Регистрирате ли новите си електоуреди?

  • 2 568
  • 35
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Стара Загора
  • Мнения: 514
Какъв е смисълът на тази практика? Освен реклама и статистика.
Скоро си купихме пералня Аристон. В магазина ни казаха, че трябва да изпратим ЗАДЪЛЖИТЕЛНО талона от гаранционната карта на посочения адрес за да се регистрира уреда. В първия момент реших, добре какво пък толкова ще го изпратя, обаче на талона пише -"Ако попълните и изпратите този отрязък вие ще бъдете включени в клиентската ни база данни и ще участвате в бъдещи промоции и рекламни кампании ....". И там където се попълва телефона на купувача пише -  (задължително). Аз не искам да си давам телефона в база данни за реклама. А защо в магазина казаха че е задължително. Аристон нямат сайт на български където да пише за тези неща и сега съм в чуденка. Губя ли нещо ако не изпратя талона? Освен промоциите разбира се.

# 1
  • Мнения: 1 175
Моите уреди са на Горение,но аз също изпращах талона от гаранционната карта.Така ми казаха,иначе не ти признават гаранцията!

# 2
  • Мнения: 8 999
Хм, за пръв път чувам. Сугурно е някоя нова измишльотина. Преди две години, когато си купувахме ел.уредите за кухнята, нямаше такова нещо.

# 3
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green

# 4
  • Мнения: 178
Не е необходимо да се регистрират откакто сме в ЕС. Преди масово се изискваше, но явно в някои магазини още не са в час. Гаранцията важи с касова бележка.

# 5
  • Мнения: 511
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това

# 6
  • На село
  • Мнения: 873
Към някои от електроуредите съм имала такива ЗАДЪЛЖИТЕЛНО-изпращащи се талони, но досега нищо и никъде не съм изпращала. Нищо не ми се е и разваляло, де  Whistling

# 7
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Да, някои марки така практикуват Peace
Изпращат се талоните на определения адрес от гаранционната карта, иначе не ти важи гаранцията. Не, че и с гаранция правят нещо, но това е друга тема Mr. Green
Ние когато взехме на Горение три уреда ни казаха да ги регистрирам поотделно и сайта им .А за хладилника Индезит нямаше такова нещо.Но не виждам нищо странно в това
И при нас точно при Горение се получи това Peace
едни талончета изрязвах от гаранционната карта и ги пращах във Варна Mr. Green

# 8
  • Мнения: 399
На мен, конкретно за пералня Аристон ми казаха, ако желая да изпратя. Аз съответно не пожелах.

# 9
  • София
  • Мнения: 12 554
Пращала съм единствено преди почти четири години за пералнята. Тя е Уърпуул.

# 10
  • Мнения: 2 388
И аз един път само, преди 4 години за пералнята. В противен случай пишеше, че гаранцията не важи.

# 11
  • Стара Загора
  • Мнения: 514
Благодаря за отговорите. Явно е отживелица. Щом и на картата не пише че е задължително, пък в магазина карат по-течението още.

# 12
  • Мнения: 681
Странно. newsm78
Чувам за първи път.
От къде на къде няма да важи гаранцията?

# 13
  • Мнения: 2 170
Всичките си уреди съм регистрирала, но по електронен път, нищо не съм пращала.  Rolling Eyes

# 14
  • София
  • Мнения: 3 271
Не виждам какво ще загубиш, прати я , а на мястото за тел. пиши, че нямаш Mr. Green (нека да докажат обратното).

# 15
  • Мнения: 7 263
Хм, за пръв път чувам. Сугурно е някоя нова измишльотина. Преди две години, когато си купувахме ел.уредите за кухнята, нямаше такова нещо.

И аз чувам за пръв път, може би е някаква нова практика. Макар, че скоро купувахме ТВ и не помня да са ни казали подобно нещо, може би важи само за бялата техника.
От кои магазини сте купували и са ви карали да се регистрирате?

# 16
  • Мнения: 2 170
Технополис, Техномаркет   Peace

# 17
  • Мнения: 425
Аз имам регистрирани печка и пералня на Горение. На талона си пишеше, че гаранцията не важи бе регистрация. А регистрацията се прави и по точно базата данни, за да знаят какви уреди са продали и съответно, какви и колко резервни части да поддържат в наличност. Може така да следят и за различните дефекти, които възникват при даден уред и да ги отстраняват при бъдещо производство.

# 18
  • Мнения: 399
От кои магазини сте купували и са ви карали да се регистрирате?
От Зора

# 19
  • Бургас
  • Мнения: 1 132
И аз регистрирах кухненските уреди! Наложи ми се дори да регистрирам сешоара! Попълних някаква анкета на производителя, където дадох отметка, че НЕ искам да участвам в промоции и съответно нямам спамове от тях!  Надявам се е с цел подобряване на обслужването!

# 20
  • Countryside
  • Мнения: 11 631
Само лаптопът ни е регистриртан он-лайн, понеже е Тошиба, за да му важи международната гаранция. Иначе си имам гаранциите на уредите на хартия, не ми се налагало да ги регистрирам където и да било.

# 21
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Нищо не са ме карали да регистрирам. Днес даже си купих готварска печка и не са ми казали нищо подобно.

# 22
  • Мнения: 4 292
Преди месец си купих пералня Уърпуул и по същия начин ме посъветваха да пратя отрязък от талон с адрес и телефон. Домързя ме. Гаранцията не я губя със сигурност.

# 23
  • Мнения: 3 456
Понеже съвсем скоро свършихме с обзавеждането на кухнята в изминалите два месеца сме  закупили готв. печка, готв. плот , хладилник , аспиратор- всички са различни марки. За нито един от уредите не съм пращала талон- не са ме уведомявали за такова нещо- сега разбрах от тази тема.

# 24
  • Мнения: 5 393
Когато купувахме уредите за кухнята ( преди около 2 години)  нямаше такова нещо.

# 25
  • Мнения: 19 501
Щом като в Закона за защита на потребителите няма такова изискване, да ме извиняват производителите, но не могат те да ти казват че не ти важи гаранция, дължаща ти се по закон! Друг е въпроса, че аз електронно се регистрирах, уреда ми е Горение, в гаранция, развали се, а сега два месеца чакам някаква част да подновят, пък тази регистрация уж била с цела да поддържат резервни части за продадените  уреди..... newsm78

# 26
  • Мнения: 4 187
Които са изисквали регистрация съм ги регистрирала. Да този момент, за 5 години /тогава за първи път регистрирах една фурна/, не са ме притеснявали с рекламни кампании нито веднъж! Изпращала съм талони за регистрация, защото е било упоменато ,че иначе гаранцията не важи!

# 27
  • Мнения: 2 926
Регистрирам ами...при Горение това е изискване, за да бъде валидна гаранцията.

# 28
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 588
Готварската ми печка е Аристон, купена преди 1 година, но никъде не беше упоменато, че трябва да се регистрирам.

# 29
  • Мнения: 327
Странно. newsm78
Чувам за първи път.
От къде на къде няма да важи гаранцията?

И аз така ние купувахме преди 3 години, но никой нищо не каза

# 30
  • Мнения: 1 174
И аз за първи път чувам! Защо пък да не важи гаранцията?
Миналата есен купувахме уреди от Аристон, даже едният беше с дефект и връщахме, но нищо за никъде не сме попълвали и никой не ни е изисквал.

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 8 221
Това за регистрацията в гаранционната карта ли е опоментато?

# 32
  • Varna, Bulgaria
  • Мнения: 464
И аз не бях чувала подобно нещо. През пролетта тази година си купих всички уреди от едно място, никой не спомена такова нещо. Може би е съвсем от скоро..

# 33
  • В море от любов
  • Мнения: 519
Не, не е от скоро, дори доволно отдавна Peace
Преди около 1-2години беше при нас.

# 34
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
Всичките си уреди съм регистрирала, но по електронен път, нищо не съм пращала.  Rolling Eyes

Нито по електронен път, нито по пощата сме пращали нещо, сега за първи път разбирам, че има подобна регистрация, за да важи гаранцията.
Последно климатик Панасоник взехме преди два дни, не са ни искали никакви регистрации.

# 35
  • по света
  • Мнения: 1 587
Да,регистрирали сме всички уреди.

Общи условия

Активация на акаунт