*Глобул* ме направиха на маймуна???

  • 3 305
  • 34
  •   1
Отговори
  • Мнения: 834
И така: телефона на сина ми е спрян, защото имал изговорени 72лв. Shocked Подписал е договор за Смарт Груп на 14.12. До момента му идват вече 2 сметки. Едната е от 19.11.-20.12.за разговори 24лв, а другата - към 03.01. е за 17лв. Сумарно правят 41лв. Въпреки, че и те не са реални. Как така ги докараха до 72лв???
При разговора ми с оператора на Глобул ми бе обяснено, че системата дава грешки и че всичко ще се изчисти, когато излезне първата му фактура на 20.01. На въпроса ми защо, аджеба като грешката е тяхна сина ми трябва до стои без тел. от днес чак до 20-ти нямаше отговор. Казаха ми да си платим 50лв. (лимита) и може да му пуснат изходящите.
Ама защооооооо? Ту има реално изговорени 24лв., ту има грешка за 72лв, ту да си плати 50лв........абе отвсякъде на нас ни е вътрешно.
Питам аз какви са тия своеволия? Защо винаги потребителя трябва да е преебан?
Е, оплаках ви се. Ако някой от вас е имал такъв проблем и го е решил, моля да сподели Praynig Аз освен да се обада по- късно *Господари на ефира* друго не мога да измисля newsm78

# 1
  • Мнения: 2 818
Явно от влизането в ЕС и те нещо са се объркали  Wink  Иначе и на нас ни се е случвало объркване, но наддадените пари така или иначе отиват за следващата сметка, не се губят.

# 2
  • Мнения: 1 849
Сигурно не сте се разбрали нещо. Фактурата идва до 18 число на следващия месец т.е преди да трябва да платиш. Имам договор с тях от три години и никога не са ми правили проблеми. Когато получиш фактурлата там всичко си пише от до...А защо не сте си платили първата сметка? Желая ти да се изяснят нещата бързо.

# 3
  • Мнения: 834
Хубаво де, ще платим 50лв, ще ги приспаднат от фактурата като излезне, но ако пък ги нямаме тези 50лв??? Грешката е тяхна и точка #2gunfire Защо сина ми да стои без тел.? Нали го има, за да се обади при нужда, ако не дай си боже му се е случило нещо лошо Naughty
Между другото на мъжа ми със сметката е същата работа- ту дължи 8лв, ту 15 лв за неустановено време.
Ядосах се от факта, че самия оператор твърди, че при него са видни 24лв. и че всички други цифри са грешки на системата, НО аз трябва да си платя и това е.

Последна редакция: чт, 04 яну 2007, 11:59 от pimpa

# 4
  • Мнения: 834
Сигурно не сте се разбрали нещо. Фактурата идва до 18 число на следващия месец т.е преди да трябва да платиш. Имам договор с тях от три години и никога не са ми правили проблеми. Когато получиш фактурлата там всичко си пише от до...А защо не сте си платили първата сметка? Желая ти да се изяснят нещата бързо.


Мила, аз съм техен абонат от 4г. и досега също не съм имала проблеми. Сменили са си софтуера по сметките от 1мес. насам.
Нещо ти не си прочела. Договора е подписан на 14.12, първата му фактура ще излезне на 20.01. Коя фактура според теб не сме си платили?

# 5
  • Мнения: 1 680
Мини на М-тел.
Wink

# 6
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148

От трън, та на глог  Close

# 7
  • Мнения: 4 585
  Мини "Вива тел". Аз не съм имал проблеми само с тях.

# 8
Имам добра новина за теб - на 31.12.2006 г. активирах една предплатена карта на "Вивател" с "Бонуси безкрай". При всяко зареждане на ваучер през целия период, докато картата е активна, получаваш бонус безплатни смс и минути в мрежата на "Вивател", в зависимост от това на каква стойност е ваучера. Стойността на ваучера се добавя към първоначалните 10 лв. време за разговори в картата и може да използваш заредената сума за разговори към други мрежи.
Продавам картата само за 50 лв. - а по специализираните форуми вече ги продават по 200-300 лв.
В Пловдив живея.

# 9
  • Мнения: 5 468
От кон на краставо магаре дори...

# 10
  • Мнения: 5 539
Когато ставаш абонат на Глобул, те натоварват първоначално с такса за включване и 1 месечна такса допълнително. Ей така, заради удоволствието, че си им клиент.
Или поне така беше преди 1-2 години newsm78

# 11
  • Мнения: 1 072
Комисия за защита на потребителите

Ако не ги информираш, те няма да направят нищо за теб. Което не означава автоматичната им намеса, ако ги информираш. Означава, че ти си направила нещо, все пак.  Тук във форума можем само да ти съчувстваме, но инстанциите, които могат и са длъжни да ти обърнат внимание са други.

# 12
  • Мнения: 1 058
Когато ставаш абонат на Глобул, те натоварват първоначално с такса за включване и 1 месечна такса допълнително. Ей така, заради удоволствието, че си им клиент.
Или поне така беше преди 1-2 години newsm78
Така е прие всички и при М-тел и  Глобал и Вива тел.
Била съм и при трите компании и съм доволна само от Вива тел. Другите все нещо лъжат и се пазарят.

# 13
  • Sofia, BG
  • Мнения: 394
Подай оплакване и до централата на Глобул (с и-мейл или писмо)
Аз съм забелязала, че ние българите сме свикнали да търпим и премълчаваме, когато някой се отнесе некоректно с нас. Най-много да се оплачем на близките си, или да пуснем тема в някой форум от сорта на 'не ползвайте услугите на едикояси фирма, че ще се прецакате'
Вече имам няколко нагледни примера на подадени оплаквания от мои близки до различни фирми, при които имаше резултат - получени пълни компенсации, че и отгоре за причиненото неудобство.
Успех! Flutter

# 14
  • Мнения: 4 585
     Може да си търсите правата в съюза на потребителите. Два пъти съм го правил, и двата пъти ми помогнаха.

Общи условия

Активация на акаунт