Laredoute.fr - Всичко за поръчката! - 68 - 3 седмици до голямото намаление!

  • 53 590
  • 1 093
  •   1
Отговори
# 855
  • Мнения: 4 916
Много съм доволна - снощи направих поръчка, получих мейл за потвърждение след десетина минути, а в суивито виждам, че дори е обработена.  Hug Притеснявах се, че тъй като я пуснах късно в петък, ще я обработят чак в понеделник, и някои неща ще са свършили, обаче явно покрай намалението Редута работи с повече хора и обработват по-бързо  Peace

# 856
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Аз снощи пуснах поръчка, имам потвърдителен мейл, но в суивито полетата са празни  Rolling Eyes.
Това май значеше, че я обработват още  newsm78.

# 857
  • Благоевград
  • Мнения: 84
Аз от снощи не мога да си пусна поръчката. Дава ми Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse
Имам наличност в картата, но защо така се получава  newsm78
И на мен така ми даваше и поръчах от акаунта на сестра ми и стана- изпразни кошницата, сутринта получих потвърдителен мейл, ама още я няма в суивито ooooh!.

# 858
  • Мнения: 200
 
Ето на мен какво ми се случи Mr. Green: Днес пускам поръчка с 21 артикула - всички налични като номера и цветове! Всеки един от нас(мъж, дете и аз) си проверява нещата дали са точно вкарани в кошницата и аз правя окончателна проверка на всичко - ОК е! Пускам поръчката и веднага проверявам в суивито - 19 артикула са ок, а 2: един мъжки панталон вместо номер 42 - 40 и панталон за мен вместо кафяв цвят - бежов #Crazy! Влизам веднага в сайта и проверявам - мъжкия панталон номер 42 изчерпан, а дамския цвят кафяво след 2 седмици! Е, какво да кажа......опасни са тия французи Mr. Green! Как успяха веднага да заменят липсващите неща? А от каде на къде....? Може би разчитат на това, че нищо не мога да направя в случая и вместо да се занимават с връщане на пари, ваучери.....така е по-лесно - ето ти каквото имаме, а ти се спасявай! Започвам да си мисля, че голяма част от уж обърканите неща, които изпращат, се случват по този начин #Cussing out!
Много дълго стана - извинете! Embarassed

След като прочетох поста ти реших да си проверя и аз как стоят нещата при мен , и какво да видя,същата работа  Shocked,поръчах на син ми маратонки ,черни , на другия ден чидях че са се изчерпали,и сега гледам в сувито пише бели  #Cussing out .Направо съм бясна ,дано да си ги хареса ,че иначе  #2gunfire

Последна редакция: сб, 28 юни 2008, 10:04 от Танчето

# 859
  • Мнения: 257
Привет!
Момичета снощи пуснах поръчка ,кошницата ми се изпразни но в суивито ми пище това-
Nous avons bien reçu votre commande du 27/06/2008. Vos articles commandés apparaîtront bientôt ci-dessous.
С преводача нищо не разбрах имам и-мейл от който също нищо не разбрах -LA REDOUTE
Roubaix, le 27/06/2008

Votre commande du 27/06/2008

Bonjour MME Petia GEORGIEVA,

Nous vous remercions pour votre commande passйe sur laredoute.fr le 27/06/2008.
Celle-ci est actuellement en cours de traitement dans nos services. Nous vous contacterons prochainement pour vous confirmer le mode de livraison choisi ainsi que l'attribution de vos avantages.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pour en savoir plus sur la livraison de vos colis, йtape par йtape, consultez le suivi de commande sur laredoute.fr

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Merci de votre confiance.

Julie Areski, Responsable relation client du site http://www.laredoute.fr .

Ако може някой да ми помогне ще съм много благодарна.

# 860
  • София
  • Мнения: 3 679
Аз от снощи не мога да си пусна поръчката. Дава ми Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse
Имам наличност в картата, но защо така се получава  newsm78
И на мен така ми даваше и поръчах от акаунта на сестра ми и стана- изпразни кошницата, сутринта получих потвърдителен мейл, ама още я няма в суивито ooooh!.
Пробвах от акаунта на мъжа ми и от там не става  newsm78
А ЦКБ, освен за откраднати карти, събота и неделя не можеш ги откри  #2gunfire а до понеделник може и да няма нищо от харесаните неща  #2gunfire

# 861
  • Мнения: 182
Благодаря ти, ВечеПетя! Значи само мога да чакам. Получих по мейл потвърждение на поръчката вече, но това не е критерий, нали?
reny, на мен досега не са ми изпращали поръчка под 10Е, винаги са ми ги анулирали, въпреки,че съм имала потвърдителен мейл и всичко както си му е реда.Получавала съм мейл за  отказана поръчка  20 дена след пуснането  даже.Така,че моя съвет е, пускайте ги над 10Е за да няма после разочаровани,като мен  на миналите намаления. Peace

# 862
  • Мнения: 3 216
babylove, това означава, че поръчката ти ще се обработи ръчно и артикулите ще се появят по-късно отдолу  Peace А в мейла ти казват, че поръчката ти е в процес на обработка и скоро ще се свържат с теб, за да потвърдиш метода на доставка  Peace Това преведох с помощта на преводача, но по-добре да се включи и някой френскоговорящ  Peace Между другото си ми адашка и по име, и по фамилия   Grinning

# 863
  • Мнения: 620
За reni - досега са ми отказали само една поръчка под 10 евро и то заради код. Получавала съм дори само тениска за 2 евро надлежно пакетирана. Така че просто имай търпение, все пак работата им е да си продават стоката. Зависи и с коя банка работиш, моите карти са към ПИБ.

# 864
  • Мнения: 115
Аз ако знаех, че така ще стане, щях да поръчам още нещо естествено. Но имах малко парички в картата, и гледах да пусна най-изгодните, та да ми остане още малко за евентуална следваща поръчка, ако пак излезе нещо. Определено сгреших, но вече е твърде късно. Най-много ме е яд, за това, че исках да имам някой лев по картата за събота и неделя, а пък от банката още днес сутринта обрали всичко за кредита!  #Cussing out И сега ни поръчка, ни пари! #2gunfire До понеделник едва ли ще остане нещо от това, което исках!

# 865
  • Мнения: 115
За reni - досега са ми отказали само една поръчка под 10 евро и то заради код. Получавала съм дори само тениска за 2 евро надлежно пакетирана. Така че просто имай търпение, все пак работата им е да си продават стоката. Зависи и с коя банка работиш, моите карти са към ПИБ.
айви, благодаря за надеждата!   bouquet Поне код не съм ползвала тоя път, дано да стане. Ползвам витруална кредитна карта на ДСК.

# 866
  • Мнения: 3 216
За reni - досега са ми отказали само една поръчка под 10 евро и то заради код. Получавала съм дори само тениска за 2 евро надлежно пакетирана. Така че просто имай търпение, все пак работата им е да си продават стоката. Зависи и с коя банка работиш, моите карти са към ПИБ.

Няма значение картата - и моите са към ПИБ, но ми отказаха поръчката (не съм използвала код)  Peace Всъщност нямам идея на какъв принцип отказват едни поръчки под 10 евро, а други не  newsm78

# 867
  • София
  • Мнения: 1 845
Аз ако знаех, че така ще стане, щях да поръчам още нещо естествено. Но имах малко парички в картата, и гледах да пусна най-изгодните, та да ми остане още малко за евентуална следваща поръчка, ако пак излезе нещо. Определено сгреших, но вече е твърде късно. Най-много ме е яд, за това, че исках да имам някой лев по картата за събота и неделя, а пък от банката още днес сутринта обрали всичко за кредита!  #Cussing out И сега ни поръчка, ни пари! #2gunfire До понеделник едва ли ще остане нещо от това, което исках!
reny, не знам от кой град си, но в София в Моловете има много банки ,които работят неделя и може да си внесеш пари по сметката. Като съм влизала на клоновете на определена банка, има и някои клонове които рабатят в събота.

# 868
  • Мнения: 4 916
За reni - досега са ми отказали само една поръчка под 10 евро и то заради код. Получавала съм дори само тениска за 2 евро надлежно пакетирана. Така че просто имай търпение, все пак работата им е да си продават стоката. Зависи и с коя банка работиш, моите карти са към ПИБ.

Няма значение картата - и моите са към ПИБ, но ми отказаха поръчката (не съм използвала код)  Peace Всъщност нямам идея на какъв принцип отказват едни поръчки под 10 евро, а други не   newsm78

Има някакво значение дали банката ще разреши плащане под 10 евро, не винаги го правят.

# 869
  • Варна
  • Мнения: 109
Аз от снощи не мога да си пусна поръчката. Дава ми Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse
Имам наличност в картата, но защо така се получава  newsm78
И на мен така ми даваше и поръчах от акаунта на сестра ми и стана- изпразни кошницата, сутринта получих потвърдителен мейл, ама още я няма в суивито ooooh!.
Пробвах от акаунта на мъжа ми и от там не става  newsm78
А ЦКБ, освен за откраднати карти, събота и неделя не можеш ги откри  #2gunfire а до понеделник може и да няма нищо от харесаните неща #2gunfire
Наскоро и на мен ми се случи същото.Имам дебитна карта Виза Електрон на ЦКБ.
Многократно съм пускала поръчки и съм плащала с нея!  Почудих се какво става !???
Опитай да потърсиш помощ на този тел 02/9266512 - ЦКБ.
Работят до късно , дори в събота и неделя съм ги притеснявала.
Това е отдел който мисля, че се занимава сигурността на картови плащания, но са готови да помогнат винаги в подобни случай.Обясни им какъв е точно проблема.

Общи условия

Активация на акаунт