Семейната кола я карам най-вече аз. Съответно знам какво под капака да проверявам редовно, за да нямам проблеми. Преди две седмици по време на движение парното спря да работи и започна да духа студено. Спирам на първата бензиностанция, отварям капака и изненада - в казанчето няма капка антифриз. Доливам аз, прибирам се и на другия ден колата отива на преглед. В сервиза сменили три маркуча, проверили маслото - всичко е наред. Преди 2-3 дни отново я отворих, антифризът беше малко под нормата, пак долях. Днес мъжът ми закара колата за редовна смяна на маслото и видял, че антифризът пак бил под нормата. Проверили са я, уж нямала течове. Прибира се той бесен и от вратата ми хвърля обвиненията, че съм прегряла колата и съм изгорила гарнитурата. Питам го майсторите ли са казали, че гарнитурата е изгорена, а отговорът беше: "Не, ама щом маркучите са наред, значи е гарнитурата!". Аз мигам и питам: "Добре де, ако е гарнитурата нали тази кола ще прегрее, ще пресече маслото, какви ми ги говориш изобщо???". Не, то можело и по-късно да развали маслото, а не веднага.
След дългото изложение въпросът ми е: от какво може колата да губи антифриз, при положение, че маслото е ок и са сменени маркучите? Ясно, че ще се ходи на майстор, но ще е най-рано в понеделник, а ми се иска да имам някаква предварителна идея. Благодаря!