Проблем за плащане на тока във Варна чрез e-pay

  • 945
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 866
Откакто станаха проблемите със софтуера на Енергото във Варна, не си получавам сметките за тока в е-рау и ми се налага да ходя да ги плащам на касата. Моля, кажете ми дали при вас всичко е наред и ако не, какво трябва да се направи? Дали наново да се регистрирам? Опитвам се да звъня на телефоните за информация, но все е заето. И на сайта им нищо не намерих по въпроса.

# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Дали са нови абонаментни номера, от което вероятно идва проблема.
Ние плащаме ток чрез Транскарт и имаме същия проблем. Не сме проверявали как стои въпроса, но си мисля че е нужно да се въведе новия аб.номер в системите за ел.плащане и така да стане то.

# 2
  • Мнения: 2 768
От няколко дена опитвам да се свържа с инф. номер на Е.Он, но е мисията невъзможна. Как да разбера новият абонатен номер?! Не трябва ли тази информация да се дава по някакъв по-достъпен начин? А какви опашки стават заради това.... майкоууу  ooooh!

# 3
  • Мнения: 1 866
Това за новите номера въобще не го знаех. Благодаря за информацията!   bouquet Понеже предния път платих на касата, проверих на касовата бележка и наистина номерът е друг. Обаче ние имаме 2 електромера и имахме 2 номера, а сега и на 2-те бележки има написан някакъв клиентски номер се казва и е един и същи. Регистрирах него в е-рау и ще видим дали ще получа нещо следващия път. Не мога да разбера защо не ни изпратиха едно съобщение да ни уведомят, че трябва да си променим регистрацията? И този номер за информация е още веднъж някаква имитация на желание да се прави услуга!

# 4
  • Мнения: 2 768
Въведох новият клиентски номер в Транскарт, но отново няма информация за задължения (а не сме плащали за м.декември). Явно не е това проблема, софтуера на Е.Он все още не подава информация за on line плщания.

# 5
  • Мнения: 379
Леле тези идиоти заслужават  #2gunfire
Аз плащам по банков път и вече втори месец /ноември и декимври/ не са ми теглили пари от сметката; в началото на януари /към 8-9 беше/ се обадих на Е-оn и ги питах какво става. Обиасниха ми, че "нарочно не са изтеглили сумите за сметките от ноември и до няколко дена щели да ги минат заедно с декемврийската". Да ама не! Нищо не са изтиглили още и вече полудявам. Сега чувам, че е сменен партидният номер Shocked
Казаха ми, че и лихви няма да дължа, ама вече взех да се съмнявам...

# 6
  • Мнения: 1 866
Днес ходих да плащам сметката за тока на касата, защото видях, че нищо няма да ми пратят и ми потвърдиха промяната на абонатния номер. Регистрирах го в е-рау и ще видя дали за следващия месец ще получа нещо. Не можаха да ми кажат какъв е проблема...

Последна редакция: ср, 31 яну 2007, 21:28 от lala

# 7
  • Мнения: 14 483
Леле тези идиоти заслужават  #2gunfire
Аз плащам по банков път и вече втори месец /ноември и декимври/ не са ми теглили пари от сметката;


и при нас е така - уж от банката ми казаха, че този месец ще платят и двете сметки /ноември и декември/ ама ей сега пак проверих и видях че не са дръпнали парите.

# 8
  • Germany
  • Мнения: 2 006
Мъжът ми писа майл до е-рау, защото вече 3 месец ходим да си плащаме на касите. Отговориха му, че проблема не е в тях, а в Е-он, които не им подавали данни. От наш познат, който работи в Е-он знам, че от 3м сменят софтуера с който работят, но програмистите им били малко бавнички и от това са всички проблеми. Даже и той не знае, кога ще приключи всичко.

# 9
  • Мнения: 1 866
Току що си получих сметката за тока по е-рау, само дето вече я платих днес! Нищо, надявам се вече от другия месец нещата да влязат в релси.

# 10
  • Germany
  • Мнения: 2 006
Наистина ли...сега ще проверя и аз, но и ние вече я платихме. Поне за другият месец дано да е редовно известието Peace

# 11
  • Мнения: 14 483
не могат да си оправят софтуера пък си правят сайтове, само флаш дето не са сложили..http://www.eon-bulgaria.com/bulgarian/index.htm?lang=bg

# 12
  • Мнения: 1 120
И аз днес си получих сметката за тока в е-рау, но в Транскард все още я няма. Някой знае ли как седят нещата там?

# 13
  • Мнения: 1 937
Вероятно вече сте получили това уведомително писмо, но ако не сте, може да ви е от полза:

"Уважаеми клиенти,

Във връзка с обединяването на базите данни и преминаването към едно юридическо лице, Електроразпределенията от Североизточна България, които са част от ЕОН България, включени в системата ePay.bg, ще преминат към един търговец: Е.ОН България - Продажби. В тази връзка уведомяваме всички настоящи и бъдещи клиенти на ePay.bg, желаещи да заплащат задълженията си към Е.ОН България безкасово чрез Интернет и телефон, че трябва да регистрират клиентските си номера към търговец ЕОН България. При плащане от банкомат чрез услугата В-Рау, за Код на търговец трябва да посочат 50003 и след това да въведат своя клиентски (абонатен) номер. В ЕОН България са включени като районни центрове: Силистра, Добрич, Варна, Шумен, Разград, Русе, Търговище, Горна Оряховица и Габрово.
По-подробен списък с карта на районните центрове, които спадат към Е.ОН България - Продажби, е поместен на Интернет страницата на търговеца. http://www.eon-bulgaria.com/bulgarian/eon_bulgaria/shareholdings/supply_area.htm

С уважение,
ePay.bg"

Общи условия

Активация на акаунт