Fashion Days отговаря на вашите въпроси

  • 128 215
  • 875
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 787
От днес има по 16 (шестнадесет) имейла с анкета за поръчка №102304335 и 102178320. Моля, заемете се по-сериозно с отстраняването на проблема.

# 61
  • Мнения: 2
Аз съм вече тотално разочарована и спирам да пазарувам от вашия сайт.
Първо поръчах блуза, която дойде с дефект, едното копче нямаше задна закопчалка от вида тик-так. Чаках я два месеца близо и накрая дефектна. Приших копчето и се отказах да се занимавам с връщане. Реших, че е инцидентно. Вчера получих блуза на Gas, видимо и нямаше нищо, но при първото пране преди да я облека боята и остана в пералнята. Пишеше да се пере на 40 градуса, аз я прах на 30. Сега изглежда толкова състарена, сякаш е носена 10 години, пусна се и бримка. Имам други тениски на Gas, нося ги с години, не са мръднали. Според мен това не са маркови дрехи, а имитации и такива с дефекти. Дадох си парите на вятъра, очевидно не мога и да я върна, хвърлих етикетите и фактурата, а и я изпрах за да я нося. Днес пак имах пратка, една блуза, отново с малък дефект.
Моля някой от сайта да обясни, но на оправдания се начетох.

Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка.
Когато става въпрос за качество на стоките, сме много стриктни и сигнализираме на нашите доставчици при евентуални проблеми. Бихте ли изпратили имейл към нашия отдел Обслужване на клиенти с номер на поръчките и описание/снимки на проблема. Ще Ви отговорим в рамките на 24 часа и ще сигнализираме на производителите. Можете да изпратите информацията на: fashion@fashiondays.bg
Ще очакваме Вашия имейл.

Хубав ден! Simple Smile


Писах ви на и-мейла. Няма отговор. Говорите за рамките на 24 часа отговор ?

Редактирам се. Получих пет мейла с анкета за едно и също, но не и отговор на писмото.  Thinking

Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка! Simple Smile
Много често се случва и-мейлите, които изпращаме да попаднат в папка Спам. Възможно е да не виждате наш отговор точно поради тази причина. Ако може да ни кажете кога точно сте се свързали с нас по и-мейл или да посочите съответния и-мейл адрес, който ползвате (на лично съобщение), за да проверим с колегите от отдел Обслужване на клиенти каква е ситуацията и поради какви причини не получавате отговор.
Благодарим Ви предварително!

Хубав ден!

# 62
  • Мнения: 2
Привет отново. Едната от 3те ми рокли пристигна и напълно оправда най-добрите ми очаквания ! Наистина е прекрасна !!! Simple SmileОтдъхнах си ...сега продължавам да чакам другите поръчки ...и все пак ми се иска да не вярвам, че има недоволни чак толкова крайно - с разшити обувки и прочее...

Здравейте,

Много се радваме, че поръчката е вече при Вас и сте доволна от покупката си! Simple Smile

Хубав ден!

# 63
  • Мнения: 0
Здравейте,
искам да попитам как се възстановява сумата на отказана поръчка, която предварително е платена с кредитна карта?

И защо сроковете за доставка ги пише в потвърдителния мейл, а не са описани преди да се направи плащането? Защото вероятно хората, които искат да си купят сандали или летни дрехи, няма да го направят, понеже зимата ще им бъде някак некомфортно с тях...

А какво стана с отговора на моя въпрос?

# 64
  • Мнения: 2
Здравейте! А аз искам да задам друг въпрос. Как е възможно 10сек след влизане в нова кампания, избиране на артикула и натискане на бутона за финализиране на поръчката, артикулът вече да е изчерпан?? Дори още при отваряне на кампанията много от артикулите да са ограничени? Вие ли си ги измисляте тези неща, за да стимулирате "борбата" за дрехи и обувки? Щях да дам 150 лв за гуменки, но уви не ми позволихте да си ги поръчам...

Здравейте,

Относно коментара Ви - всяка една кампания, която виждате на сайта ни е активна за всички шест държави, в които присъства Fashion Days. Кампаниите стартират по едно и също време и тъй като интересът е наистина голям някои от артикулите се изкупуват изключително бързо. За да избегнете подобни ситуации можете да се абонирате за нашия бюлетин и да следите кампаниите, които Ви интересуват, за да имате възможността да закупите продукта, който сте си харесали. Simple Smile

Хубав ден!

# 65
  • Мнения: 0
Здравейте,
искам да попитам как се възстановява сумата на отказана поръчка, която предварително е платена с кредитна карта?

И защо сроковете за доставка ги пише в потвърдителния мейл, а не са описани преди да се направи плащането? Защото вероятно хората, които искат да си купят сандали или летни дрехи, няма да го направят, понеже зимата ще им бъде някак некомфортно с тях...

А какво стана с отговора на моя въпрос?


Все си мисля, че би следвало редът на отговаряне да съвпада с реда на запитване Simple Smile

# 66
  • Мнения: 2
Здравейте,
искам да попитам как се възстановява сумата на отказана поръчка, която предварително е платена с кредитна карта?

И защо сроковете за доставка ги пише в потвърдителния мейл, а не са описани преди да се направи плащането? Защото вероятно хората, които искат да си купят сандали или летни дрехи, няма да го направят, понеже зимата ще им бъде някак некомфортно с тях...

А какво стана с отговора на моя въпрос?


Все си мисля, че би следвало редът на отговаряне да съвпада с реда на запитване Simple Smile

Здравейте,

При плащане с кредитна карта и отказване на поръчката, сумата се връща автоматично до 2-3 работни дни, след като сте анулирали поръчката.
Относно запитването Ви за сроковете всичко е упоменато в т. 7 от секция Общи условия, публикувана на сайта ни - Политика на продажби през Интернет, подточка 7.7.2. Разбира се, ако този срок не Ви удовлетворява, винаги можете да откажете Вашата поръчка по и-мейл. Колегите от отдел Обслужване на клиенти са на Ваше разположение денонощно, 7 дни в седмица.

Хубав ден! Simple Smile

Последна редакция: вт, 26 юни 2012, 16:10 от Fashion Days

# 67
  • Мнения: 2
От днес има по 16 (шестнадесет) имейла с анкета за поръчка №102304335 и 102178320. Моля, заемете се по-сериозно с отстраняването на проблема.

Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка! Извиняваме се за високия брои изпратени и-мейли. Вашият случай е вече предаден на колегите, които работят по отстраняването на проблема.

Хубав ден! Simple Smile

# 68
  • Мнения: 0
В мейла, който получих не се казва нищо за срок на доставка от 1 до 3 седмици. Там пише над 30 дни. Над 30 дни е крайно неясен срок! Колко дни над 30 дни? 300 дни? В коя подточка от общите условия се упоменава колко са дните над 30?

Какво ако за всяка кампания е упоменат конкретен срок за доставка?

И искрено се надявам до 2-3 работни дни сумата автоматично да се възстанови по картата...

# 69
  • Мнения: 255
Благодаря за отговора. Вече върнах тениската по куриер. Ако получа и парите си обратно май няма да ме загубите като клиент Simple Smile

# 70
  • Мнения: 2
В мейла, който получих не се казва нищо за срок на доставка от 1 до 3 седмици. Там пише над 30 дни. Над 30 дни е крайно неясен срок! Колко дни над 30 дни? 300 дни? В коя подточка от общите условия се упоменава колко са дните над 30?

Какво ако за всяка кампания е упоменат конкретен срок за доставка?

И искрено се надявам до 2-3 работни дни сумата автоматично да се възстанови по картата...

Здравейте,

Информацията в и-мейлите за повече от 30 дни се дава заради случаите, в които са възможни закъснения поради забавяния от страна на производителите. Тези закъснения не зависят директно от нас, но смятаме, че е коректно да информираме клиентите си за възможността да възникне подобно забавяне. При подобни ситуации клиентите ни винаги биват информирани по и-мейл.

Хубава вечер! Simple Smile

# 71
  • Мнения: 0
Да, това е наистина коректно от ваша страна да уведомите клиента, че е възможно забавяне, но е хубаво да се знае преди да се финализира поръчката. Така няма да има усложнения от тип връщане на суми по кредитна карта и писане по форуми.

Хубава вечер и на вас Simple Smile

# 72
  • София
  • Мнения: 3 802
Здравейте, писах ви мейл , но не сте ми отговорили, затова и тук ще пиша. Искам да върна две блузи, но нямам банкова сметка. Мога ли да посо4а сметката на мъжа ми или на друго лице?

# 73
  • Мнения: 1 197
Здравейте! А аз искам да задам друг въпрос. Как е възможно 10сек след влизане в нова кампания, избиране на артикула и натискане на бутона за финализиране на поръчката, артикулът вече да е изчерпан?? Дори още при отваряне на кампанията много от артикулите да са ограничени? Вие ли си ги измисляте тези неща, за да стимулирате "борбата" за дрехи и обувки? Щях да дам 150 лв за гуменки, но уви не ми позволихте да си ги поръчам...

Здравейте,

Относно коментара Ви - всяка една кампания, която виждате на сайта ни е активна за всички шест държави, в които присъства Fashion Days. Кампаниите стартират по едно и също време и тъй като интересът е наистина голям някои от артикулите се изкупуват изключително бързо. За да избегнете подобни ситуации можете да се абонирате за нашия бюлетин и да следите кампаниите, които Ви интересуват, за да имате възможността да закупите продукта, който сте си харесали. Simple Smile

Хубав ден!


Не ме разбрахте. Точно защото следя кампаниите и влязох на секундата, за да си поръчам желаното нещо.А и нямах представа, че кампаниите са за всички 6 държави! Тогава как така кампаниите, от които се доставя за 10 дена са неща във вашия склад ? И на другите държави ли доставяте от склада в София?

# 74
  • Мнения: 0
Вчера получих поръчката си - три колиета от кампанията на Nova Pearls Copenhage. Макар и късно, имам следния въпрос - от какви перли са колиетата. Защо ги получих без сертификати, в торбички.

Здравейте,

Бихте ли ни предоставили номерата на поръчките, за да може колега от отдел Обслужване на клиенти да се свърже с Вас и да ви даде малко по-подробна информация относно произхода на всеки артикул.

Хубав ден! Simple Smile
Колиета  са от една поръчка с №102348704

Ехооооо
До днес никой от отдел "Обслужване" не се е свързал с мен, за да отговори на поставените въпроси.
Писах същия ден и мейл със същите въпроси и на него нямам отговор. Колко дни са ви необходими , за да отговорите на поставените от мен въпроси.
За пореден път се убеждавам че имате сериозен проблем с комуникацията с клиентите.
По друга поръчка съм върнала продукта преди повече от две седмици. Върнала съм го поради пълно несъответствие с описанието. Дамски часовник, с дължина на верижката подходяща само за бебета. Според мен оригинално китайско производство. Обещанието беше, че сумата ще ми бъде възстановена "с приоритет". А до днес дори не съм получила потвърждание за върнат продукт. Какво точно се извършва по приемане на продукта, което отнема повече от две седмици.
За сметка на това пък получих 16 мейла с анкета за получена поръчка - същата тази, за която съм ви задала въпроси.
В заключение. Не е достатъчно да поддържате учтив тон в отговорите си. Необходимо и задължително е в отговорите ви да има конкретна информация, не само извинения и обяснения по общите правила. Последните можем и сами да прочетем.

Общи условия

Активация на акаунт