питане относно такса в детска ясла

  • 636
  • 11
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 888
Тъй като аз съм студентка се възползвах от правото да плащам половин такса в детската ясла. Наложи се да преместим малката в друга ясла и оттам ми казват, че нямам право да  плащам половин такса, защото уча задочно. Да, но в предишната ясла детето ми ходи цели осем месеца и никой не ми е  направил забележка, че   нямам право на намаляване, защото съм задочно. Не,че ми е за 20-те лева, който ще спестя. Просто се чудя как така се получава такова разминаване. Не можах да намеря  нормативен документ, в който да проверя как точно стоят нещата. Просто въпрос на изясняване Hug

# 1
  • Мнения: 3 740
НАРЕДБА за определяне и администриране на местни такси и цени на услуги, предоставяни от Столична община
http://sofiacouncil.bg/index.php?page=ordinance&id=24

Виж това дали ще ти свърши работа.

# 2
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 181
Ето новия текст на същата наредба:
http://www.sofiacouncil.bg/index.php?page=ordinance&id=75
Цитат
...Чл. 41. (1) Таксата се заплаща с 50 на сто намаление за:
1.  деца с един родител;
2.  деца чиито родител отбива военна служба;
3. деца единият от родителите на които е редовен студент или редовен докторант....
Важи за редовно, а не за задочно. Излиза, че в първата ясла не е трябвало да плащате по-малко Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 888
Ето новия текст на същата наредба:
http://www.sofiacouncil.bg/index.php?page=ordinance&id=75
Цитат
...Чл. 41. (1) Таксата се заплаща с 50 на сто намаление за:
1.  деца с един родител;
2.  деца чиито родител отбива военна служба;
3. деца единият от родителите на които е редовен студент или редовен докторант....
Важи за редовно, а не за задочно. Излиза, че в първата ясла не е трябвало да плащате по-малко Peace
Въй,въййй(както казваше една персона  от Биг Брадър Joy), в  първата  ясла цели осем месеца са се минали Laughing

# 4
  • някъде ... тук ...
  • Мнения: 8 181
Ами-и, тяхна грешка  Sunglasses

# 5
  • София