3DS Max 4

  • 29 956
  • 278
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 1
Ето и от мен едно проектче.
http://snimka.bg/album.php?album_id=378853Вайлет това растение направо като змия мило Joy

# 256
  • Мнения: 888
Аз пак,че намерих изобщо такова...пък нямах време да си играя да правя  ooooh!

А твоето е добре  Peace Тъмнее малко,ама си е добре  Wink

# 257
  • Мнения: 598
Понеже ти е запълнена пощенската кутия ....  nushka:)

 Видях, че търсиш фирма да работи с МДФ-лак. Аз работя в такава. Намираме се в Бургас на Калоян 41. Това е почти на пресечката на Калоян и Сливница. Мебелен магазин Алфа бета. Ако имаш време мини да огледаш мострите. Може да ти изготвим оферта. Което не те ангажира по никакъв начин с това дали ще поръчаш. Аз даже утре ще разгледам мострите на лака, дали има синьо, че май не съм обръщала внимание.

# 258
  • Мнения: 0
вайлет страхотно ти се получават нещата както винаги, рендерите са много контрастни и изчистени. И аз исках да си направя такъв стил кухня, ама нещо разположението не ми се вързваше. наистина бамбука е много груб и контрастира с всичко останало. Ако нямаш нещо по-подходящо просто го намали в мащаб, удължи дръжките и наслагай няколко повече. Според мен ще изглежда по-добре.
Bigal банята е хубава, изчистена, ама прекалено изчистена за моя вкус. Все трябва да има някакъв елемент да разчупи нещата - фриз, ако не цветови, то поне релефен, някоя етажерка в цвят или не знам, нещо друго. Не разчитай само на осветлението през прозореца и на малките лампички, вкарай си в сцената допълнително невидимо осветление, нищо че не съответствува на реалното. А тавана над трапезарията и бара ми изглежда да е поне 40 см висок, а е на цалата площ и в него нямаш вградено осветление. Можеш да си позволиш да го няма или да е по-тънка фигурка. 

# 259
  • Мнения: 177
Искам да помоля,ако някой има готов модел на Пуф, да ми изпрати,от тези които приличат на чувал.
Благодаря!
А после ще покажа какво се е получило.

# 260
  • Мнения: 169
Здравейте, момичета! Отново съм аз - най-начинаещата сред най-начинаещите.  Laughing Не пиша в темата, защото няма с какво да се похваля. Правя туториъли от различни сайтове и толкова засега. Таа искам да ви помоля, някой да ми каже как да си направя координатната ос (стрелките, които показват 3-те направления), да са ми, като на картинката в дясно, ще съм му благодарна. В момента ми се виждат, като на картинката в ляво.


И ако някой начинаещ, като мен, има нужда - линкове към АБ-то на 3ds max-а :
какво е vertex - http://www.onlinehowto.net/Tutorials/3D-Studio-MAX/What-is-verte … n-3D-programs/425
какво е Edge - http://www.onlinehowto.net/Tutorials/3D-Studio-MAX/What-is-egde- … n-3D-programs/428
какво е Polygon - http://www.onlinehowto.net/Tutorials/3D-Studio-MAX/What-is-polyg … n-3D-programs/426
какво е Spline - http://www.onlinehowto.net/Tutorials/3D-Studio-MAX/What-is-splin … n-3D-programs/433
и други подобни - http://www.onlinehowto.net/Tutorials/Applications/Graphics-Anima … 3D-Studio-MAX/177

Последна редакция: ср, 20 май 2009, 00:06 от Tina&Bo

# 261
  • Мнения: 1
вайлет страхотно ти се получават нещата както винаги, рендерите са много контрастни и изчистени. И аз исках да си направя такъв стил кухня, ама нещо разположението не ми се вързваше. наистина бамбука е много груб и контрастира с всичко останало. Ако нямаш нещо по-подходящо просто го намали в мащаб, удължи дръжките и наслагай няколко повече. Според мен ще изглежда по-добре.
Bigal банята е хубава, изчистена, ама прекалено изчистена за моя вкус. Все трябва да има някакъв елемент да разчупи нещата - фриз, ако не цветови, то поне релефен, някоя етажерка в цвят или не знам, нещо друго. Не разчитай само на осветлението през прозореца и на малките лампички, вкарай си в сцената допълнително невидимо осветление, нищо че не съответствува на реалното. А тавана над трапезарията и бара ми изглежда да е поне 40 см висок, а е на цалата площ и в него нямаш вградено осветление. Можеш да си позволиш да го няма или да е по-тънка фигурка. 
вайлет, Нушка благодаря за коментара. Давайте по-смело с критиките иначе форума ще заприлича на фото-изложба. Банята и на мен ми е много изчистена не е по моя вкус, даже си позволих да вкарам бежов релефен бриз, клиентката изобщо не искаше. Банята е големичка аз бих си сложила едно преградно стъкло за душ кабина и декоративните плочки от тази серия,ама желанието на клиента е такова. За невидимата светлина ако може малко информация, че доста време се мъчих да не се вижда силния отблясък и да не е много тъмно.За тавана наистина е много висок, целта ми беше да скрия пространството над горните шкафове и тръбата на ширма. Тавана е на 2 нива , като външното е по-високо но по тясно и на вътрешното има вградени луни които се падат пред шкафовете. Малко ми е трудно да си го представя като изпълнение и съм го направила доста грубо. Ако сте наясно с таваните давайте съвет. Rolling EyesДнес за пръв път правих екстериор бая се измъчих с нощните снимки. Пробвах почти всички светлини, а се оказа ,че трябвало да пипна Indirect illumination. Eто който е правил екстериор да се включва и да дава съвети  за осветлението.Hug
;
за тази снимка не знам защо светлината на едната лампа не се вижда може би защото камерата е пред нея.
;;

# 262
  • Мнения: 1
Здравей Тина и Бо  много ти е сладко момченцето  да ти е живо и здраво. Натисни "х "и ще ти се виждат стрелките ако искаш да ти се прикрепи координатната система към обект или завърти в определена посока не знам как става.

# 263
  • Мнения: 169
Здравей Тина и Бо  много ти е сладко момченцето  да ти е живо и здраво. Натисни "х "и ще ти се виждат стрелките ако искаш да ти се прикрепи координатната система към обект или завърти в определена посока не знам как става.

bigal, благодаря ти за хубавите думи за момченцето ми  Blush. Дай Боже живот и здраве! 
Веднага изпробвах Х - получи се. Много ти благодаря! Hug  bouquet

# 264
  • Мнения: 0
bigal ето два примера за скритото осветление за което споменах от Archinteriors на Evermotion. Вероятно могат да се намерят и по-добри примери:



Във сцените използват VRayLight - Plane със широчина на помещението и малък интензитет. Тези източници на светлини релно ги няма, но така вдигат общата осветеност в сцената и се подобрява контраста. Сходен ефект се получава и Colormaping-а.
Нека по-опитните да кажат дали е удачно да се ползва и какво ползват да изчистят рендерите от смущенията.

Последна редакция: ср, 20 май 2009, 10:19 от nushka:)

# 265
  • София
  • Мнения: 6 803
Не знам дали съм от по-опитните, но аз вдигам color mapping-a, вместо да добавям нови източници на светлина, рендва по-бързо и не добавя сянка.

# 266
  • Мнения: 888
Ми то и аз не знам от кои съм...ама слагам и на тавана и от прозореца и вдигам малко Колър Мапинга.От всичко по малко  Joy

Айде малко рендерчета пак да пусна..:









# 267
  • София
  • Мнения: 6 803
Много готини рендерчета. Peace
Аз последно време се занимавам с глупости, в момента правя визуализация на едни приятле, който ще участва в един конкурс за електроуреди от бъдещето.  Joy Като стане готов ще ви го покажа, ама да си кажа, че аз съм само визуализатора, нямам общо с дизайна /с който не съм никак съгласна, ама.../.

# 268
  • Мнения: 3 973
вайлет   Peace супер са само кубчето на РУбик се е впило в монитора Grinning
bigal немога да помогна с нощен екстериор правила съм два дневни и съм използвала врейското слънце Peace Между другото трябва да ми кажеш къде е магазина където работиш -да се запознаем  Hug Heart Eyes

# 269
  • София
  • Мнения: 6 803
Е, ако ще търсим такива "грешки' - на единия рендер лампата е отрязана.  Grinning

Общи условия

Активация на акаунт