1.Да се приеме закон който ще позволи зачитането на алтернативните методи на обучение,като дистанционното,или възможностите родителите да преподават в домовете си,това би улеснило много многодетните семейства,семействата със инвалиди,тези които живеят отдалечено и много други.
2.Опростяването на учебният материал,и съобразяването му с възможностите на средностатистическото дете,спрямо дадената възраст,съгласувано със психолози.С цел по лесно усвояване,и възприемане на материала,до толкова че детето да може само да се справя,и да не става зависимо от помощта на родителя,а в по горните класове и на платени преподаватели.
3.Приемане на закон за цялостна програма на извън класното развитие на децата,субсидирана от държавата,или свързана с организации,което да позволи лесен достъп на децата до спорта,изкуствата и други видове извънкласни изяви.Като тук трябва да се наблегне на възможността да се правят отстъпки според семейният статут на семейства,самотни майки,разведени родители,инвалиди и пер.Има предложение да се раздават вал чери до определени суми,които да се използват от децата за тези цели.
4.Приемане на закон за подбор на учебни програми в отделните училища,като трябва да се позволи на родителите да могат да участват в изборите на същите.Това с цел да се съобразят родителите с възможностите на децата си,както и със материалът свързан със техният бит,култура и религия,а така и да се спрат практики,при избора на учебници.
5.Да се върнат в училищата медицинският персонал,както мед.сестра,така и зъболекаря,и поне два пъти в седмицата да има психолог,или педагог.