Новодомци-снимки,съвети и идеи !!!

  • 3 779
  • 34
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 243
Здравейте мили мои! От 2 дена изпитвам кошмара с кашоните,чувалите и т.н. за да стигнем до заветната цел с преместването!
Имам много идеи но бих се радвала да почерпя и малко вдъхновение от други в моето положение Simple Smile,а и не само!
Заповядайте на всички креативни личности   bouquet

# 1
  • София/Осло
  • Мнения: 4 541
Понеже много съм се местила...за мен най-добрия начин е с номерация на кашоните и списък на съдържанието на всеки един  Peace
Ако това е идеята на темата де  Thinking

# 2
  • София
  • Мнения: 16 070
При преместване от 1 апартамент в друг трябваше да разчистя и подредя всичко сама. Дъщерята тогава беше 12 г и много не можеше да помогне. Взех решение всичко, което не съм ползвала повече от 6 месеца да оставя до кофите, който го хареса - да взима. Разчистих много боклуци така, опаковах само най-необходимите неща и хамалите дойдоха. След пренасянето - отваряхме кашона и редяхме нещато. Сега пак обмислям да започна разчистване, много ненужни неща май се натрупват в къщи. Хем изхвърлям често.

# 3
  • Мнения: 3 376
Преди няколко месеца ми се случи,та ми е прясно още.

deata е дала чудесна идея за надписване на кашоните,защото иначе настава голяма хамалогия.Хубаво е и наистина да разчистиш нещата,които не са ти нужни,няма нужда от тях в новия ти дом.Аз разчистих когато събирах багажа и после още един път когато го подреждах отново.

Най-напред се уверете,че всичко в жилището е оправено,почисти добре и тогава започни да нареждаш нещата,така ще ти е по-лесно.Нашите се нанасясаха стая по стая и беше един малък ад.

# 4
  • Мнения: 243
 smile3511  Идеята за надписването е страхотна,проблема е че май трябваше по рано да направя темата,защото вече 2 стаи са в кашони но ще се възползвам за кухнята и спалнята!
Момичвта как смятате целият багаж на веднъж ли да носим или на части и там да подреждам на етапи  newsm78

# 5
  • Мнения: 8 999
Първия път, когато се местихме, аз понесох на плещите си мъкненето на целия багаж. Новият апартамент беше вече обзаведен и ми беше лесно - грабвам съдържанието на един гардероб /дрехите, както са на закачалките/, мятам ги на задната седалка на колата и ги отнасям в новото жилище. Там ги закачам направо в съответния гардероб. По същия начин с чиниите, книгите, обувките, красотичките....
Втория път решихме, че е по-добре да наемем камион и да натоварим всичко. Първо, че ни трябваха неизброимо количество кашони, за да съберем вътре всичко. Пренасяхме и някои мебели, така че на новото място се получи страшна мацаница - двама майстори сглобяват мебелите, четирима хамали качват багажите, а аз, всред цялата тази бъркотия се опитвам да наместя всичко така, че да имам достъп до всички стаи и до всички шкафове и гардероби. Вярно, че пренесохме всичко за два дни /а не за 10 дни, като при предното местене/, но подреждането се проточи със седмици.

# 6
  • Sofia
  • Мнения: 559
.........
Момичвта как смятате целият багаж на веднъж ли да носим или на части и там да подреждам на етапи  newsm78


Човек разбира какво количество багаж е събрал едва когато започне да се мести. Аз си мислех, че ще ми е лесно, защото имах само багаж/дрехи, един матрак на големия и кошарата на малкия.   #Crazy  Никаква техника, никакви мебели, никакви чинии, чаши и тенджерки ..... в по голяма заблуда никога не съм била. В крайна сметка се получи с надписани кашони, складирани в гаража ни. Така боклуците отидоха направо на боклука, преди да ги кача в апартамента, най важните неща бяха подредени първо, а това което оставаше, не ми се пречкаше. Качвах багаж и сама по едно две кашончета на етапи и подреждах, след това пак и така. Не става по бързо, но подреждането отнема време така или иначе. Така че моето мнение е - на етапи е по добре.

# 7
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 589
Пренасянето извършихме наведнъж, ползвахме хамалски услуги. Всичко беше в надписани кашони и пликове. Подреждането стана малко по-бавничко. 

# 8
  • Мнения: 243
Мисля да пренеса всичко и после като Mds  кашонче по кашонче! А сега ще ви покажа някои от идеите за красотийки,снимките са от списания и не са много стока Embarassed покажете си и вие специалните кътчета от дома!









Последна редакция: сб, 24 яну 2009, 18:01 от Лиленце

# 9
  • Мнения: 4 300
И ние като МДС се пренасяхме с тази разлика, че мъкнах и чинии, тостери, хлебопекарна, робот, гофретник и ...и...и....почти целия свят:)
Най умния съвет, който получих, беше да опаковам една "спешна чанта"- по един кат дрехи + още един който да става за работа, няколко чинии, вилици и чаши, четките за зъби и паста. Евентуално ако детето ти е малко като моето- няколко памперса.  Нещичко за хапване. Нея пренасяте първо и слагате на видно място.
Дори и хаосът да стане огромен, знаете че ще можете да се изкъпете и легнете, че ще може да хапнете спокойно.

# 10
  • София
  • Мнения: 2 019
Ние вчера започнахме поредното местене. Вече толкова пъти сме го правили, но пак ми е неприятно. Крепи ме факта, че отиваме на по-хубаво място. Наистина е най-добре първо да се почисти основно новото жилище и тогава да се пренася багажа. Първо пренесохме нещата, които не са ни нужни в момента - новогодишна украса, летни дрехи и обувки и разни други дреболии. За днес съм си оставила основно неща от кухнята, които не са много. Общо взето бързо се справихме, друг е въпроса, че после поне една седмица ще пререждам багажа докато намеря най-подходящото място за всяко нещо. Всъщност пренасянето от един апартамент в друг си е песен в сравнение с пренасянето от една държава в друга, но имам още време докато настъпи този момент.  Simple Smile

# 11
  • Мнения: 9 487
При ремонта на нашия ап., оставихме поставянето на первази, корнизи и разни др дреболии за "после"...е, това после така и не дойде Mr. Green
Та съвета ми е-правете нещата до край Wink
Наистина багажа е мноооого ooooh!-и аз бях онемяла колко изкарахме от 2 стаи....а после пак трябваше там да го съберем Whistling
Оптимизирах максимално мебелите и пространството-спалнята е с механизъм за повдигане и отдолу събирам доста неща, които не се налага да прибърсвам всяка седмица Crazy Половината от дивана е на същия принцип; една част от кухненските ни шкафове са до тавана, но разположението го позволява Peace
Сега, понеже ми е тесен трикрилния гардероб Blush, ще правя един с р-ри 2.70/0.65м Mr. Green

Вземете си мокри кърпи /бебешките по 80бр/ за бърсане на прах /и не само Wink/-лично на мен мн ми допадат като аромат на АRО в МЕТРО /около 1,70лв/оп/, така си спестявам постоянното ходене до банята за да пера парцали Mr. Green

# 12
  • София
  • Мнения: 7 995
Ако имаш тази възможност, местете се на части... Имам опит и от двата варианта, когато се местиш наведнъж, после не можеш да си намериш нищо, колкото и добре да си надписвал кашоните...Моите ги правих по помещения - кухня, спалня, баня и т.н. Спомням си, че се местихме един уикенд, в понеделника бях стигнала до такива абсурди, че не мога да си открия дрехи за работа, обувки и т.н. Живеех като на палатков лагер, че на нас и мебелите ни не бяха готови, а трябваше да освобождаваме квартирата...
Задели си някъде кашонче с дрехи, защото такъв старт на седмицата е доста изнервящ.

# 13
  • Мнения: 4 416
Мдаааа беше преди 8 г ,но още ми стои неприятното усещане.
Ако се спрете на варианта камион+хамали брой кашоните....ако можеш.Аз бях номерирала всичко и го пренесаха в един ден на два курса,но така претъпкаха камиона,че изглежда нещо е отлетяло на пътя newsm78 Липсваха ми 3 кашона.Не е кой знае какво ,но в единия бяха всички прибори за хранене и то хубави,ножове,черпаци....всичко накуп.Сега ми е смешно,но тогава  #Cussing out.Лошото е,че не се усетих на време,а и да се бях усетила......нямаше да ми ги върнат.

# 14
  • Мнения: 1 844
ние се преместихме преди 1 месец,така че ми е много познато.. Laughing
никой от познатите ни не вярва..но истината е,че багажът ни с мъжа ми го събрахме и премесохме двамата точно за една вечер.всичките ни приятели се бяха подготвили да ни помагат в пренасянето,защото знаят колко вещи имаме,и когато разбраха че вече е пренесено и то за 2-3 часа.. Shockedвярно,че беше малко калпава работа-просто взехме много кашони и почнахме шкаф по шкаф и гардероб по гардероб да изсипваме в кашоните..после в колата и на няколко курса всичко беше готово.подреждането ни отне също няколко часа,не повече.мога да кажа,че мислех,че ще е голяма врътня..а то се оказа много лесно Laughing

# 15
  • Мнения: 236
Моят съвет също е ако има човек възможност да се мести "на етапи", така да се каже. Ние това лято извършихме голямото преместване, но ни се наложи доста да бързаме и стана една... ooooh!, но ситуацията беше такава, чакахме бебо, трябваше да дойде в новия дом Heart Eyes и така. Иначе за багажа - в кашони, в куфари, на закачалки, за 2 дни го пренесохме със съпруга ми и един приятел. До тук добре, но после - аз с онзи корем почти в 9 месец smile3511, по едно време се бях отчаяла, но се справих и с подреждането, за около седмица всичко беше ОК. Другата ни грешка, породена всъщност по-скоро от липсата на достатъчно време - беше, че както е писала по-нагоре една мацка, оставихме някои "дреболии" за след нанасянето. Е искам да ви кажа, че още 2 месеца ни трябваха, за да си сложим плафон в коридора, преходни лайсни за паркета и разни е такива нещица. Така че ако имате възможност оправете всичко до най-малките детайли и тогава скачайте в новото жилище Peace

# 16
  • Мнения: 3 453
  Ще се възползвам от идеята с надписването Peace Другия месец ме чака местене и мен ooooh!

# 17
  • Countryside
  • Мнения: 11 632
При ремонта на нашия ап., оставихме поставянето на первази, корнизи и разни др дреболии за "после"...е, това после така и не дойде Mr. Green
Та съвета ми е-правете нещата до край Wink
Наистина багажа е мноооого ooooh!-и аз бях онемяла колко изкарахме от 2 стаи....а после пак трябваше там да го съберем Whistling
Оптимизирах максимално мебелите и пространството-спалнята е с механизъм за повдигане и отдолу събирам доста неща, които не се налага да прибърсвам всяка седмица Crazy Половината от дивана е на същия принцип; една част от кухненските ни шкафове са до тавана, но разположението го позволява Peace
Сега, понеже ми е тесен трикрилния гардероб Blush, ще правя един с р-ри 2.70/0.65м Mr. Green

Божеее, разпознавам себе си  Mr. Green Ние оставихме дреболии като купуване на шкафчета за баня, слагане на лайсни на первазите, купуване на нови диван и маса+столове... Да не говорим, че всичко у нас е с опция събиране на багаж  Mr. Green Като гледам минимум след 1год ще оправим всичко...  ooooh!

# 18
  • Мнения: 1 165
Другият месец, живот и здраве, и ние ще се местим в новото ни жилище.Така като гледам единственото не направено ще остане холния модул, но мисля, че спокойно и без него ще можем да се преместим.

# 19
  • Мнения: 1 046
Местихме се на етапи, лека полека изпразвахме квартирата и имах време и възможност да хвърлям ли хвърлям. Местих и после подреждах веднага в новото жилище. Накрая в квартирата беше останала точно една чанта с по един комплект дрехи за нас и дребния и 2-3 чаши и чинии.

Не отричам, че още не съм подредила както трябва. В смисъл, че все още не съм намерила конкретно за кухнята кой шкаф ми е най-удобен за подправки или тенджери например. Мои познати като се местиха в кашони и най-отгоре слагаха списък със съдържанието на кашона, а отвън на самия кашон пише за къде е, хол, кухня и т.н.

Айде успех с местенето и да споделиш после кой метод ти е бил най-полезен.

# 20
  • Мнения: 1 165
Ами аз ще пренасям основно дрехи, козметика и разни такива женски истории.От домакинската част имаме съвсем малко неща понеже това ни е първото самостоятелно жилище и тепърва ще купуваме повечето неща.Накупила съм си някои истории, но те са ми малко и в прозрачни големи торби, та смятам, че няма да имам проблем с тях.Честно казано последното ми местене беше като дете и сега даже не мога да си представя какво ме чака

# 21
  • Мнения: 518
съвет и от мен - вс. което може да се слага в найлонови торби , да бъде в прозрачни .
зареди се с 2-3 размера ! дрехи опаковах на принципа "най-необходими" "може и да потрябват" , "скоро няма да потрябват " и т.н. , съответно мои , детски , на мъжа ми ...
кашоните надписани .
все още се изнасяме на етапи , но в момента имаме вс. необходимо за ежедневието .
за пренасянето помагат приятели с коли .

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 4 135
Хубави идеи сте дали  Hug
На нас ни предстои след някой друг месец местене от квартира в наше жилище, но не мисля, че ще е толкова сложно, въпреки многото багажи  Embarassed Като си спомням в квартирата (необзаведена) как се нанесохме за 2 часа и сами двамата подредихме всичко  за още 2 часа  Laughing

# 23
  • Мнения: 1 849
И аз да споделя, че 3 пъти се местим... Според мен най-добре е да се опаковат в кашони и надпишат вещите, които не се ползват в момента. Те могат да почакат да се подредят и по-късно. Гледайте да слагате зимни дрехи при зимни, а не всичко на едно в кашона. Най-използваните всекидневни вещи, като дрехи, чинии и всекидневна посуда, които ползвате до последно, сложете в по-различни кашони или закарайте последни в чували. А това което не се ползва точно в момента, може да закарате и предварително с колата (но ще го мъкнете на ръце, а иначе хамалите). Като карате мебели, гледайте как са закрепени в камиона, да не се опират в нещо (ръб на камиона), че така ми издраха един комод и гардероба! Напишете си списък, това в тази стая, онова в друга и ще си спестите после местенето сами!  Прегледайте всичко докато го свалят по списъка, после като го качат - проверявате - 1,2,3 и се разписвате...

# 24
  • Мнения: X
Понеже много съм се местила...за мен най-добрия начин е с номерация на кашоните и списък на съдържанието на всеки един  Peace
Ако това е идеята на темата де  Thinking
Това е много добра идея  Wink. На пролет като започнем пренасянето в новия ни дом, ще се опитам да използвам идеята ти.

# 25
  • Там където е семейството ми
  • Мнения: 2 510
Преди няколко месеца го изпитах всичко това.Съставих си план за действие и действах. Grinning
Първо новото жилище беше завършено до последният детайл,излъскано до блясък, мебелите(купувахме всичко ново) подредени както трябва........
Едва след всичко това започнах да опаковам багажа ни.Във кашони опаковах всичко,което ще ни трябва и ще ни е нужно.Имаше доста неща които изхвърлих,учудих се какви неща съм трупала през годините. ooooh!
Надписах кашоните докато са празни и като тръгнех да взимам нещо заминаваше във съответният кашон.Така по десетина кашона правех,товарих на колата,разтоварвах и подреждах веднага да не се трупат нещата.
За около седмица(не бързахме много) изнесох почти всичко от апартамента към къщата.После и ние се изнесохме от там и така. Mr. Green

# 26
  • Мнения: 868
При преместването ни се учудих как сме пазили и сме се затрупвали с ненужни вещи и минали от мода дрехи.Много неща заминаха на боклука.
Чупливите неща опаковах във вестници и наредих в кашони.Дрехи и завивки пренесохме в чували.

# 27
  • Мнения: 243
Успях Simple Smile за една седмица се справих с изнасяне,нанасяне и чистене,вече мога да опъна кокалите малко!Много се изморих,ама сега като седна и ми е спокойно!!!!

# 28
  • Мнения: 289
Живяхме две години и половина на квартира докато се построи, довърши отвътре и обзаведе новото ни жилище. Страшни нерви изхабихме с тези майстори. Мебелите поръчахме наведнъж за всички стаи. Оставих за накрая дребни неща- огледала и печки за баните, осветление на терасите, разни дребни детайли. Е, каквото не свършихме тогава при ремонта и оставихме за по-късно, стои си и досега недовършено. Просто вече не ми се занимава. Писна ми. Щяхме да слагаме скрито осветление на окачения таван в хола, е, още не сме стигнали до него. Така си и остана. Скоро няма и да го сложим. И сега на моменти ми изглежда недовършено жилището, но толкова много чакахме, че съм доволна и на това.

# 29
  • София
  • Мнения: 2 952
Ние се пренасяхме миналото лято. Около седмица графикът ми беше: спим в старото жилище, сутрин пълня торби с багаж (почти всичко слагах в торби за боклук с връзка), товаря колкото ми стигнат силите и се занасям на новото място да чистя. Грубото чистене беше направено, но ми отне повече време отколокото очаквах да лъсна всички гардероби отвън, отвъртре, рафотовете, прозорците... Често казано вечер нямах сили да редя. Връщах се и продължавах с пълненето на торби на другата сутрин. Бях като разглобена за седмица-две. Добре, че децата бяха при баба си.
Стана случайно, но оставих завивките и кухненските неща за накрая. Имах късмет, защото в един момент малката се разболя от летен грип, в новото жилище не бях готова да я прибера, но старото имаше действаща кухня, баня и пералня и отново изкарахме 1 седмица там. После довърших всичко.
Съветите ми: торбите за боклук са здрави, по-лесни з анамиране от кашони, събират много и после се ползват по предназначение. Ако имате вариант - местете първо по-ненужните неща, оставете си действаща кухня, баня и пералня докато не сте сигурни, че ще спите на новото място. По принцип лятото е по-лесно да се извърши операцията по местетето, но ако човек има избор, разбира се  Grinning

# 30
  • Мнения: 970
Хубава темичка с добри съвети  bouquet
И на нас ни предстои местене в ново жилище,на етап обзавеждане сме.Двете детски стаи на децата дойдоха,но не са сглобени сега бягаме за куФнята...Като седна да мисля как ще се пренасяме и какво да взема от тези пет стаииии -ми става лошо.Най вероятно само дрехите и четките и паста за зъби,а когато ни потрябва нещо ще бягаме до сегашното тогава вече старо жилище,аааа и пералнята ще я метна че е новичка.
Определено ще са кашони надписани по имена на членовете на семейството Peace

# 31
  • Мнения: 1 320
Оле, а мен какво ме чака! До края на идващата седмица трябва да сме се изнесли. Нямаме монтирана нито една мебел в новия апартамент. Кухнята евентуално може и да стане до сряда...ама никой не знае ще стане ли. Трябва от утре да започна да опаковам багаж, а имам само 5 чулава. От къде спешно да намеря кашони? В Практикер и Бриколаж няма. И като капак детето е болно и не мога да го дам нито в яслата, нито на баба му. А мъжът целодневно виси по главите на майсторите, които, естествено, все нещо не са разбрали, все нещо са забравили и така до последния момент всичко е на пожар. Изморена съм преди да е започнал екшънът!

# 32
  • Мнения: 243
В Baumax има,а аз за най-лесно хванах 2 циганчета и ги накарах да ми намерят 10 големи,чисти кашона и им дадох 4 лв на стотинки.  Бяха на седмото небе от щастие и аз също бях много доволна!

# 33
  • Мнения: 5 178
И ние се местихме "в чували за смет с връзка"
като изключим това, че почти всичката техника я местихме от квартирата в апартамента ... другото стана лесно
чиниите в кашони и другото в чували ..
В наличните сакове бяха дрехите първа необходимост

# 34
  • Мнения: 242
Миналия месец се преместих ме на квартира,която е напълно обзаведена,взехме си само наша пералня,компа.,телевизори и креватчето на детето.Пъвото което направих изчистих апартамента за 1 ден,преместването стана на 2курса с колата,която е комби.Подреждането ми отне 2 дни. Peace

Общи условия

Активация на акаунт