Моят случай:
Плащам си редовно сметките за ток към 25-то число. Средната ни консумация е 30-40 лева извън зимния сезон.
Плащам края на септември сметката за август - нормална.
В края на октомври проверявам по телефона и в нета сметката си за септември - 40-ина лева.
Отивам на касата и ми казват че нямам сметка за плащане. Озадачих се, но като са казали.
Обаче мен ме гложди. Замъквам се вчера пак да си проверя аджеба няма ли да платя нещо за септември.
Касиерката ухилена до ушите ми съобщава - 220 лева. Аз естествено Това и през зимата не се е случвало. Уведомяват ме да се оправям на място в офиса на ЕОН до гарата.
Звъня на 070016161 за да се опитам да разбера за какво иде реч. Отговарят ми - о да, имате сметка 220 лева но тя е от юли до 18,11. Имате и надплатени 150 лева.
И ми се задава въпроса - Желаете ли да ви приспаднем тази сума от сметката! Желая ли? -- Ами естествено, че ще желая, за Бога!!!
Уведомяват ме, че пускат заявление от мое име. Аз, естествено питам - и кога ще го приспаднете да си платя само разликата и да не ми изключите тока, понеже срока е 25,11? Отговор - Не мога да се ангажирам със срокове - проверявайте на този номер
Тряс слушалката.
И сега какво? Ако не ги приспаднат до 25,11 аз пак трябва да се бръкна с 200 лева, за ток който дори не съм консумирала.
Това е безумие и минава всякакви граници, а не знам какво да предприема
Извинявайте, че стана дългичко.