Простак от ТЕХЕМ

  • 2 015
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 78
Ето какво ми се случи вчера следобяд.Точно с малката се бяхме сгушили да си подремнем нвякъде към 15.00ч и на вратата се звъни.Понеже живеем на първия етаж доста често ставам съботно -неделна жертва на досадници без ключ/външната врата на блока се заключва/.Станах , отидох навън -някакъв младеж.Отворих му вратата при което той буквално нахлу  , ръкомахайки ми с някакви списъци .Казах му , че ми е писнало да ми звънят всякакви и другия път щом няма ключ да звъни на другите звънци ."Аз съм от топлофикация,бе!"-беше отговора."Не ме интересува от къде сте , не мисля , че е редно да ми звъните в неделя по никое време."Тогава той ме напсува.Оказа се , че дошъл да отчита водомерите за топлата вода.Качи се на последния етаж с асансьора  и впоследствие въобще не мина през нас.На моята комшийка казал , че понеже съм много отворена щял да ме остави на база.
А сега да видя вашите коментари и съвети .Защото явно наистина ще си останем на база заради този.Нали ви казвам , звънят ми всякакви хора по всяко време , но обикновено поне се извиняват за безпокойството и се представят нормално .Аз ли съм със сбъркани представи или вече е модерно фирмите да си псуват клиентите ......

Последна редакция: пн, 09 окт 2006, 13:18 от Reza

# 1
  • Мнения: 46 434
Ако не е поставено уведомително писмо за времето, когато ще идват, подай жалба! Трябва да сте предупредени за датата и часа, както и за резервна дата, в случай, че не можете на редовната, има и вариант да оставите показанията на бележка или на домоуправителя.
При нас винаги оставят такова писмо на входа и всеки си прави сметка, а и нашия звънец е изключен отдавна  Mr. Green не заради Топлофикация, но все някой се намираше да натисне грешен номер  Crazy

# 2
  • Абсурдистан
  • Мнения: 3 321
Той е длъжен да ти отчете показанията независимо какви реплики сте си разменили. Оплачи се в централата.

# 3
  • Мнения: 6 461
След като си оставила достъп до апартамента той е длъжен да отчете показанията. #Cussing out
Също така няма право да си позволява да те псува,това не трябва да го оставяш така #Cussing out
Дори и да има уведомително писмо с нищо не може да оправдае поведението на този човек  #Crazy

# 4
  • София
  • Мнения: 1 457
Такаа, да ти кажа нашата одисея с топлото: когато са идвали да засичат топломерите нас ни нямаше - мъжа ми беше в командировка, аз с детето при родителите ми. Не сме видели ни бележка, ни дата. И ни пристига по някое си време една мъничка сметчица от едни 500 и кусур лева, които сме длъжни да доплатим. Мъжа ми отиде и им казва, че при нас нищо не са засичали - откъде тази сметка? Ами на база - толкова! Close.След разправия ни назначиха друга дата, но за да дойдат трябваше да им платим 25 лева, а и още веднъж да ходим да се разправяме за преизчисляване и вече не си спомням дали и още нещо не плащаше мъжа ми. Абе с две думи - пари, време и здрави нерви да имаш  Twisted Evil
Но теб те съветвам веднага да се задействаш и нищо да не им плащаш допълнително - все пак ти си си била вкъщи и независимо какво си му казала на оня великия е длъжен да ти вземе показанията! Като не ги е взел тогава, да дойде пак, но без да му плащаш Naughty

# 5
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Редактирах малко заглавието.
Все пак става дума за един човек, доколкото разбрах.
Може би не всички в Топлофикация са простаци... newsm78

Съберете пари от входа и си оправете вратата, а дотогава не се чуствай длъжна да отваряш на всички.

Ако има някакво нарушение - подай жалба.

Какво има да се мисли...

И на мен ми се случва да слизам от 5-ти етаж за глупости, но не бързам да се карам преди да разбера за какво става дума.
Още повече, решението да слезна си е лично мое и преди да го взема съм си дала сметка, че може да е нещо такова.

# 6
  • Мнения: 2 849
Пусни жалба !Как е възможно подобно поведение ?При нас също минаха в 15 часа (грам не се съобразяват )детето спеше . Close
Що се отнася за входната врата ,живеем на 8 етаж ,което не спира хората да звънят и аз да слизам да отварям ,сякаш съм портиерка . Close

# 7
  • Мнения: 78
Със промяната на заглавието съм съгласна.Явно е много лесно да сложа всички под един знаменател, за което в момента се извинявам.Но виж за разкарването не съм съгласна.По-скоро за отношението.Принципно не ме нервира това , че излезнах да отворя , а  отношението на този човек.Нямаше да има никакъв проблем ако беше реагирал нормално - извинете за безпокойствието , аз съм еди-кой си от еди-къде си и ще правя еди-що - си.Така -ок.Но да нахлуе буквално през мене и да се държи все едно съм му нещо длъжна - извинявай , не съм съгласна.На всичкото отгоре и да ме псува.Някак няма да  се примиря с това .И от цялата тази простотия накрая той излиза от позицията на някаква власт: ще ги пусна на база да им дойде акъла.Ами аз съм клиент, освен това съм жена , разполагам и с някакво човешко достойнство.Което за жалост вчера беше леко потъпкано.Ето с това не съм съгласна.

# 8
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
Ами аз съм клиент, освен това съм жена , разполагам и с някакво човешко достойнство.Което за жалост вчера беше леко потъпкано.Ето с това не съм съгласна.

Едва ли някой би бил съгласен:)
Но за да запазиш достойнството си, не е нужно да му отвръщаш просташки.
Можеше спокойно да му поискаш името и да пуснеш оплакване.
Щеше да го стреснеш повече:)

Не може да очакваш добро отношение от хората.
Може само да се учудваш приятно, ако срещнеш такова:)
Търси си правата, без много емоции - ще ти е от полза.
  bouquet

# 9
  • Мнения: 78
Оказва се , че трябва да изтрия половината заглавие.От топлофикация ме увериха , че човекът от вчера не е техен представител.Насочиха ме към фирмата за топлинно счетоводство.
Става въпрос за същата тази фирма , която преди 5 години ми наводни апартамента и в момента една от стаите е още неизползваема.......На фона на предстоящия отоплителен сезон може би имате какво да споделите за фирма ТЕХЕМ?

# 10
  • Кори Селести
  • Мнения: 5 538
О, ТЕХЕМ  Mr. Green
Имам да споделя само това, че тази зима няма да ползваме парно.  bowuu

# 11
  • Houston, TX
  • Мнения: 15 673
Имах същия проблем с ВиК- Варна. След жалба до техния управител и същата жалба до комисията за защита на потребителите доидоха с извинение в удобно за мен време.Но в жалбата до  тяхното управление беше записано : с копие до комисия за зашщита на потребителите

# 12
  • в края на града
  • Мнения: 4 446
Пусни жалба до фирмата за топлинно счетоводство, в противен случай наистина ще ви смятат на база. Лошото е, че трябва да се разкарваш до там и си искай входящ номер на жалбата.
Колкото до входния звънец - нашия сме го махнали  Wink, който ни търси чуква по телефона и слизаме. Замислете се за този вариант...

# 13
  • Мнения: 46 434
... може би имате какво да споделите за фирма ТЕХЕМ?

Вкъщи не сме към тях, но офиса да, вече 5 г., проблеми не сме имали, винаги са били коректни  Peace
Предупредително писмо също е имало винаги, иначе рискуват да се разкарват напразно 2 пъти, а да им се плати за 1.

Щом този вече не работи при тях, значи е идвал с друга цел ...

# 14
  • Мнения: 1 427
Ох, Техем! Close Всяка година си имаме разправия с тях за нещо, последното от петък е, че грешно ни отчетоха данните!След като ги засякохме след това на единия ни водомер са писали 10 кубика повече топла вода! #Cussing outДнес цял ден им звъня, но на единият телефон ми дава заето и се включва факс, а на другия никой не ми отговаря! Confused

Общи условия

Активация на акаунт