Отговори
  • Мнения: X
Днес за пореден път се сблъсках с поредната недо...на държавна служителка.Само на мен ли се случва на такива да попадам или всичките са един дол дренки?
Втори ден се разкарвам до паспортно бюро.Беше ми изтекъл срока на задграничния паспорт,та затова.Не е проблема за паспортта,ами за служителката,която обслужваше хората.
Още вчера ми направи впечатление,че се заяде почти с всеки клиент.Викаше като ненормална.Днес пак същата работа.Имаше опашка от хора.Чакайки моят ред я слушам,че пак се кара на всеки.Докато дойде моят ред се натоварих много, докато я слушам.А хората и мълчат ShockedПодавам и съответните формуляри,а тя като ме почна и мен:"Защо не сте си донесли копие от еди какво си?"Обаче го казва на висок тон,нетърпящ възражение.Аз само това чаках.Казвам и първо със спокоен глас:"Не съм знаела,че е нужен този документ. Утре ще дойда пак.Какъв е проблема?" А тя:"Ами омръзнало ми е все с недоразбрали да се занимавам" #Crazy
Аз кипнах!Викам и:"И на мен ми е омръзнало да се занимавам със служителки,които си мислят,че това им е бащиния.Как пък не осъзнахте,че хората,които обслужвате и с които се държите абсурдно,са ви работодатели.А пък на вас, ако не ви се занимава с хора,полето е свободно.Или пък стойте си вкъщи.Там никой няма да ви се пречка.Не вярвам, насила да са ви сложили тук,нали?Като не ви изнася,освободете си мястото на някой ,който му се занимава с хора и който ще има човешко отношение.И накрая да ви споделя:нито съм глуха,нито малоумна, за да ми крещите с такъв тон!"
Тя се ядоса още повече и затвори гишето с думите:"Сега заради тебе,няма да бъдат обслужени и другите хора!" #CrazyОставаха още 15 мин.до края на работното и време.
Изобщо не се ядосах,че не ме обслужи.Така или иначе утре пак съм там.Но ме хвана яд на реакцията на останалите чакащи след мен.Гледаха ме възмутено,а една жена дори ми каза:"Защо не си изтрая?Сега видя ли какво направи?Утре ще се разкарваме пак.Какво като вика?Ами ще я изтърпиш за 5 мин!" #Crazy
Направо щях да падна от думите на жената.Не очаквах,че някой ще ме защите.Но пък най-малко очаквах,че другите потърпевши ще ме укорят.

# 1
  • Мнения: 1 520
Не си мълча. И а зимм отговарям.

Омръзнало ми е всчико да става с подаване на жалби, молби и т.н.
Съвсем наскоро се разкарвах няколко пъти до общината, защото те не знаеха как се издава бележка за идентичност на имената, а това е официална услуга, която се и заплаща.
Ама ей на, баш нашата община не е и чула затова.

Имам чувството, че в Средец са най-смотаните, дето най- не им се работи, най- не са в час, въобще.  #Cussing out

И затова не им оставам длъжна, репча се като се налага.

# 2
  • Кацнала на едно дърво.
  • Мнения: 3 192
Отиваш при началника й. Винаги има началник. Я да видим как ще затвори петнадесет минути по-рано.

# 3
  • Мнения: 6 167
наказала те е, демек.  Laughing
аз лично не бих оставила нещата така - има си писъмца, входящи номера... да ти се обяснят писмено.
с никакви шефове не бих се разправяла - писмо, входящ номер.
това й е хубаво на държавната/общинската администрация
резултат може да няма, но спокойно можеш да ги поразиграеш по тъча.

# 4
  • Мнения: 6 417
Ооо, изобщо не съм от мълчаливите.  Crossing Arms

# 5
  • Мнения: 2 178
Ох, напълно си права! И аз им мълча, мълча, пък като избухна....
Щеше да ме изкефи като е затворила по-рано, да извикаш някой от ръководителите й да я види кога приключва работа.  Mr. Green
Аааааа и една молба - сподели какви са необходимите документи,че и на мен ми предстои да мина този ад.

# 6
  • Мнения: 6 417
Един дежурен в РПУ ме нарече "тъпачка такава", защото докато говореше с мен, му избяга някакъв задържан. Естествено, отговорих му подобаващо, нищо че е длъжностно лице.  Crossing Arms

# 7
  • Мнения: 1 313
Според мен държавната администрация се нуждае от оптимизация - по-малко служители, но по-кадърни и с по-високи заплати, за да са мотивирани хората да работят.

# 8
  • Мнения: 3 835
Evana, много добре си постъпила, винаги се радвам, когато видя хора, които защитават интересите и достойнството си. Василиса е абсолютно права, трябваше да отидеш при началника. Всеизвестен факт е, че колкото по-ниско в йерархията е даден служител, на толкова по-голям началник се прави. А за останалите хора от опашката, ами за това сме на това дередже, защото мълчим и не си защитаваме правата. Те и затова чиновниците си позволяват да се държат така.

# 9
  • Мнения: 4 406
трябвало е при началника, да!!!

# 10
  • Мнения: 25 444
Отиваш при началника й. Винаги има началник. Я да видим как ще затвори петнадесет минути по-рано.
И да отиде, какво? Най-вероятно е жена/дъщеря/сестра/любовница на по-големия шеф. И какво мислиш, че ще направи началникът й в този случай?  Wink Mr. Green
И при нас са същите, даже са и по-гадни. Познай как ще се отнесат към теб, ако си неграмотна циганка или туркиня. Жална ти майка, рожбе!  Sick
Това, че човекът е дошъл от намсиколко километра, за да си оправи документите, нищо не означава. Ругай и връщай до дупка, сега са ти паднали в ръчичките!
А хората мълчат. И стискат зъби. Власт е това, не си поплюва...  Sick

# 11
  • постоянно
  • Мнения: 7 123
Браво на авторката- утре отиди по-рано и ако пак се репчи - скандал ! А ако посмее пак да  затвори по кое си време иска- НАЧАЛНИКА<ТЕЛЕВИЗИЯ<ВЕСТНИЦИ!
Стига сме спали и носели по течението....... #Cussing out #Cussing out #Cussing out
Вили

# 12
  • Варна
  • Мнения: 6 848
В тази паспортна служба няма ли информационно табло с указания какви документи са необходими при вадене и подновяване на документи? Ако няма - това си е пропуск за който си струва да искаш обяснения, не си длъжна да знаеш къде какво е необходимо наизуст. Но ако има - какво правеше на тази опашка и то втори ден и защо губиш своето, на останалите хора и служители време?

Един път само съм имала подобен случай. На гарата вадя ученическа карта на Гого. Служителката отказа на 2-3 жени пред мен- не носели бележника! И аз не го носех, но  в заповедта с която се уреждат условията не пишеше, че е необходим бележник. Заповедта беше на видно място. Госпожата ми каза, че 'началника' устно и наредил...е, отидох при началника и леле как старателно ламинира картата после. Но си бях в правото да изискам от нея да ме обслужи.

# 13
  • Мнения: 302
И аз преди седмица се подразних от подобно,макар и по-меко отношение в Райфайзен банк!Защо трябва да си го изкарват на хората не мога да разбера,не стига че сме си поверили спестяванията в тази банка и най-малкото което е заслужаваме внимание,а не грубо отношение!Това се случи и на майка ми преди няколко дена,явно е попаднала на същата служителка.

# 14
  • Мнения: 1 942
Обезателно жалба!  Peace

Ако си траем така ще е!

Общи условия

Активация на акаунт