Стоматологична Клиника Ео Дент

  • 97 225
  • 44
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 2
Здравейте на всички Grinning
Съвсем нова съм тук, но тъй като многократно съм намирала отговор на въпроси, които са ме интересували реших да се обърна към вас за помощ.
Интересува ми дали някой е ходил в Стоматологична Клиника "Ео Дент" и по-точно какви са цените там - за вадене на зъб и приблизително за лечение, пломби и т.н.
Предварително ви благодаря Grinning

# 1
  • София
  • Мнения: 2 232
Здравей, аз съм ходила там, но мнението ми е, че е доста скъпо. Мисля, че ако си се спряла на тази клиника не би трябвало да се притесняваш да се обадиш по телефона, за да ти дадат информация /ориентировъчна/. Успех!

# 2
  • Мнения: 93
Аз съм ходила там. Не ми направи впечатление да са високи цените. Обстановката е доста помпозна. Има един аквариум с рибки, който е много красив, но ми се стори, че понамирисва водата. Нещото, което ми направи лошо впечатление, докато чаках да ме приемат е, че не смениха борчетата от предишния пациент, а сестрата само ги забърса. Честно казано това е нещото, което ме отказа от тях. А и пациентите са много, малко изглежда като работа на конвейр. Това си е мое впечатление, може и да не е така. Иначе работят със здравна каса. Вадене на зъб по здравна каса - 5 лв., пломбите са от 5 до 60 лв. Но информацията ми е от миналата година, може да има промени.

# 3
И аз съм ходила там. Цените не са високи, но обстановката е много натруфена. Нещото, което също ми направи лошо впечатление е,  че нямат добра хигиена, въпреки натруфената обстановка.  За мен работят на конвейр и доста некачествено. Зъболекарите им са абсолютно неопитни.

# 4
  • в центъра
  • Мнения: 445
Момичета, от коя клиника са впечатленията ви - от тази на Арсеналски в Лозенец или от тази на Захари Стоянов в Люлин (или пък за тези в Перник) ?

# 5
и аз съм ходила там и ми харесва много не съм забележила да няма хигиена и не е скъпо поне втая на  Перник

# 6
  • Мнения: 4 068
Аз съм ходила там. Не ми направи впечатление да са високи цените. Обстановката е доста помпозна. Има един аквариум с рибки, който е много красив, но ми се стори, че понамирисва водата. Нещото, което ми направи лошо впечатление, докато чаках да ме приемат е, че не смениха борчетата от предишния пациент, а сестрата само ги забърса. Честно казано това е нещото, което ме отказа от тях. А и пациентите са много, малко изглежда като работа на конвейр. Това си е мое впечатление, може и да не е така. Иначе работят със здравна каса. Вадене на зъб по здравна каса - 5 лв., пломбите са от 5 до 60 лв. Но информацията ми е от миналата година, може да има промени.

Сигурна ли си, че не е почистила само наконечниците? Ако не е махнала борерите това е всякаква липса на хигиена, но ако борерите са махнати и си видяла как напръсква само наконечниците с нещо, то значи съвсем както трябва си процедират хората. Наконечниците след всеки пациент се почистват с кислородна вода и се напръскват с дезинфектант. Това са ужасно скъпи машинки и е абсолютно противопоказно ежедневното им евтоклавиране. Този е начинът за почистването им дори и според ХЕИ. При качествено и усърдно почистване с тези препарати по тях не остава нищо повярвай ми.

# 7
  • Мнения: 93
Не, точно за борчета говоря.

# 8
  • Мнения: 4 068
Жалко ако е така. Не говори никак добре за хигиената в тази клиника. Друго ми беше впечатлението. След всеки пациент използваните борчета се стерилизират в дезинфекционна течност, ултразвукова вана онтово с разтвор и през известно време се автоклавират.

# 9
  • Мнения: 198
Аз мога да коментирам тези в Перник - цените са нормални, но и на мен ми е направило лошо впечатление хигиената. Аз лично не съм доволна от качеството, същия зъб след няма и два месеца трябваше да се отваря отново и да се лекува.

# 10
Направило ви е лошо впечатление, защото наистина няма добра хигиена. Нито в Перник, нито в Люлин, дори и на Арсеналски. Зъболекарите, по-младите от тях са туко що завършили студенти - и да те се учат на вас, а вие им плащате. Цените са по-високи от нормалните. Обстановката е чисто кичозна, а не помпозна...

# 11
  • Мнения: 4 068
Това, че зъболекарите са млади и скоро завършили изобщо не значи, че не са добри професионалисти. Гаранция между тях има дори по-добри и внимателни лекари от тези с голям стаж. Това не може да бъде критерий за качество. Не слагайте така с лека ръка всички под общ знаменател моля!

# 12
  • Мнения: 0
Аз си лекувам зъбите от два месеца в клиниката на Диана бат и съм невероятно доволен . Това , че накой твърди , че няма хигиена в клиниките на ЕО Дент е пълна измислица и предполагам , че този някой е от конкурентна фирма и влиза във форума само да създава смут. Докторите на истина са млади но за сметка на това Професионалисти! Кой може да си помисли , че в клиниките на ЕО Дент има случайни Доктори и медицински сестри?! ЕО Дент няма да си позволи в някоя от нейните клиники да попаднат случайни хора. Подбират се вярно млади но с доказани качества Доктори и медицински сести. Относно цените. Хора ! Не гледайте цените а качеството на работата! Разликата в цените не е толкова голяма .Между 5 и 10 лева в зависимост от манипулацията и има защо да е така . Всяко нещо се прави така както трябва да бъде а не през пръсти както на много други места.

# 13
  • Мнения: 0
Да и ти сигурно си един от тези,които спициално се регистрират за да си кажат защитната теза,като истински професионалист,работещ в еодент.Ако не са случайни докторите и сестрите там,то да не би да са си роднини,защото не само тази клиника се брои за "реномирана".Сигурно и на другите места не са Случайни.Пък и как си доказват качествата младите стоматолози,преди да са работили, нали. Или-АЛА ,БАЛА.
Много е трудно да се намери свестен стоматолог,но на тези,които си правят мощна реклама,изобщо вече им нямам никакво доверие

# 14
  • Мнения: 344
Аз си лекувах 3 зъба в ео дент дианабат и съм много доволна.Обстановката и отношението ми харесват не я намирам нито за натруфена ,нито за снобарска, а за нормално човешко отношение  и ми е винаги много приятно там(принципно ужасно мразя да ходя на зъболекар).Не знам какво са борчета, наконечници и др.т. дето не ги били чистили, силно се надявам да не е така.Това което знам е че винаги ми правят снимка на зъба и виждам че каналите са запълнени,та не ми е ясно как тези в Люлин са ги оставили незапълнени,но е възможно да има и такива. Винаги ми обръщат внимание и не ме претупват за разлика от много други места където ме.Иначе имам един такъв зъб правен на друго място с незапълнени канали които сега ще го преправям в ео дент.Аз поне отсега нататък винаги ще си искам снимка и да я видя дали са запълнени каналите, а не после да преправям зъби и да хващат гангрени.

# 15
  • София
  • Мнения: 1 714
Някой ходил ли е скоро в клиниката в Дианабад? Нали работят с лазер - имате ли впечатления? И за цените също  Praynig

# 16
  • Мнения: 0
моето мнение за тях е,че не работят добре.Що се отнася до парите-Безплатният първоначален преглед преминава за 2 минути ,след което те записват за платен ,който струва 25 лв.Първо те приема г-жа павлова,после те работи някой от "вече доказалите се",/но не съм наясно къде и кога са се доказали/много млади /да са живи и здрави /наети специалисти.

# 17
  • Мнения: 11
Не ми звучи добре това. Рядко вече има наистина специалисти дето не мислят само за парите, макар че ако сме сигурни, че 6те свърши работа даваме луди пари от сорта на 350 лв за зъб.

# 18
  • Мнения: 30
Здравейте момичета, скоро мисля да си запиша час в ЕО ДЕНТ Дианабад, понеже ми е най близо, но тъй като не съм ползвала техните услуги досега (а страхът ми от зъболекари е доста голям) бих искала някоя от вас ако е ползвала техните услуги и е останала доволна от стоматолога да ми препоръчате някой  Praynig Аз всъщност не знам дали може да си избереш при кого да ходиш там или те директно от рецепцията те слагат при някой си .... Моля споделете опит!
Благодаря Ви!  Wink

# 19
  • Мнения: 344
Аз съм много доволна от Терзийски.

# 20
  • Мнения: 0
Здравейте и от мен!
Никога досега не съм коментирала нищо по никакви форуми и само заради тази тема за ЕО Дент реших да се регистрирам. Толкова съм разочарована от въпросната клиника, че не ми се и говореше вече за нея. Прочетох за случай, сходен на нашия, и това ме провокира да споделя горчивия ни опит. Имах много сериозен проблем със зъбите и единствения изход според д-р Павлова беше да се постави специална конструкция, която щяла да реши изцяло проблема. Сумата беше почти 12000 лв. и колкото и да ми беше непосилна, успях да я събера от близки и познати. В началото д-р Павлова така ме "омайваше", че откровено й повярвах, че всичко ще бъде наред. Но уви!Пропускам моментите с изваждането на нервите и изпилването на абсолютно всичките ми зъби.  Още с първото поставяне, протезата ужасно ме притискаше, венците ми кървяха, в един момент посиняха, а тя през цялото време ме убеждаваше, че това е заради временния цимент и когато се сложи постоянен всичко ще си дойде на място. След хиляди мъки и нечовешка болка от притискането, д-р Павлова най-после каза, че не могла да ги намества повече и ще постави протезата с постоянния цимент. И оттам започнаха още по-сериозните болки и мъки. Жестоко притискане, ужасни и наистина нетърпими болки и най-важното - абсолютно никакъв шанс да се храниш нормално, да не говорим за нещо по-твърдо от супа. Ходих буквално във всеки от приемните й дни, тя ги пилне за секунди и това се повтаряше в продължение на два месеца, да не говорим, че отношението й на мила и добра коренно се променни, докато един ден, след поредните ми оплаквания, че все още не мога да се храня от ужасяващата болка и притискане, д-р Павлова откровено ме изгони от кабинета си и каза, че не мога аз всеки път като се сетя, да ходя при нея. Вие виждали ли сте някой, който с удоволствие да ходи на зъболекар? аз не познавам такъв, но тя това изкара, че аз си ходя едва ли не за да се видя с нея, постоянно ме навикваше, че аз си въобразявам, че ме боли и че на всички други пациенти този вид протези им пасвали от първия път - явно на мен нещо не ми е наред. Смятам да спра дотук, защото само докато пиша тези редове, гневът ми отново се надига, тъй като само година след поставянето на тази конструкция, ТЯ СЕ ОТЛЕПИ и сега не знам какво да правя.. Нито мога да си представя болката по свалянето й и евентуално поставянето на нова, нито пък откъде ще намеря такава сума отново, като още издължавам старата.

# 21
   Тя трябва да ти е дала гаранция. При даването на голяма сума пари и то за обличане на зъби си търси гаранцията. Ако е сопната/Не знам даже коя е тази госпожа. Говоря принципно./ направо й отправи ултиматум, че ще се отнесеш към по-висшестоящи компетентни органи за грубо отношение и некачествена работа. Министерство на здравеопазването може и да я затвори, а и ако решиш и към медиите можеш да се обърнеш, ако тя не поправи грешката спрямо теб и то без пари, поради факта, че тази протеза трябва да подлежи на гаранция. Това са много пари.
Лично аз не съм имала досег с въпросната зъболекарка.

   Миналата седмица ходих в тази клиника, но на Арсеналски. При доктор Владимирова. За пръв път ми е. Много време отдели за преглед. Освен това ми даде огледало и ми показваше къде какви проблеми имам. Направи ми снимка. Препоръча ми през НЗОК да си сложа амалгама, защото ми е 5 зъб и не се вижда. Борчетата не обърнах внимание какво ги правят. Но тя сложи нови и ме увери, че са високооборотни и с тях по-малко боли/така се и оказа/. Разясни ми какво прави и защо го прави. Освен това ме увери, че ми дава гаранция за пломбата една година. Ако през идната година падне, ще ми бъде поправена без пари. Като за първо посещение в тази клиника останах доволна. Клиниката не е помпозна. Според мен е модерна и чиста. Ходила съм на много зъболекари със години стаж и съм си давала последните пари като откачена. Много е важно и оборудването. Машините са добри и нови. Но най-важно е квалифицираното лице. Честно казано, д-р Владимирова е млада по моето виждане +/- 30 годишна. Аз много не мога да преценявам възрастта на човек. Но беше любезна, търпелива и изглеждаше компетентна. Надявам се моето първо впечатление да не се окаже погрешно/както в повечето случаи/.

   Днес след обяд пак съм там, за да ми вадят нерви. Надявам се да няма проблеми!

# 22
  • Мнения: 1
Тъй като стоматоложката, която посещаваме от години  беше в чужбина, а видяхме тъмно петно на зъбчето на 4,5 годишната ни дъщеря, решихме да не губим време и да я заведем на преглед в похвалената от наши познати детска стоматология на клиника ЕО ДЕНТ (филиалът с адрес: гр.София, р-н Изгрев, ул."Св. Пимен Зографски" 16). Записахме час при д-р Попова и на уречената дата отидохме. Посрещнаха ни изключително вежливо, обстановката беше прекрасна, а детето предразположено. Горецитираната стоматоложка се държа изключително мило с дъщеря ми: настани я на стола, запозна я с уредите, с които ще работи (с достъпна и интересна за дете терминология – „пчеличка“, „бръмбърче“, „прахосмукачка за слюнка“ и пр.) и я накара да си отвори устата. Когато това се случи, за по малко от 10 секунди и без да вкара вътре дори огледалцето, заключи: „Леле, ама ти сигурно ядеш много сладко – имаш цели четири кариеса!“. След това извади машинките, започна (изключително внимателно) да пили зъба и след около 7 минути имахме фотополимерна пломба. Междувременно ни обясни какви щастливци сме, тъй като идвали деца с по 20 кариеса и пулпити и какви ли не още проблеми.
След като направи пломбата, „ни“ подари грамота за смело дете, силиконови ръкавици за да прави зъбките на куклите, герданче с кутийка за събиране на зъбчета и пр. Разведе ни из детските кътове на клиниката. След което платихме 2,50 лв за прегледа и 27,40 лв. за зъба (вие имате безплатна пломба, ама тая е фотополимерна), обясниха ни, че по здравна каса ни се поемат и другите три интервенции (нали бяха констатирани общо 4 кариеса), записахме час за следващи пломби и по живо, по здраво се разделихме.
Междувременно ( и вследствие на секундната констатация на кариеси без преглед) в главата ми се загнезди някакво съмнение. У дома погледнах всички зъбки внимателно, осветявайки с фенерче, и не видях нищо различно от въпросното петънце заради което бяхме отишли (и което тъй или иначе не правихме). Не отидохме на уговорения втори час, тъй като детето се разболя и вдигна температура (обадихме се и го отложихме, а от клиниката ни пожелаха бързо оздравяване). След това пътувахме и когато се прибрахме отидохме при „семейната ни стоматоложка“ – дългогодишна наша приятелка, която междувременно се беше прибрала от чужбина. Изобщо не бях изненадан, когато ни каза, че детето няма никакви кариеси, а въпросното петно, е просто петно, което някога може да прерасне в кариес, но към настоящия момент нищо не оправдава „отварянето“ на здрав зъб и слагането на пломби.
Та, да си дойдем на думата, нямам материални претенции нито към ЕО ДЕНТ нато цяло, нито в частност към д-р Попова. Но съм дълбоко потресен, от факта,  че някой (при това медик!) може да трупа дивиденти от въображаеми кариеси на малко дете. Това е различно от това да влезнеш в болница за превръзка, а да ти напишат сложна операция, за да вземат някоя стотинка повече от касата. Тук става дума за здрави зъби на детенце, които ще бъдат човъркани, манипулирани и пломбирани, за да се вземат разходите за четирите полагащи се за годината интервенции. Срамота! И ако живеехме в едно по-друго общество и време, отдавна да съм „ремонтирал зъбите“ на въпросната докторка. Но живеем във времето на обществения договор (все пак).

# 23
  • Мнения: 4 171
Здравейте, някой има ли впечатления от д-р Павлов? По-точно ме интересува поставяне на импланти? Ще съм много благодарна някой да сподели мнение!   bouquet

# 24
  • Мнения: 1

Здравейте, някой има ли впечатления от д-р Павлов? По-точно ме интересува поставяне на импланти? Ще съм много благодарна някой да сподели мнение!   bouquet


Не се стърпях да изкажа мнението си, т.к. попаднах на отрицателни кометари, които ме провокираха.
Имам поставени 6 импланта от д-р. Павлов. Нямам думи да изразя възхищението си към професионализма и компетентността на този човек!!! Цялото семейство ходим единстени и само в ЕО ДЕНТ, т.к. получаваме нужното качество, внимание и грижа !
Радвам се, че има дентални услуги в БГ, които са качестени и достъпни за всеки. Наистина, препоръчвам ги от все сърце!
Разбира се всеки сам може да прецени за себе си дали да отиде при тях, но след дългогодишния ми труден и мъчителен опит с много стоматолози/все пак не е случайно, че имам 6 импланта- не пожелание.../ не бих отишла на друго място, за да експериментират с мен и да се учат да работят. Всички предпоставки за адекватно и качествено лечение са налице в ЕО Дент, а д-р Павлов е изключителен хирург. Спокойно можете да му се доверите напълно.

# 25
  • Мнения: 13 547
Здравейте, някой има ли впечатления от д-р Павлов? По-точно ме интересува поставяне на импланти? Ще съм много благодарна някой да сподели мнение!   bouquet
За поставяне на имплант е перфектен. Ако искаш да си му пациент си запиши предварително час, защото е много ангажиран.

# 26
  • Мнения: 4 171
Благодаря, аз вече съм пациент на клиниката и съм доволна.

# 27
  • Мнения: 8
Клиника "Ео Дент", некомпетентност при информацията за клиента. Описвам кратко, защо няма да се възползваме от процедурите на клиниките аз и съпругата ми. И двамата имаме нужда от профилактика за зъбен камък и по-някой дребен кариес. Днес реших за звънна по-телефона в Люлинската клиника.

Набързо, грубо написано, без всички подробни детайли за проведените разговори:

Аз: Здравейте, имате ли в клиниката машина с лазерни процедури за кариес, избелване (за Люлин става въпрос)?
Служителката: Амии, чакайте да попитам (отива и пита някой, чувам леко, чакам). Не нямаме, има само в клиниката в Дианабад.
Аз: Добре а с какъв вид фотополимер работите, имате ли от японският течен фотополимер (най-добрият разработен до момента, доколкото изчетох отзиви из нета, български и чужди)?
Служителката: Амии (отива да пита отново, като чувам приглушен отговор на докторка: япоски? , следва мълчание (явно, това е ЪЪЪ)? Амиии, май не. Служителката се връща се на телефона и казва: Искате ли да ви дам телефона на клиниката в Дианабад и там да попитате за по-подробно.
Аз: Добре, но няма нужда ще го взема от сайта Ви при положение, че съм пред компютъра. Благодаря, лек ден
Служителката: Като желаете. (като невздрачно и смутено ми пожела лек ден)

Разговора с кликниката в Дианабад:

Аз: Повтарям въпросите от първото прозвъняване плюс с каква машина се извършва премахването на зъбен камък (по-най старомодният начин със сода, язък им за лазерите и другото оборудване. Поне ултразвук да си купят, че иначе се обезмисля лазера, ако ще се дават не-малко пари за процедури без болка или поне почти липса на тавкава.)

Служителката: отиде да пита два пъти, имат лазер, но сякаш в тази клиника не бяха чували за японският фотополимер. (Ако бях питал за фибростълкло или нещо друго не знам. 100% вероянтост е знаят: пълни с цимент, гипс, песък, забъркай ми от белото за дупката и дай ламбата )

Служителката: Най-добре е дойдете на място, защото това е регистратура и не можем да ви дадем точна информация (това след всички въпроси и съгласуване с лекар или дежурен в момента).

Повече въпроси за друго, беше излишно да задавам. Явно освен напудрена обстановка, доколкото разгледах галерията им, друго няма.

И за какво, аждеба да се вдигна от Люлин до другия край на София? За получа споглеждания от видна некомпетентност, които един професионалист би казал веднага по-телефона, само да му станеш клиент. Или поне да се предложи обратна връзка с клиента, ако е невъзможо в момента да се даде точна информация. Затова, НЕ мерси. Приключих съвсем набързо, като не искам да си мисля как работят с оборудването и другите инструменти, въпреки шумните им рекламни кампании и ПЛАТЕНИ РЕКЛАМИ, при положение, че нямат отговор за елементарни въпроси.

Имайте си едно наум, ако въпреки това сте решили да пробвате там. Интересувайте се с какви материали и техника се работи, за да не станете клиент за постоянно, през 3-6 месеца, поради некачествени материали и работа.

Ако искате да Ви боли, да Ви слагат канцерогенен (АРСЕН) и разни други вредни, тумор образуващи материали, които по-света младите доктори не са чували, то клиники и кабинети на всеки ъгъл на 2-3, че и повече пъти по-ниска цена.

Сега, ако има някой насреща, да предложи читава клиника, кабинет, адекватна докторска информация , добро оборудане и професионалисти в София, цена няма да има. Видях, че има новооткрита дентална киника във Варна (УМДЦ), която ми се вижда доста обещаваща, но чак до Варна да се пътува (освен за море Simple Smile... Също, не ми се ще да обикалям по-кабинети в които това го няма, другото липсва, ходи за снимка и тем подобни. Може и да е скъпо, но да има добро оборудване и адекватен докторски състав за елементарна зъбна профилактика. Все пак, качеството си иска повечко средства в замяна на пилене, цвилене, чегъртане, разни други гаднички мъчения и обикаляне по кабинети. Има още една, две клиники които мисля да прозвъня и ще се радвам на други мнения. (Пу, май го написах малко разхвърляно?)

Благодаря на бъдещите се отзовали (ееййй, дано някой се сети да драсне два реда:)).

# 28
  • Мнения: 356
Ние сме много доволни от клиниката , тази която е на Зографски. Препоръчвам доктор Кабасанов , определено няма да съжалявате и аз и мъжа ми ходим при него.
Импланти слагаха на мъжа ми в същата клиника , също е много доволен.
Детето водим в детската им клиника при страхотната доктор Попова .
Но малко ни е далеч , някой ако има доволен от детски зъболекар в клиниката им в Люлин ще се радвам ако сподели.

# 29
  • Мнения: 161
Колко вземат за вадене на зъб? Работят ли със здравна каса?

# 30
  • Мнения: 4 171
Колко вземат за вадене на зъб? Работят ли със здравна каса?
Да, работят. Предполагам, че не много.

# 31
  • Мнения: 161
Аз да си отговоря - само част от кабинетите им работят със здравна каса, нищо че на сайта им е написано със големи и дебели букви, че работят .
Например клона им срещу Хемус НЕ РАБОТИ със здравна каса, но това го казаха впоследствие.
Обстановката е доста натруфена, като повечето от работещите са току-що завършили студенти, които явно трупат практика.
Реално има 1-2 стоматолога, от които може да има и начинаещи , другите са "сестрите" , като отделно има 3 девойки на рецепцията.
В интерес на истината, стоматолога, при който бях ми направи добро впечатление .

# 32
  • Мнения: 6
Здравейте,
искам да споделя опита си с детска стоматологична клиника Еодент на Зографски.Синът ми е на 8 и до сега не се е налагало да посещава зъболекар. На контролен преглед при моя зъболекар,видяхме малък кариес, заради който посетихме Еодент и д-р Григорова (честно казано ми е много неестествено да нарека такъв човек доктор). След като разбра,че не са му работени зъби до този момент, веднага реши че е нормално да има много развалени зъби в устата си. Аз отивам сигурна,че детето ми има един развален зъб, а на място много набързо д-р Григорова му открива ЧЕТИРИ кариеса. Разбира се, потърсихме още едно мнение след това и си останахме на тезата за един единствен кариес.
Набързо ни пробута и силанизиране на 6-тите постоянни зъби, след която процедура вече втора седмицата детето ми е с огромни афти, с големината на памучните ролки, които се използват за подсушаване на слюнката. Детето страда много, боли го и не се храни. Всеки знае, че тези ролки трябва да се махат след обилно омокряне с водната струя, това при него не беше направено и резултатът е налице. Това е не просто некомпетентност, това е отношение.
И така всичко това за мен е ОТКРОВЕНО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, НЕЧОВЕШКО И САДИСТИЧНО ПОВЕДЕНИЕ спрямо дете. Не знам, как по друг начин може да се обясни разпробиване на здрави детски зъби, за да се източат едни пари от здравна каса и едни други от джоба на пациента (разбира се не сме сложили амалгама, а фотополимер, който не се покрива от касата, а се плаща).

# 33
  • Мнения: 10
Здравейте!
Детето ми е на 6 год. и тъй като отказа да си отваря устата след две посещения при семейния стоматолог и две при други зъболекарки, реших да потърся детски стоматолог. Е... попаднах на (копирам от сайта им) Специализирана детска дентална клиника - ЕО Дент. Реших да я заведа там и както при останалите, така и при нас отношението за първо посещение беше добро, но не това бе причината детето да си отвори устата и да позволи на докторката да работи. Причината бе наличието на един атрактивен за децата плювалник, който е във формата на заек и дъщеря ми бе захласната и впечатлена от него. Наистина обсатановката я предразположи много добре и докато се усети къде и за какво сме отишли докторката отвори зъбчето. Разбира се за това си платих с удоволствие 45 лв. На второто ходене тя детето очакваше отново срещата с заека, но за нейно не чак толкова голямо разочарование ни вкараха в съседния кабинет при едно моряче плювалник. И този път мина сравнително добре, но все пак детето отбеляза факта, че бяхме при заека с видимо недоволство. Разбира се за поставянето на лекарството, отново платих 45 лв. без да се замисля, все пак става въпрос за детето ми. Що се касае до отношението на д-р Петрова и сестрите, нищо особено, нищо по-различно от всеки друг зъболекър, т.е. всичко до момента за мен се дължеше на обстановката. Това тотално се потвърди при третото (последно) посещение, при което ни вкараха в един съвсем нормален зъболекарски кабинет. Като страничен наблюдател и познавайки добре детето си видях нейното голямо разочарование от този факт, разбира се нито д-р Петрова, нито сестрата го отразиха. Опитвайки се 10 минута (през което време детето се напрягаше все повече и сълзите станаха откровени) да я убедят да отвори устата с аргументи от сорта "няма да боли, обещавам" се наложи да се намеся и попитах, дали кабинета със стола заек е свободен. Д-р Петрова попита дъщеря ми, дали ще отвори устата на стола със заека и тя се съгласи. Тук последва едно пазарене с цел докторката да си гарантира, че няма да се мести напразно и детето обеща. В момента, в който седна на стола заек дъщеря ми отвори устата и зачака, но за съжаление някой бе избрал същия този момент да позвъни по телефона на д-р Петрова, а тя разбира се трябваше да вдигне. Разговорът не бе дълъг, може би 10-15 секунди, но те бяха изморителни за мускулчетата на отворената уста на шестгодишното дете и тя съответно я затвори. Д-р Петрова се върна след като проведе важния разговор и започна подготовка за работа (слагане на ръкавици и т.н.), при което детето видимо вече не желаеше да бъде на това място. След известни убеждения и намесата от моя страна с изнервен тон, детето отвори уста и д-р Петрова бръмна веднъж с машинката, при което малката ревна и затвори окончателно устата. Видя се, че няма как да стане този път. След тази ситуация докторката заключи, че единствения начин е пълна упойка и предложи час в петък. Категорично заявих, че съм против каквато и да е упойка, ако съм искал да я подлагам на такава манипулация щях да се доверя и нашата зъболекарка, нямаше да търся други варианти. С две думи: работа не свършиха. Разбира се, това не им попречи да поискат 35 лв. за МОТИВАЦИЯ. Попитах аз: Каква мотивация е това? Отговора бе: Вие ни загубихте времето, това че детето Ви е ПРОБЛЕМНО...нашето време струва пари. Такива били правилата на клиниката. Изключително афектиран от ситуацията и упрека на д-р Петрова, заявих, че няма да платя. Стигнах до врата и размислих. Върнах се и хвърлих въпросните 35 лв., въпреки че за мен тази клиника не заслужава нито стотинка, а дори бих казал, че не заслужава да съществува. Силно се надявам историята ни да стигне до повече хора, на които се налага да правят избор на стоматологична клиника.
Казвам се Георги Ангелов.
Пиша от профила на съпругата ми, защото аз нямам такъв, а преразказа от първо лице е много по-добър от препредадения такъв.

# 34
  • Мнения: 4 171
Георги, неприятна ситуация, но може би е трябвало да поговорите с детето предварително, да го подготвите, да му обещаете награда... не мисля, че може да се разчита само на зъболекаря да накара детето да отвори уста.

# 35
  • Мнения: 10
Благодаря за съвета. В случая с детето е говорено,говорено,обяснявано...От негова страна обещавано, че ще си отвори устата. Моля прочетете поста ми отново, че първите два пъти не е имало проблем, при трето посещение, проблема почва от там, че детето не е настанено в кабинета оборудван с детския плювалник.  newsm78 Не мисля, че е моя работа да им обяснявам на стоматолозите къде да приемат детето ми, а и след това да им плащам на тях за ''мотивация'' Simple Smile

# 36
  • Мнения: 25
Аз не съм никак очарован от ЕО Дент, преди година ходих - ставаше дума за по-сериозна интервенция. Ортодонтия + имплант. Претупаха ме набързо взеха ми 2 пъти такси за преглед (при зъболекар/имплантолог и при ортодонт) за по 10-15 минути разговор. И от двата разговора общо взето ме засилиха за лечение без никакъв индивидуален план на лечение. Ортодонтката беше готова да слага брекетите без дори да иска снимка или отливка. Аз вече избягвам подобни големи дентални клиники и търся стоматолози само с препоръка от познати и близки. Също имам близка приятелка което не е никак очарована, а от нея защипаха едни 20 хил. лева. Все си мисля, че за такива големи пари трябва да се мине през значителна подготовка, а не след 1 седмица и 2 посещения да се почва работата.

# 37
  • Мнения: 4
Кошмар !!!
Направиха ми умъртвяване на зъб за скромната сума 168 лв
След само месец и половина се отчупи огромно парче.
Пожелах да си взема направените снимки на зъба преди и след запълването на каналите и се оказа
Че не може да ми ги дадат защото им се водели като медицинска информация !

Хора все пак съм си ги платила и са си мой казах аз ,а те ми казаха любезно обадете се на ето този телефон,отне ми половин час да си искам нещо което е мое и съм си го платила.

Накараха ме да се снимам отново защото нов можело 😯😯😯😯да ми ги дадат две снимки ??!!



Не са в час изобщо


В право съм да си ги взема ама ме успях и двете!

И така желая ви успех

Много не ясни условия имат и скрити такси

Не съм доволна

Отказваме се цялото семейство

Ео дент -4 клиента


Луди

# 38
  • Мнения: 13
Изключително недоволна съм, ужасно отношение, дори смея да твърдя и брутално. Имам здравна застраховка към ДЗИ и реших да ползвам техните услуги. На регистратура ме питаха дали трябва да платя и да ми издадат фактура, или не трябва да плащам въобще. Казах им, че не съм ползвала зъболекарски услуги скоро и за това е добре да проверят. Има денонощен телефон на ДЗИ, на който се извършват тези справки. Представих си картата, те ми казаха, че са се обадили да проверят, от ДЗИ им казали, че трябва да заплатя и да ми бъде издадена фактура. Заплатих за двете си посещения общо 125лв. В последствие се оказа, че такова обаждане въобще не е извършено (в ДЗИ всички разговори се записват в системата) и въобще не е трябвало да заплащам според моя договор. Интересното е, че преди края на месеца, в ден, в който не съм ходила в клиниката, са звъняли на ДЗИ, за да проверят дали е било нужно да плащам и от там са ги информирали, че според договора ми, не трябва да заплащам нищо. Никой, не се свърза с мен да ми обясни. Предполагам, че просто ще си вземат парите и от мен и от ДЗИ. Естествено оттам отказаха да възстановят сумата, защото грешката е на ЕО Дент. Свързах се отново с тях, обясних за ситуацията, казаха, че ще разучат за какво става въпрос и ще ми се обадят. Не се обадиха повече от месец, за това им звъннах отново. Рецепционистката се държа ужасно грубо, обвини ме, че аз съм виновна, защото не съм си представила картата и не съм се легитимирала (без да има доказателства за това), повиши ми тон. Помолих да говоря с мениджър. Свързаха ме с учтива и възпитана жена, обясних ситуацията и я помолих да прегледат записите от камерите, за да се докаже, че в действителност съм представила картата си, както е по правило и грешката е тяхна. Тя ми обясни, че ще се заеме с моя случай, ще прегледа записите от камерите и ще ми се обади. Минаха вече близо два месеца, обаждане все-още не съм получила...

# 39
  • Мнения: 19 485
Изключително съм недоволна от "услугите" в тази клиника, там стоматологът, който извърши манипулация на съпругът ми се държа ужасно непрофесионално и некомпетентно, не искам да пиша повече подробности, защото побеснявам като си спомня. Кракът ми няма да стъпи повече на това място.

# 40
  • Мнения: 1
Здравейте! Водя там дъщеря си от 5 години. Бяхме при д-р Генчева и нямахме никакви проблеми. Тя излезе по майчинство и ни прехвърлиха на д-р Живкова И СЕ ЗАПОЧНА! Първия преглед откри плопит на дъщеря ми. Каза да ходим през 2 месеца. След 2 месеца ни откри 4 кариеса. Тъй като до тогава детето имаше изключителни здрави зъби аз се усъмних. Отидох да търся второ мнение, под предтекст че сме за профилактичен преглед при Хаджиев Дент. Там след обстоен преглед ни казаха, че няма и петънце. И за да съм сигурна, че там не са изпуснали някой кариес ( все пак ни казаха, че има 4) реших да потърся трето мнение. Този път обясних, за какво става въпрос. Ходихме Топ Дентал. Там буквално търсеха кариеси, но нищо не откриха, двама стоматолози я гледаха! Сами си правете изводите! До последно не исках да повярвам, че някой може да постъпи по този начин с дете!

# 41
  • Мнения: 4
Аз също искам да споделя впечатленията си от Ео Дент. Тази пролет имаха безплатни прегледи в рамките на някаква кампания. И аз, и съпругът ми, отидохме на такъв преглед в два различни филиала на клиниката. И на двамата ни бяха открити кариеси, които не търпят отлагане. Малко по-късно във времето всеки от нас отиде при личния си стоматолог и нито един от тези кариеси не беше видян. Доста е притеснителен начина, по който се опитват да си създадат клиенти. Не бих отишла там отново, защото им нямам доверие.

# 42
  • Мнения: 2
Много недоволен съм от тази клиника (кв. Лозенец, бул. "Черни връх" 6А ). Надути цени, които изобщо не отговарят на качеството на услугата и отношението на персонала.

# 43
  • Мнения: 4
Здравейте! Аз постнах моя коментар в друга тема, преди да открия и тази, затова ще копирам (надявам се не е забранено) каквото написах и в другата тема:

НЕ ходете в ЕО ДЕНТ!!!
Миналата година си вадих мъдрец в ЕоДент, бул. Витоша. Оралния хирург беше д-р Бояджиев. Избрах го заради препоръка (беше грешка!), но ако някой има намерение да ходи при него - НЕ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ!
Процедурата мина бързо, но след всички типични симптоми за след подобни интервенции, установих, че този хирург ми е увредил нерв!
Да не споменавам, че веднага след като приключи ме попита за парите, а като платих, повече не му бях много интересна. Отношението му е надменно, прекалено самоуверен е, не обръща достатъчно внимание на пациентите, а при мен и сгафи прекалено много!
В двете седмици след интервенцията, докато разбера от други хирурзи какво се е случило и защо не ме пуска упойката (както си мислех тогава), щях да полудея от притеснения...за да съм честна -  колегите му ми казаха, че мястото е обработено много добре и изглежда добре, но на ренгена се е виждало, че е трябвало да бъде много по-внимателен в моя случай, а за съжаление той не е бил такъв!! Сега вече едан година нямам чувствителност... половината ми език не усеща вкусове... ужасно е! Отидете при друг хирург, аз съжалявам, че отидох там и им поверих нещо толкова важно! Да, на рецеприята са мили, но не бяха достатъчно внимателни където по-важно! А дори не помня дали подписах предварително уведомение за рисковете от такива процедури...

# 44
  • Мнения: 9
Здравейте! Някой има ли мнение за д-р Стоев на Черни връх?

Общи условия

Активация на акаунт