Електронен магазин Данет

  • 4 653
  • 45
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 663
Адски съм недоволна от Данет!!!Ето и на какво се дължи моето недоволство-от края на 5 месец имам проблеми с бременността (болници,системи за задържане и т.н.)Препоръчаха ми да лежа,да сведа движението и особено ходенето до минимум.Ок!Така и направих горе-долу.Садо дето ми се искаше да си напазарувам за бебето и вариянта с елекронния магазин силно ми допадна.Видях реклама на Данет и започнах да си поръчвам разни неща.Първата поръчка беше за130 лв или нещо такова,пуснах втора след това,като ми доставиха и двете заедно -има няма 2-3 седмици.
Направих трета поръчка за една книга за кърменето преди месец,все още нищо....
Миналата неделя реших,изпълнена с надежда,да направя още една за около 80лв.На 12.01. им пуснах меил кога горе-долу мога да разчитам,че ще ми доставят поръчаното-отговора беше началото на тази седмица....какво да кажа освен,че сме сряда,а все още нищо не е пристигнало!!!!!!!Като адреса, който съм посочила е на П.Евтимий,на пъпа на София...ако това има някакво значение!
Имах да поръчвам още доста неща,но явно няма да е от тях!!!То бива некоректност,ама чак пък толкова!Ако днес не получа нищо мисля да откажа поръчката или по скоро няма да я платя,като им написах писмо,изцяло в добрия тон и ги предупредих за това и посъветвах да бъдат по-точни с клиентите си
Кажете ми според вас-права ли съм или не?

# 1
  • Мнения: 9 990
По принцип си права.А какъв е срока за доставка,на сайта пише ли?Неустойките какви са?
Иначе за протокола-миналата седмица мъж ми поръча седалка за кола,доставиха я след 2 дена,както  бяха казали.Значе може... Thinking

# 2
  • Мнения: 2 171
Аз също съм много недоволна от Данет. Като бременна си поръчах бюстие и боксерки за бременни, които след едно изпиране се разбридаха и отпуснаха. Така че за едно обличане платих около 30 лв, не си спомням точно. Ако имаш още да пазаруваш за бебето, може да разгледаш сайта на Пакостник. Не съм поръчвала оттам, но ми се стори че има доста неща. www.pakostnik.com

# 3
  • Мнения: 1 234
konstans напълно си права.Това е некоректно отношение,защото каквато и да е причината за закъснението е можело да те уведомят и да се извинят а те както разбирам не са го направили.Аз ако съм на твое място няма да приема поръчката smile3513

# 4
  • София
  • Мнения: 1 639
Нали знаеш, че медала има две страни. Аз мога да ти кажа при нас как е. Също работя във фирма, която се занимава с доставки. Случва се(не рядко), стока която сме поръчали и би трябвало да е тук за една седмица, да се забави с цял месец. Естествено излиза така, че лъжем някой клент, а не е така... Нашия доставчик казва, че стоката ще дойде утре да речем, ние казваме на клиента до 3 дена ще е доставена (слагаме и аванс в дните) и после доставчика казва ...ами още не сме я пуснали стоката, защото еди какво си. А познай после кой е на топа на устата.

Може да се случи на всеки. Нормално е, сега по празниците да се случват и забавяния и дори понякога объркване в стока. Казваш, че досега си била доволна. Все пак винаги има изключения!

# 5
  • Magrathea
  • Мнения: 2 771
Доста странно. Винаги съм получавала поръчките си до 3 работни дни и нямам никакви оплаквания.

# 6
  • Мнения: 5 370
Странно-аз поръчах нещо, което беше за коледен подарък на дребния, почти в последния момент.
Доставено ми беше за отрицателно време-като се има предвид натовареността тогава. Thinking

# 7
  • Мнения: 7 640
konstans, напълно се в правото си да не платиш и да откажеш поръчката. Не си платила малко пари, а те са некоректни.
Дори и да са имали проблеми с доставчика, можеше учтива да ти обяснят и сами да предлажат да ти анулират доставката, ако не ти се чака.
А http://www.pakostnik.com/ са много коректни.

# 8
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 22 829
ДаНет винаги са били много коректни с мен и познатите ми при всичките ни поръчки.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 4 969
ДаНет винаги са били много коректни с мен и познатите ми при всичките ни поръчки.

И при мен винаги всичко идва на време, предполагам, че ще ти отговорят и изяснят проблема Peace

# 10
  • Мнения: 5 391
Според мен си напълно права!И добре че си повдигнала темата, щото мислех и аз да поръчвам разни неща от там, но не знаех дали си заслужава.Е, загубиха ме като клиент, при положение че не си единствената която е недоволна.Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out

# 11
  • София
  • Мнения: 2 860
http://shop.danet.bg/shipping.php

Стоките, поръчани от нашия електронен магазин, се доставят с куриер до адреса, указан при заявката.

Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 7 работни дни и зависи от наличността и доставката до нас от произвоизводителя или вносителя на дадения продукт.
При телефонния разговор за потвърждение на Вашата поръчка ще бъдете информирани в кой ден ще бъдат комплектовани и предадени на куриер Вашите покупки.

Плащането се извършва при доставката.

Цената за доставка се определя от теглото на поръчаните стоки и зоната, в която попада Вашето населено място. От зоната на населеното място зависи и срокът за доставка след предаване на пратката на куриерската служба.

това като за начало Rolling Eyes

# 12
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
По принцип си поръчвам от ДаНет...не много редовно, но някои неща си ги взимам само от тях (шампоани за децата примерно).
Никога не е имало проблеми.


Филипа изказването ти е доста грубо.

По принцип, когато не съм доволна от нещо, първо се изяснявам с човека/фирмата, с която имам проблеми, после раздухвам нещата.
Струва ми се по-првилния начин.

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.

# 13
  • София
  • Мнения: 2 860
 за да е по-ефектно след няколко разговора и и-мейла, клиентката не си вдига телефона  Laughing

но защо пък ooooh! тук наистина е клюкарник и трябва да се обсъжда кой какво от къде си е поръчал  Peace

п.п. няма да се обаждам повече, защото не смятам, че това е начина да се контактува  !!!

# 14
  • София
  • Мнения: 2 860
на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out
ти сериозно ли говориш???

# 15
  • Мнения: 704
Вчера направих поръчка за столче за кола Maxi-Cosi; момичето, което работи там ми се обади почти веднага, за да уточним цвета и часа на доставката.
Обясни ми, че ще получа съобщение на ел. си поща и днес сутринта наистина има такова.
С горното искам да кажа, че отношението спрямо моята заявка бе коректно Sunglasses.
Предполагам, че е имало някакъв проблем, за да не се спази срокът за доставка.

# 16
  • Sofia
  • Мнения: 3 035
Адски съм недоволна от Данет!!!
За начало, мисля, че не това е правилният форум или начин но ще Ви отговоря тук.
Да, имаше проблем с поръчката Ви, като кореспонденцията с Вас не е спирала. Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то. Мисля все пак, че в рамките на деня би следвало да си получите поръчката. Недоволството Ви е оправдано, но се дължи на забавяне на доставката до самите нас. За последното сте уведомена.
Желая на всички приятен ден!

# 17
  • Мнения: 1 017
По принцип си поръчвам от ДаНет...не много редовно, но някои неща си ги взимам само от тях (шампоани за децата примерно).
Никога не е имало проблеми.


Филипа изказването ти е доста грубо.

По принцип, когато не съм доволна от нещо, първо се изяснявам с човека/фирмата, с която имам проблеми, после раздухвам нещата.
Струва ми се по-првилния начин.

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.




  202uu  202uu  202uu

Toчно това си помислих и аз като прочетох постинга и.

# 18
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Като бременна си поръчах бюстие и боксерки за бременни, които след едно изпиране се разбридаха и отпуснаха

ДаНет производители ли са на това бельо?

Да...и на мен ми се счупи играчката на Чико за нула време, но все си мисля, че вината е в Чико...не в ДаНет.

...или бъркам... newsm78

# 19
  • Мнения: 6 315
Първо да си кажа, че тая тема ми избожда очите и според мен не трябва да я има тук... Тези неща могат да се разрешат по друг начин - не с тази показност и некоректност.

Второ: Качеството не зависи от доставчика и продавача, а от производителя. Това относно бельото за бременни. Или преди да се предложи от магазина, то трябва да се тества за издръжливост предварително?!

Трето: Филипа, мери си приказките и тона, моля ти се, не се намираме на пазара!

Четвърто и финално цитирам Реза:

Залагам си главата, че ДаНет са добросъвестни и правят всичко по възможностите си да са коректни.
Нещата не винаги зависят от тях обаче.

# 20
  • Мнения: 5 391


Трето: Филипа, мери си приказките и тона, моля ти се, не се намираме на пазара!


Очудва ме тази засегнатост, която струи от някои от вас.Мнението си е лично мое, нямам нужда от съвети как да се държа, при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.

# 21
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Мнението си е лично мое, нямам нужда от съвети как да се държа, при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.

Явно имаш нужда от такива съвети...
След като си ползволяваш да лепиш етикети на хора, с които не си имала личен контакт...при това в публичното пространство.

Разбирам, че може би имаш нужда да си излееш някъде напрежението, но има къде-къде по-подходящи теми за такъв тип разтуха...

Да..чуствам се засегната лично всеки пък гокато се говорят очевидни глупости за хора, които познавам.

Последна редакция: ср, 18 яну 2006, 13:24 от Reza

# 22
  • Мнения: 2 657
Много пъти съм поръ4вала от Данет Grinningи съм супер доволна,както и от самите стоки,така и от обслужването.Като се има в предвид 4е съм от Видин до три работни дни съм полу4авала стоката.Един единствен път закъсня поръ4ката,но това бе по вина на куриера.
След като сте подържали връзка с хората от Данет и си наясно 4е доставката ще се забави-не виждам какъв е проблема.Смятам 4е на темата не и е мястото тук,а що се отнася за това дали са коректни или не аз ще кажа 4е са КОРЕКТНИ.Поради едно забавяне на поръ4ката,мисля 4е не може да се говори за некоректност-след като са те уведомили.

# 23
  • Мнения: 5 391


Разбирам, че може би имаш нужда да си излееш някъде напрежението, но има къде-къде по-подходящи теми за такъв тип разтуха...


Истината е, че не съм във форума, за да освобождавам негативната си енергия.За това ми е много интересно как се разбира че имам нужда да изливам тук напрежението си.Не мисля да задълбавам в тази на пръв поглед съвсем безобидна тема, не е в стила ми да си разменям реплики с когото и да били просто ей така, за да има спор. Peace

# 24
  • Мнения: 5 370
Според мен си напълно права!И добре че си повдигнала темата, щото мислех и аз да поръчвам разни неща от там, но не знаех дали си заслужава.Е, загубиха ме като клиент, при положение че не си единствената която е недоволна.Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out
А колко пъти си направи поръчки оттам, че и мнения да даваш?
Или ей тъй на, някой е плюл, дайте другите да храчим?
П.С. То и мен ме избиваха хормоните последните месеци, обяснимо е.

# 25
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
не е в стила ми да си разменям реплики с когото и да били просто ей така, за да има спор. Peace

Ок...мир да има.
Просто много ме подразни това:

Оххх, аман от такива на които трябва да правиш хем селями, хем да им даваш пари #Cussing out

...защото в случая не е вярно...

# 26
  • Мнения: 10 758
..... при положение че не съм искала да зсегна умишлено никого.
Да, но го направи.
Аз досега не съм поръчвала нищо от ДаНет, не защото не искам, а защото не ми се е налагало.
Ако отидеш в магазина да си купиш хляб и продавача ти каже, че е свършил и след 1 час ще му докарат пак, и ти се върнеш след час и разбереш, че хляба още не е дошъл, какво ще направиш? Да не би продавача да е виновен за това? Все пак на него му го доставят, той не го произвежда.Така че, мисля, че не си права, като осъждаш без причина един доставчик.

# 27
  • Мнения: 5 391
Би било много лесно да се оправдая с хормоните, ама като че ли не те са причина за някои по-остри мои изказвания.Знам, че последната ми фраза разбуни духовете, за това на лично засегнатите искам да кажа че не е било с лоши чувства към тях, напротив.

# 28
  • Мнения: 5 370
Моето лично мнение е, че нещата трябва да се изяснят персонално между представителите на Данет и клиентката констанс.
Останалото е "чешане"-както вика моят мъж-на езици. В случая-на клавиатури.

# 29
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Знам, че последната ми фраза разбуни духовете, за това на лично засегнатите искам да кажа че не е било с лоши чувства към тях, напротив.

  bouquet ок
Хайде, стига сме ти яли ушите:)
Ако искаш си поръчвай, ако не искаш - недей:)
Само знай, че това са едни от най-коректните търговци, на които съм попадала:)
И не са такива, защото се познаваме...а се познаваме, защото са такива:))))))))))))))))))))

Това последното беше малко гръмка фраза, но съм в игриво настроение, ше ме прощавате:))  bouquet Hug Heart Eyes

Последна редакция: ср, 18 яну 2006, 14:08 от Reza

# 30
  • UK/София
  • Мнения: 7 681
Поръчвала съм МНОГО пъти от Данет.Винаги са били много коректни и любезни!!! Hug

# 31
  • Мнения: 2 663
Сега мога да си кажа и аз последна думата.Получих си поръчаното днес,НО...това,което ме подразни е принципно.Щом сте ми казали  "в началото на седмицата" разчитам ,че ще е така.Има проблем ок,нямаше да го направя на въпрос ако ми бяхте пуснали маил или се обадили по телефона в началото на седмицата,както когато направя заявка-тук мисля,че съм права!
Цитат
Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то
С това не мога да се съглася,защо е имало забавяне  научих при самата доставка!Обяснявам-в поръчката имаше една пееща играчка,която не е била налична.Ок...магазина не може нищо да направи(може ако не звънне да пише,след срока,който ми е дала)
А колкото до това,защо писах тук и дали е мястото или не мога да кажа,че чета постоянно оплаквания от тази или онази фирма...или не е така?!?

# 32
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Kонстанс права си Hug

# 33
  • София
  • Мнения: 2 860
Цитат
Бе Ви обяснено, че ще има забавяне и от какво е продиктувано то
С това не мога да се съглася,защо е имало забавяне  научих при самата доставка!

Г-жо Констанс ******, аз съм човекът, който обработва поръчката Ви
Поръчката Ви е пусната на 8ми /неделя/.
Аз съм човекът, който Ви звъня при потвърждаване на поръчката Ви
/това се случи на 9ти понеделник сутринта/
Вие ми позвъняхте на 12ти /четвъртък/, тоест на 3тия ден от поръчката Ви, за да се информирате как се движи тя и кога ще я получите
Аз Ви обясних, че нещата почти са събрани с изключение на плючената музикална играчка, която до края на седмицата няма да можем да набавим /не по наша вина стана това, а поради инвентаризация на склада на вносителите на въпросната играчка, с което аз не съм Ви занимавала/
тогава Вие попитахте кога ще си получите поръчката и аз казах - в началото на другата седмица, тъй като при първа възможност ще вземем играчката и ще окомплектоваме поръчката Ви.

Това бяха думите ми
Меко казано не съвпадат с Вашите думи
Аз говоря с факти и говоря аз, а не началството ми, защото Лично аз съм контактувала с Вас и знам какво съм казала и написала
Стоя зад думите си с името си, лицето си и цялата си отговорност и принципи.

Отново пействам текста от електронен магазин ДаНет ЕООД: "Срокът за комплектоване на поръчката е от 1 до 7 работни дни " и "ЗОНА "А" до 2 раб.дни" и още "Населени места ЗОНА "А":
Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Дупница, Казанлък, Пазарджик, Перник, Петрич, Плевен, Пловдив, Русе, Сандански, Сливен, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол"

Който има желание нека преброи дните от поръчването /подчертавам, че поръчката се задейства в момента, в който съм чула лично клиента тоест от 9ти понеделник/ до момента на доставка. Поръчката бе доставена на 8мия ден - това показа моята сметка, моля пребройте и вие - от 1 до 7 дена за окомплектоване и до два дена куриерската служба доставя

Продължението е, че тази сутрин на 18ти получихме и-мейл от госпожа ******* със съдържание, че ако поръчката и не пристигне днес, ще я откаже /което е нейно право, разбира се/
Написах и-мейл в отговор, че поръчката и вече пътува към нея и ще я получи днес.

В следствие, на което реших да позвъня и да уведомя лично г-жа ******* за това, че пратката и пътева към адреса- не можах да го направя тъй като телефона даваше постоянно свободно. Оставила съм и съобщение на гласовата поща.

Минути след това г-жа ****** пусна тази тема /което също си е нейно право/- разпознах я по първото и име, не по друго...

Това имам да кажа аз.

Казвам го аз, защото на мен това ми е работата.
Казвам го аз, защото нося отговорност.
Казвам го аз, защото аз нося отговорността в случая.

приятна вечер:

Надежда Чернаева

Последна редакция: ср, 18 яну 2006, 20:27 от Dragon's Bride

# 34
  • София
  • Мнения: 2 300
Който има желание нека преброи дните от поръчването /подчертавам, че поръчката се задейства в момента, в който съм чула лично клиента тоест от 9ти понеделник/ до момента на доставка. Поръчката бе доставена на 8мия ден - това показа моята сметка, моля пребройте и вие - от 1 до 7 дена за окомплектоване и до два дена куриерската служба доставя

това не е особено коректно...щом е посочено от 1 до 7 дни е редно стоката да бъде доставена до 7-я ден, а ако поради някаква причина това е невъзможно, клиентът трябва да бъде уведомен...
аз за първи път поръчах от ДаНет във вторник /24.01./...днес е петък, а поръчката дори не е разгледана...така мога да си чакам 1 месец някой да се обади...пък после нека ми я доставят за 1 ден...  Rolling Eyes
може би стойността на поръчката ми е малка, знам ли /47,90лв/  newsm78...

Последна редакция: пт, 27 яну 2006, 12:00 от караконджул

# 35
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 5 445
а защо не им пуснеш запитване от страницата на Данет и моята поръчка не беше разгледана 2дни, пуснах съобщение и се оказа, че нещо имо объркване с телефона изяснихме се и знам, че утре ще я пуснат по куриер.
Не поръчвам за първи път и досега не съм имала проблеми.

# 36
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Не съм пазарувала от Данет, все още. Просто не ми се е налагало. Но пък от Пакостник все още чакам коледния подарък на малкия. И не се оплаквам защото знам че хората не са виновни. Какво да направят хората, да идат със самолет до Италия за да ми донесат лично пързалката на Чико, която съм харесала ли? Обясниха ми че са свършили и ще доставят чак към края на януари и си чакам.

# 37
  • София
  • Мнения: 572
Много ме подразни начина по който всички нападате.Казвате ,че форума не е място да се оплаче момичето,а нима ние не го правим ежедневно,оплювайки,магазини,лекари,детски градини,съседи,институции....Или не може ,защото става въпрос за Данет.
А сега и моята позиция:аз съм поръчвала от Данет и бяха изключително коректни,а аз -доволна.

# 38
  • Мнения: 6 323
аз за първи път поръчах от ДаНет във вторник /24.01./...днес е петък, а поръчката дори не е разгледана...така мога да си чакам 1 месец някой да се обади...пък после нека ми я доставят за 1 ден...  Rolling Eyes
може би стойността на поръчката ми е малка, знам ли /47,90лв/  newsm78...

караконджул, виждам, че сте писали (вчера) до ДаНет, отговорено е, поръчката ви е потвърдена и е уточнена дата за доставка в понеделник, което е съвсем в рамката на описаните условия и време за доставка.

Коментара за стойността на поръчката няма да го обсъждам, тъй като е абсолютно безпредметен и несериозен.

По принцип, в случай, че до 2 работни дни клиентът не получи обаждане от нас, е добре да ни пише или да се обади.
Има много случаи, в които е сбъркан телефон, има някакъв проблем с поръчката и т.н. и колегите няма как да се свържат с клиента.
Доста често се е случвало и клиент да сложи желаните неща от него в кошницата, но да не дооформи поръчката или пък ние самите да не сме получили потвърждение от производителя/доставчика на съответната стока и да нямаме информация за наличността й.


Освен това през последните 7-10 дни имаме затруднения с комуникацията с нашите контрагенти и доставките на доста артикули до нас. Не случайно затова на сайта е публикувано надпис и извинение, че поради лошите метеорологични условия и тежката пътна обстановка е възможно забавяне на обработката и доставката на продуктите.
Ние също зависим от производители и доставчици.

Не знам защо понякога се подхожда с такова предубеждение, сякаш ние (а и други търговци) не желаем да изпълняваме поръчките. Та нали от това храним децата си (а и не само тях, а и сайта и форумите доколкото ни е възможно)!
Естествено, че е в наш интерес да изпълняваме поръчките (независимо дали са за 1 или 100 лева) и клиентите да са доволни. За съжаление обаче доста често нещата не зависят от нас, а от производители, доставчици, куриерски услуги и др. (забавяне, объркване на поръчки, липса на оферирани ни стоки) и ние сме също толкова потърпевши и недоволни от този факт (че и повече).

П.П. Това може би не е редно да го пиша, но имайки предвид, че всички сте майки, предполагам, че донякъде бихте могли да го разберете.
От общо 3-ма човека, работещи в ДаНет, от началото на седмицата двама са болни, а детенцето на момичето, което обработва поръчките - също, в комбинация със затруднените комуникации и доставки до нас, може в настоящия период да се забави обработването на поръчките, за което искрено се извиняваме на клиентите и се опитваме да направим всичко по силите ни, така че да комплектоваме поръчките и да ги изпращаме своевременно.
Когато става въпрос за излизане в болнични, всички се възмущават как има работодатели, които не взимат на работа майки с малки деца или не им позволяват да ползват болнични.
Е, в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.

# 39
  • Sofia
  • Мнения: 694
Аз съм поръчвала от Данет и не мога да се оплача - даже съм се учудвала на бързината с която ми се доставя поръчката. И не само че е било навреме, но и за някой неща с уговорката като го донесат да го видя и ако не ми хареса да не го взимам. Е по-коректно от това здраве му кажи.

# 40
  • София
  • Мнения: 2 623
Рядко се срещат търговци, които преди всичко са Човеци с главно Ч, а те са точно такива   bouquet

# 41
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 825
... в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.

Мамма, мога само да те поздравя и да ти поднеса най-големия виртуален букет  bouquet!
Стискам палци на всички и дано детенцето да оздравява бързо!

# 42
  • Мнения: 5 306
Странно е, че ако мнението е нагативно, веднага има толкова нападки! Къде отиде правилото за клиента, който винаги е прав? Mamma не смятам за коректно да описваш личните проблеми на персонала. И аз съм чакала поръчката си повече от посоченото време, при това в e-mail, който получих беше ми казано, че поръчката  е изпратена и има липсващ артикул. Редно е било да ме попитат дали не искам да се откажа при това положение. Бях направила запитване - кога ще я получа? Отговорът беше ПРЕДПОЛАГАМ  и т.н.

Последна редакция: пн, 30 яну 2006, 13:04 от valeria1

# 43
  • София
  • Мнения: 2 860
... в случая, аз предпочитам жената да си гледа детенцето, то да оздравее и фирмата да е тази, която бере негативи за това, а не майката или детето.

Мамма, мога само да те поздравя и да ти поднеса най-големия виртуален букет  bouquet!
Стискам палци на всички и дано детенцето да оздравява бързо!
     Tired  ooooh!  детската градина е детегледачка, но не и болногледачка   

 Peace живи и здрави!

п.п. сори за офф-а, който не е чак толкова офф Wink

# 44
  • Мнения: 1 097
Аз не мога да си обясня каква е тази злоба у българина  newsm78 . Обясниха ви го на чист български език, много коректно и лоялно Администратори, Мамма и дамата, обработила поръчката.
А всъщност къде беше проблема и каква беше целта на поста...Да си получиш поръчката или да си излееш яда? Защото и двете се случиха, но защо така?! Stop

Всеки ден ставаме свидетели на ситуации, които за мен са повече комични. Такъв ни е живота в момента, че няма как да не се оплачеш от здравната система, образователната, съдебната, законодателната и т.н. Хората са такива, че се предреждат, бутат, обиждат и няма кой да се трогне вече...Щом в претъпкания градки транспорт трябва да избода очите на някой с тоя корем и чак когато му кажа "Мръдни натам, де" да се сети, че вътрешната седалка също е свободна...Или да идеш на лекар, да седиш прав 4 часа!, да те предреждат разни бабички - "Аз съм само да оставя тука нещо..", "Аз ще си изпусна рейса.." (къв рейс, ма бабе, 14.00 е...селските са до 19.30! Ще се поразходиш малко до следващия...) То на лекар никой не е отишъл, щото е здрав!
Или в магазините - огромна опашка и няква лелка - "Аз съм само с едни яйца.." Кво ми дреме с кво си?! Аз чакам 17 човека преди мене и вися над количката, а тя с едни яйца била...

Абе нямам думи направо, такива изказвания не ме очудват вече. Просто не ми харесва факта, че млада и интелигентна жена е решила да използва този начин. Освен това мисля, че има достатъчно други хора и инстотуции, които заслужават плюене. Тези хора тук ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ТАКОВА ОТНОШЕНИЕ.

Всичко написано по-нагоре е лично мнение и не ангажирам никой да го споделя!

# 45
  • София
  • Мнения: 2 300
а защо не им пуснеш запитване от страницата на Данет...
пуснах запитване по ел. поща...веднага се обадиха...извини се момчето за забавянето... вчера /понеделник/ поръчката ми беше доставена...нямам забележки, доволна съм...  bouquet

П.П. Мамма, това за цената вярно беше глупав коментар  Crazy...приеми моите извинения...

Общи условия

Активация на акаунт