Бойлерите Stiebel Eltron влязоха в черния ми списък

  • 21 405
  • 27
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 21
Здравейте,
поводът да пусна тема във форума е, че вече трета седмица Stiebel Eltron отказват да ми сменят бойлера или върнат парите. Купен през 2007-а година вече два пъти протича! Т.е. не могат да изкарат и ДВЕ години прехвалените бойлери Stiebel Eltron. Нарочно купихме скъп бойлер за да не се разправям със смени през година. А то се оказа точно обратното. Като го сменяха първия ми казаха, че новия бил по-хубав. Сега като се развали втория ми казаха, че тази серия била толкова лоша, че я били спрели от произоводство. Възвратния им клапан в началото ми обясниха как бил много важен и качествен - немско производство. После се оказа, че го правили само с налягане през противоналягане и затова се получавали шупли и почва да капе.  А него не го покрива гаранцията, но пък без него не важала.

Дотук добре. Каквото и да има важното е, че е с 10 години гаранция!
Но сега разбрах, че и в това има уловка.

След като навъртях сигурно 10 лева за разовори по GSM и обещания, че просто трябва да си изчакам реда за смяна се оказа, че моят модел бойлери Stiebel Eltron вече не го внасяли и трябвало да си доплатя за нов модел със същия обем. Аз съм го купил през 2007г. за 370лв.,а новия  с отстъпката за интернет пазаруване излиза към 430. И сега трябва да си доплащам 60 лв поне. На въпроса ми защо да плащам инфлацията за тези 4 години ми отговориха, че не "коментирали" инфлацията. Поисках да не си губим времето взаимно и да ми върнат 370-те лева и да се разделим по живо по здраво, но те казаха, че шефа е казал да си подам оплакване в комисията за защита на потребителите и че няма да ми върнат парите.


И ето ме първо в комисията на форума нa bg-mamma.com  Simple Smile Не знам дали можете да помогнете с полезен съвет, но съм длъжен да го напиша за да знаят хората, че сервизът на Stiebel Eltron и отношението към клиентите на Stiebel Eltron е гола, непритоплена вода.

П.С. Между другото забелязах, че на бойлерите Stiebel Eltron им е вече 5 години гаранцията, което значи, че са се видели в чудо с толкова скапани бойлери!

Последна редакция: вт, 14 юни 2011, 16:14 от ta-ta

# 1
  • Мнения: 9 487
Ама по най-бързия начин сезирай КЗП, не оставяй да си правят каквото искат Twisted Evil -имат и електронен вариант за подаване на жалба. Peace-само задължително условие е, да пазиш и пратиш и снимка на касовата бележка Peace:
http://www.kzp.bg/

Успех и пиши какво се случва! Peace

# 2
  • Мнения: 21
А, току що ми се обадиха, че са поръчали същия бойлер и го очакват тази седмица да го получат, а следващата да го монтират.

Явно като се развънях на повече места има ефект. Досега си контактувах само с шефа на сервиза.
Благодарности на г-н Петков от Balmax, който ми съобщи добрата новина!

Аз осъзнавам, че нямат вина за качеството на бойлерите и първия път много бързо го смениха. Но този път ме изнвервиха доста с абсурдните си обяснения. Дано всичко е наред сега.

Не обичам да хвърлям празни обвинения.
Така че ако сега ми го сменят, може да се приеме, че нямам претенции към тях!

# 3
  • Мнения: 210
Нещо не ми стана ясно newsm78 от сервиза или официалния представител на марката е отказал гаранционното обслужване?

# 4
  • Мнения: 19 523
Като човек, който е хвърлил вече два бойлера на Стибел Елтрон, защото от великия сервиз отказаха да ремонтират "отхлупен" от налягане на гореща вода бойлер и мъжът ми се принудил да купи друг, но пак оттам, напълно разбирам патилата на автора на темата. Бойлерите им не струват, сервизът и монтажа са отврат и като отношение към клиента, и като професионализъм. Вече съм с Елдом с неръждаем казан, поне няма да протече рано, ако не друго.  Но наистина ако уредът е в гаранция - трябва да се сезира КЗП. Вече почнах да се плаша от уреди с голяма гаранция /визирам специално марката Горене/, защото само в потресающия България сервиз може да се извърши ремонта, и така ми "ремонтираха" и връщаха развалена една съдомиялна три месеца. Сега ако имам проблем познайте дали ще търся фирмения сервиз....Извинете за офа, не се сдържах.

# 5
  • Мнения: 21
Нещо не ми стана ясно newsm78 от сервиза или официалния представител на марката е отказал гаранционното обслужване?

Е те не са ли едно цяло? Първо звънях на един номер от гаранционната карта и отсрещната страна ми се представи като шеф на сервиза. И точно той ми каза, че съответно неговия шеф решава как да ме компенсират. След това се обадих на телефоните на сайта на Balmax за да говоря с баш шефа и там решиха проблема.

 Една фирма са реално защото и на двете места имаха достъп до протокола за повредата и знаеха точно за кой случай става въпрос.

# 6
  • Мнения: 210
ta-ta, в масовия случай са отделни юридически лица и често има разминаване във финансовите им интереси. Т.е. сервизите обслужват гаранционно различни търговски марки и изобщо не им пука дали ние, масовият клиент ще сме доволни от една или друга марка. Не така стоят обаче нещата при търговските представителства и производителите...Затова, като се окаже че има проблем, чието сервизно решение не ме устройва се свързвам с представителството. Както разбирам това и при теб е свършило работа:)))

# 7
  • Мнения: 592
Като ти сменят и 9-я бойлер и ще ти просветне - просто напиши всичко до фирмата в Германия, не се хаби тук да пишеш до арменския поп и клоновете му. Ако знаеш жена ми как взриви БМВ... жалко че не знаехме името на един техен служител... Успех!!!

# 8
  • Мнения: 2 241
Като ти сменят и 9-я бойлер и ще ти просветне - просто напиши всичко до фирмата в Германия, не се хаби тук да пишеш до арменския поп и клоновете му. Ако знаеш жена ми как взриви БМВ... жалко че не знаехме името на един техен служител... Успех!!!

Подкрепям напълно  Peace
Във фирмата имахме проблем с българското представителство на Сони.
В момента, в който споменахме, че ще се обърнем към хедофиса, решиха проблема!

# 9
  • Мнения: 21
В момента съм в изчакване, но ако обещанията се окажат лъжливи определено ще пиша и до Германия!

# 10
  • Мнения: 21
Малко със закъснение, но все пак да кажа, че ми го смениха бойлера в 30 дневния срок.

# 11
  • Мнения: 1
Здравейте,

За съжаление аз също се включвам в темата като недоволен потребител на бойлер Stiebel Eltron и още по-недоволна и крайно разочарована от недодяланото, грубо и елементарно отношение на представителите за България - Balmax!

Днес сутринта изведнъж се изсипаха почти всичките 100 литра гореща вода от бойлера. След като изключих бушона и водата започна великото чистене и сушене, защото освен целия ни коридор и спалнята плуваше във вода. Илишно е да споменавам, че шкафа в който се намира бойлера, всичките прапарати и пералнята се наду... едни 1000 лева скъсани и изхвърлени Sad

Обадих се на сервиза и един изключително нелюбезен господин ми даде да разбера, че не го интересува особено какво се е случило и по-рано от следващия ден няма кой да дойде да провери проблема. Бойлера щели да сменят след около месец. Аз съм потърпевшата, а той ми се караше от другата страна все едно съм изкъртила и счупила бойлера. Направих му забележка да не ми повишава тон и да не вика, защото не е в позиция да го прави.

Първо, аз съм бременна в 5ти месец. Но и да не бях, хигиената пак за мен е на първо място. Как да не се къпем със съпруга ми месец?! Не сме диваци все пак! На всичкото отгоре, тъй като спрях централно водата, сега изобщо нямаме вода в банята - нито зъбите и лицето да си измиеш, нито до тоалетна можеш да отидеш. Повечето от вас знаят колко често една бременна ходи до тоалетна... Толкова мизерно никога не се бях чувствала.

Обадих се на телефона в централния им офис - 0885 160 835. Разговарях с г-н Петков, който беше мил и "разбиращ". Каза, че ще се обади до половин час и ще ме уведоми какво ще се случи. Аз го помолих, ако наистина ще отнеме толкова много време една смяна (доставка на бойлер) да ни сложат някакъв временен. Също така уточних, че случаят наистина ми е спешен и се надявам още днес да изпратят човек. Все пак живея в София и дори адресът им е близо. Два часа по-късно се обадих да проверя какво става и думите му бяха: "А, да бе, аз пропуснах да се обадя". Както беше любезен в предишния разговор, така започна да се държи и да говори като "тийнейджър" в 9-ти клас. Аз бях изумена и дори ми го казах, защото побърза докато още говорех да ми затваря телефона - бяга от ситуацията, защото не знае какво да каже. Не мога да повярвам, че разговарях с оновен представител за България на толкова сериозна фирма като Stiebel Eltron.

Първо реших да пиша тук, след което се насочвам към комисията за защита на потребителите и Stiebel Eltron Германия.

А, само да допълня, че българските "долни" марки идват в деня, в който им се обадиш и дори сервиза извършват в рамките на 1 ден. Далеч по-изгодно е всяка година да ти сменят 1-2 пъти те бойлера, отколкото Stiebel Eltron на 2-3 години! Явно скъпото не винаги е най-доброто Sad

# 12
  • София
  • Мнения: 1 743
А защо не сложите 2 тапи на изводите на бойлера и да си пуснете водата на апартамента.А наистина на Елдом инвест,когато ми протече бойлера в петък сутринта ме отсвириха за другата седмица.Но като им вдигнах един скандал още в петък до към 15 часа вече ми смениха бойлера,но който го закарах в сервиза.Иначе за 5 години на 3 ден ми смениха терморегулатора,на 2 година нагревателя е после още 2 ми смениха бурето на бойлера.Така всяка година бях с нов бойлер.

# 13
  • Мнения: 1
За съжаление наистина трябва да да ги настъпиш по опашката, за да си свършат работата. А би било толкова по-лесно и леко, ако хората си вършат работата след като сигнализираш за съответния проблем. Иначе се чувствам, все едно насила ги карам да работят... Тъжно!

rumen_iankov, благодаря ти Simple Smile Оказа се, че може да се спре водата само към бойлера, но това аз не го знаех, съпруга ми я спря като се прибра от работа и ми показа къде са "врътките" Simple Smile

В крайна сметка по едно време към 17:30 непознат номер ми звъни на телефона... като отговорих на обаждането, мъжки глас ми каза: "Майсторите сме долу. Отворете ни." Дори не можех да повярвам, защото никой не се обади да ме уведоми за развитието на нещата и да очаквам изобщо някой да дойде. Та... майсторите погледнаха бойлера, направиха му снимка, снимаха гаранцията с касовата бележка и казаха, че бойлера е за смяна. Утре сутринта в 9 трябва да се обадя до сервиза, за да ми кажат кога ще го сменят и дали ще донесат оборотен/временен бойлер - майсторите потвърдиха, че това е напълно възможно и се практикува (разбира се, ако не го изискаш никой няма да ти го предложи).

Пак ще пиша за развитието на нещата около прословутия ни бойлер Simple Smile

# 14
  • София
  • Мнения: 1 743
Е дано ви го сменят.Ако имате възможност поставете бойлера в банята,така ако протече няма да ви направи много поражения.

# 15
  • Мнения: 5 160
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 23 780
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking
Бойлери Матев. Голям фен съм им. Български.

# 17
  • Мнения: 19 523
Да ви питам - Елдом инвест или Дипломат?  Thinking
Бойлери Матев. Голям фен съм им. Български.
Матев у нас излезе голям боклук - протече безвъзвратно на третата година, наводни ужасно. Освен това докато работеше корпусът му беше горещ, което е лоша атестация за изолацията на бойлера и съответно за енергоспестяване. Сега съм с Елдом инвест и като че ли тази марка е най-малкото зло сред бойлерите, но сме взели неръждавейка.

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 23 780
Аз имам 6 броя бойлери Матев различни размери и нямам проблем с нито един. 6 с тези на майка ми. Различни размери, със и без серпентина.

# 19
  • Мнения: 19 523
В допълнение да пиша, че ми беше и в гаранция бойлера на Матев и като протече се направиха на разсеяни и въобще не ми съдействаха от фирмата. Този на Елдом си го купих спешно и не ми е идвало наум да давам втори шанс на тази марка.

# 20
  • Мнения: 0
Здравейте,за днес съм поредната изпатила се от сервиза на stibel Elton,от две години съм си закупила бойлера и от два дена почна нещо да тече от връзката,обадих се на тел на сервиза отразена на гаранционната бланка,до тук ОК, казаха ми че днеска ще ме посети техник и че задължително трябва да си сменя предпазния клапан който не е в гаранция но струва с монтажа 50 лв,ОК.имам ли друг избор щом така трябвало защото е за доброто на бойлера. Пристига днес техникът един възрастен чичко, почва да бърка в бойлера преди да го източи и следователно наводнява антрето и хола с вряла вода, почва да чисти и да уфка ,като се развиках защо не източихте водата отговорът беше НЯМА КАК ДА СТАНЕ !!!отам почва да мърмори кой ви е монтирал бойлера, ами Вашият сервиз по нашето искане,ами няма печат че са го монтирали те,и ние така не монтираме,после как се казва техника които го е монтирал защото съм длъжна да му помня името,а уж били само двама техника в целият сервиз. Искаше цялото време да натъкне че не те са го монтирали за да не поемат гаранцията. И накрая нямал право да пише при графа посещения и ремонти че е идвал и какво е сменил,хубава работа .
Повече ако ми се наложи ремонт няма и да ги потърся а сега ще пиша за доброто поведение на централата в германия.

# 21
  • Мнения: 19 523
Да, най-добре пиши в Германия. Като те чета, нищо не се е променила в обслужването им вече 20 години. За мен те са срам за немска марка и не заслужават изобщо да присъстват на пазара с това си поведение. Как пък един свестен техник за толкова години не срещнах в техните многократно посещавани от мен сервизи!

# 22
  • Мнения: 0
Още днес ще им пиша,сега ги нареждам добре във всички черни списъци,та да не се изпатят и други като на.отгоре на всичко ми е намалил налягането на топлата вода че сега трябва да търся от къде да я усиля .от един малък теч само главоболия ми причиниха. Следващия път ще си търсия обикновен техник и сигурно ще излезе по добър от тях,без това гледат как да не си признават гарНцията.(всеки можел да си печата тяхната бланка ,моля ви се това е израз ,а номера под който фигурираме в тяхните гаранции сигурно пак аз си го измислих. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТОВА Е БГ.

# 23
  • Мнения: 0
Писах на прословутата фирма в германия,същата простотия като тук, първо ще се свържат с представителите си в БГ да разберьт проблема и после ще ми пишат ако трябва,съжалявам че се доверих на тази марка но никога повече не купувам и не препоръчвам някои да си купи от нея освен някои любител да си развали къщата.даже счупения спирачен кран не иска да го смени и по телефона днеска  ми отговаря госпожата ще ви върнем позвъняването демек гледаи си работата счупих ме ти крана,наводнихме ти апартамента и да тук сме.сега ми предстои ремонт в къщи причинен от тьпотията и неграмотността на техникът им.

# 24
  • Мнения: 19 523
Писах на прословутата фирма в германия,същата простотия като тук, първо ще се свържат с представителите си в БГ да разберьт проблема и после ще ми пишат ако трябва,съжалявам че се доверих на тази марка но никога повече не купувам и не препоръчвам някои да си купи от нея освен някои любител да си развали къщата.даже счупения спирачен кран не иска да го смени и по телефона днеска  ми отговаря госпожата ще ви върнем позвъняването демек гледаи си работата счупих ме ти крана,наводнихме ти апартамента и да тук сме.сега ми предстои ремонт в къщи причинен от тьпотията и неграмотността на техникът им.
Ами няма лошо да проверят случая, от друга страна какво очакват да им кажат тук представителите - да, наводнихме апартамента на хората, некъдарни сме и не ни се работи.....Просто стойте далеч от тази марка за в бъдеще.

# 25
  • Мнения: 0
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

# 26
  • Мнения: 9 487
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

Лекинко си ядосана..разбираемо Wink
Обаче нали не очакваш, че германците ще се доверят само на това, което твърдиш ти, без да поискат обяснение от представителя им, който им срива реномето...не ги мисли за толкоз тъпи. Peace

# 27
  • Мнения: 19 523
Така ще е просто споменавам патилата си та друг да не се пати като нас. Нищо не очаквам от немската фирма но много тъп отговор беше от тяхна страна.зле говори това за цялата фирма не само за тяхното представителство в БГ.

Лекинко си ядосана..разбираемо Wink
Обаче нали не очакваш, че германците ще се доверят само на това, което твърдиш ти, без да поискат обяснение от представителя им, който им срива реномето...не ги мисли за толкоз тъпи. Peace


Е, и представителя като вземе да си признае......Не ги мисля за тъпи никак, но отдавна трябваше да стегнат юздите на българското представителство, защото ги излагат от години. Разбирам да е първи случай да се изненадат. Още от преди 13-14 години съм имала преживявания с тях, а и не само аз съдейки по отзивите на хората от форума. И нищо не се е променило.

Общи условия

Активация на акаунт