Удариха туристи с такса “хавлия”

  • 1 956
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 2 401
Вярно ли е това???  Shocked

Цитат
Нов скандал разтресе Несебър вчера за платените услуги на плажа. Нечувана такса от 10 лева за пясъка на плажа измислил концесионерът на брега. По толкова събират гардовете от всеки турист, който е успее да намери местенце и опъне хавлия в свободната зона, оплакаха се потърпевши. Дори и без да ползват чадър или шезлонг, плажуващите задължително трябва да се бръкнат за налога. В противен случай биват изхвърляни с грозен скандал от плажа. "Това е платена зона и пясъкът, и слънцето струват 10 лева", безцеремонно заявявали яки момчета пред изумените туристи. Само преди ден общината се противопостави на задължителното ползване на шезлонг и чадър, и двете по десетолевка. Хотелиери и туроператори заплашиха вчера с бунт, ако концесионерът, фирма "Сироко", не прекрати рекета. След спешна среща с кмета Николай Димитров общинарите решиха да уведомят за проблема министерството на регионалното развитие. Изпратен е и сигнал до Комисията за защита на потребителите и Комисията за защита на конкуренцията с настояване за разследване. Каква да е сумата, която се събира като такса за шезлонг и чадър, се определя от конецисонера на плажа, коментираха от МРРБ. От ведомството са предложили на Министерски съвет да се намали таксата, която се плаща от стопаните на плажа на държавата, ако концесионерите не са вдигнали цените в сравнение с 2008 г. за сянката и плажното легло. По закон категорично е забранено да се събират пари за достъп до плажа. 50% от ивицата, която се стопанисва трябва да е свободна за хавлиите на туристите и концесионерите нямат право да събират пари за нея.

# 1
  • София
  • Мнения: 3 800
Очаквам скоро и такса въздух да събират.Много са  нагли  #Cussing out

# 2
  • Мнения: 1 047
Май няма да ходя на море вече.

# 3
  • Мнения: 6 031
На Несебър са най-наглите концесионери които могат да съществувут.Свободнта зона е навряна на края на плажа към Равда. Цените няма какво да ги коментирам-скъпо...Шазлонгите е чадърите с тези цени естествено стоят повече от половинета празни.
А колко по-лесно е да намялет цените и да бъдат запълнени на 100% чадърите и шезлонгите.
Отгоре на всичко плащайки сутринта не запазваш правото за чадъра и шезлонга за целият ден.Станеш ли с багажа край, не можеш да се настаниш отново без да платиш.
Възмутена съм от "обирджийсктвото" на този плаж.Това са ненормални цени.
Може би целта на концесионера на плажа е да фалират хотелите, защото всеки който отиде там и трябва да плаща допълнително по 30 лв. на ден ще си помисли дали да отиде втори път.

# 4
  • Мнения: 1 047
...Станеш ли с багажа край, не можеш да се настаниш отново без да платиш...
Ей това не мога да го разбера и винаги ме е възмущавало.

# 5
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 588
Много нагло.
Надявам се концесионерът да бъде задължен да спазва законовите разпоредби.
В противен случай очаквам да въведат такава практика по всички плажове.

# 6
  • Мнения: 4 784
Ум не ми побира как може въобще да му дойде на акъла да събира пари за хавлиите!!!???

# 7
  • София
  • Мнения: 5 258


 #Crazy
Ето за това не искам вече на море в България  Naughty В Несебър не съм била от много време, а като гледам
няма и да стъпя. Миналата година в Синеморец ни вземаха по 2-3 лв, за да паркираме на полянка  Shocked
Всеки иска пари да прави, никой  не се грижи за клиентите. Скоро ще въведат я такса за амортизация на пясъка,
я такава за въздух или пък такса говор... как така ще си говорите или дишате безплатно  #Cussing out

# 8
  • Мнения: 2 401
Забелязвам някои доста притеснителни неща в последно време.  Мутрите като че почват да огладняват и да озверяват, не ми се мисли до къде ще стигнат след още няколко месеца като ги стегне съвсем безпаричието.  Тая случка ме връща в началото на деветдесетте.. Преди няколко дни пък един мутроподобен сервитьор в една кръчма ми заяви, че няма да ми сервира кафе на гладно.. ooooh!

# 9
  • Мнения: 398
Преди 2 години бяхме на Златни пясъци и една от причините никога да не повторим е именно това.По плажа наредени хиляди шезлонги на които няма хора.Вечер ги събират на един куп но въжето с което е заградено си остава.Е,по Дяволите,ми аз искам да се разхождам свободно по плажа,да лежа директно на пясъка или на моя си кърпа,да има свободно място където децата да ровят и да си правят разни фигурки.
А чадърите-те и вечер си остават и щеш-нещеш ще вървиш под пях,ако си по висок-мястото ти не е на плажа  #2gunfire

# 10
  • Мнения: 327
Ей,тва вече е върха smile3514

# 11
  • София - Бургас
  • Мнения: 2 193
Това е поредният пример с който гоним  българските туристи.....
Ами да, усетиха се българите и започнаха да пътуват, да обикалят и да правят база за сравнение, естествено, че тези, които веднъж са почивали в чуждестранни курорити, няма да почиват отново в Бг, за съжаление, разбира се.

# 12
  • T"A
  • Мнения: 2 515
Преди няколко дни пък един мутроподобен сервитьор в една кръчма ми заяви, че няма да ми сервира кафе на гладно.. ooooh!

 rotfImao
Това ми звучи като виц  Laughing

Но ти вярвам  Tired

# 13
  • София
  • Мнения: 5 258
Преди няколко дни пък един мутроподобен сервитьор в една кръчма ми заяви, че няма да ми сервира кафе на гладно.. ooooh!

 rotfImao
Това ми звучи като виц  Laughing

Но ти вярвам  Tired


Бе и на мен така ми прозвуча в първия момент да ти кажа hahaha
минзухар : Това в кое заведение е... мен като ми е кофти настроението винаги мога да отида
и да спретна едно "скандалче" на подобен сервитьор и после да се усмихна  Twisted Evil
На всякъде на запад не само, че ще ти сервират кафето, но и ще ти се усмихват. Нищо не пречи
да отидеш на ресторант и да не си гладен - да искаш само кафе. Просто не проумявам наглостта на
българските заведения/хотели и всичко. Миналата година в Синеморец почти не набих собственика,
като ни настани в стая, през чиито балкон минават високоволтовите жици...след около час скандал ни смени стаята.
Като бях във Франция в Радисън, само се оплаках, че климатика в стаята ми е шумен и човекът от рецепцията ми даде
ключове от 4 други да проверя дали има стая, отговаряща на изискванията ми, че накрая ми пратиха бонбони и минерална
вода. А познайте в кой от двата хотела ще се върна?  Tired

# 14
  • Мнения: 2 401
Какъв виц, бре. Писах за случката в друга тема.  Тъпото е, че заведох хора там, щото има приятна градинка и вкусни домашни торти. И става въпрос за 11 ч. преди обяд. Кръчмата е в Красно село, на ул. Хубча, не и знам името честно казано. . 
Ума ми не го побира, толкова много перачници ли има в България, че на толкова ужасно много хотелиери и кръчмари изобщо не им дреме дали ще има клиенти или не.

# 15
  • T"A
  • Мнения: 2 515
И аз съм я разказвала тази случка, но ще повторя, защото е в унисон с темата. Действието се развива преди няколко години в Созопол, в ресторантче с гледка към морето. В момента, в който сядаме там, освен нас, да има още една маса, т.е. не е пълно. В менюто има салати с някакви екзотични имена (т.е. не става въпрос за шопска салата или руска салата, за които всички знаем какво съдържат), позволявам си да попитам какво има в някаква салата, за да преценя дали да си я поръчам. Сервитьорката ми обяснява на две-на три и добавя сърдито "Ама, да не смятате да ме питате за всяка салата сега"  Shocked Не че такива ми бяха намеренията, но и да бяха - защо да не питам, след като не са си направили труда да запишат в менюто  newsm78

В същия град, в пицария гасне тока, заради което не могат да ни анулират поръчката, но не могат и да ни сервират ястието. В продължение на 10-15 минути всички сервитьори изчезват от полезрението, без никакво обяснение. Накрая отивам на бара, за да попитам какво става, казват ми, че няма ток и че трябва да почакаме с коментара  - "и без това повредата засяга целия район и никъде няма да си намерите място, на което да ви поднесат храна"  Crazy Но няма да се сетят да ти поднесат студена напитка напр. докато чакаш (в този случай би следвало да е за сметка на заведението) или пък да дойдат да ти се извинят, че поръчката се бави по независещи от тях обстоятелства.   Rolling Eyes

Обслужването е на ужасно ниво, не знам кога нещата ще се променят  Confused Жалкото е, че с цел повишаване на оборота се изискват допълнителни заплащания (като примера с такса "хавлия"), а не се мисли за подобряване на качеството (било то на стоката, на услугата или на обслужването)  ooooh!

# 16
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 588
Всякави типажи има.
В някакво смотано кафе в Созопол, дъщеря ми счупи една чаша /за вода от най-евтините/. Любезно попитах сервитьорката иска ли да я платим и тя каза - трябва в троен размер и ни взе толкова пари, колкото сигурно за цял сервиз. Повече не стъпихме, въпреки че преди това си пиехме там редовно кафето. Виждала съм и заведения, които в аналогични ситуации поемат щетите за тяхна сметка.

# 17
  • София
  • Мнения: 1 832
Колко струва една чаша и всеки клиент ли чупи, за да се плаща в Троен размер? В повечето случаи чашите са рекламни и собствениците на заведенията не дава и стотинка за тях.

# 18
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 588
Да, в София не искат да им се плащат чашите.
Имам чувството, че на морето, хората по почина "ден година храни" гледат да понапълнят гушите, по всевъзможни начини.

# 19
  • Мнения: 4 784
Колко струва една чаша и всеки клиент ли чупи, за да се плаща в Троен размер? В повечето случаи чашите са рекламни и собствениците на заведенията не дава и стотинка за тях.
Наскоро ни се случи в една пицария /е, не беше на морето/, синът ми счупи една чаша, но не я прибавиха към сметката, пък камо ли и в троен размер. И в дествителност беше рекламна на минерална вода.

Общи условия

Активация на акаунт