Аз пък искам да благодаря

  • 2 239
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • софия
  • Мнения: 25 468
на момичетата, които работят в клона на ЦКБ на спирката на 72 в Красна поляна. Въпреки, че 3 пъти трябваше да ходя до тях, защото нещо не се бяхме разбрали и ми даваха да попълвам грешни бланки, бяха много мили и нито веднъж не направиха физиономия, че малкият зверун се опитва да строи в 3 редици всички присъстващи в клона и да внесе собствената си представа за ред в помещението. За първи път не се ядосах, че ме разкарва някой, поради собствената си грешка. Извиниха се, признаха си, обадиха ми се по телефона след това да попитат дали всичко е наред (като звънвайки първоначално ме попитаха дали е удобно да говоря в момента). Определено ме спечелиха с отношението си Simple Smile
Благодаря  Hug

P.S. Зная, че това поведение и отношение към клиента е нормално, но за съжаление в България много рядко се случва да го има.

# 1
# 2
# 3
# 4
  • Мнения: 2
Аз също съм доволен от ЦКБ.

# 5
  • София
  • Мнения: 15 466
Стефито и Ели са ми любимките.

# 6
  • Мнения: 1 072
Ми тогава и аз да поздравя девойките от централния клон на ПИБ в Пазарджик. Готини са. Лесно се работеше с тях.

Допълвам състава с една девойка от Глобул в офиса в Сити Центъра, за добронамереното, приятелско и любезно отношение. С кеф й позволих да ми набута още една карта. Но пък тя ми избра много готин номер.

Да са живи и здрави.   bouquet

# 7
  • Мнения: 824
Браво,проявила си разбиране спрямо тяхната грешка.Ако не беше позитивен човек,въпреки отношението на служителите на банката,темата щеше да бъде с друга тема.

# 8
Направо човек да не повярва че съществуват още такива служители.... браво!

# 9
  • Мнения: 3 461
И на мен ми направи приятно впечатление как продавачките в магазините, в които се отбих при последното ми посещение в София, бяха супер любезни, посрещаха ме с поздрав още преди да прекрача прага, ненатрапливо си предлагаха услугите и винаги ми желаеха приятен ден, дори да не съм купила нещо. Едно девойче в Мобилтел даже ми предложи да ми изтрие номера на сим картата, за да не би да си разваля маникюра, щях да падна. Любезни бяха и в паспортното на Мария Луиза, но защо ли никой от приятелите и познатите ми не ми повярва.

# 10
  • Мнения: 2 401
Бравос! Дай боже повече таквъзи служителки  Simple Smile.  Не случайно имам акции на тази банка  Wink (нищо, че съм доволно увътрена към настоящия момент Laughing)

# 11
  • Мнения: 1 072
Днес минах през парка зад музея "Земята и хората".

О, чудо! Чист; подреден; нови, прясно боядисани и здрави пейки; нови, красиви, ползвани по предназначение кошчета; едни девойки се разтичали на поляните...../ може да са на щат към "Озеленяване" за да подчертават силното и приятно впечатление/  ........почти забравяш за глутницата бездомни песове, натръшкали се на припек в близост до мол-а. В пълен разрез от спомена ми, накарал ме да избягвам тази дестинация....

Благодарност на Общината. Благодарност и на гражданята, които ще запазят парка в този вид.

# 12
  • Мнения: 662
От отношението на работещите в ЦКБ /клон "Младост", операторите на телефона, различните отдели/ и аз съм много доволна.Вече няколко пъти ми помагат да разреша недоразумения свързани с услугите им.И всъщност всичките пъти се оказа, че не от банката, а от други места има несвършена работа.Имах проблеми с едни суми от НОИ, оттам ми бяха дали едни фермани, кога и какво са ми били пращали, но имаше несъответствия.От ЦКБ ми отделиха доста време и месец по месец, направихме справка за получените суми по картата ми.Включително с управителката на клон "Младост" разгадавахме обърканите "романи" от НОИ.Имала съм проблеми и с депозиране на суми в "Sportingbet', отново ми съдействаха и на място, и по телефона.Всичките пъти бяха много любезни.
От служителите в ДСК също не мога да се оплача. bowuu

# 13
  • Мнения: 274
на момичетата, които работят в клона на ЦКБ на спирката на 72 в Красна поляна. Въпреки, че 3 пъти трябваше да ходя до тях, защото нещо не се бяхме разбрали и ми даваха да попълвам грешни бланки...

Това говори за професионализъм на световно ниво!

# 14
  • Мнения: 3 423
Е, насрали са се, оставаше и да не са любезни.

# 15
  • Мнения: 3 423
От служителите в ДСК също не мога да се оплача. bowuu

Ха-ха-ха, веднъж съм влизала в клона на Черковна
и Оборище, и си пожелах да фалират, някакъв си
портиерчик ме избута по време на сделка, за да се
натресе зад гишето ояден нискочелник с някакво си
чувалче. Мацето зад гишето остана по-безмълвно от
мене. Но пък портиерчикът не разбра стилистиката ми.
Предполагам, че от тази банка не дават пари за разни
тренинги на служителите си, но дано да не съм права.

# 16
  • Мнения: 4 841
Благодарност и на гражданята, които ще запазят парка в този вид.

А дано, ама надали.

# 17
  • Мнения: 1 447
Явно добре си подбират персонала.Аз също съм доволна от служителките клон Ст.Загора.
Дано има повече любезни служители във всички институции,че доста често попадам на едни..... ooooh!

# 18
  • Мнения: 5 539
В такъв случай аз имам до утре да благодаря на служителите и охраната на централния клон на ПИБ в Бургас. Три пъти за една седмица пълзящото ми бебе им овърша банката надлъж и нашир, а те всеки път ми държаха вратата на идване и ми пожелаваха приятен ден на тръгване. Никой не ме погледна накриво, а аз съм доста чувствителна на лоши погледи.
Обичам я тази банка! Да не сте посмели да ми я фалирате, ей!

# 19
  • Мнения: 7 640
Днес минах през парка зад музея "Земята и хората".

О, чудо! Чист; подреден; нови, прясно боядисани и здрави пейки; нови, красиви, ползвани по предназначение кошчета; едни девойки се разтичали на поляните...../ може да са на щат към "Озеленяване" за да подчертават силното и приятно впечатление/  ........почти забравяш за глутницата бездомни песове, натръшкали се на припек в близост до мол-а. В пълен разрез от спомена ми, накарал ме да избягвам тази дестинация....

Благодарност на Общината. Благодарност и на гражданята, които ще запазят парка в този вид.

 Shocked

аз пък съм втрещена от погрома върху детската площадка на Uniqa.

Общи условия

Активация на акаунт