Гаранция за обувки - бясна съм

  • 8 877
  • 51
  •   1
Отговори
  • Мнения: 18 542
Хора, извинете, че пускам темата тук, но в този клуб темата ще видят най-много хора, за това пиша.

Историята е следната:
в сряда привечер си купих обувки (чехли) от един от магазините в подлеза на Плиска. Представляват дървена подметка с лек ток, отгоре парче от кожа, а на подметката залепени гумени подложки. Щастлива от новата придобивка, вчера си ги обувам и отивам на работа. Към края на работното време установявам, че на единия чехъл, на тока, едната подложка я няма и дървото е леко изядено.
Днес нарамвам обущетата и преди няколко часа отивам в магазина с гаранционната карта да правя рекламация.
Продавачката ми погледна обувките и започна да ми обяснява каа на този модел гаранцията не покрива капачките на токовете. Някои модели имали резервни капачки, но точно този модел нямали и съответно гаранцията не важала за дефекта който заявявам.
В гаранционната карта пише: Гаранцията се отнася за скрити дефекти, които причиняват повреда на обувките... Рекламацията не се отнася в следните случаи: износване на ток и подметка (при мен няма износване, а направо липса на капачката), деформация на обувката в следствие влиянието на вода или кал...
В следствие на падане на капачката, част от дървото на тока се е издрала и по мое мнение това е повреда на обувката.

Продавачката ме прати на обущар   Close

Взех визитка на фирмата, но в нея има само телефони на различни магазини.
Мисля да се обърна към комисията за защита на потребителите.
Писна ми да ни пробутват боклучави стоки за не малко пари!

Ами оплаках ви се! Не купувайте обувки от магазините в подлеза на Плиска или ако го правите, при покупката изрично питайте дали гаранцията покрива падането на капачките на токовете  Twisted Evil

# 1
  • Мнения: 2 237
Чета,съжалявам ! Sad Ама се опитай да не си разваляш настроението.
Иначе лично аз благодаря за предупреждението Hug

# 2
  • Мнения: 1 080
Действай и изобщо не се колебай. Направо към комисията !

# 3
  • Мнения: 1 153
Дано има ефект Peace

# 4
  • Мнения: 5 140
Чета успех, дано направиш нещо.

А ти днес защо не ми се оплака, а? ooooh!

# 5
  • Мнения: 18 542
Чета успех, дано направиш нещо.

А ти днес защо не ми се оплака, а? ooooh!
Ми де да знам, не се сетих.

Преди час писах до Комисията. Ще видим какво ще стане.

# 6
  • Мнения: 10 758
Дано да имаш успех Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 18 679
Ще има успех!!!ПОвече хора трябва да си търсят правата, така ще е по-добре за всички ни GrinningБраво, Чета!!!

# 8
  • София
  • Мнения: 2 356
Maй каквото и да се беше повредило, все така щеше да ти каже продавачката. Предполагам, че така й е наредено. Досега само веднъж ми се е налагало да нося обувки с рекламация, казаха ми, че ще ги оправят, ама в срок не по- малък от 30 дни  Close  дотогава щеше да мине сезона. Прибрах си ги и си ги залепих сама. Те на това разчитат.

п.п. покажи снимка на обувките, ако не те е яд много....

# 9
  • София
  • Мнения: 6 743
Дано имаш успех с комисията.
Много е гадно да ни правят на маймуни  #Cussing out

# 10
  • Мнения: 3 153
Давай в Комисията, те вършат доста добра работа, особено за обувки (имам вече няколко случая около мен)! А и магазините, като чуят за Комисията ти хвърлят парите и гледат да те разкарат по-бързо:)

# 11
  • Мнения: 18 542
Ето снимцичи на обувките:



Denat, за мен въпросът вече стана принципен и да не ги нося това лято, ще се прежаля.

# 12
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 192
Това с гаранциите е обичайна практика, та аз останах много учудена, когато на мъжа ми смениха деформирали се обувки (мисля, че бяха "Кемъл Актив") с нов чифт. newsm78

# 13
  • Мнения: 6 206
Не знам дали случаят е такъв, но аз съм чела на гаранция на обувки изрично пишеше, че капачката не е елемент на гаранция. Но на твоите не пише такова нещо, така че да си носят последствията.

# 14
  • Мнения: 3 371
Аз имах подобен случай , само че с ботуши , които на първия дъжд се разлепиха .В магазина ми отказаха да ги подменят с нов чифт или да ми върнат парите и аз се обърнах към Комисията .Направо ги разкатаха! На мен ми върнаха парите , а на управителя му тръснаха яка глоба , откриха и още куп нарушения в магазина . Така че , избрала си правилният път - трябва да си знаем правата и да си ги отстояваме ! Успех!  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт