Не си купувайте обувки MARINO COSTA

  • 12 299
  • 37
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 18
В края на август м.г. си купих сандали от магазина на фирмата в ЦУМ. Още след първото обуване се наложи спешно да се прибера вкъщи, защото за около час ходене краката ми бяха изранени и буквално не можех да ходя! Когато ги занесох в магазина, продавачката заяви, че политика на фирмата е да не връща пари и да не заменя обувки?! Обадих се на собственика - КОСТАДИН МАРИНОВ, който се държа доста нагло и заяви, че обувките са ръчно изработени в Португалия и нямало как да не са удобни. И освен това не мога да очаквам от евтини обувки /95.00 лв.!!!/ нещо изключително. Изобщо не вярвам, че това е така, мисля, че обувките са китайски, а името на "марката" е ясно откъде идва.  Понеже нямам намерение да държа 95.00 лв. в шкафчето за обувки, подадох жалба до Комисията за защита на потребителите. Но за съжаление те само пишат писма и казват, че нищо не могата да направят. Така че, скъпи мами, не се лъжете и не купувайте MARINO COSTA!

# 1
  • Мнения: 13 624
Защо смятате, че ако на вас не са удобни, така ще е с всички хора? Аз също съм купувала неудобни обувки, но не мога да кажа на всички не си купувайте от тях! Нещата са много индивидуални!

# 2
  • Мнения: 4 978
Подкрепям мнението, че не може да се обобщава.
Въпреки това съм купувала обувки от тази марка, при това доста по-скъпи, и също не са ми удобни.
А капачката на тока на едната обувка падна в първия час на първото обуване.

# 3
  • Мнения: 589
 Ха,аз в една тема в клюкарника се оплаквах от нагло поведение на собственика на магазина,само дето не споменах,че ставаше дума точно за Марино Коста...в темата за неприятните случки с продавачки май беше...

# 4
  • Мнения: 338
Наистина е много обидно държанието на някои продавачки или собственици на магазини ooooh!.
А за въпросната марка, преди няколко години си купих сандали от там. Струваха около 50 лв., но тогава хич не бяха малко(преди 8-9 год.). Имаха гаранция 1 месец, но след 2-3 седмици се разлепиха. Естествено ходих да правя рекламация. Продавачката най-нагло ми заяви, че не е възможно това да са обувки, носени по-малко от месец, и вече да са разлепени. Имах касов бон, гаранционна карта и т.н., но упорито отказваха да направят каквото и да било по въпроса. След доста разправии, след няколко дни, ми ги смениха за нов чифт.
Бяха удобни и наистина ги носих доста(те не се разлепиха толкова бързо). Но от тогава не съм припарвала до магазин с тази марка Sick.

# 5
  • Мнения: 18
Обобщавам, защото всеки, който си купи обувки от там, рискува при проблем да се сблъска с некоректно и доста нагло отношение, тоест те работят на принципа - да  вземем парите на клиента и после да си гледа работата. Една реномирана фирма не може да си позволи такова поведение към клиента!!!  А относно индивудалното усещане за удобство - от мястото за петата изскочи дървено павоъгълниче, от което получих мазол на петата, можете ли да си представите?!Не говоря за раните на пръстите и от вътрешната страна на глезена...Още нещо - подметките започнаха да се изтриват! и това от  едно ходене в рамките на час. Не мисля, че е норамлно и не мисля, че е редно такова поведение от фирмата - тоест нищо не заменяме, пари не връщаме, искат винаги да са на печалба! Докато позволяваме да ни правят на идиоти, те ще си печелят...

# 6
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

# 7
  • Мнения: 22 432
Уважаеми г-н Костадин Маринов....навсякъде в нормална Европа можеш да върнеш стоката в 7-10дневен срок, без никакви обяснения. Като съответно или ти връщат парите, или можеш да закупиш стока за същите пари.
Съжалявам много, но само в БГ се шири тази простащина, че веднъж закупил стока не можеш да я върнеш.
Смятам, че е крайно време необходимите органи да се сезират за това и да се направи нещо по въпроса за защита на потребителите. Не само да има комисия, която никаква работа не върши, освен да отговаря че - нищо не може да направим.
А къде са правени обувките, в Китай, Патагония, Португалия, или не знам къде си още няма никакво значение.

# 8
  • Мнения: 589
Хе-хе...Много навременен отговор от "Костадин Маринов"Simple Smile) Да беше поизчакал да мине поне цяла година...

# 9
  • UK
  • Мнения: 1 918

От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Като изключим неприятното съответствие в името на управителя на магазина и марката обувки (Марино Коста- Костадин Маринов), което е не само смешно, но и подигравателно, както и квалификациите и долните опити за клюкарстване на дребно по адрес на клиентката, има нещо друго, което не разбирам. Как може тази марка обувки да бъде представена само в България, и как може тези така добре ръчно изработени обувки да нямат уебсайт, или поне да фигурират в някой международен сайт, защото поне aз  ги видях само в български такива, и то стари...Ужасно отношение към клиентите, направо съм потресена!Слава богу, че имам щастието да си купувам обувки от друга страна, защото в България политиката на магазините за обувки почти навсякъде е същата като на Марино Коста или каквото е там...

# 10
  • Мнения: 224
Имам приятелка, работила на въпросния щанд във въпросната фирма. Напуснала след няколко месеца, поради лошото отношение на управителя към тях и клиентите  ooooh! Общо взето, това което ми е казвала, се припокрива  с мненията от форума.

# 11
  • Мнения: 517
Уважаеми посетители на форума,аз съм управителя на фирмата от която въпросната дама е закупила сандалите.Случаят е следният в края на лятото на 2008г.дамата закупува сандали от магазина в ЦУМ,след едно носене(явно купени за определен случай) предявява рекламация за появени мазоли(направо мазоли,без пришки и т.н.).Естествено рекламацията не беше уважена и след подаване на жалбата на клиентката до КЗП беше направена проверка,която не установи нищо нередно.Така бе осуетена една често срещана практика от нелоялни клиенти.
От разговорите между клиентката и персонала на магазина в началото на предявяването на рекламацията,клиентката се е примолила на продавачките да направят нещо,че мъжа и щял да я изгони от в къщи защото си е купувала скъпи обувки.Също така ,когато клиентката си е купувала сандалите е била консултирана ,че въпросният модел не е за нейният крак(госпожата е била на видимо тегло около 120кг) и са я насочили към модел който е по подходящ за масивната и физика,но тя е предпочела по тесният модел.
Използувам случая да информирам читателите на форума,че обувките на MARINO COSTA ,правят ръчно в Португалия,в района на град San Joao da Madeira,Oliveira de Azemeis и вече почти 20г. са символ на елегантност и комфорт.

Това, което сте написал, ни убеди НИКОГА да не пазаруваме от Вас.
Не се прави така,драги! Naughty
Пробвайте да се образовате, да поработите в чужбина (обезателно като консултант на дамски обувки) и обезателно минете един курс за работа с клиенти.
След това препоръчвам да преместите магазина на Капалъ Чарши. Там ще върже

# 12
  • Мнения: 2 575
Хаха - и аз имам приятелка работила при въпросното лице преди 10-на години - все същият непривлекателен и нагъл образ явно се описва и тук.
Никога не съм дори и помислила да пазарувам от обувките му, а цените им определено са били винаги високи за това, което се предлага като дизайн поне - грознички по моето скромно мнение.

А що се отнася до така наречената 1 месец гаранция, която наляво и надясно раздават в магазините ни за обувки - доколкото знам ИЗОБЩО НЯМАТ ПРАВО на това, а са ДЛЪЖНИ за всяка закупена стока ( вкл. обувки) да се дава 2 ГОДИНИ гаранция срещу дефект ( естествено не срещу износване)

# 13
  • Мнения: 121
Момичета, разказахте му играта. Браво!    smile3501

# 14
  • София
  • Мнения: 1 825
Продавачките от магазина имат завидна памет ... Октомври 2009 г., а помнят физиката на клиентка, закупила сандали през м. август 2008 г.

# 15
  • Мнения: 224
Продавачките от магазина имат завидна памет ... Октомври 2009 г., а помнят физиката на клиентка, закупила сандали през м. август 2008 г.

Що не, ако влиза по една клиентка на седмица, пък тези купили сандали още по-рядко  Laughing

# 16
  • Мнения: 4 166
имам ботуши на Марино Коста, купени преди пет/шест години и са най - удобните, които съм носила. Да не говорим, че още изглеждат страхотно Peace

# 17
  • Мнения: 600
колежка си купи ботушки в края на зимата за около 400лв - разлепиха се и придобиха ужасно ... разложен вид за по-малко от месец. собственикът отказа да ги подмени, защото нямало повече от този модел. отказа да върне парите. предложи да ги залепи, а те изглеждаха ужасно, не бяха просто за лепене. един колега тогава каза 'ама вие как очаквате качествени ботуши от държава, в която зима няма', но сега виждам, че проблемите там са други...

много е забавно това с марката и името на собственика...той за какъв се мисли Rolling Eyes

# 18
  • Мнения: 19 485
Това, което прочетох и мен ме накара да не посягам никога към тази марка. Дори и бегъл намек, че при предявена рекламация (всичко се случва) ще бъде коментирано теглото ми, съпругът ми и куп други клюкарски аспекти, че няма да ми върнат парите или поне да ми заменят чифта ще ме карат да заобикалям щанда на фирмата отдалече. И господин Марков - не е нормално да се получават мазоли (дори и без пришки!?!) от едно носене на вашите прехвалени сандали, да се показва дървено трупче на петата и да се изтъркват подметките. То е ясно че КЗП е безсилна в случая, но пък да живее Интернет.....

# 19
  • Мнения: 5 647
А защо тази прехвалена марка няма португалски сайт??? А и само по себе си "произведено в Португалия" не значи "високо качество".

Последна редакция: вт, 06 окт 2009, 16:31 от Mojito

# 20
  • Мнения: 4 166
Прочетох мнението на г-н Костадин Маринов - освен, че не е джентълмен предвид просташкия коментар за килограмите на клиентката си, очевидно е и с доста набито око -успял е да прецени теглото от раз. Нямах представа, обаче, че обувките се делят на такива за по -слаби и такива за по - пълни хора, мислех, че да ти паснат на ходилото и вкуса е достатъчно. Иначе, аз наистина съм доволна и то много от качеството на моите ботуши, започвам да мисля, че съм имала късмет. Thinking

# 21
  • Мнения: 22 432
Аз се убих да търся някакъв сайта на въпросната "португалска" марка....но такова нещо просто не съществува. ))))
Това са си най-обикновени БГ обувки, кой знае къде шити....собственика им лепнал някакво добре звучащо име.....и юруууш, на португалските обувки.... hahaha

# 22
  • Мнения: 4 166

Ако трябва да сме честни, не е съвсем така Wink. Първо, надписът ''made in Portuguese'', никога не е бил кой знае каква примамка, за да се юрнем на португалските обувки. Бях чула много добри отзиви за качеството на обувките, за това преди няколко години (пресметнах, почти шест)  отидох, харесах и си купих ботуши. Още веднъж казвам, че моите не са мръднали, а съм ги носила дълго и напоително. За пръв път тук, прочетох ужасни мнения и коментари за качеството на предлаганата стока. Вярвам, че е така - т.е. получили сте некачествен продукт, а отсрещната реакция е била абсолютно неадекватна, воглаве с г-н управителя, който от прочетеното става ясно, е пълно дърво.

# 23
  • София
  • Мнения: 3 797
Това магазинът на втория етаж ли е?Един малък и сбутан?

# 24
  • Мнения: 191
След коментара на господин Управителя (или какъвто там се явява) и аз не бих стъпила отнова там. Е.ти отношението... с видимо тегло около 120 кг. Направо нямам думи  ooooh! А аз като съм 180 см и 50кг какво - няма да искате да ми продадете обувки с токчета, защото ще съм като солета ли? И да - все още в БГ трябва да има изключително основателна причина да си върнеш стоката. В крайна сметка репутацията понякога струва повече от връщане на парите, както се оказва в този случай.

# 25
  • София
  • Мнения: 93
тия обувки сигурно са китайски,щото аз лично от БГ производството много съм доволна.А ако са българско трябва бая да се труди още за да стигне до магазините за да не прави мазоли.И този управител е попаднал на добра женица,която не е могла да се справи с него.Добре че не си пазарувам от такива смръдливи магазини,на които за да избият наема за да са в ЦУМ продават боклуци за уж маркови стоки.Та господине вземете си португалските боклуци и ги дайте на жена си да ги носи до припадък и не се занимавайте с търговия на нещо от което не разбирате.Аман от простаци.Аз ако бях на мястото на жената такъв скандал щях да дигна и мъжа ми щях да доведа и телевизията ако трябва,но без парите си нямаше да си тръгна.Откъде се е чуло и видяло ние да сме най големите тъпанари дето да търпиме тая измет,а те да ни правят на глупаци до побъркване.90лв не са малко пари ако изкарваш 600лв на месец,така че айде да ги нямаме тия.Добре че е интернет да знаеме поне къде да не ходиме вече.Тая комисия е парлама отвсякъде.Единственото нещо което е стреснало някой е било Господари на Ефира,друго засега не съм видяла да действа.

# 26
  • Мнения: 876
Думи нямам  Shocked По-добре управителят да не се беше включвал  ooooh! Няма такава излагация, НЯМА! И какво като е 120 кг??? Може и 140 да е, но по целия свят хората ИМАТ право да върнат покупката в 7-10 дневен срок! Голямо чудо като се правят в Португалия, пък! Това не е гаранция за качество, гаранцията са използваните материали и уменията на производителя.  Naughty Стига сте се излагали, хора!

# 27
  • Мнения: 1 101
ВклЮ4вам се по повод португалските обувки..
Нямам мнение за марката  Thinking но имам мнение за португалски обувки...които в никакъв слу4ай не са толкоз скъпи Naughty  и ме съмнява 4е са ръ4но изработени както се изразява собственика...

# 28
  • Благоевград
  • Мнения: 79
Браво,момичета!!! Трябва по-често да проявяваме такава солидарност.Там няма да стъпя! " Поздравления"  на Боса!!!!!

# 29
  • София
  • Мнения: 113
Според мен тук се получава някакво изместване от същинската тема - става въпрос за обувки, които не са удобни и са били върнати, защото са направили мазоли след един час носене. Ами кой е този който си купува нови обувки и веднага се спуска да прави безкрайни тигели из София в продължение на час - според думите на maca, а защо не и часове (никой не знае). Всички знаем (особено жените, че е нормално новата обувка да не е излята по крака на всеки и да убива -
прави мазоли) в началото. Това е и една от причините, поради която се мерят обувките преди да се закупят.
Моля, обърнете внимание на факта, че тук не се коментира КАЧЕСТВОТО НА ИЗДЕЛИЕТО  само по себе си, а това как се е почувствала клиентката в него. Краката на всички ни не са еднакви и е нормално в едни модели да се чувстваме добре, а в други не - въпрос на лична преценка.

# 30
  • Мнения: 983
 Ако качеството и кожата са достатъчно добри естествено, че няма да има никакъв проблем дори и при първо носене Peace

Така че качеството и удобството на стоката са много тясно свързани неща Peace

# 31
  • Мнения: 2 575
KROLIK - и освен това по ЗЗП всеки има право да върне стоката в определен срок, което обаче никой в БГ не спазва.
Да не говорим за смешната "гаранция" един месец Whistling Whistling Whistling
Всяка стока ( обувка, дреха, електроника и т.н.) има ЗАДЪЛЖИТЕЛНА гаранция 2 години , но да не изместваме темата - явно обувките са били кофти, а отношението в този магазин недопустимо.

# 32
  • Мнения: 983
Асинка ти направо ме уби с  гаранция на обувка или дреха 2г.  #Crazy къде го пише тоя виц Shocked

Дори и на обувки или ботуши 500лв. няма такава гаранция Thinking

# 33
  • София
  • Мнения: 2 356
Моя мъж си беше купил сандали Марино Коста преди няколко години, бяха скъпи за времето си, и беше доволен. Като модели обувките им не ми допадат, но тези издържаха доста и мислех, че това е една от добрите марки...

Обаче след прочетеното не бих припарила повече до магазина, тъй като подобно отношение към клиента няма да ме мотивира. Всяка обувка би могла да е неудобна или да се счупи, но важното е да се държат към теб с подобаващо отношение.

Има една приказка, че доволния клиент ще доведе още един, но недоволния ще изгони десет. Както в случая...

# 34
  • Мнения: 2 575
Асинка ти направо ме уби с  гаранция на обувка или дреха 2г.  #Crazy къде го пише тоя виц Shocked

Дори и на обувки или ботуши 500лв. няма такава гаранция Thinking



Не,не го пише.
И на ботуши от 2500 лв няма да го пише, защото сме в БГ.

Новият закон е в сила от 10.06.2006г.
Според Раздел II.
Гаранция на потребителската стока
Чл. 105.(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.

Чл. 106. За да съответства на договора за продажба, потребителската стока трябва да:

1. притежава характеристиките, определени от страните по договора, и да е годна за обичайната употреба, за която служат потребителските стоки от същия вид;

2. отговаря на описанието, дадено от продавача под формата на мостра или образец;

3. е годна за специалната употреба, желана от потребителя, при условие че той е уведомил продавача за своето изискване при сключването на договора и то е прието от продавача;

4. притежава обичайните качества и характеристики на стоките от същия вид, които потребителят може разумно да очаква, като се имат предвид естеството на потребителската стока и публичните изявления за конкретните й характеристики, направени от продавача, производителя или негов представител, които се съдържат в рекламата или в етикета на потребителската стока

# 35
  • София
  • Мнения: 93
ами честно казано не е изключено да се дава такава гаранция,щото се сещам за дрехи от едно време които наще са си купували от чужбина и до ден днешен не са нито скъсани,нито избелели.Това са 20 години.Сега правят всичко толкова временно че дори и месец не издържа.А тия обувки един час не са издържали,ужас.Каква е тая търговия,кво е тва производство,кво е това чудо.

# 36
  • София
  • Мнения: 175
След прочетеното няма дори и да погледна витрината на магазина, не че съм се засилила натам де. Отказвам категорично да пълня гушите на евтини търгаши с необосновани претенции и липса на всякакво възпитание и култура. Ясно е, че обувките не са португалски, че "Управителят" е лош търговец и искрено се надявам кризата да занули всякакви подобни "бизнесмени".

П.П. Не плюйте португалското! От известно време съм фен на чантите на Marta Ponti и спокойно мога да кажа, че отдавна не съм притежавала толкова качествени аксесоари.

# 37
  • София
  • Мнения: 93
е то тука всичко минава за качествено и марково,до момента в който не си го купиш и то не се разпадне Simple Smile Такава е политиката на магазините,да си пробутват китайските боклуци.Иначе и на Илиенци има Долче и Габана и Фере и кво ли не Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт