? към Теди за кифличките

  • 2 377
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 413
Кифличките със сирене на Теди-Б станаха чудесни - което беше ясно по подразбиране - мая,прясно мляко и добър кулинар,каквато е тя...но станаха твърди и хрупкави, та въпросът ми е такива ли трябваше да бъдат или мекички-аз така си ги представях. Издайте тайната как да бъдат меки,защото аз съм един начинаещ майстор-готвач и вие сте моето вдъхновение Flutter  Thinking  Heart Eyes

# 1
  • Мнения: 4 358
Още преди да са напълно изстинали ги сложи в найлонов плик.
Аз ги съхранявам в купа - покривам дъното със салфетка, нареждам кифличките и пъхам купата в найлонова торбичка.
Много се радвам, че са ти харесали  Grinning

# 2
  • Мнения: 1 413
Ами те са толкова приятни, че успяха да изстинат само десетина - другите бяха вече унищожени! Чудесна рецепта! Благодаря ти за бързия отговор!

# 3
  • Мнения: 4 358
О да, в началото винаги са хрупкави и по-твърди.
Ако успееш другия път да задържиш унищожението до следващия ден, със сигурност ще бъдат много меки  Grinning

# 4
  • Шумен
  • Мнения: 1 348
Стархотна рецепта, благодарности, Теди Hug Моите станаха много вкусни и мекички - и прясно опечени, и след това (успях да скрия няколко за дребната за закуска, иначе абсурд да оцелеят и 1 час). Спазих точно рецептата, пекох на 160 С.

# 5
  • Мнения: 1 655
Моля ви, дайте ми линк към въпросните кифлички, пак съм пропуснала вкусна рецепта явно.

# 6
  • София
  • Мнения: 3 328
Цитат на: Svetla1
Моля ви, дайте ми линк към въпросните кифлички, пак съм пропуснала вкусна рецепта явно.
http://www.bg-mamma.com/viewtopic.php?p=151629#151629

# 7
  • Мнения: 1 655
Благодарско Karimma  #Milti  #Milti

# 8
Наистина са много хуави и лесно се правят. Но моите не помня да достигнаха период на твърдост Embarassed  Laughing . След като ги изпекох само ги покрих с кухненска хартия и отгоре метнах една хавлиена кърпа. Това само, докато наглася масата, че да ги сложа - после на ред бяха термитчетата.