Сладкарници "Неделя" - игра на дребно

  • 7 729
  • 31
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
Здравейте!

Постоянен клиент съм на верига сдакарници "Неделя", тъй като имам две малки момчета и с радост я посещава ме. Винаги сме били доволни от предлаганите артикули, обслужване и атмосфера. Затова и винаги сме поръчвали и купували торти оттам за нашите семейни празници.

На 04.11.2008г. в 20.30ч. отидх ЗАЕДНО с 5 годишният си син в сладкарницата - София, бул. “Шипченски проход” 19, срещу зала “Универсиада”, за да купиме торта за 3-годишният ми по-малък син, с която да почерпи в детската градина на другия ден.

Взехме Мини Торта - шоколад + свещичка с цифра 3, обслужиха ни чудесно, опаковаха, платихме и си тръгнахме.

На сутринта 05.11.2008г. я занесохме в градината и лелката ме попита къде е сертификата. И аз премигнах:

- Моля... (тук е моята грешка, не знаех за това, че трябва да има сертификат, срок на годност и т.н., винаги съм смятал, че при продуктите на сладкарници "Неделя" няма проблем от това естество, затова им се доверяваме и плащаме малко по-скъпо от на другите места/.

След дълго търсене намерихме в кутията под тортата листчето на което пише произведена на 02.11.2008г. консумирай преди 05.11.2008г.



Нямя да ви описвам как се почуствах и накъде отдиде празничното настроение на мен и детето. Разбира се в детската градина не я взеха.

Въпроса ми е следния - нормално ли е да се продава торта на която остават 4 часа до изтичане срока на годност. И след като съм с малко дете и  взимам торта със свещичка с цифрата 3, персонала не беше ли редно да ме информира за кртакия срок (оставащи 4 часа) в който трябва да се изконсумира тортата. Не бих приел теза за недоглеждане, тъй като имат достатъчно много персонал и съм убеден, че прекрасно знаят коя торта кога е направена.Но предполагам, че им налагат глоби или ги лишават от бонуси, ако има нещо непродадено.

Изпратих прърво веднага на мейла на фирмата подробно писмо и исках от тях САМО разумен и адекватен отговор с което да се прекрати подобна практика. В отговор получих анонимен мейл е поне е от адреса office@nedelya.com, сигурно някакъв автомат ги генерира Wink където в шеговит клонящ към подигравателане тон ми препоръчват да си оправя грешките в писмото и ми дават някъкви телефони на които да се оплквам.

Внимавайте и гледайте!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 3 999
да де, ама на 04.11 (когато си я купила) тортата си е била ОК, нали? Теоретически проблем няма!

# 2
  • Мнения: 14 493
има си Комисия за защита на потребителите, пиши на тях, какво все пишете в този форум. БГ мамма не е Господ  Tired

# 3
  • Мнения: 1 559
От една страна разбирам недоволството ти, но от друга, продадената торта е била в годност, а какво като има свещичка - да не би да не е възможно рожденния ден да се празнува именно в деня на купуването й. Вярно е, че е било късно, но това не значи, че някой е длъжен да знае кога ще се разрязва тортата. По тази логика трябваше и ти да ги предупредиш, че ти трябва сертификат, защото на 5-ти ще я носите в детската градина. Там, откъдето купувам и аз торти също не ги продават в деня на направата им, защото се разпадали. Хубаво било да престоят минимум ден на хладно, но не в хладилник.
Съжалявам,че ви се е развалил празника, но не смятам, че "Неделя" имат вина.

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 3 740
От една страна разбирам недоволството ти, но от друга, продадената торта е била в годност, . Вярно е, че е било късно, но това не значи, че някой е длъжен да знае кога ще се разрязва тортата. По тази логика трябваше и ти да ги предупредиш, че ти трябва сертификат, защото на 5-ти ще я носите в детската градина.
Съжалявам,че ви се е развалил празника, но не смятам, че "Неделя" имат вина.

И аз мисля така. В последните години си купувам тортите винаги от тази сладкарница и ако ще носим в ДГ съм предупреждавала кога е празника. Нямало е недоразумения.
Сега, в училище вече не позволяват никакви торти. Със или без сертификат. 

# 5
  • Мнения: 5 539
Аз пък смятам, че "Неделя" имат вина. И вече винаги ще проверявам на място продуктите, които купувам оттам. Това да продадеш на 3-годишно дете торта с изтичащ срок на годност, която очевидно едва ли ще бъде консумирана същата вечер предвид късния час, не е незаконно, но е ГАДНО и противоречи на имиджа, които тази сладкарска верига се опитва да си гради. В края на краищата в отнпошенията продавач-клиент трябва да има и малко доверие и честност, а за такива в случая не може да се говори.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 919
Аз пък не съм съгласна с критиките към майката. струва ми се, че ако ви се беше случило на вас именно за празника на вашето дете щяхте да мислите по друг начин. Доброто обслужване и поддържане на реноме, не се изразява само в това да си продадеш продукта на добра цена и в добра опаковка, а и в това да остане клиента доволен. Добре е продавачът не само да се усмихва, а и да мисли. Naughty Не говори добре и отговора на оплакването, което е получила ванката.
И да, бг-мама не е Господ, но затова сме тук - да си споделяме проблеми и преживявания и ако може да предпазим повече родители от грешки.

# 7
  • Мнения: 1 559
Тортите са малотрайни. Съжалявам, но не смятам при положение,че целия срок на годност на тортата е от 2-ри до 5-ти (а е възможно да е направена на 2-ри вечерта) и тортата е продадена в годност имат вина. Иначе обаче, ако идем в сладкарницата може и да ядем с децата си торти, правени преди 2 седмици,но не съм чула някой да се е оплакал.
И в горния пост писах, че съжалявам за разваления празник на детето и за нервите, но това не променя мнението ми.

# 8
  • София
  • Мнения: 8 283
Не са коректни. - Сладкарницата на Плиска
Ето нашата случка:
Поръчвам торта за РД на синът ми казвам, че ми трябва за вечерта на 25.12. за 2рия му РД (с надписи подробности).
Оказва се, че работят само до обяд на 24.12., помолих да е от 24, за да е прясна - "Няма проблем!"
На 23.12. сутринта се обаждам, за да откажа поръчката, за да не я правят (с ясното съзнание, че губя капарото) и се оказва, че тортата вече там (най-късно 10ч на 23.12. да е било) #Crazy много се ядосах изразих възмущението си, и  им казах, че няма да отида да я правят каквото искат.

Така че гледайте какво ви продават, не само там.

Относно това дали някой се опалаква, аз знам за такъв случай. В кварталнa сладкарница(кафене) зареждаха торти, като редовни посетители знаехме кое от кога е. След като продадоха развалена торта на еднa бременна мама (придружена от 5 годишната й дъщеря), спряхме да ядем торти там (естествено мълвата бързо се бе разнесла) и няма и 1 месец след това спряха да зареждат с торти (че и още след няколко се смениха наемателите на кафето)

Последна редакция: вт, 11 ное 2008, 11:37 от Desem

# 9
  • Мнения: 544
Аз пък не съм съгласна с критиките към майката. струва ми се, че ако ви се беше случило на вас именно за празника на вашето дете щяхте да мислите по друг начин. Доброто обслужване и поддържане на реноме, не се изразява само в това да си продадеш продукта на добра цена и в добра опаковка, а и в това да остане клиента доволен. Добре е продавачът не само да се усмихва, а и да мисли. Naughty Не говори добре и отговора на оплакването, което е получила ванката.
И да, бг-мама не е Господ, но затова сме тук - да си споделяме проблеми и преживявания и ако може да предпазим повече родители от грешки.
  202uu

# 10
  • Мнения: 14 493

И да, бг-мама не е Господ, но затова сме тук - да си споделяме проблеми и преживявания и ако може да предпазим повече родители от грешки.

ние сме "тук", но автора на темета не е, не е потребител.
или е, но иска да си пусне оплакването анонимно

# 11
  • Варна
  • Мнения: 1 919

И да, бг-мама не е Господ, но затова сме тук - да си споделяме проблеми и преживявания и ако може да предпазим повече родители от грешки.

ние сме "тук", но автора на темета не е, не е потребител.
или е, но иска да си пусне оплакването анонимно
Peace Права си, не бях обърнала внимание. И аз не одобрявам анонимността.

# 12
  • Бургас
  • Мнения: 443
Аз пък не мога да разбера каква е тази агресия с/у новодошлите във форума,било то и анонимни.Ако се беше подписал Пенчо Граматиков отдолу,по-съпричастни ли щяхте да бъдете? Или ако беше пусната темата от съфорумка с 2356 мнения  ooooh! Човека е описал ситуацията с идеята да сподели и предпази тези,които като мен  и предполагам много от пишещите тук (въпреки че не искат да си признаят) се предоверяват на определени марки и търговци.
Да,в срок е,но да кажат,че годността изтича до 4 часа и аз да си преценя дали да я взема или не.Омръзнало ми е да съм мнителна и да търся под вола теле-я в магазина-да не ти пробутат стара и с изтекъл срок стока (със залепен отгоре нов етикет),я на касата да не ти (го) начукат друга стока  ooooh!.......
Странно как в една друга тема една девойка се оплака как татето купил скъпи ботушки ,които после й били обивали и не щяли да й ги заменят.И колко страници със съвет да се обърне към КЗП се изписаха.Давам примера,защото докато в единия случай става въпрос за обувки,то в другия вече говорим за храна!Иначе според мен резултата и в двата случая е един-ощетен и изгубен клиент.

Последна редакция: вт, 11 ное 2008, 17:39 от DARI_76

# 13
Вижте, последното нещо което искам да направя е да навредя на фирмата. Затова първо писах на фирмата, изчаках почти седмица и сега разгласявам случая. От там ми изпратиха АНОНИМЕН - не подписан e-mail. От тях исках само едно - да ми се извинят за допуснатата НЕБРЕЖНОСТ и да гарантират по-голямо внимание при продажбата на продукти за малки деца.

А това разгласяване го правя само и едиствено за да предпазя Вас и вашите деца от подобни изживявания.

Аз потвърдих че грешката е моя, че не съм погледнал сертификата, но съм разчитал на тяхната лоялност. Наистина имал съм цели 4 часа до изтичане срока на годност...  

Не казвам че е била опасна или вредна тортата, няма и да пускам жалби и т.н., но как бихте се почуствали вие?

За мен точно тук е проблема, че съм разчитал и съм се доверявал на веригатам а не е било правилно.

# 14
  • Мнения: 1 217
Само ще кажа,че отдавна не купувам торти от тази верига.
Има къде-къде по-вкусни и добре аранжирани торти за детски празник.

# 15
  • Бургас
  • Мнения: 443
Само ще кажа,че отдавна не купувам торти от тази верига.
Има къде-къде по-вкусни и добре аранжирани торти за детски празник.

 Peace И аз така.

vankata_i,изтрий си последните няколко поста,че са дублирани!Не че нещо,но очаквай включване-забележки и подмятания за "дубликатите"  Mr. Green

Последна редакция: вт, 11 ное 2008, 15:00 от DARI_76

# 16
  • Мнения: 22 449
Ей, страшна злоба, страшно чудо. Голяма работа като не бил регистриран потребител и бил анонимен. Ама на същите тези анонимки в ДиС темите им се пълнят с по 1000мнения.

Естествено, че е прав човека. При продажба на стоки с изтичащ срок на годност в определен срок фирмата е длъжна да оповестява това. Сега не ми се рови в коя точно наредба е записано. Ако човек прецени да си купи стоката, ако не, не я купува. Но за да си пробутат тортите, които на другият ден едва ли ще продадат ако човек се загледа в срока за годност не предупреждават клиентите.

# 17
  • Мнения: 189
за съжаление в повечето сладкарници тортите се приготвят доста по -рано замразяват се и се украсяват в последният момент ако са сметанови отгоре или с фотодекори единствено фундановите се могат да се направят по рано . Това си е масова практика , с риск да ме линчуват сладкарите   #2gunfire

# 18
Отново казвам, нямам претенции към веригата. Те са си в правото аз не съм догледал и затова пиша да знаете и да гледате.

По цял ден приемам и се примирявам с какво ли не, но когато става въпрос за деца АЗ ЛИЧНО не мога да правя компромиси.

За мен въпроса е морален - 5 човека ме гледат с хлапето и ме обслужват, те прекрасно знаят каква е хавата, но явно на всяка цена трябва да я продадат.

Що не ми казаха вземете тази до нея по-прясна е???

# 19
  • в семейството
  • Мнения: 404
има си Комисия за защита на потребителите, пиши на тях, какво все пишете в този форум. БГ мамма не е Господ  Tired

Аз мисля, че точно с Божията помощ в този форум, много хора намират и съответно дават информация!   bouquet   bouquet
А поста на vankata_i просто е едно предупреждение !

# 20
  • Тук и сега
  • Мнения: 325
Аз от неделя вече отдавна не пазарувам. Купувам торти на детето от Лагуна, Маркрит или Романс.
Едва ли веригата има вина, но персоналът със сигурност. Въпросът тук е морален. Да продадеш торта на малко дете с изтичащ срок на годност си е пълна подигравка с клиента. Да я бяха разрязали на парчета и да си я продадат в сладкарницата. Така никой нямаше да разбере. На мен ми се е случвало в някои магазини като пазарувам и съм с малката да ме питат за нея ли е това, дето го купувам. И или ми правят намръщена физиономия, или направо си ми казват, че е старо и по-добре да взема друго. Какво толкова щеше да коства на продавачите да предложат друга - по-пресна торта. Все пак ще я ядат деца, а не свине! #2gunfire

# 21
....Все пак ще я ядат деца, а не свине! #2gunfire

 Hug  Hug Hug

# 22
  • Мнения: 4 411
Два пъти съм имала проблем с ''Неделя'':
 Първия път с парче торта/развалена/ в сладкарницата с/у здравната каса в кв. Стрелбище.Беше адска жега и допуснах ,че може пък и да не са съвсем виновни.Естествено повече не отидох точно в тази сладкарница,но си замълчах.
 Втория път получих капучино с дълъг черен косъм в ''Неделята'' на Красно село тогава съвсем скоро открита.Повиках сервитьорката и го показах,а тя се извини и предложида ми донесе друго .Обясних ,че след такава гледка желанието ми се е изпарило и си тръгнах.Не си поисках парите обратно,но от тогава всеки път за това се сещам като мина от там.
Не че е нещо кой знае какво,но аз съм малко ''странна'' и от много малко се гнуся .Убедена съм ,че сладкарницата е една от най-чистите,но след гледката  на онзи косъм в чашата всеки път ми се свива нещо в стомаха и последно си мисля за ядене и торти.
Аз мисля че не на вятъра хвърлените пари за причина за темата ,а проваления празник на детето.И още по ДРАЗНЕЩО е когато вместо извинение ,хората са получили безразличие.
Съжалявам за случилото се!

# 23
  • Мнения: 469
И аз съм имала проблем с "Неделя".
Миналата година на рождения ден на моя мъж купихме торта от там.Опаковаха тортата зад бара и ние изобщо не я видяхме.Когато стигнах до колата отворих кутията и видях,че половината торта е смачкана.Върнах се в сладкарницата и ми я смениха.Ама преди това ми казаха, какво пък толкова нали ние сме щели да си я ядем Shocked
Държаха се много неприятно и от тогава не сме стъпвали там.

# 24
  • Мнения: 1 426
Всъщност проблема не е в Неделя, защото тортата си е абсолютно годна и на 5 и на 6-ти и ако беше за вас, щяхте да си я хапнете, проблема е в ДГ защото се презастраховат. Затова в нашата ДГ от тази година вече не се носят торти, а само пакетирани храни (бонбони и подобни), за което smile3501, една торта по-малко да купува, но за сметка на това им правят страхотни парита. Аз не купувам отдавна от Неделя, че не  ги понася стомашно-чревния тракт.

# 25
Получих дулгоочаквания от мен отговор от веригата, който ме удовлетворява и за мен случая е приключен.

Извода за мен е един - да гледам внимателно и да не се предоверявам.

Една препоръка към веригата - по някакъв начин да имат по-адекватен начин за комуникация с клиентите.

Ето и техния отговор - без редакция:

************************************************
Здравейте ,

За да не приемате предимствата на продуктите ни като техни недостатъци, бих искала да ви обясня процеса по създаване на тортите ни.

В НЕДЕЛЯ се произвеждат т. нар. „свежи торти”. Това означава, че всички продукти и материали от които се приготвят са естествени и не съдържат консерванти. При направени опити в лабораторни условия сме установили че реалният срок на запазване на химико- физичните им и микробиологични характеристики са 10 дни при правилно съхранение. След това те стават негодни за консумация.

За да гарантираме абсолютна сигурност и безопасност за нашите клиенти, за да сме сигурни в добрия търговски вид и за да отговорим на всички изисквания на закона ние сме намалили този срок до 72 часа. Така сме сигурни, че дори и да не бъдат съхранявани тортите правилно, те няма да навредят. Тъй като продуктът ни е „свежи торти” ние сме организирали ежедневни доставки до всички наши обекти, а в София са 2 пъти на ден.

Г-н Божилов, ако вие на място, по време на покупката бяхте погледнал сертификата на продукта, или дори бяхте попитал човекът от персонала, който ви обслужва за срока на годност, вие щяхте да знаете всичко това, което ви описах и да вземете информирано решение дали да купувате; в този момент ли да купувате и дали искате да бъде подменен продукта. Никой освен вас не знае кога планирате да консумирате тортата.

Благодаря ви за непримиримостта ви и „потребителската” ви позиция. Надявам се, че съм успяла да разсея притесненията ви и да ви покажа колко близки като начин на приготвяне, съставки и съхранение са нашите торти до домашно направените.

Екатерина Димитрова
Директор Маркетинг
***********************************************************************

# 26
  • Бургас
  • Мнения: 443
Бла-блаааааа направо ще се издрайфам.Много думи-нищо насреща.Гузен негонен бяга-чак пък директор маркетинг да се хване да пише,бреее,как й се откъснало от времето  ooooh!.Вместо голословни приказки,да бяха пратили една торта за извинение.Въпросното писмо няма да ми промени мнението за тях  Naughty

# 27
  • Мнения: 165
Сладкарници "Неделя" започнаха да се излагат откакто им се разрастна веригата. Аз също вече не купувам от там торти, въпреки че преди им бях фен. Мисля, че изобщо не е коректно да продават торта със изтичащ срок на годност.(още повече когато става въпрос за детенце). Миналата година - април купих за последно от там детска торта, която беше с толкова мноооого боя във сметаната, че после два дни на децата езиците бяха оцветени. Sick
Да не говорим, че и на вкус не беше кой знае какво.
 

# 28
  • Мнения: 196
Благодарна съм на мамата за публикуваната тема  Peace. След няколко дена ми предстои купуване на торта и аз лично взех решение за себе си. Отговора на маркетинг директора не ми се струва задоволителен. Четейки поста на Desem останах с впечатление че дали си предупредил или не персонала, мнението ти няма значение за тях, те когато са решили тогава ще направят тортата, какво като е за малко дете или е стояла преди това три дена само в техния хладилник...

# 29
  • Мнения: 202
За съжаление, според КЗП: Хранителите продукти не се заменят и не се връщат. Задължение на … заплатената сума.

На мен обаче ми писна непрекъснато да питам, проверявам, да се ровя и да се съмнявам в качествата на продуктите. Логично ми се струва, щом до момента съм била доволна, да се доверя на търговеца. А какво излиза? Че мира и спокойствие не трябва да имам при пазаруване. 

Няма да посещавам повече "Неделя"!

# 30
  • София
  • Мнения: 8 283
Бла-бла, е искам да видя как малиновата им торта ще издържи 10 дни... не само, че ферментират, но и мухал плодовете пускат след 5тия ден (не 5тия в моя хладилник, а общо).
Това от опит за справка тортата беше огроман и просто не се справихме на врем за да достигнем до горния резултат. Стояла е извън хладилник 2 пъти:
- докато я занеса занчи около 30 мин.
- при ваденето за повода и рязането пак 30 мин. 

всъщност какво ли е "лабораторни условия" newsm78 хладилник с вакуум ли

# 31
  • Има много детски смях.
  • Мнения: 3 152
Със семейството ми посещаваме детски дом и често като ходим там, взимаме торти и от "НЕДЕЛЯ". Понякога ги поръчваме предварително. Винаги казвам, че е за детски дом и ми трябва сертификат. Проблеми досега никога не сме имали.

Общи условия

Активация на акаунт