Да ви се оплача!

  • 1 390
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 180
Момичета, предлагам тук всеки да си изплаква болката - кой от какво е недоволен, възмутен и т.н.
 Та, повода е следния: Преди 3-4 дни мъжа ми си купува панталон от МОЛ София /бих казала скъп - около 150 лв./. Беше му леко дълъг и естествено, предлагат да го "коригират". Е, вчера отиваме да го вземем и направо се оцъклих Shocked .- така го бяха "коригирали", че корекцията се вижда от полукьорав на има-няма 500 метра! От вътрешната част на подгъва сложили снежнобяла лента /панталона е доста син, почти електриков!/, която виси почти половин сантиметър отдолу, под подгъва на крачола! Ей, избеснях! По принцип не съм скандалджийка и много неща премълчавам, но сега не издържах и направих продавачката на две стотинки /тя всъщност не е виновна/. Кви са тия болни мозъци, не знам! Най-мразя човек да не мисли, като прави нещо! Искахме друг панталон, същия размер, но нямаше и се наложи да го върнем за нова корекция. Та, сега очаквам да видя новия шедьовър на шивача-гений!

# 1
  • София
  • Мнения: 4 273
Наистина е безобразие #Cussing out Аз затова пробвам и ако ми стане - купувам, ако не - не купувам.
Да не ти разказвам как ми бяха стеснили булчинската рокля Shocked Едва влязох в колата Joy Страх ме беше да седна, за да не спукам някой шев, а като засвири Менделсон, запристъпях като японка в кимоно - едва-едва hahaha

# 2
  • Мнения: 1 975
Как може да е толкова парички панталона и да не могат да го коригират като хората smile3516 smile3515
Аз пък се изнервих на един дядка в градския транспорт, който явно не ми видя големия корем / в средата на 9-я съм / и ми вика "Стани да седна аз", е побеснях и му викам "Няма да стана, не виждаш ли, че съм бременна!". Вследствие на което старчока ме гледа на кръв докато сляза, абе много нагли хора има tantrum tantrum tantrum

# 3
  • Мнения: 7 837
Момичета, предлагам тук всеки да си изплаква болката - кой от какво е недоволен, възмутен и т.н.
 

Не го мислиш сериозно, нали  Grinning

Иначе, кофти за панталона, но за толкова пари, ги гони до дупка. Едва ли продавачката е виновна, но виж с управителч е добре да си поговориш.

# 4
  • Мнения: 3 322
Нали си наясно че след всяка корекция остават дупки в плата? И ако е окончателна няма проблем т.е. не се виждат , но във вашия случай ги огледай добре особено ако плата е фин. За 150 лева да се учат на тях... аз лично бих ги вдигнала на ура.

# 5
  • Мнения: 1 180
Ооо, определено ако пак са го оср..ли, ще кажа на мъжа ми да си иска парите и да си го носи, който си иска! А той какво бучало е.... не е истина! Добре, само на нас ли ни се случват такива случки?!!!

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 789
Ми не само на вас. Моята сватбена рокля я бяха направили доста дълга. Време за реакция нямаше, защото роклята беше готова два дена преди сватбата, а за нова корекция трябваше да пътува до Бургас и обратно. Така си и ходих с леко влачеща се рокля.

# 7
  • Мнения: 5 622

 Аз пък не се сещам от какво да се оплача  Thinking

# 8
  • Варна
  • Мнения: 10 781

 Аз пък не се сещам от какво да се оплача  Thinking

От пикльовци бе!  hahaha

# 9
  • Мнения: 5 622

 Аз пък не се сещам от какво да се оплача  Thinking

От пикльовци бе!  hahaha

Ми аз вече се оплаках в отделна тема  Crossing Arms

# 10
  • Мнения: 2 220
Когато мъжа ми си купува костюм за сватбата, панталона му беше дълъг и продавачката любезно ни упъти към шивачка, с която работят. Оставихме го, без да попитаме колко ще струва и на другия ден като го взехме ни сюрпризира с такава цена  #Crazy, не помня колко пари ни поиска, но със сигурност беше в пъти повече отколкото биха ни взели на повечето места. Ужасно се ядосах, но нищо не можеше да се направи, не бяхме задължени да ходим точно там, трябваше дап итаме предварително, но все пак...

# 11
  • Мнения: 3 932
''...Казано честно всичко ми е наред...''
Не ми се оплаква  Naughty

# 12
  • Germany
  • Мнения: 7 879
Веднага се включвам и аз да се оплача. Поръчахме костюм на мъжа ми в магазин "Валентина", където ни обясниха, че шиели по размери на клиента. На първата проба нито сакото беше ок, нито панталона. Увериха ни, че ще ги оправят и оттогава вече месец и половина, резултата е все по - плачевен. Костюма ни трябваше за конкретен повод, които мина и замина. Днес звъннах на собсвеничката да я питам какво предлага като варианти - да вземем само ризата, която е на цена почти колкото капарото и остатъка да ни върне или да върне цялата сума или... е тя ми крещя като малоумна по телефона, че той не бил ходил на проби / бяхме на 5 проби!?! / и сега остана да отидем утре до магазина да се разберем. Направо съм бясна. Решила съм ако не се разберем да се обадя в агенцията за защита на потребителите, но незнам дали могат да помогнат. Приемам съвети всякакви, защото ми омръзна някви хора да ме правят на идиот безнаказано.

Общи условия

Активация на акаунт