Мама- студентка

  • 563
  • 4
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 701
Здравейте! Студентка съм трета година, редовно обучение. Работила съм, но не съм била на трудов договор (т.е. нямам трудов стаж). В момента съм в процес на бебеправене, но искам по- отрано да се подсигуря...
 Въпроса ми е: Имам ли право като редовна студентка на осигуряване за майчинство? И към кого трябва да се обърна, за да реша този въпрос? Какви документи трябва да подам?
Благодаря предварително!    bouquet

# 1
  • Мнения: 60
здравей, и аз съм студентка редовно обучение. като забраменях си мислех че ще имам право на майчинство ,но от университета ми казаха друго-трябва да имам 6 месеца трудов стаж иначе не става Sad а аз нямах естесвено и започнах да се самоусигурявам (труден вариант) и сега имам майчинсво.друг вариант е да те водят фиктивно на работа в някоя фирма.ти в какъв университет учиш?държавен или частен?може би и това има значение,защото аз съм в частен и затова при мен така се получи.най добре първо питай в унив. те няма как да не знаят. сигурна съм, че ще се включат и други мами и ще ти разяснят   bouquet

Последна редакция: пн, 26 фев 2007, 09:32 от каси

# 2
  • София
  • Мнения: 1 555
и аз съм студентка и като забраменях си мислех че ще имам право на майчинство ,но от университета ми казаха друго-трябва да имам 6 месеца трудов стаж иначе не става Sad а аз нямах естесвено и започнах да се самоусигурявам и сега имам майчинсво.друг вариант е да те водят фиктивно на работа в някоя фирма

Каси, как така се самоосигуряваш? Аз бях чела, че само, ако работиш на трудов договор на 8 часов работен ден може да получаваш майчински?

Ти на каква сума се осигуряваш? И всъщност как се урежда това?

# 3
  • София
  • Мнения: 701
Здравейте! Аз съм в държавен университет. Осигурена съм само здравно, но не и трудово. Затова и питам, за да знам дали да не се запиша в някоя фирма да ме води фиктивно на мин. заплата, за да мога да взимам после майчински?!?