Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да процедирам, ако изминат 6 седмици и колета така и не дойде?
Как да разбера какво означава съобщението 'Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse' при пазаруване с карта?
Как да добавя артикули в наблюдавани и къде да ги видя после?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да процедирам, ако изминат 6 седмици и колета така и не дойде?
Ако изминат 6 седмици и колетът все още не е пристигнал, може да се свържете с фирмата, от която сте поръчали, и да поискате информация за пратката. Ако сте получили известие за пристигане на пратката, но все още не сте я получили, може да проверите в пощата по адрес или в митницата. Ако пратката все още не е пристигнала, може да се обърнете към фирмата за допълнителна информация.
-
Как да разбера какво означава съобщението 'Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse' при пазаруване с карта?
Съобщението 'Paiement par carte refusé, veuillez contacter une hôtesse' може да означава, че плащането с карта е отказано. В този случай, е препоръчително да се свържете с обслужващия персонал на сайта или с банката, издаваща картата, за да разберете причината за отказа и да получите помощ при завършването на плащането.
-
Как да добавя артикули в наблюдавани и къде да ги видя после?
За добавяне на артикули в наблюдавани, може да използвате функцията 'мон преференс' на уебсайта. След добавяне, можете да видите артикулите в наблюдавани, като кликнете върху съответния раздел на уебсайта. Това ви позволява да следите артикулите и да ги проследявате за евентуални намаления или промоции.
-
Как се използва код за промоция при поръчка?
-
Как да се свържа с фирмата за проблем с поръчка?