My Toys - В света на играчките - 7 !

  • 16 342
  • 319
  •   1
Отговори
# 285
  • Sofia
  • Мнения: 4 727
В самия Retoureschein не пише нищо за минимална сума. В крайна сметка  това е документа, който са ми изпратили и с който ме информират за условията за връщане, но ще видим какво ще стане.
А за викането на "Интерлогистика" не знам защо ми се струва, че някой беше писал, че той ги е викнал  ooooh!
И сега ...

п.п. И тук се редактирам - ако върна нещо , без да го сменям , връщането на  парите  е за тяхна сметка , самия превод  Blush Blush Blush
извинявам се хилядата глупости, които изписах  Blush

Последна редакция: чт, 05 фев 2009, 13:38 от Shantal

# 286
  • Мнения: 5
Здравейтте!Има ли възможност някой да ме включи в поръчката си с две шапки?



Благодаря предварително!

PS.Може да ми пишете на лични ли тук

# 287
  • Мнения: 104
Marianik,Извинявай  bouquet  bouquet  bouquet

# 288
  • Бургас
  • Мнения: 1 879
Благодаря, Shantal   bouquet
Вече има отбелязване в сайта - явно са разделили поръчката на 2 пакета.

Мадлена - като в България са - според височината на детето

# 289
  • Мнения: 678
Момичета, много сериозна ми стана сумата в поръчката.
Някой действащ код за 10 Евро да ви се намира?  bouquet
Тези на първата страница не действат! Embarassed
7AALRKLHKPDD - 10 Евро  от 01.02 - 30.04.2009 за нови клиенти Peace

# 290
  • Мнения: 814
 И аз искам да се включа, ако някой прави скоро поръчка  Grinning

# 291
  • Мнения: 229
Цитат
Не, картата си е ОК, пазарувам на други места с нея и нямам проблем. Оказа се, че проблемът не са и кодовете, защото и от стария акаунт и без код пак не иска да ми приема номера. И то точно номера на картата - как може да реши, че някой номер не е валиден ми е никак ясно. Преди малко получих отговор на запитването си с предложение да поръчам по е-mail, но леко се притеснявам да изпращам данните за кредитната си карта по мейла. Мислите ли, че ще е достатъчно защитена информацията?
И аз се чудех за тази поръчка по e-mail ,но я направих и сега ще стискам палци всичко да е наред. Казаха ми че данните са защитени и няма да стигат до трети лица .
И аз вече поръчах по мейл снощи. Още нямам съобщение на телефона, че са теглени пари от картата ми, а и по мейла нямам потвърждение на самата поръчка.  Rolling Eyes Те докато реагират, половината неща ще свършат...  Sad

# 292
  • Мнения: 482
Благодарение на Мини, получихме тези:  
и ще помоля ако някой знае точните правила на играта, да ги сподели. По-специално ме интересува второто кубче, на което има картинки с човече - добрия дух - от какво  защитава човечето и къде се поставя, докато е защитено. Опитвах с преводача, но само толкова разбрах. И в началото на играта, най-долу ли се подреждат човечетата, и дали накрая се събират в белите линии върху полето.
Другите неща, които получихме са тези:

        и едни печати Уинкс, които не мога да намеря вече.

# 293
  • Мнения: 200
Aуу момичета ,незнам как може да съм толкова разсеяна или по скоро да недовиждам  Embarassed, подвела съм ви  Confused , намаленията са не до 4.02 , а до 4.03
В блога съм сменила старите кодове със новите ,но имаше един за 5 евро и нещо ми се губи , ако някой го мерне ще го добавя .

# 294
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
Цитат
Не, картата си е ОК, пазарувам на други места с нея и нямам проблем. Оказа се, че проблемът не са и кодовете, защото и от стария акаунт и без код пак не иска да ми приема номера. И то точно номера на картата - как може да реши, че някой номер не е валиден ми е никак ясно. Преди малко получих отговор на запитването си с предложение да поръчам по е-mail, но леко се притеснявам да изпращам данните за кредитната си карта по мейла. Мислите ли, че ще е достатъчно защитена информацията?
И аз се чудех за тази поръчка по e-mail ,но я направих и сега ще стискам палци всичко да е наред. Казаха ми че данните са защитени и няма да стигат до трети лица .
И аз вече поръчах по мейл снощи. Още нямам съобщение на телефона, че са теглени пари от картата ми, а и по мейла нямам потвърждение на самата поръчка.  Rolling Eyes Те докато реагират, половината неща ще свършат...  Sad

Моля ви,споделете на коя банка са картите,които правят проблем в сайта-аз имам вече подозрения за една .

# 295
  • Sofia
  • Мнения: 4 727
Браво , Танче  Joy Joy Joy Тамън спрях да се оглеждам чак толкова съсредоточено  Joy
Някой ме питаше за ТАЗИ игра, ако не се лъжа беше Поли (съжалявам ако греша) . Много е хубава и интересна, също и образователна, но определено знаенето на немски би било огромно предимство. Аз се борих един час с инструкциите снощи, но я разгадах и мъжа ми успя да ме бие даже  Crossing Arms

# 296
  • Мнения: 4 205
Повечето от тези игри ги има в английските сайтове. Там може да прочетете правилата.

# 297
  • Мнения: 104
Здравейте, момичета!
И аз съм голям фен на този сайт и преди Коледа пуснах и получих за отрицателно време една поръчка. За съжаление, в момента има някакъв проблем и не иска да ми приема кредитната карта! Дава ми, че номерът е грешен, а със сигурност не е така. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и има ли решение??

P.S. Уточнявам, че си направих нов акаунт за втората поръчка, за да ползвам кодовете за намаление. На ново име е и с нов адрес, но дали не дава проблем, защото искам да платя със същата карта??
Здравейте,момичета Simple Smile
По повод картите да кажа,че и на мен ми изписа,че ми е грешен номера на картата(TBI Mastercard) при положение,че 3 пъти съм поръчвала и плащала все с нея без проблем,пробвах няколко пъти,все грешен номер на картата ми даваше и накрая махнах 2 артикула от кошницата и мина плащането.Получих имейл за поръчката,би трябвало да няма проблем.Според мен някой артикул е бил изчерпан,защото пари по картата имах доста над сметката.

# 298
  • Sofia
  • Мнения: 4 727
Повечето от тези игри ги има в английските сайтове. Там може да прочетете правилата.

Аз я потърсих, но единствените инструкции, който открих в интернет бяха на немски и то сканирани; не можах и в преводача да ги копна, защото нямам подходяща програма.

# 299
  • София
  • Мнения: 6 262
Да ви споделя моя опит с връщането на стоки - днес си получих по-големите грейка и жилетка.  Peace Следвах точно инструкциите от отрязъка, а именно (грейката беше 50 евро, а жилетката - 7):
1. Попълних отрязъка, както е посочено в първия пост - отбелязах, че връщам по 1 бр. от артикулите, защото не е паснал размерът и отбелязах, че искам да ми ги заменят. Отдолу написах на англ. артикулите, номерата и размерите, които искам.  Peace
2. Писах им по мейла.
3. Обадих се на посочения телефон в Германия - там една дама на прекрасен англ. ми каза, че няма проблем и че ще ми прати куриер в сряда (беше понеделник). Поиска ми единствено клиентски номер или номер на поръчка.
4. В сряда "Интерлогистика" дойдоха, попълнихме с куриера товарителницата и взеха пратката. Кашонът трябва да е добре опакован, старите етикети - отлепени, а ако някой иска, мога да му пусна по мейла празен етикет на "Интерлогистика".
5. На следващия ден звъннах в офиса на "Интерлогистика", за да им поискам номера за проследяване на пратката в сайта на GLS.
6. На следващия ден, след като My Toys получиха пратката, получих мейл, че ми пращат по-големите размери грейка и жилетка, които днес получих.  Peace

В общи линии единственият проблем беше, че до последно ме убеждаваха по мейла, че ще ми върнат парите, а в крайна сметка ми пратиха артикулите без предупреждение. Добре че устисках да изчакам, че иначе щях да си дублирам поръчката  CrazyHug

Общи условия

Активация на акаунт