Миналата седмица в Петък ходих до Илиянци в склада на Chipolino да си купя някой неща за децата- порт- бебета и кошници за кола. За портбебетата ми обещаха доставка за вторник (вчера), а кошниците ми продадоха на доста добра цена- 68лв. Когато попитах персонала за гаранционна карта обаче, ми се изсмяха и ми казаха, че нямало и ако не ги вадя от колата няма да се счупят... Да не говорим, че и касова бележка не ми дадоха... Доста ми докривя- все пак едва ли не ми се подиграваха и то някакъв мъж със сериозно развален български език... Днес ходих да проверя за порт- бебетата- нямам пълно легнало положение на близнашката количка и няма как да возя бебетата така... Нямаше. Даже не ги бяха поръчали от Пловдив, както се бяхме разбрали. Започнаха да ми обясняват колко били некачествени, ама другата седмица можело и да поръчат- аз си нямам друга работа та да обикалям в 35г.с. с огромния корем по пазарите.... Когато ги попитах пак за гаранционна карта отново ми обясниха, че нямало какво да ми покрие гаранцията- ако катастрофирам не могат да ми ремонтират пластмасата, а тапицерията не влизала в гаранцията... Поне като си поисках касова бележка за кошниците и ми дадоха, нищо, че са минали 4 дни от покупката... Сега съм бясна от отношението им и се чудя струва ли си да се занимавам със защита на потребителите. Поне вече си имам касов бон...