Демонстрации на козметична линия Де Шели (De Sheli)

  • 381 312
  • 2 962
  •   1
Отговори
# 135
  • Варна
  • Мнения: 10 578
Много интересно, как в тази тема
новорегистрираните потребителки,
доволни от "Шъ Шели ли, няма ли Дъ Шели",
прииждат на талази,
като нашествие от хлебарки,
в началото на пролетта.

# 136
  • София
  • Мнения: 5 657
При това всички пишат еднакво неграмотно  Mr. Green

В никакъв случай не искам да кажа, че е мултиакаунтинг (което се санкционира по принцип, както всички знаят  Mr. Green ), по-вероятно е политика на фирмата (франчайза!) и в интервютата при приемане на работа се обръща сериозно внимание на това изискване  Mr. Green

# 137
  • Мнения: 2 127
Ах, така ли вече се набират клиенти? Като ги обиждаме? Навремето, когато и аз се занимавах с подобни МЛМ чудеса, поне ни учеха как да се държим с хората.
Записвам се, най-вече искам да науча повечко за съживяващите се клетки и умните кристали Laughing

# 138
  • Мнения: 3 784
С огромно удоволствие чета доволните потребителки на кремчетата, видимо по-свежи, подмладени, обеззлобени и благодарни. Моля ви, не ги пропъждайте.  Mr. Green

# 139
  • Мнения: 3 497
Аз с голямо удоволствие бих се подложила на експеримента, но ме е страх, че ще ми разхубавят само едната половина на лицето и ще ме пуснат да си ходя така - левият профил на Анджелина Джоли, десният - на злобна лелка Simple Smile. Ще уплаша децата Simple Smile.
Сега сериозно към дамите от фирмата - напълно възможно е продуктите, които предлагате, да са качествени и ефикасни. Просто рекламната ви политика е сбъркана. Клиенти с агресивен подход и обиди по форумите не се печелят. Препоръчвам ви да спрете да се излагате в темата, защото правите много лоша реклама на фирмата, от която си вадите хляба.

# 140
  • Мнения: 1
Аз с голямо удоволствие бих се подложила на експеримента, но ме е страх, че ще ми разхубавят само едната половина на лицето и ще ме пуснат да си ходя така - левият профил на Анджелина Джоли, десният - на злобна лелка Simple Smile. Ще уплаша децата Simple Smile.
Сега сериозно към дамите от фирмата - напълно възможно е продуктите, които предлагате, да са качествени и ефикасни. Просто рекламната ви политика е сбъркана. Клиенти с агресивен подход и обиди по форумите не се печелят. Препоръчвам ви да спрете да се излагате в темата, защото правите много лоша реклама на фирмата, от която си вадите хляба.
С удоволствие ще ти обясня какво се случва. Когато аз бях там,първо ми намазаха само половината лице,и съответно първата ,ми мисъл беше "Ама аз така ли ще си ходя,само наполовина намазана?",но уви не беше така.Намазаха ми половината лице и ме изправиха пред едно огледало да ми покажат разликата и така нататък,да ми обяснят какво точно се е променило,и наистина имаше ефект,имаше разлика. След това ми намзаха и останалата половина тъй,че реално погледнато ти мажат цялото лице,но на два пъти. Simple Smile

# 141
  • София
  • Мнения: 1 210
С удоволствие ще ти обясня какво се случва. Когато аз бях там,първо ми намазаха само половината лице,и съответно първата ,ми мисъл беше "Ама аз така ли ще си ходя,само наполовина намазана?",но уви не беше така.Намазаха ми половината лице и ме изправиха пред едно огледало да ми покажат разликата и така нататък,да ми обяснят какво точно се е променило,и наистина имаше ефект,имаше разлика. След това ми намзаха и останалата половина тъй,че реално погледнато ти мажат цялото лице,но на два пъти. Simple Smile
Защо съжаляваш, че не са ти намазали само половината лице? Ефектът от мазането не беше добър ли?

# 142
  • Варна
  • Мнения: 1 744
А фирмата им заслужава лоша реклама.
Снощи се поразрових и ми се изправи косата. Очевидните нарушения:
1. Изискване за лична карта.
2. Неизписване на състава върху опаковката.
3. Позоваване на завод Хлавин, който уж ги произвеждал. На сайта му такава информация липсва.http://www.hlavin.co.il/he

На който му се чете http://forum.telezritel.su/index.php?showtopic=555

А това е журналистическо разследване, посветено на "любимата" на фирма
http://www.youtube.com/watch?v=lrmZtrZ9WZ0

# 143
  • Мнения: 5 625
Цццц, продавачките и доволните потребители правят едни и същи пунктуационни грешки. Моля, за разнообразие, поне едната да слага интервал след запетайките и точките.
Popcorn  Laughing

# 144
  • софия
  • Мнения: 25 482
Цццц, продавачките и доволните потребители правят едни и същи пунктуационни грешки. Моля, за разнообразие, поне едната да слага интервал след запетайките и точките.
Popcorn  Laughing

И за разнообразие поне веднъж да уцели кога се пише "които" и кога "който". pliok

# 145
  • Мнения: 5 625
Е, не бързай толкова, сега е ред на интервалите, след като се научи да пише с главни букви.

# 146
# 147
  • София
  • Мнения: 9 310
http://www.hlavin-industries.com/HTMLs/page_1de_shali.aspx?c0=1300&bsp=3 - Богиня погледни този линк това е официалният сайт на Хлавин

# 148
  • София
  • Мнения: 5 657
Хм, изключително любопитни материали, Богиня  Peace Значи аз разбрах следните неща:

1. Въпросната фирма си е измислила "умните" кристали, явно по същия начин, по който консултантите си измислят козметични проблеми при клиентите. Тоест лекуват едно измислено нещо с друго измислено нещо.

В което нямаше да има нищо лошо, ако го нямаше това:

2. Във въпросната козметика се съдържат няколко канцерогенни вещества, други забранени, още някои други психотропни, малко необявени алергени и съвсем малко такива вещества, които могат да предизвикат слепота при попадане в очите. Тези вещества, които убиват клетките, вместо да ги регенерират, изобщо не смятам да ги споменавам.

3. Цялото това удоволствие и лукс и в Русия струват пак толкова - около 2 000 лв.

Кво му плащаш, викам аз?  Mr. Green

# 149
  • София - Рим и обратно
  • Мнения: 11 239
В интерес на истината, паренето в очите след "спа процедурата", която се състоеше в де що има кремове ( около 5-6 един след друг, на тов ли му викат СПА), както и неистовото желание да си изплакна лицето, го отдадох на самовнушение... Но сега Атти ме подсети.

Общи условия

Активация на акаунт