Хубаво смуче, много красив червен цвят има, но... работила съм с нея не повече от 5-6 минути за тези общо три месеца през останалото време виси в сервиза.
Проблема е, че отзад капака, който придържа филтъра, като се нагрее малко от топлината на двигателя, пада и прахосмукачката спира да работи.
Занесох я в сервиза, стоя там седмица, върнаха ми я, включих я, изчистих точно половин хол и капака отново изхвръкна.
Нося я пак в сервиза, отново седи там седмица, връщат ми я - същата история.
За трети път я нося, този път вече ядосана, техника ми вика "кво да правя сега, що ги купувате тия боклуци".
Викам му не съм купила прахосмукачка за 40 лева, та да знам, че е боклук, за 186 лева очаквам да работи поне 2 години, а и уж е известна марка /имам микровълнова, телефоните и те са ми Самсунг - досега не съм имала проблеми с тази марка/.
Пак я взема да я прави, нещо я нагрява, предупредих го, че ако пак клепне следващия път ще има скандал.
Отново седмица седя в сервиза, пак я взимам, пак същата история - отново успях да изчистя половин стая.
Онзи в сервиза ми вика: "ми такава е партидата, едни други хора идваха, ама скоро не са идвали, май нещо се отказаха".
Викам, значи така, идеята е да ме разкарвате докато ми писне. Пък той: "ми аз нищо не мога да направя, той управителя, ако разреши..."
Грабвам се, отивам при управителя, пък той любезен - няма проблем, ще я сменим, само техника в сервиза да напише, че не подлежи на ремонт.
Пак бягам в сервиза, там майстора се дърпа - "ми, аз не мога да реша, управителя трябва да реши и не иска да ми пише, че не подлежи на ремонт този проблем.
Айде пак му я оставих, след седмица пак си я взех и няма смисъл да ви казвам резултата.
Нямам намерение да си оставям магарето в калта, в понеделник пак ще я нося, ама този път, ще има голям пушек.
Ако пак смятат да ме мотаят от сервиза към управителя и обратно, директно отивам в комисията за потребителите.
Не, че очаквам кой знае какъв ефект, ама защо да си мълча - тези прахосмукачки ги продават още и кой знае колко клиенти са набутани като мен и им писва да ходят до сервиза.
Най-гадното в случая е, че Техномаркет си знаят за проблема с капаците на тези прахосмукачки, но продължават да си ги продават на почти същата цена и въобще не им пука, че ще има разочаровани клиенти.
За себе си знам, че това беше последния път, когато купувам нещо от Техномаркет.