Някой имал ли е подобен проблем с хладилник Whirlpool?

  • 17 396
  • 23
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 82
Момичета, имаме сериозен проблем с хладилника ни марка Whirlpool (no frost). Напоследък не изстудява храната в хладилната част. Мирише ужасно като го отворя, а вътре няма никаква развалена храна, само пакетирани млека, кашкавали, царевица. Дори имахме проблем, че пиукаше постоянно, и извикахме майстор от фирмата. Уж обясни,че замръзвал някакъв реотан в камерата и от там студения въздух не можел да слиза долу в хладилната част. Смени някакво реле и си отиде. Каза два-три дни да стои отворен да се размрази. Така и направихме и сега отново, даже по-зле стана с тази ужасна миризма. Какво да правим. Пак ще им се обадя на сервиза, но мисля, че сбъркахме с марката..може би трябваше да вземем Либхер...

# 1
  • Мнения: 82
моделът на хладилника е Whirlpool ARC-4110IX.

# 2
  • Мнения: 19 506
Аз имах подобен проблем но със съвсем друга марка и модел - на Самсунг. Поради тотална некадърност на техниците от Пан Сервиз седяхме един месец без хладилник и в момента сме с нов, защото въобще не можаха да отстранят проблема! Но както казах хладилникът ми е съвсем друг, така че може и да не е същата повреда.

# 3
  • Мнения: 82
бих го сменила с нов, но мисля, че поне 3 пъти трябва да дойдат от сервиза...нямам идея как става, същия ли взимаш пак или друга марка си избираш. Ние сме го купували от Техномаркет.

# 4
  • Мнения: 79
това с трите дефекта за да смените уредът вече не важи
трябва да имате предявена рекламация в магазина откъдето е закупен хладилникът
търговецът е длъжен до 30 дена да реши проблема ако не да ви даде нов или да ви върне парите
това е според новия закон за защита на потребителите
така че още утре в магазина и гледайте да ви запишат в книгата за рекламации

# 5
  • Мнения: 82
как може да ни реши проблема техномаркет? нали уърлпоол имат оторизиран сервиз и те се занимават с ремонтите?

# 6
  • Мнения: 79
ако сте в гаранция Техномаркет ще ви реши проблема в рамките на тези 30 дни  защото ако не го реши можеш да отидеш в Комисията за защита на потребителите и като кажеш номерът на рекламацията и от коя дата е и ако е изтекъл 30 дневния срок и проблемът не е решен ще им съставят акт така че те имат интерес твоят хладилник да функционира нормално
Но пак повтарям ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да те впишат в книгата за РЕКЛАМАЦИИ-длъжни са

# 7
  • Мнения: 606
Вместо да пускаш тема звънни в сервиза. Ако там не реагират, потърси друг сервиз. Хладилниците не са толкова сложни устройства и ще се разбере какво му е.

# 8
  • Мнения: 19 506
бих го сменила с нов, но мисля, че поне 3 пъти трябва да дойдат от сервиза...нямам идея как става, същия ли взимаш пак или друга марка си избираш. Ние сме го купували от Техномаркет.
Не, може би си ме разбрала погрешно  Simple Smile Хладилникът ни е на три години, следователно не е ев гаранция и пихме една студена вода, като си купихме нов за наша сметка! Това с подмяната от магазина и на мен ми е интересно, ще следя темата, зер сега имам новв гаранция!

# 9
  • Мнения: 82
Вместо да пускаш тема звънни в сервиза. Ако там не реагират, потърси друг сервиз. Хладилниците не са толкова сложни устройства и ще се разбере какво му е.

зефс ако прочетеш внимателно поста ми, ще забележиш, че вече сме викали сервиза. Днес ще идват за втори път.....

# 10
  • Варна
  • Мнения: 261
Ние също имахме проблем с хладилник  Whirlpool /в гаранция/.Не същият проблем,но такъв,че се наложи да го сменят с нов.В рамките на един месец дойдоха техниците от сервиза,видяха ,че не могат да го оправят и ни казаха ,да си изберем нов.Нашият беше купуван от Техномаркет,но от сервиза уточниха ,че новият хладилник може да го вземем или от там,или от Технополис- където си харесаме.Ако е по-скъп,доплащаме разликата в цената на старият и новият хладилник.Ако е по-евтин обаче не ти връщат пари.
Харесахме си,доплатихме разликата и след седмица от сервиза ни докараха новият хладилник и си взеха старият.Това стана за месец.
Не сме се обръщали въобще към Техномаркет.

# 11
  • Мнения: 82
това не се издържа вече. дано да го оправят, че съм им вдигнала мерника...

# 12
  • Мнения: 2 759
                       Плашите ме. Имам чисто нов Whirlpool (no frost), на три години вече, употребяван само един месец след купуването му и оттогава ползваме друг. Мисля, че имаше проблеми тогава, но нали си имахме друг и забравихме да викнем техник... Сега ако го включим не ми се мисли  ooooh!. Не замразяваше камерата май  Tired.

# 13
  • Мнения: 82
така, техникът си тръгна. размрази го със сешоара Thinking уж да заработи и да започне да охлажда в хладилника, но отново не ми се струва студено долу. казах му, че ако отново се повтори ще направя рекламация в магазина, а той ми настоя да ги повикам тях отново, за трети път, защото от магазина щели да ни кажат да се обърнем към сервиза и да ни искат протокол за брак. нервирах се и му казах, че нямам намерение да се разправям с него и ако трябва ще ни дадат такъв протокол. въобще какъв е реда при такива случаи. според мен е фабричен дефект на хладилника... #Cussing out #2gunfire

# 14
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
lanvinka - тества ли го за пропуск?

# 15
  • Мнения: 79
вместо да стоиш и да се нервиш незнайно докога направи това което ти казах още утре така поне до месец или ще имаш нов хладилник или този ще работи както би трябвало да работи

# 16
  • Емаесесаесесапипиа
  • Мнения: 488
И ние наскоро преживяхме ходене по мъките на тема хладилник. Купихме си "no frost" на Самсунг, който поработи около половин денонощие и после спря да охлажда. След тридневно настояване, най-сетне дойде техник и установи, че му бил изгорял генератора и трябвало поне десетина дни да поръча нов и да го оправи евентуално. Мъжът ми твърдеше, че до три дни можело да се върне стока в магазин при рекламация (че така били рекламирали в Техномаркет и Технополис). Веднага се обадихме на Техномаркети за наша приятна изненада не ни направиха никакъв въртел с това да си сменим хладилника с друг. Избрахме си АЕГ от най-скъпите модели, така че реално платихме два пъти колкото за Самсунга, но поне да работи се надявам... От Техномаркет ни организираха превозването на стария и доставката на нов. Е, мъкненето до петия етаж (защото сме без асансьор) на два хладилника си остана за наша сметка, но пак се чувствахме щастливи, че за сравнително кратки срокове си оправихме проблема. Та, мисълта ми е, говори наистина с магазина и ако сте го взели наскоро се опитайте да го върнете за нов.

# 17
  • Мнения: 82
вместо да стоиш и да се нервиш незнайно докога направи това което ти казах още утре така поне до месец или ще имаш нов хладилник или този ще работи както би трябвало да работи


нали това ти казвам, че опитах да му кажа на техника, че ще отида да направя рекламация и той ми каза, че ще ме пратят пак в сервиза при тях и ще ми искат протокол за брак. Продължи да настоява, че ако отново се случи да им се обадя трети път и тогава ще преценят. Тази сутрин надникнах в хладилника, някои продукти са почти замръзнали..., но да видим докога ще продължи това... newsm78

# 18
  • Мнения: 82
естествено не продължи за дълго. Отново се развали. Извикахме техника трети път, ръчка нещо и каза отново да го оставим отворен за да се размрази, и като му отказах се обади в сервиза и помоли да ни донесат оборотен хладилник и да откарат нашия за ремонт. Освен това успя да счупи едно капаче в камерата и го залепи с тиксо. Отказа да вземе 3тия отрязък талон от гаранционната карта, с което да удостоверя, че са идвали 3ти път. Следобяд докараха един стар бял хладилник да го ползваме и накарали мъжа ми да свали нашия до долу.
Вчера ходих до комисията за защита на потребителите и те ми казаха, че сервиза имали право безброй пъти да идват за ремонт по гаранционна карта, докато не се окаже, че проблемът е неотстраним. Иначе все можело да ме размотават. Посъветваха ме да не чакам, а да пусна жалба до тях. Но аз се чудя сега поне да изчакам да видим дали ще го ремонтират или отново ще ни го върнт повреден.

# 19
  • София
  • Мнения: 302
Какъв ад! и продължава. И ние имаме whirpool no frost.. Имаме го почти 1 година.. За сега само пука страшно от време на време, но не е спрял да изстудява. И нашият е от Техномаркет. Дано да не ни се случва вашия проблем. Пожелавам ви бързо разрешение на ситуацията.

# 20
  • Мнения: 2 803
Какъв ад! и продължава. И ние имаме whirpool no frost.. Имаме го почти 1 година.. За сега само пука страшно от време на време, но не е спрял да изстудява. И нашият е от Техномаркет. Дано да не ни се случва вашия проблем. Пожелавам ви бързо разрешение на ситуацията.

Моя е същия от година и нещо го имаме. Изстръпвам, дано да се оправите скоро.  bouquet

# 21
  • Мнения: 17 998
И аз имам проблем  с тази марка хладилници. Моят си изстудява и замръзява перфектно, но под чекмеджетата отдолу на хладилната част се събира много вода. Писна ми да я обирам. Знам, че трябва да се прочисти каналчето, правим го редовно, но пак се събира. Да не би да има друга причина, не знам, ама вече съм сигурна, че като го сменям, ще си взема no frost.

# 22
  • Мнения: 82
Да дам отчет момичета - мисля, че драмата приключи или поне се надявам.   Praynig
След като ни взеха след третия ремонт хладилника в сервиза им и ни докараха оборотен за 2 седмици им се обадих и ми казаха, че най-вероятно е фабричен дефект и ще ни докарат нов  hahaha
Вчера ни го докараха, същия модел, чисто нов и отново с 2 години гаранция. Почистихме го, престоя невключен 5-6 часа, че да се стече маслото и го заредихме. В момента вътре е студ като във фризер. Надявам се да не сме каръци и това да е краят  Praynig
Благодаря ви момичета за подкрепата  Hug

# 23
  • Мнения: 2 759
                       Страхотно! Да ти е жив и здрав новия хладилник   bouquet!

Общи условия

Активация на акаунт