БългарияЕър - ОТНОВО ТИПИЧНА БГ ПРОСТОТИЯ!!!

  • 2 052
  • 19
  •   1
Отговори
  • Мнения: 295
за пореден път се убедих, че щом нещо е българско все ще е съпроводено с глупост и недомислица!  smile3515

казусът е: брат ми си е купил билет софия-амстердам-софия е отворено връщане, но си е загубил купона за връщане. и какво се оказва - не могат да му преиздадат билета, въпреки, че виждат, че е купен, платен и т.н., а трябва да изтече едногодишния му срок и да подаваме молба за връщане на парите!!!  newsm61 междувременно, ако иска да се върне, трябва да си купи нов билет! ами ако няма пари!??!?!?!

на всичкото отгоре "господинът", който приема оплаквания от клиенти в централата на единствената ни смотана авиокомпания ми говореше на "ти" и ми каза: "няма какво да се занимаваш повече. това е положението, сори, майкъл"  smile3514

СКАПАНА ДЪРЖАВА СЪС СКАПАНА АВИОКОМПАНИЯ!!!

# 1
  • Мнения: 6 167
Като авторка на миналата тема за България Еър първа заставам зад възмущението ти!
 Wink
просто думи Нйет.

# 2
  • MUC
  • Мнения: 297
Аааа, тяхната кожа!... Няма ли най-накрая да им поорежат малко монопола на тия идиоти?!?! Писна ми! Заради тия нещастници и цялата мафия, недопускаща евтини превозвачи до българските летища, за да пази монопола на "националния превозвач", от 5 г. насам се дундуркам все с рейс до БГ и обратно. Мне, един път пътувах с Bexx Air, но нещо не успях да се върна  Twisted Evil (сори за офф-а).

# 3
  • Мнения: 295
абсолютно съм съгласна и за тъпите им цени, asseto! имахме намерение да ходим с мъж ми до австрия, но с тия билети... Sad и се отказахме

# 4
  • Мнения: 2 257
Ма така ли верно ти каза: " Сори, Майкъл" ?!?

# 5
  • Мнения: 295
да! и аз онемях!
с такъв селянин в подобна институция скоро не бях говорила!

# 6
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
ох, притесни ме сериозно - предстои ми да пътувам с тях на 28/06. аз по принцип съм доволна от тях, но и след вчерашната случка за детето, дето чакало на бургаското летище съм леко нервна Crazy Tired

# 7
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
но и след вчерашната случка за детето, дето чакало на бургаското летище съм леко нервна Crazy Tired

Съжалявам за ОФФ-а, но каква е тази случка? Интересно ми е повече от професионална гл. т.
Би ли ми дала някакъв линк, за да прочета за какво става дума.

# 8
# 9
  • Мнения: 5 255
да! и аз онемях!
с такъв селянин в подобна институция скоро не бях говорила!

И аз имам да разказвам, но........  ooooh!
Пазя си в пощата кореспонденцията с въпросната компания.
Няма бланка, няма нищо - има писане на латиница в комбинация с 4, 6 - разбирайте чатърски  newsm78
Ами какво да говорим  Crossing Arms
Ще ги снигнем .... "онези-другите" - на таратанци  Sick

# 10
  • Мнения: 295
това за горкото момченце не го бях чула Sad дано се оправи душицата

снощи, след като премислих случката, реших да пусна жалба срещу въпросния г-н Маринков. предрових целия сайт на националната ни авиокомпания, но не открих никъде секция "ЖАЛБИ" или нещо подобно, да не говорим за връзка с управител и т.н.

моля, ако някой има някаква идея къде по електронен път да подам жалба да ми каже...

# 11
  • Мнения: 1 465
Ооооо вие нищо не знаете, на мен веднъж ми бяха издали билет за несъществуващо място в самолета Shocked hahaha Добре, че сезонът не беше от претоварените, та седнах на друго. Звучи като виц нали, но е вярно!!! Но това май е грешка на служителките от софийското летище?

# 12
  • Мнения: 781
ох, притесни ме сериозно - предстои ми да пътувам с тях на 28/06. аз по принцип съм доволна от тях, но и след вчерашната случка за детето, дето чакало на бургаското летище съм леко нервна Crazy Tired

Ох, и аз така се притесних.... Shocked Ние пътуваме на 26 този месец, само аз и малкия и ако ми врътнат някой номер ще откача Crazy Поне да знам да си паззя стриктно всичките там бумащини, билети и билетчета! ooooh!

# 13
  • Пловдив
  • Мнения: 23 545
ох, притесни ме сериозно - предстои ми да пътувам с тях на 28/06. аз по принцип съм доволна от тях, но и след вчерашната случка за детето, дето чакало на бургаското летище съм леко нервна Crazy Tired

Ох, и аз така се притесних.... Shocked Ние пътуваме на 26 този месец, само аз и малкия и ако ми врътнат някой номер ще откача Crazy Поне да знам да си паззя стриктно всичките там бумащини, билети и билетчета! ooooh!
И като си ги пазиш кво?! Полза хич, ами се надявай да си късметлийкааааааа. На мен при условие, че съм платила отворен целогодишен двупосочен билет се оказа, че спрели полета до Копенхаген и аз увиснах в Дания! Да летя можело след два месеца, когато възстановяват полетите, ама аз не мога да стоя два месеца още! И питам кво правим - "доплатете си еди-колко си и ще ви презаверим билета с друга авиокомпания", викам "за кво да доплащам?" , като нямало да летя с тях вече не било двупосочен билета Shocked Казвам "Ок, как да ви ги пратя парите" , "Само по банков път или лично в офиса в Копенхаген", "Ама нямам банкова сметка и не съм в Копенхаген", "Тогава в България ваши близки да доплатят". Бях бясна-побесняла, откачих, ако можеше да се пресегна през телефона щях да я удуша! Щото Дания е цивилизована държава, ами ако бях на някое друго място какво правя а? Или ако нямах пари, или нямах кой да плати? Що никой нищо не каза, когато купувах билета, не са знаели, че ще спират полетите ли? И защо продават целогодишни билети и поемат ангажименти, които не могат да спазят? Да бяха поне се извинили за неудобството и да ми издадат билет за друга авиокомпания! Защото Алиталия всякакви може да са, но когато закъсня техен полет с два часа ми презавериха билета за следащия полет (който бях изтървала) и ми дадоха място за друга авиокомпания със сто извинения за причиненото неудобство!

Последна редакция: ср, 14 юни 2006, 21:42 от Янтра

# 14
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 673
Не знам дали това е от служителя на съответната компания,но имах много неприятно преживяване с чекирането на багажа:пътуването беше- София-Франкфурт-Коста Рика/отказаха да ми чекират багажа до Коста Рика, защото билета Франкфурт -Коста Рика беше електронен/, патувах с малко багаж,отказаха да го пуснат с мен в самолета,че им била малка машината,на въпроса че ще изтърва полета от Франкфурт, служителката ми отговори че щом съм имала пари да си платя веднъж щяла съм да си платя пак,беше 6 сутринта и дори нямаше на кого да се обадя, простотията беше пълна. Защо по обратния път хората не ми създадоха никакви проблеми.
Мисля си, че проблема е в персонала тук, да не кажа че на информация никога няма дежурен и се налага да званя във ВИП залата
Това може да ти се случи само тук в България /колкото и да ме боли да си го призная/

Общи условия

Активация на акаунт