My Toys - В света на играчките - 9!

  • 14 443
  • 321
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 46
Ех че го изтървах това гърне, още го мисля  Simple Smile . Като дойде ще споделиш ли мнението си за него?  Hug

# 301
  • Мнения: X
Виж какво темата е за майтойс и мисля че това трябва да се пише тук. Да се споделя какво се е случило точно с този сайт. Или ако имаш въпроси свързани със сайта някой по компетентен от теб да ти помогне. Така че, чети си другите теми и си ги коментирай там, тук аз че ще коментирам майтойс. ОК?

видях че си редактира поста.... май имаш нещо лично към мен, но е без основателна причина. Дай да не превръщаме темата в чат. Ако искаш нещо да ми кажеш скайпа ми е angelova124 OK?


Всъщност, те доставиха ли ти нещо за 6-те евро доставка, които им плати като нов клиент, или не?
И какво беше то?

# 302
  • Мнения: 46
Доставиха ми да, даже утре ще сложа снимки.
Поръчката ми беше две колички, триколка,играчки за пясък, сенници за кола, чадърче за количка и универсален борд за количка. От които не ми доставиха едната количка т.е те я доставиха, но на някой си в Австрия  Grinning
И да подчертая не твърдя че съм дала много пари, а твърдя че заплатих за цялата поръчка. Но край спирам да пиша по този въпрос защото ми дойде в повече. Въпроса беше принципен и просто споделих лично си мнение, но...

# 303
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Ами да, но майтойс си измиват ръцете с грешка на куриера и неможе ли да плащат доставка на ново и ми давали код за 10 евро и т.н. не ми се разправя повече, едните си мият ръцете с другите и това е. Свършила работа, да ми върнат поне парите  Praynig
Кофтито е че тази количка вече не е налична, а трябваше до сега вече да си я разхождам  Cry

Според мен си права и трябва да искаш от тях да поемат доставката на недоставената количка. Отношенията с куриера са си техни и те най-вероятно имат застраховка, ето защо куриерът трябва да им плати обезщетение (най-малкото да им възстанови разходите по сгрешената доставка). Така че - пиши им пак. Peace

# 304
  • Мнения: X
Доставиха ми да, даже утре ще сложа снимки.
Поръчката ми беше две колички, триколка,играчки за пясък, сенници за кола, чадърче за количка и универсален борд за количка. От които не ми доставиха едната количка т.е те я доставиха, но на някой си в Австрия  Grinning
И да подчертая не твърдя че съм дала много пари, а твърдя че заплатих за цялата поръчка. Но край спирам да пиша по този въпрос защото ми дойде в повече. Въпроса беше принципен и просто споделих лично си мнение, но...

Сега ти прегледах постингите, в един от тях си си дала номерата на колетите.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=372737.msg10237049#msg10237049
Колетът, който се е загубил, тежи 6 кг., но колета, който си получила, тежи цели 30 кг.!!! И си недоволна, че чак от Германия са ти пратили толкова огромна пратка само за шест евро?!?! Имаш ли си идея колко струват международните доставки? Аз лично платих цели 20 евро за доставката на една играчка от Германия, от друг магазин обаче, която тежеше само около 500 грама. И обвиняваш Майтойс в некоректност, щото ти пращали само минус 10 евро за другата количка...А не чете ли в Често задавани въпроси, че по принцип не доставят артикули над 30 кг. извън Германия? Не стига, че си поръчала 36 килограмов колет, който те са разделили в две пратки, за които си платила една доставка, а не две, както би следвало да бъде, защото е бил над 30 кг., не стига, че ти поемат и по-голяма част от новата доставка, ами ги и обвиняваш в некоректност! Права е Марианик, някои особености на националния характер са неизкореними.  ooooh!

# 305
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Стига, хора, не е въпрос на "национален характер", а на договаряне - при заплащането на цената, те са сключили сделка, която обвързва и двете страни.  Peace Mytoys са определили тази цена на доставка - 16 евро - и с това са се задължили да я спазват. 10 евро за нови клиенти не са отстъпка от доставката, а от стойността на цялата поръчка - която е била 300-400 евро, предполагам. Убедена съм, че всеки един германец или англичанин, или какъвто и да е, би си търсил правата - след като човек е закупил n на брой стоки, платил е изискуемата доставка, нормално е да очаква да получи всичко, а не да е благодарен, че следващата доставка ще му излезе с 10 евро по-малко.
И пак повтарям - куриерската фирма би следвало да поеме разходите по новата доставка или да възстанови тези по старата, ако наистина вината е била тяхна. Rolling Eyes

# 306
  • Мнения: 46
Виж какво няколко пъти казвам че въпроса е принципен, след като нямат ограничение и се наемат да ми доставят два пакета за 15.95 евро са длъжни да ми ги доставят. А вие типично по български се съгласявате да ви правят на шантави само защото ви излиза евтина доставката. Щом са писали такава цена за доставка, значи са преценили че толкова им струва. Щом нямат ограничние в килограмите ще доставят толкова колкото си поръчам за тези пари. Аз съм клиент и имам права, щом са се съгласили да ми доставят голяма пратка до БГ ще ми я доставят! Типично по български " абе я да си мълча, нали и толкова сами донесли трябва да се радвам, щото виждаш ли ако си взема от незнам си къде...... "
Аз спирам защото наистина ми идва в повече!
Благодаря на момичетата които ми помогнаха да се справя с поръчката  Hug  bouquet

chockolina точно и ясно сложи край!!! Благодаря и

# 307
  • Мнения: X
Стига, хора, не е въпрос на "национален характер", а на договаряне - при заплащането на цената, те са сключили сделка, която обвързва и двете страни.  Peace Mytoys са определили тази цена на доставка - 16 евро - и с това са се задължили да я спазват. 10 евро за нови клиенти не са отстъпка от доставката, а от стойността на цялата поръчка - която е била 300-400 евро, предполагам. Убедена съм, че всеки един германец или англичанин, или какъвто и да е, би си търсил правата - след като човек е закупил n на брой стоки, платил е изискуемата доставка, нормално е да очаква да получи всичко, а не да е благодарен, че следващата доставка ще му излезе с 10 евро по-малко.
И пак повтарям - куриерската фирма би следвало да поеме разходите по новата доставка или да възстанови тези по старата, ако наистина вината е била тяхна. Rolling Eyes

Ти не разбра основната ми идея - реално, Майтойс е трябвало да й откажат тази пратка, защото е надвишавала определените килограми. Ако не й бяха направили услугата да й пратят всичко накуп, въпреки, че е тежало над 30 кг., тя трябваше да плати 6 евро доставка на 30-килограмовия колет като нов клиент, а втората пратка от 6 килограма трябваше да й я таксуват като нова поръчка на стар клиент (защото вече е поръчала първата пратка) и да й сложат пълната такса от 16 евро. Така щеше да е по правилата и да няма след това обвинения в некоректност. Де факто, тази огромна пратка, разделена на 2, щеше да я получи общо срещу 22 евро доставка.  Peace

# 308
  • Мнения: 1 269
Ех че го изтървах това гърне, още го мисля  Simple Smile . Като дойде ще споделиш ли мнението си за него?  Hug
thumbsup и снимки обещавам.

# 309
  • Мнения: 46
Жасмин мога само да ти кажа, че колета не е 30 кг и затова се съгласяват да ми го пратят. Просто в кашона е нямало място за другата количка. Мога да ти снимам бележката от куриера ПРАТКАТА ТЕЖИ 21.700 кг !  Peace

# 310
  • Мнения: X
Виж какво няколко пъти казвам че въпроса е принципен, след като нямат ограничение и се наемат да ми доставят два пакета за 15.95 евро са длъжни да ми ги доставят. А вие типично по български се съгласявате да ви правят на шантави само защото ви излиза евтина доставката. Щом са писали такава цена за доставка, значи са преценили че толкова им струва. Щом нямат ограничние в килограмите ще доставят толкова колкото си поръчам за тези пари. Аз съм клиент и имам права, щом са се съгласили да ми доставят голяма пратка до БГ ще ми я доставят! Типично по български " абе я да си мълча, нали и толкова сами донесли трябва да се радвам, щото виждаш ли ако си взема от незнам си къде...... "
Аз спирам защото наистина ми идва в повече!
Благодаря на момичетата които ми помогнаха да се справя с поръчката  Hug  bouquet

chockolina точно и ясно сложи край!!! Благодаря и


А ти случайно да се хвана да прочетеш в сайта на Майтойс какви са правилата и условията?
При поръчката си дала отметка, че си съгласна с общите условия по договора, но направи ли си труда да прочетеш този договор? Къде пише, че ако се загуби даден артикул от една пратка (защото въпреки, че колетите са два, поръчката ти е една, нали?), ще ти я пратят пак с напълно поети транспортни разходи? Напълно коректни са хората, искат да ти върнат парите за липсващият артикул от поръчката ти!


Това е полученият колет, нали?
Parcel Numbers: 48360389053
Signature:    Signed Ms.Ivanova
Pick-Up Date:    13/02/2009
Delivery Date:    18/02/2009
Parcel Number:    48360389053
Customer's own reference number:    508439932002
Weight:    30 kg
Product:    Euro Business-Parcel

Цитат на: DeCuTa
Искам да ви кажа че тия от този сайт са адски некоректни. Щели да ми върнат парите за този артикул който не са ми доставили и щели да ме компенсират с код за 10 евро. Първо на мен доставката ми излезе по скъпа на другите артикули и второ аз като поръчам на ново този артикул ще трябва да платя 16 евро а не 10 нали така. Нямам думи ама съм им бясна направо......

Последна редакция: нд, 22 фев 2009, 20:49 от Анонимен

# 311
  • Мнения: 46
Колета се губи по тяхна вина. Дори и да е по вина на куриера пак те трябва да отговарят. Те ме задължават доставката да е с този куриер, на тях плащам за доставка, тогава те ще се оправят с куриера а не аз. Вижте какво КРАЙ!!!
Явно искате да се пише само това MYTOYS.DE СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОРЕКТНИ!!!
Ето сега доволни ли сте    Hug


да този е, но имам бележка на която пише че е 21.700 кг и да ти кажа чесно няма как да е повече, тъй като незнам кое тежи в колета количката от няма и 7 кг или сенниците за кола които са 200 гр

# 312
  • Мнения: X
Колета се губи по тяхна вина. Дори и да е по вина на куриера пак те трябва да отговарят. Те ме задължават доставката да е с този куриер, на тях плащам за доставка, тогава те ще се оправят с куриера а не аз. Вижте какво КРАЙ!!!
Явно искате да се пише само това MYTOYS.DE СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОРЕКТНИ!!!
Ето сега доволни ли сте    Hug


да този е, но имам бележка на която пише че е 21.700 кг и да ти кажа чесно няма как да е повече, тъй като незнам кое тежи в колета количката от няма и 7 кг или сенниците за кола които са 200 гр


По тяхна вина е и те не го отричат! Предлагат да ти върнат парите за загубения артикул. Не виждам никаква некоректност в това, напротив, сигурно е точно по правилата на договора, който ти не си си дала труд да прочетеш, но с който си се съгласила. Просто си вземи парите обратно и не обвинявай хората в измислени от теб нарушения.

# 313
  • Мнения: 46
Мисля че спора по моя въпрос приключи. Съжалявам, че споделих!!!
Те са ИЗКЛЮЧИТЕЛНО КОРЕКТНИ!!!

# 314
  • Мнения: 46
За тези които мислят да пускат за първи път поръчка:
От често задавани въпроси:
Цената за доставка остава ли 15,95 евро, независимо колко неща са поръчани? Има ли ограничение за броя артикули, за теглото или за сумата? Ако се се оформи по-голяма поръчка - разделят ли я на части, или всичко носят наведнъж?
Цената на доставката винаги е 15,95 евро, независимо от броя, стойността, обема и теглото на поръчаните артикули. Дори и да поръчате по-големи неща, цената на доставката ще е същата, но е възможно да ви разделят поръчката на отделни колети. Не се притеснявайте, ако не получите всичките колети заедно. Правени са поръчки и с около 40 артикула на обща стойност 680 евро, две обемисти неща са били изпратени отделно и остатъкът от поръчката е дошъл заедно, като цената на доставката е останала непроменена и не се е дължало нищо допълнително за отделните колети.
Всички артикули ли се доставят до България?
Не.Артикул с тегло над 30 кг., както и артикул, маркиран като "голям, обемист, неудобен за транспорт", не се доставят извън Германия.

Общи условия

Активация на акаунт