Доня Туфиня извинявай, но случайно да си ми била на гости в последните няколко дни? Бъдейки болна, сополива и в лошо настроение реших да се метна в света на сладникавите романтични комедии. Изгледах няколко от твоя списък. Определено не всичките са сладникави, някой даже хич.
Високосна година - определено няма да го гледам втори път - права си за невероятните пейзажи, но друго не остава след този филм.
Не е лесно - всъщност някъде четох спор за превода на заглавието - не би трябвало да е "не е лесно" ,а американците така отговаряли, когато не могат да дадат определение дали бракът им върви, дали не са пред раздяла, с две думи не съм свободен, но може и да стана - нещо подобно беше..
А.Болдуин ми се видя ужасен, а така си падах по него преди години, За Стриип - е няма как да кажа и една лоша дума - прекрасна е. Самият филм не ми оправи настроението, нито пък ме излекува.
Отблизо - гледах го по кината преди години, гледах го пак и ще потретя - страхотна игра и прекрасен сюжет.
Изгонени от вкъщи - някъде до към 20-тата минута - нищо не ми хареса и го спрях.
До тук са съвпаденията, но съм изтеглила още Горе в небето и господарката на подправките абе все едно заедно сме избирали какво да гледаме...
Така да продължа какви други буламачи още изгледах и на какви прекрасни филми попаднах - за мен де.
Марли и аз - много ми хареса, определено ще го повторя, но нека да е след поне две три години, ,защото ревах накраяй много.
How To Lose A Guy In 10 Days - приятна комедия, само краят ми е някак недовършен, гледам го за втори път, нищо не помних от първия..
The Break Up Artist - пълна боза, не ми допадна.
The.Ugly.Truth - хареса ми, но няма смисъл от повторно гледане. Чудя се дали не ми хареса заради актьорския състав - май да.
Monster.In.Law сюжетът не ми допадна, играта и актьорския състав да.
Leatherheads Джордж Клуни и тук ми се видя много остарял, Рене Зелуегър някакси ми изглежда във всичките си филми еднаква - еднакви мимики, еднакви движения. Не ми допадна филмчето, въпреки че Д.Клуни ми е тайна мечта
50 First Dates Хареса ми много, бих го гледала пак, и тук ревах.. Страхотна игра и невероятен сюжет.
Knocked.Up- не ми допадна, но поне го изгледах.
Fools.Rush.In- хареса ми, остави едни романтични мисли в главата ми докато заспивах.
Two.Weeks.NoticeСтаро филмче, гледам го за трети път и пак ми харесва - но пък Сандра Бълок и Хю Грант - как да не ги харесваш.
The.Back-Up.Plan - хареса ми, смях се от сърце, но някъде по-напред в темата го писах същото.
Гледах още Мама мия, The Wedding Planner, и още пет-шест, но за тях другия път, че малката се събуди....