какъв беше  newsm78

# 62
  • Мнения: 0
Благодаря ви,дами:)
И аз смятам да се обърна към КЗП-чакам адвокатът ми да се върне от чужбина,за да е по-издържано юридически.

# 63
  • София
  • Мнения: 3 800
Не е нужно жалбата ти към КЗП да е издържана юридически. Това е тяхна работа. Ти само опиши стуацията от какво и защо не си доволна, приложи документите и това е.

# 64
  • Мнения: 0
Ок,но е добре и хората да знаят как действат подобни фирми.Затова са този вид форуми,а пък БГ-МАМА си е направо женска мафия:)

# 65
  • Мнения: 4 785
Преди 5-6 години си купих телефон от тях - тогава беше тъкмо излязъл и доста скъп - около 700-800 лв. беше тогава (сега не знам дали има и 150 нов  Mr. Green), брат ми след мен си купи друг. Моя си работи и до ден днешен и не го сменям, защото го изпускам зверски по 3-4 пъти на ден - целия се разглобява на парчета, не мърда бе  Crazy На брат ми също беше ок.

Но всичко тече, всичко се променя и като чета за какво става въпрос вече едва ли някога бих си купила нещо от тях, най-малкото държа на правото си като клиент. Право, което те явно не уважават. Тогава - чао, има доста търговци!

# 66
  • Мнения: 0
Ок,разбирам,и сестра ми им е била клиентка -вложила е към 1000лв в тази фирма,но вече няма да е така.И те са в криза,явно не издържат на конкуренцията и се задоволяват с по- нискокачествена стока.Не знам как си движат работата-може и качествени неща все още да имат.Но аз също съм работила в търговска среда и знам,че така не се привличат клиенти.
В случая две са възможностите-да  не са знаели ,че стоката им има фабричен дефект,не са я проверили или се зареждат от некачествен източник;
 или да са знаели и да са ми я продали така.
И в двата случая не говори добре за нивото и морала на фирмата.
Та,така ,скъпи дами-проверявайте и имайте информация:)
Хайде ,хубав ден!

# 67
  • Мнения: 1 829
От този сайт и аз лично се напатих преди 2 години когато реших да си закупя телефон от тях, оказа се с проблем с обхвата звучи несериозно, но ако ти прекъсва разговора на всяка 1-2-3 минута си е доста неприятно. Дълго си мислих, че проблема е в моя оператор и мрежата, но се оказа, че греша. А когато го занесох в офиса на сайта служител ми заяви, "ааа ми то нищо му няма на телефона вие си въобразявате" ... Съжалявам, че по това време не бях запозната толкова добре с правата си и не предприех нищо.

# 68
  • Мнения: 0
AAaa,сега като казахте, и моят така прекъсва...Значи затова било.А с майка ми дълго време изобщо нямах връзка..
Плащаме си за опит;)

# 69
  • Мнения: 1 262
Дано твоята тема не я заключат след няколко страници (както направиха с моята подобна), но мога да ти дам линк към друг сайт, който е гледан от много държавни учреждения и може да вземат мерки и са по-коректни от модераторите в този сайт (поне не са толкова подкупни):

http://www.nekorektno.bg

# 70
  • Мнения: 0
Благодаря,ей сега ще го постна:)

# 71
  • Мнения: 1 262
Там обаче се чака 1 ден за одобрение. Моята тема излезе днес. Хубавото е, че гледат съответните органи и се взимат мерки, макар и вероятно не по всички случаи. Добре е да сложиш някакви доказателства, ако имаш - линкове, снимки.

# 72
  • Мнения: 0
ok, благодаря Simple Smile

# 73
  • Мнения: 0
Сега видях,че са ми постнали темата .Добра идея!

# 74
  • Мнения: 1 262
Сега видях,че са ми постнали темата .Добра идея!
  newsm10 Дано има и реакция от съответните органи.

# 75
  • Мнения: 0
благодаря,дано и Вашият случай да се разреши успешно и справедливо:)

# 76
  • Мнения: 1 262
Всички на това се надяваме.  Simple Smile

# 77
  • София
  • Мнения: 15 474
Вдигам темата, за да не пускам нова! И аз бях с години от доволните клиенти, докато не купих преди месец фотоапарат.Оказа се мръсен, замазан, без предпазна лепенка на дисплея, личеше си,че не съм първия му получател.Щракнах няколко снимки, не ми хареса как снима, писах им, казаха че мога да го върна и от тогава само нерви.Обвиняват ме за нещата от които аз им се оплаквам.Прехвърлят си тяхната вина на мен, много добре знаейки,че не са прави ,а аз съм права.Знаят,че няма как да го докажа. Казаха да им го занеса в офиса, занесох го, 20 лева с такси.Описаха моите оплаквания като техни забележки  към мен, за състоянието на апарата.Добре, как и да е ,взеха го и обещаха да се обадят.Чаках ,чаках и им писах.Днес ми се обаждат, да си взема апарата, не можели да ми върнат парите, бил с нарушен търговски вид, не можели да признаят рекламацията,изобщо ми казаха моите оплаквания, да ходя да си го взема от офиса и да им върна протокола.Казах им да ми го пратят по куриер, аз ще им върна по куриера документа, но не , лично трябвало да им отида в офиса.Казах,че няма да отида, защото нямам излишни пари за такси, да ходя и втори и трети път, а и не съм длъжна.Сега чакам да видя какво ще направят, но все си мисля,че ще съм от изброените преди мен случаи.И КЗП изобщо не ги плаши.

# 78
  • Мнения: 262
И аз съм толкова огорчена и не мога да повярвам, че това с случва. Жалко, че не попаднах на темата по-рано и не дадох 1000 лв за телефон, който след 2 месеца даде дефект и милият г-н Соколов от Гет Бг ми говори на "ти" и ме обвини, че съм го намокрила. Ами много ясно, че съм го намокрила, нали с него се правят подводни снимки. Сега пиша с адвокат жалба до КЗП. Публикувам и мнение на сайта им, дано повече хора се спасят, долни измамници  #Cussing out

# 79
  • София
  • Мнения: 15 474
    Не ги е страх от КЗП защото нашите оплаквания ги пишат в протокола като техни забележки и купувача излиза виновен.Имам си сега неупотребяем фотоапарат, пратих дъщерята да го вземе, като не връщат пари,поне апарата да не им подарявам.Опитаха се да ме убедят колко хубаво снимал навън, но на мен ми трябваше за вътрешни снимки.Сега си снимам с телефоните и повече никога няма да купя нищо от там.

     Оплакването на сайта ще го изтрият.Там  оставят само хубавите коментари.

# 80
  • Мнения: 262
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=713120.0

Писах и на шефа на Българска Асоциация за Електронна Търговия.

# 81
  • Мнения: 262
И аз съм толкова огорчена и не мога да повярвам, че това с случва. Жалко, че не попаднах на темата по-рано и не дадох 1000 лв за телефон, който след 2 месеца даде дефект и милият г-н Соколов от Гет Бг ми говори на "ти" и ме обвини, че съм го намокрила. Ами много ясно, че съм го намокрила, нали с него се правят подводни снимки. Сега пиша с адвокат жалба до КЗП. Публикувам и мнение на сайта им, дано повече хора се спасят, долни измамници  #Cussing out

# 82
  • Мнения: 2
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са

# 83
  • Мнения: 2
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са

Като капак, не мога да напиша мнение на сайта им (където явно оставят единствено славославящите ги Simple Smile)) понеже изведнъж номерът на поръчката ми се оказа невалиден 350233

# 84
  • София
  • Мнения: 15 474
Поръчах батерия за Samsung Galaxy SІІІ. Вместо за 3 дни, пристигна за 10. В разпечатана шарена кутийка, без гаранция, без нищо. На телефона за рекламации ми отговориха, че такава им била практиката.
Смятам, че е редно хората да бъдат информирани, че на get.bg "практиката е такава".
Това нормално ли ви изглежда?

Да не говорим, че телефонът им за рекламации пука, пращи, крещят, че не чуват и се държат идиотски.
Пълен провал са
Рекламациите при тях са недопустими - за всичко е виновен клиента, но никога те!

# 85
  • Мнения: 23
Хм...Добре че споделихте опита със тия.От сега нататък ще тръбя навсякъде ,колко са "перфектни"

# 86
  • Мнения: 191
Много съжалявам за всички, които са имали неуспешни поръчки от гет.бг. Аз през май 2014 за първи път си купих смартфон (галакси с4), тогава беше 740 лв. - най-евтиния, който намерих, другите бяха около 840-860 лв, а за глобул, мтел и т.н. да не говорим. До ден днешен нямам никакъв проблем с него. Мисля, че доставката не беше от Спиди, както някои споменаха, на плика пишеше гет.бг, може да си правят собствени доставки вече. Човекът, който ми го достави настоя да го отворя пред него, за да се види дали има нещо липсващо в кутията. Кутията беше разпечатана, но аз предварително питах как ще бъде доставен и ми казаха, че предварително ги отварят, за да ги проверят за дефекти. Бяха ми настроили и менюто да е на български език, както ми подариха и протектор за екрана (по принцип отделно се поръчваше в сайта). В сайта андроидбг.ком бяха много полезни хората да ми кажат как да го проверя и да разбера дали е нов или е бил мостра/ползван.реплика и т.н. Проверих всичко, всякакви системни настройки, занулявания и т.н. и излезе, че няма проблеми. Единственото, което не ми хареса е, че ми го доставиха без касова бележка, но се обадих, че желая да получа такава и отидох на място да си я взема. Точно за 2 минути работа. Питаха ме дали желая и фактура. Хора, преди да направите поръчка, която е много пари проверявайте за всичко, ровете се за информация и изисквайте да ви отговорят на всички въпроси!!!

# 87
  • София
  • Мнения: 15 474
  Тук не става въпрос от какво сме доволни.И аз имам поне стотина успешни поръчки, но на дребни неща, не са ми създавали проблеми и бях от доволните.До момента в който се изгавриха с мен.Интересно щеше да ми бъде, ако имаше проблем с твоя телефон, какво щеше да се пише тук и дали щеше да си от доволните.

# 88
  • Мнения: 3 791
Ще ми се мъжът ми да беше видях тази тема преди да ми купи телефон от гет бг преди три месеца.
Преди месец телефона се заключи и по никакъв начин не можах да го пусна повече пратихме го в сервиза им и от тогава нищо.В понеделник изтича месеца за който трябаше да го поправят какво следва сега и какво мога да направя за да си взема парите обратно?

# 89
  • София
  • Мнения: 15 474
Ще ми се мъжът ми да беше видях тази тема преди да ми купи телефон от гет бг преди три месеца.
Преди месец телефона се заключи и по никакъв начин не можах да го пусна повече пратихме го в сервиза им и от тогава нищо.В понеделник изтича месеца за който трябаше да го поправят какво следва сега и какво мога да направя за да си взема парите обратно?
Пари не връщат.

# 90
  • Мнения: 10
Здравейте, включвам се и аз въпреки че темата е стара, за жалост е актуална ... по големи измамници от ГЕТ не съм срещала до сега. Нагло поведение от страна на въпросния управител, не са клиенти ориентирани и още куп неща мога да кажа. Поръчвала съм и преди неща от тях заради цените които предлагат, но качеството няма да го коментирам. Направих рекламация на мобилен телефон декември 2017 и ме мотаят от тогава. Пуснала съм жалби до КЗП и НАП. Очаквам някакво включване от тях и след това ще се обърна към съда, няма да се откажа да си получат това което заслужават. Лошата реклама и недоволните клиенти не са в тяхна полза и не разбират, че когато съм закупувала нещо от тях не съм се хвалила на 100 човека, а сега при недоволство от стоката която предлагат ще се оплача и ще стигне до хиляди .... не оставяйте такива нагли селяндури да мачкат българския потребител и да правят на наш гръб печалба. Вярвам че рано или късно ще фалират заради лошата си слава !!!

Общи условия

Активация на акаунт