ВЪПРОС ЗА LA REDOUTE

  • 674
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 143
Здравейте,
имам въпрос към тези,които отдавна пазаруват от там.Преди няколко дни получих третата си поръчка.С първите две нямах проблеми,но в последната липсва една дрешка.Моля ако някой знае телефон с кодовете на който мога да се обадя да питам или мейл на който мога да пиша.А има ли някой на който да са му липсвали неща и как е процедирал.
Благодаря за помоща предварително.

# 1
  • Мнения: 1 722
Пиши най-добре в темата за ларедут-а.

На мен ми липсваха неща от една пратка, пратих им е-мейл с описание на липсващите артикули и ми ги пратиха допълнително, като нова пратка. Е-мейлът се праща през сайта.

Наистина като гледам зачестиха случаите на липсващи стоки  Confused Добре е да сподели някой дали е подавал оплакване към бг-пощи или митница, въобще как се процедира ако вината не е на редут примерно. Че явно се усетиха я в митници, я някъде другаде и почнаха да тарашат.

# 2
Благодаря,
но не мога да намеря мейл на който да пиша.Не зная френски и ми е доста трудно.Справям се по подразбиране от английски,но не мога да намеря къде да питам или да миша за тази липса

# 3
  • Мнения: 1 722
ето ти линк, може да им пишеш и на английски език:

http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=4&cat … amp;subCategory=1

# 4
  • Мнения: 143
мноооооооооого благодаря

# 5
  • Мнения: 27 524
Това е честа практика - пращат каквото имат в наличност, останалото ще дойде по-късно. Освен ако не е прекратено. Във фактурата ти трябва да пише - следва или изчерпано. Ако не е изчерпано, ще дойде, няма да ти фактурират втори път транспортни разходи.

# 6
  • Мнения: 143
във фактурата нищо не пише.според нея всичко си е там-да ама не.писах им да видиме какво ще ми отговорят и да видиме на какъв език,че нищо не разбирам на френски.

# 7
  • Мнения: 1 722
Да и при мен беше подобен случая, във фактурата описани като изпратени всички стоки, че и тегло двойно по-голямо, от това констатирано на българската митница, направо на кражбичка ми изглежда случая. То ако така продължава някой митничар току виж си отворил магазинче с "конфискувани" стоки от ларедута  Joy

Затова ми е интересно някой имал ли е нерви и време да търси някакво обезщетение или отговоност от бг митница/пощи или е кауза пердута.

Последна редакция: чт, 07 юни 2007, 00:28 от AniSim

# 8
  • Мнения: 143
В интерес на истината предишните пратки бяха малки и ги получих в пощата.Те малките са опаковани в едни пликове и е по-трудно да се отварят.Май е по-добре да са по-малки за да са в плик.Последната беше в кашон,но не изглеждаше да е отварян.Специално го огледахме преди да го отвориме.Не знам дали е от нашите или си е грешка от там.Още нямам отговор.А при теб какво се случи след като ти липсваше нещо?

# 9
  • Мнения: 1 722
Ами аз точно в такъв плик си го получих, честно казано е доста ненадежден като опаковка. Лесно може да се отвори и затвори пак. В интерес на истината имах известни съмнения още при получаването че липсват неща, чак в нас като внимателно огледах данните във фактурата и плика се осъмних че е бил отварян и по-вероятно нещата са откраднати, е може и да е немарливост от страна на редута, всичко е в сферата на предположенията.

Писах на ларедут кои артикули липсват от пратката, те ми отговориха в писмо че се извиняват и ми ги пратиха допълнително. Вярно бяха две блузки за има няма 20 евро, но върпоса е принципен все пак!

# 10
  • Мнения: 143
Ами аз лично  тези пликове в които  получих първите две пратки ги отворих със зор.Те са затворени с нагряване и според мен ако се отворят няма затваряне или поне ще личи.Не зная дали са същите като твоите,може би не щом казваш,че лесно се отварят.Виж кашончето е лесно да се отвори и затвори без да се вижда.Но вярно,че истината е "някъде там".При мен още няма отговор от тях,но да се надяваме че ще ми пратят полата.Не бих искала на всеки стотина евро да ме глобяват с по двайсет.

Общи условия

Активация на акаунт