Има ли мами - студентки? Как се оправяте?

  • 4 423
  • 27
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 819
Здравейте мами, студентка съм втори курс и всеки момент трябва да родя, редовно обучение съм и се притеснявам как ще съчетавам ученето и гледането на бебчо! Бихте ли споделили при вас какво е положението и как се оправяте? Rolling Eyes newsm78

# 1
  • Мнения: X
Аз съм студентка, но съм задочно. Няма ли начин да се прехвърлиш от редовно в задочно? Аз мисля че така правят повечето. За оправянето - ще се оправиш. Ако останеш редовно незнам....как ще ходиш на училище и ще гледаш бебо...Просто се прехвърли. Знам че с подаване на молба става и след като изтъкнеш достатъчно оснавателна причина(а раждането е такава), няма проблем. Успех, леко раждане и хубаво и здраво бебе:)

# 2
  • Мнения: 50
Здравей!
Аз уча трета година редовно в Нов Български Университет.
На 5 октомври родих второто си дете и мислех да прекъсна - добре че не го направих.
Свекърва ми идва три пъти в седмицата за да мога да ходя на лекции.
Ако има някой на когото можеш да се довериш за гледането на бебчо нямаш проблеми със следването,
дори по този начин ще се разтоварваш и ще си разнообразяваш чудесно ежедневието.
Пожелавам ти едно спокойно и здраво бебенце! Успех и Бог да те благославя! Hug

# 3
  • Мнения: 1 041
И аз уча-последна година съм в Русенския университет,Европеистика,редовно.Няма да те лъжа-изобщо не ми е лесно,но като съм се хванала на хорото,ще го играя Laughing Въпреки че имам помощници-майка ми и свекърва ми.Невероятни жени са и ми помагат с каквото могат.За да ходя на лекции,те си вземат отпуска,тъй като работят и гледат бебо.Освен това и ми помагат в домакинството.Ох,добре,че са те Heart Eyes Дано да има кой да ти помага  Peace Hug

# 4
  • София
  • Мнения: 2 157