Къде да се оплача от ДжиПиТо

  • 1 140
  • 11
  •   1
Отговори
  • Между Пирин, Рила и Родопите
  • Мнения: 371
 Twisted Evil
Бясна съм!
Личната е отказала направление на майка ми под предтекст, че в момента скючват договор с касата.
Това не и е за първи път. Къде да се оплача, кажете ми. Омръзна ми  от своеволията и.

# 1
  • Мнения: 1 428
И моята не иска да ми дава направления,а редовно си плащам осигуровките.Писна ми да си плащам и да ходя на частно при положение,че съм осигурена.Проблема е,че и аз не зная къде да се оплача.Изхода е смяна на личния лекар.

# 2
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Аз минах по този път, макар и в крайна сметка да си взех направление и да не подаддох жалбата. Пише се жалба до директора на Столична ЗОК, ето http://sofia.nhif.bg/bg/default.phtml?w=1280&h=990

И описваш случая. Може да я глобят.
Съветът ми е да я смените.  Peace

# 3
  • Между Пирин, Рила и Родопите
  • Мнения: 371
Първо аз не съм от София.
Второ - алтернатива нямам, за да я сменям - тука всичко е на принципа "Бог високо, цар далеко".
Аз лично съм избрала личен в областния град /на 50км от тук/, но майка ми това не я устройва.
Не можете да си представите каква анархия цари в града-всеки лекар прави, каквото си иска. Не искам да казвам от къде съм, защото сме малък град и всичко ще рефлектира върху родителите ми. Представете си - гинеколозите тук искат направление от бременните всеки месец -  някои от личните не дават и са в правото си, съответно бременните плащат всичко на ЖК. Това е само един пример - нищо не е както трябва. #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 4
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Макар да е досадно и неприятно, единственото нещо, което можеш да направиш е да подадеш жалба до вашата Районна здравно-осигурителна каса и да я смениш.

# 5
  • Мнения: 1 883
Хе хе последния случай ми беше вчера. Малката ми куца с едното краче и поисках направление за ортопед , а тя ми каза вместо да се занимавам с глупости да давам на детето Нурофен 3 пъти по 5мл и щяла да се оправи  Grinning Grinning Grinning

# 6
  • Мнения: 1 404
Хе хе последния случай ми беше вчера. Малката ми куца с едното краче и поисках направление за ортопед , а тя ми каза вместо да се занимавам с глупости да давам на детето Нурофен 3 пъти по 5мл и щяла да се оправи  Grinning Grinning Grinning
Това звучи като да го е казал моят педиатър Joy
По темата-имаш право да се оплачеш в здравната каса,защо се страхуваш?

# 7
  • Мнения: 1 883
Не се страхувам ни най- малко , но предпочетах вместо да се жалвам да "прежаля "20лв и да я заведа на ортопед . ooooh!Мислиш ли , че няма да измисли куп основателни причини за да се заччищи , че е била права. А между другото това става по телефона , даже не я е прегледала  Grinning

# 8
  • Мнения: 207
МНОГО ТЪЖНО МИ СТАВА КОГАТО ЧЕТА ТЕЗИ НЕЩА
и да подадеш жалба в здр. каса ,нищо няма да направиш
до сега да си чула ,лекар да е мъмрен за такова нещо
работя в медицински център ,кадето има женска консултация,бременната носи направление еднократно в което джи-пи-то отбелязва че ще се води на консултация и от тук нататък ,гинеколога поема грежите за бременните ,дори мога да кажа почти денонощно,даже след като роди има право на още една безплатна консултация
и между другото всеки здравно осигурен има право на 2 профилактични прегледа годишно,малко джи-пи-та уведомяват за това пациентите си

# 9
  • Мнения: 351
И нашето положение е същото, само че джипито е роднина на съпруга ми. Вече съм споменавала някъде, че детенцето  ми се скъсваше от рев, когато беше на около 40 дни и нейната диагноза беше "това са са мо уроки"  Shocked
Не съм се занимавала с нея, ще се изпокара родата, но ми идваше  #2gunfire, бяхме много притеснени тогава. Избрахме детска частна клиника (20лв на месец такса и неограничен брой на прегледите, а работят едни от най-добрите специалисти в нашия град). При джипито ходим само за ваксини и за задължителните прегледи, които няма как да откажем. Crossing Arms
Жалко, че нямаш възможност за друг избор. Чудя се, ако  оплачеш където трябва една ли ще има ли ефект  newsm78.

# 10
Другите мами са написале къде се подават оплакванията, но ефект надали ще има.
Кокато синът ми беше на 6месеца с Т над 39 нашето ДжиПи отказваше да ни приеме, защото не съм имала предварително записан час ShockedСъщата не ми даваше и направвление за специалист въпреки молбите ми /беше запозната с всичко жената/След подадена жалба от мен след месец получих отговор-Докторите преценяват кога да дават направления;Не е отказвала да ни приеме /нищо, че чаках 4 часа пред кабинета и в крайна сметка вдигнах скандал и си тръгнах без преглед/;И "не " не може да си сменя ДжиПито извън регламентираното време за това/2 месеца в годината/.Вече сме при друго ДжиПи много съвестно и за всичките години нито веднъж не ми е отказвала направление, а по стечение на обстоятелствата имахме нужда от доста.
Тоест изчакай и сменяй !

# 11
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Не е вярно че не може нищо да се направи. Аз съм се оплаквала от лекар в националната здравна каса.
На тези телефони:
Национален телефон на НЗОК за консултации на граждани – 0800 14 800
Сектор "Права и задължения на пациентите"- 9659 387

Веднага след оплакването ми са се обадили на лекаря и какво са му казали не знам но стана по-мек от памук и си свърши работата.

Общи условия

Активация на акаунт