Некоректно отношение в магазин Комсед?

  • 6 482
  • 27
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 3 688
Днес купх от този магазин детски надуваем стол за Светльо/бяхме на гости и голяма игра падна с него/Прибрахме се вкъщи,надухме го и разбира се дефект.Запушалката на най долния пояс не се затваря.Връщам се в магазина, казвам че има дефект и моля да ми го сменят,една жена го взима и след малко се връща с белейка на която пише да отида в понеделник да си взема вече отремонтирания надуваем стол!!!!!! Shocked Shocked Shocked
Неможело да го сменят щом дефекта може да се оправи.
Не само че днес детето ми няма да се радва на нова играчка,ами ще го взема преправян!!!И това само за 10лв..можеха да го сменят просто с нов.
Друг фрапиращ пример, миналата седмица купих бодита тип потник на фирма Adorable от търговския център в Овча купел за 4лв,днес в Комсед ги виждам същите за 6.60лв Shocked ShockedТова показва че не само обслужването им е лошо ами и че цените са неоправдано високи.
Вие доволни ли сте от този магазин?

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 6 917
Никога не ми е харесвал.Два пъти отивам да купя нещо и все си тръгвам без нищо.Просто не ме кефи този магазин

# 2
  • Мнения: 551
Днес купх от този магазин детски надуваем стол за Светльо/бяхме на гости и голяма игра падна с него/Прибрахме се вкъщи,надухме го и разбира се дефект.Запушалката на най долния пояс не се затваря.Връщам се в магазина, казвам че има дефект и моля да ми го сменят,една жена го взима и след малко се връща с белейка на която пише да отида в понеделник да си взема вече отремонтирания надуваем стол!!!!!! Shocked Shocked Shocked
Неможело да го сменят щом дефекта може да се оправи.
Не само че днес детето ми няма да се радва на нова играчка,ами ще го взема преправян!!!И това само за 10лв..можеха да го сменят просто с нов.
Друг фрапиращ пример, миналата седмица купих бодита тип потник на фирма Adorable от търговския център в Овча купел за 4лв,днес в Комсед ги виждам същите за 6.60лв Shocked ShockedТова показва че не само обслужването им е лошо ами и че цените са неоправдано високи.
Вие доволни ли сте от този магазин?

Обърна ли внимание дали има гаранция въпросния надуваем стол? На какво основание ти казаха , че ще го отремонтират?Защото според мен се отремонтира дадена стока само с/у писмена гаранция.Така че смятам че е трябвало да ти го сменят с нов.

# 3
  • София
  • Мнения: 3 688
нямаше никаква гаранция
дори сега ми дадоха едно листче с което да ходя в понеделник да си искам стола.
Ще искам да ми го намалят,ако искам дефектен стол щях да го взема от рафта с намалени стоки.

# 4
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
Имат право да ти задържът стола само ако са ти дали гаранционна карта.Отивай утре да се разправяш.

# 5
  • Мнения: 551
Според мен си искай парите обратно, нали пазиш касовата бележка?

# 6
  • София
  • Мнения: 3 688
ами ето така става като не си знам правата като клиент:(

# 7
  • Мнения: 5 255
........Вие доволни ли сте от този магазин?

Купихме на Лора  това чудо - издържа два дена и спадна  Tired.
Оказа се че точно на шева издишаше.
Обадих се в магазина за рекламация.
Отидохме и след мое настояване го сменихме за артикул, покриваш сумата.
Повече надуваеми - не  Naughty
Имат фабрични дефекти  ooooh!.

# 8
  • соросоиден либераст и умнокрасива евроатлантическа подлога
  • Мнения: 13 650
Никога не ми е харесвал.Два пъти отивам да купя нещо и все си тръгвам без нищо.Просто не ме кефи този магазин


Ъ-хъ...и ние така

# 9
  • Мнения: 919
Ми то отношение няма. Аз продавачка там не съм виждала Imp

# 10
  • Мнения: 1 756
в рамките на 3 дни,по закона на потребителя имаш право да върнеш една стока без да има дефект или друга конкретна причина,може така да си преценила.Аз неведнъж връщам не там де, и ТОВА Е ТВОЕ ПРАВО. Hug

# 11
  • Мнения: 4 187
в рамките на 3 дни,по закона на потребителя имаш право да върнеш една стока без да има дефект или друга конкретна причина,може така да си преценила.Аз неведнъж връщам не там де, и ТОВА Е ТВОЕ ПРАВО. Hug


Къде мога да видя закона, където това е упоменато   Grinning?

# 12
  • Мнения: 10 758
в рамките на 3 дни,по закона на потребителя имаш право да върнеш една стока без да има дефект или друга конкретна причина,може така да си преценила.Аз неведнъж връщам не там де, и ТОВА Е ТВОЕ ПРАВО. Hug


Къде мога да видя закона, където това е упоменато   Grinning?
Мисля, че Тук можеш да прочетеш.

# 13
  • Мнения: 123
Аз все още чакам моите мишленца да се появат, но в този магазин няма да стъпя повече
Ходихме с мъжа ми точно два пъти  и двата пълна скръб :
 Първия път никой не ни забеляза даже, че обикаляме доста объркано и зяпаме това онова. А когато попитах учтиво дали имат случайно колички за близнаци -направо ми се торснаха  -нямаме и няма и да имаме  и ме зарязаха
Втория път трябваше да купим подарък за едно бебе  -пак никой не ни забелезя, че се оглеждаме ама не сме и търсили помощ , но за това пък чакахме доста на касата, която е и единсвеното място през което се напуска магазина Sad
Жалко за такъв голям и хубаво направен магазин, които е и близао до вкъщи  -ако бяха проявили малко повече такт щяха да спечелят един лоялен клиент в мое лице 

# 14
  • Мнения: 364
гласувах с горе-долу - от големия им магазин точно това са ми впечатленията, от другите, в които има само играчки съм по-доволна (цум и халите).

Общи условия

Активация на акаунт