Магазин ДаНет

  • 2 418
  • 35
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 1 114
Преди известно време имаше подобна тема, в която мислех да публикувам отговор, за това че съм доволна от ДаНет, но по една или друга причина не го направих.
Сега обаче не мога да се въздържа, защото съм малко разочарована. Преди 8-9 дни направих поръчка на няколко неща и при тел.обаждане ми казаха, че ще се забавят, понеже стоките са от различни фирми и отнемало време да ги съберат.
О.К. обаче ...Днес аз се обадих и ми казаха,че стоките на V-Baby тъкмо са пристигнали и утре ще ги изпратят. Значи докато си получа поръчката ще минат 2 седмици.  Close

# 1
  • Мнения: 35 998
чудо голямо! не ти ли се е случвало до обикновен магазин да ходиш по 1000 пъти, докато докарат нещо, което искаш?!?

# 2
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 367
Добре, де, ако не си съгласна с датата на доставката можеш да откажеш поръчката, нали ?
Защо не си го направила, след като не си доволна ?

# 3
  • Мнения: 1 547
чудо голямо! не ти ли се е случвало до обикновен магазин да ходиш по 1000 пъти, докато докарат нещо, което искаш?!?

Моите уважения, но наистина ли мислиш това, което си написала?!? Нелепо е. Това не са соц бананите.

Теа, сори. Реагирай, но темата не е ли безмислена? Не може ли с ЛС на Тати?

# 4
  • Мнения: 1 114
Е наистина не е голямо нещастие, но в този форум се пише за какви ли не по-маловажни и често глупави неща.
И  bubanka, Наистина не ми се е случвало подобно нещо. Тия времена за щастие са отминали.
Ако мислите, че темата е безсмислена не се занимавайте с нея.
Не е нужно да сте на всяко гърне похлупак. 

# 5
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Не се ядосвай.Магазини колкото искаш  bouquet

# 6
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Аз пък чаках коледния подарък на детето от пакостник до края на февруари, но не съм вдигала пара за това. Хората ми обясниха че ще се забавят доставките от Италия и си изчаках спокойно чакането.

# 7
  • Мнения: 1 114
Уау! Какво търпение. Браво!
Какво ли толкова си поръчала?
От Луната щеше да пристигне по-бързо. Mr. Green Аз моята количка от Италия /поръчана от представителите им в Бг / я чаках само 3 седмици.
За Пакостник ще кажа само, че ако си обновяват сайта както трябва и  махнат всички стоки, с които не разполагат /от месеци вече/, не зная колко стоки ще им останат.Обаждах им се два пъти за една играчка /преди 4 месеца беше първия път/, която я нямат и няма и изгледи да я получат, но си седи снимката. Освен това в менюто има категории, в които няма абсолютно никакви продукти.

# 8
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Уау! Какво търпение. Браво!
Какво ли толкова си поръчала?


Еи това
http://pakostnik.com/productdetails.php?id=392
По празниците го нямаше и по другите магазини така че просто се въоръжих с търпение.

# 9
  • Мнения: 46 540
Едва ли тези срокове зависят от тях.

# 10
  • Мнения: 10 758
Едва ли тези срокове зависят от тях.
Абсолютно съм съгласна.Не съм пазарувала от тях, но съм убедена 100%, че никога няма да забавят поръчка по тяхна вина и  щото на тях така им харесва.

# 11
  • Мнения: 2 584
аз съм доволна от отношението им, поръчах си гумена книжка която струва 3,50лв. обадиха ми се по телефона за да ми кажат че и доставката ще е на същата цена ако искам да си я взема от офиса им, малко търговци биха се занимавали просто щяха да я изпратят по куриер и аз щях да си платя защото исках да я изпратят.

# 12
  • Мнения: 1 680
Аз пък чаках компютър Dell, на който и без това срокът за доставка е 20 работни дни, още 17 работни дни.

# 13
  • София
  • Мнения: 6 569
За Пакостник ще кажа само, че ако си обновяват сайта както трябва и  махнат всички стоки, с които не разполагат /от месеци вече/, не зная колко стоки ще им останат.Обаждах им се два пъти за една играчка /преди 4 месеца беше първия път/, която я нямат и няма и изгледи да я получат, но си седи снимката. Освен това в менюто има категории, в които няма абсолютно никакви продукти.
Явно нямаш представа какво значи да махаш и да качваш от сайт снимки на около 10 000 артикула и да обновяваш наличностите ежедневно. И може би Пакостник са единствените , под чиито снимки пише дали има или няма наличност.
Първо мисли, а после пускай глупави теми, освен ако дейността "публично излагане" не ти е хоби.

# 14
  • София
  • Мнения: 39 785
Аз пък проблем с Данет съм имала само веднъж. Така и не стигнахме до консенсус чия е грешката, но я оправихме Simple Smile

Лятото поръчвах спешни книги за мама по интернет. Вече не помня точно от коя книжарница беше, защото поръчвах от доста. И книгите ги няма. И тъкмо бях решила да отказвам поръчката и ми се обадиха да ми кажат, че все още чакат да им ги доставят.

Така, че забавяне има по всички онлайн магазини.

# 15
  • sofia
  • Мнения: 8 939
Един тъп въпрос: А от колко още интернет магазина си пазарувала, че да направиш сравнение?

# 16
  • Мнения: 535
Теа, не се кахъри  Wink
И аз по същите причини бях разочарована от Данет, но след 1 мое изказване по форума, МАМА се свърза с мен и горе-долу изяснихме ситуацията. Те по принцип наистина са тясно свързани с наличностите на вносителя, който от своя страна също явно не ги уведомява своевременно за наличностите и т.н.

Но в крайна сметка явно, за да е перфектно подобно нещо (интернет магазин) са необходими неимоверни усилия, много средства и много хора, които да се занимават с това. А в България все още се учим на много неща и с времето ще се оправят нещата.

Не обвинявай за проблема само магазина - хората, които се занимават с него, го правят наистина с много желание и любов. Така че, прости им  Hug

Последна редакция: вт, 11 апр 2006, 13:52 от Zagorka

# 17
  • Мнения: 2 723
Странно ми е дали ако теа беше недоволна от друг електронен магазин щяхте така да защитавате собствениците.
Всички сме благодарни за сайта и за информацията, която получаваме, ама магазина Данет си е нещо различно. Ако не е доволна има право да си каже, не е престъпление.
Аз пазарувам от няколко интернет магазина, включително и един във Варна и забавяне повече от 1 ден не съм имала.
Никой не е длъжен да се съгласи с теа, ама не е нужно и да я линчуваме публично.

# 18
  • Мнения: 1 187
И на мен ми се забави поръчката,а тъкмо влизах да раждам!Викам си детето ще се появи,а тези се замотаха.  Crossing Arms В крайна сметка си мисля,че целта на подобни магазини е именно удобството при пазаруване.Да купиш всичко от едно място и то да пристигне в указания срок!Ама с това и онова имаме проблем,ще чакате или ще откажете поръчката.Ами ще откажа естествено,и за времето в което щях да чакам поръчаните артикули ще отида да си ги купя от другаде!Магазини много(вече и електронни) е на тва му се вика конкуренция.Който се е захванал с нещо подобно е наясно с написаното от мен,и надявам се ще се съгласите че клиентът винаги е прав.Ако не беше така нямаше да има конкуренция! Naughty

Темата изобщо не е глупава!Вярно че какви ли не простотии се питат тука.Няма да се учудя и на тема"Какъв цвят са ви сополите" (примерно)
И е вярно също че има особи във форума,които се разписват във всяка тема с повод и без повод,то чак досадно ми става!  #Cussing out

# 19
  • Мнения: 35 998
чудо голямо! не ти ли се е случвало до обикновен магазин да ходиш по 1000 пъти, докато докарат нещо, което искаш?!?

Моите уважения, но наистина ли мислиш това, което си написала?!? Нелепо е. Това не са соц бананите.

да, мисля го, иначе нямаше да го напиша  Peace
нямам възможност да обикалям с двете деца и съм ходила по 1000 пъти в кварталния магазин за това, което ми трябва, и бясна съм била, разбира се, но все пак хората работя с доставчици и не винаги нещата зависят от тях
дълго време съм си чакала доставки и от ДаНет, и от Фамили.бг и от други е-магазини /за недетски стоки/
много по-склонна съм да търпя закъснение, когато ми донесат нещо до вратата и то е точно това, което искам, отколкото да обикалям с катуна по магазините  Sick
не смятам, че линчувам теа или защитавам конкретния магазин, просто си представете, ако пускаме теми за всеки магазин, който ни е издразнил по един или друг начин  #Crazy

# 20
  • Мнения: 2 723
просто си представете, ако пускаме теми за всеки магазин, който ни е издразнил по един или друг начин  #Crazy

Че нали това е смисъла на раздела "на пазар". Да си казваме кой от какво е и от какво не е доволен.
Имаше тема за отношението на продавачките в магазин Малечко и за магазин Пинокио, сигурно е имало и за други, но за тези двете се сещам със сигурност.

Не искам да звуча заядливо, но мисля, че всеки има право да се оплаче или да похвали магазина от който е доволен или не, независимо кой е негов собственик.

За протокола: пазарувала съм от Данет и нямам оплаквания

# 21
  • Мнения: 35 998
Не искам да звуча заядливо, но мисля, че всеки има право да се оплаче или да похвали магазина от който е доволен или не, независимо кой е негов собственик.

съгласявам се  newsm10
исках и да кажа, че не реагирах така заради собствениците  Rolling Eyes

заби ми компютъра и не можах да го добавя:
а заради типа търговия  Peace

Последна редакция: вт, 11 апр 2006, 17:09 от bubanka

# 22
  • Мнения: 7 837
Аз пазарувам доста от интернет и понякога се случва да ми приемат поръчка и след 1-2 дни да получа мейл, че стоката не е в наличност. За да са коректни, пращат един формуляр, с който можеш да откажеш поръчката. Ако не го направиш значи си съгласен да изчакаш, докато стоката я има в наличност. За един комплект бельо чаках 3 седмици  Simple Smile

Не знам какъв е принципа на работа в ДаНет, но такива неща се случват навсякъде. Особено, ако зависиш от чужди доставки.

# 23
  • Мнения: 678
Znaete li kade v Sofq moge da se vidqt ot stokite na vipbaby i dali si struva da gi tarsq Thinking

# 24
  • Мнения: 1 547
много по-склонна съм да търпя закъснение, когато ми донесат нещо до вратата и то е точно това, което искам, отколкото да обикалям с катуна по магазините  Sick

Подкрепям с две ръце! Още повече, че аз обслужвам в момента нашия и-нет магазин и прекрасно разбирам за какво става дума. Но въпреки всичко мисля, че при добра организация няма да има недоволни. Ние продаваме специфична стока и, разбира се, зависим от вносители. Клиентите ни обаче в много редки случаи са недоволни, защото до 1 ден след като са поръчали, им се обаждаме по телефона и им казваме дали в момента има наличност от търсените от тях стоки. Оттам те преценяват дали да чакат или да изберат друго. Така се избягват недоразумения и всички са доволни. Когато имаш срок 3 работни дни, просто го спазваш. Когато нещата не зависят от теб, задължително информираш клиента, иначе го губиш.

# 25
  • Мнения: 1 114
Явно не съм разбрана правилно, затова правя още едно уточнение.
При обаждането за потвърждение на поръчката ми , ми беше казано, че срокът за доставка е 5 работни дни. О.К. След една седмица чакане обаче аз се обадих и ми казаха, че на следващия ден ще бъде изпратена поръчката. Това означава 2 седмици.
Със сигурност нямаше да повдигам въпроса, ако ми беше казано предварително за какъв срок ще е възможна доставката.
А и едно от нещата е за подарък. Надявам се все пак да пристигне навреме.

vesi 1, за сведение поръчвала съм от общо 8 е-магазина  и съм си получавала поръчките винаги в рамките на 2 до 5 раб. дни. мисля, че имам достатъчно база за сравнение.

bibi, от кога изказването на мнение е равносилно на "публично излагане" и какво ти дава право да окачествяваш темата ми като глупава? Или броя на звездичките ти ти дават право на подобни квалификации?
И от къде знаеш, че стоките на Пакостник са около 10 000 ? Лично ли ги преброи? Половин година малко време ли е да свалиш снимките на стоки, с които не разполагаш?


# 26
  • София
  • Мнения: 6 569
bibi, от кога изказването на мнение е равносилно на "публично излагане" и какво ти дава право да окачествяваш темата ми като глупава? Или броя на звездичките ти ти дават право на подобни квалификации?
И от къде знаеш, че стоките на Пакостник са около 10 000 ? Лично ли ги преброи? Половин година малко време ли е да свалиш снимките на стоки, с които не разполагаш?
Тук броя на звездичките няма нищо общо. Rolling Eyes нито пък съм публичен защитник на Пакостник, но считам, че те са решили въпроса доста добре с това "няма наличност" (аз лично не съм го срещала в друг бг бебешки онлайн магазин), така че не е нужно да махат картинките, а 10000 го казах образно може би са доста повече, защото всъщност Пакостник са 4 магазина с доста богат диапазон от стоки. За сведение точно Пакостник си обновяват наличностите ежедневно и имат специално назначен човек за това и за поддръжка на сайта, но .... както и да е - не виждам особен смисъл да ти обяснявам.
А темата ти е глупава за мен (и не само тя, а всички подобни), защото аз лично вече не разбирам целта им след като такива теми се повтарят за N-ти път - искаш да предупредиш останалите потребители или да се оплачеш не ми е ясно - честно.   newsm78  За мен цивилизованият начин за решаване на такъв тип проблем е само и едниствено между двете страни както по-горе някой беше писал.
п.с и стига вече с тия звездички и млади и стари потребители започва да прилича на избиване на комплекси

# 27
  • Мнения: 2 723
Биби, не искам да ставам защитник на теа, въпреки че малко така излиза Rolling Eyes
Ама това, че Пакостник си обновяват ежедневно сайта абсолютно не е вярно. Много са коректни и поръчките им идват винаги навреме, но сайта им никога не е обновен. Няколко пъти се е случвало да ми кажат, че нямат стоката, кочто съм поръчала... не че това е кой знае какъв проблем, защото се обаждат на другия ден... Информацията е от преди седмица. Всеки път се извиняват, а и според мен е невъзможно ежедневно да се следи наличието на всички стоки в склада и магазините, още повече, че склада не обслужва само интернет магазина.
Аз пък кво я захапах тая тема, айде лека ви вечер Hug

# 28
  • София
  • Мнения: 6 569
Ама това, че Пакостник си обновяват ежедневно сайта абсолютно не е вярно.
Значи не се изказах достатъчно коректно - естествено, че пълно обновяване е невъзможно (особено на дрехи и пюрета премерно). Исках да кажа, е че в сайта Паскостник ясно личи кога нещо го няма налчино точно по тази надпис "няма наличност", защото темата беше за липсата на наличности, а не за наличието на такива. А това точно в Пакостник го правят всяка вечер /нощ т.е. преглеждат нещата, които са се изчерпали през деня и постават надпис, че ги няма. Другите обновявания са ежеседмични мисля (тук не съм сигурна).  Лично съм водила дълги спорове със собственика, че това не е възможно, но понеже съм Тома Неверни и ми показаха как го правят. Доста лесно става, стига да е добра огранизацията и да разпогалаш с добър персонал.

# 29
  • Мнения: 4 423
Znaete li kade v Sofq moge da se vidqt ot stokite na vipbaby i dali si struva da gi tarsq Thinking
V-baby или ВИП бейби ??кое питаш много са различни..В-бейби са американски/за американския пазар / дрешки произведени в Китай , а ВИП-бейби бълг. фирма за бельо-спално.В/у първата имам наблюдение защото си поръчах поне половината им артикули за другата със спалното нямам..

# 30
  • Мнения: 535
Znaete li kade v Sofq moge da se vidqt ot stokite na vipbaby i dali si struva da gi tarsq Thinking

Аз преди 2 месеца изпратих запитване с точно този въпрос на мейла даден в сайта на Вип бейби. Отговориха ми, че нямат фирмен магазин в София, но ако си поръчам от сайта ще ми ги доставят. Което си е същото като да поръчаш от Данет. Така че това е положението - няма къде да си купиш тези продукти наживо в София.

Но пък в Данет имали в офиса повечето стоки, така че там можело наживо да се видят.
 

# 31
  • София
  • Мнения: 3 680
Аз лично съм поръчвала от Данет креватчето на бебо- беше преди около половин година- нямаше в наличност от желаното от мен и от Данет любезно ме помолиха ако искам да изчакам или да взема друго , което имат в наличност- аз отказах и реших да изчакам според тях около месец
Да ама след няма и 2 дни ми звъннаха че са ми намерили желаното креватче- и попитаха как искам да го получа- понеже на снаха ми й е напът магазина- отидохме и го взехме- МНОГО СЪМ ДОВОЛНА ОТ ОТНОШЕНИЕТО!!!
Не само от тях съм пазарувала- от Фамили.Бг ми е количката- честно казано побърках момичетата от въпроси за нея - а и нямаше желания от мен цвят- та пак ми намериха...
Мисля че при теб Теа просто така се е случило- изглежда не е зависело от тях- не че хората нямат желание да ти доставят стоката- напротив аз съм конкретен пример че и след като им"надух главата"- пак ми доставят стоката а могат просто да не го правят...
Така че недей от една случка да си съставяш лошо мнение- не вярвам да са го направили нарочно Hug

# 32
  • Мнения: 1 114
Днес получих поръчките си.  Всичко е о.к., обаче едната блуза вместо да е синя е зелена, по-точно резедаво. Не ми харесва изобщо този цвят. Вече нямам думи.

# 33
  • Мнения: 7 837
Намери думи и се разбери с тях по телефона за объркването на цветовете.
Или чакаш някой да ти прочете протеста в нета и да ти отговори тук  newsm78

# 34
  • Мнения: 6 164
Днес получих поръчките си.  Всичко е о.к., обаче едната блуза вместо да е синя е зелена, по-точно резедаво. Не ми харесва изобщо този цвят. Вече нямам думи.

Ти нямаш проблеми с ДаНет, а с всички онлайн магазини май? smile3506 Това с цветовете пък какво общо има от ДаНет ли е или от друг? Не можа ли да се сетиш и сама, че ако едно ти изглежда на монитора, може да е малко по-различно в действителност? Не използвай онлайн магазини тогава... Разбирам да си поръчала блуза и да са ти донесли панталони...   33uu
Аз лично съм доволна - да, чаках доста, но пък не си мръднах задника от стола. И всичко ти е изложено и обяснено и само си цъкаш с мишката. Хич не ми се обикаляха магазини - бременна по студа... А и цените са идеални.  thumbsup

# 35
  • Мнения: 1 114
Ти нямаш проблеми с ДаНет, а с всички онлайн магазини май? ли е
 Не можа ли да се сетиш и сама, че ако едно ти изглежда на монитора, може да е малко по-различно в действителност?
Нямам проблем с всички онлайн магазини. Не си измисляй! От всички досега съм била доволна. Нямам никакви оплаквания.
И освен това цветовете са посочени на допълнителникартинки. Синьото си е синьоНяма как да се сбърка.

И съм пратила писмено запитване. Очаквам да ми пишат на е-мейла, а не тук, естествено.

Общи условия

Активация на акаунт